Hopelijk kunnen ze het kind blijven bieden wat nodig is. De beste oplossing is een simpel baantje vinden zoals bv een krantewijk of schoonmaakbaan. Hoe dan ook het worden wat karige jaren. Tja
Dan vraag je urgentie aan bij de ggz.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:19 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik vind het makkelijk gezegd, zoek maar werk. Heb zo'n 2 weken geleden nog gesolliciteerd bj tpg/tnt. Ook schoonmaakwerk, thuizorg, call center ed. Betrouwbaar thuiswerk heb ik nog steeds niet gevonden. En faalangst heb ik ja. Daar gaan ze me mee helpen, maar bij ggz is er een wachtlijst.
Doen ze niet aan.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:21 schreef berney het volgende:
[..]
Dan vraag je urgentie aan bij de ggz,
Nog niet nee.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:20 schreef Ingrid19 het volgende:
Kim komt niks te kort.
Sta je al op de aanmeldlijst om kranten te bezorgen? Welke uitgaven en inkomsten zijn er eigenlijk? Is er echt niet verder in te snijden? Tis lullig maar je wilt ook geen uitzichtloos leven dus kun je beter nu extra de schouders eronder zetten met uitzicht op een betere toekomst dan blijven aanmodderen. Succes in ieder geval en *schop*quote:Op woensdag 20 december 2006 11:19 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik vind het makkelijk gezegd, zoek maar werk. Heb zo'n 2 weken geleden nog gesolliciteerd bj tpg/tnt. Ook schoonmaakwerk, thuizorg, call center ed. Betrouwbaar thuiswerk heb ik nog steeds niet gevonden. En faalangst heb ik ja. Daar gaan ze me mee helpen, maar bij ggz is er een wachtlijst.
Houden zoquote:Op woensdag 20 december 2006 11:20 schreef Ingrid19 het volgende:
Kim komt niks te kort.
Dat is voor het laatst dat je ergens gesolliciteerd hebt? Dagelijks meerdere sollicitatiebrieven de deur uit zou ik dan zeggen.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:19 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik vind het makkelijk gezegd, zoek maar werk. Heb zo'n 2 weken geleden nog gesolliciteerd bj tpg/tnt.
Aan het ggz? Mw en de ha weten er van. En de ha stuurt me door. Die stuurt een brief mee.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:23 schreef berney het volgende:
[..]
Heb je verteld van je situatie mbt jullie schulden?
http://www.thuiswerkkrant.nl/Informatie/Proefexemplaar.aspxquote:Op woensdag 20 december 2006 11:19 schreef Ingrid19 het volgende:
Betrouwbaar thuiswerk heb ik nog steeds niet gevonden.
Ah, kijk dat is tenminste iets.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:26 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Aan het ggz? Mw en de ha weten er van. En de ha stuurt me door. Die stuurt een brief mee.
Idd, solliciteren zou een complete dagtaak moeten zijn..quote:Op woensdag 20 december 2006 11:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is voor het laatst dat je ergens gesolliciteerd hebt? Dagelijks meerdere sollicitatiebrieven de deur uit zou ik dan zeggen.
precies.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:30 schreef E.T. het volgende:
Idd, solliciteren zou een complete dagtaak moeten zijn..
Ik heb je even toegevoegd op MSN.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
precies.
golfer verstuurt gemiddeld 2 tot 3 sollicitaties, PER DAG.
Zou je denken? Ik denk dat dat kindje heel veel te kort komt. Te beginnen met een solide, vertrouwde en zekere basis! Daarnaast hebben jullie niet eens een greintje gevoel voor financiele verantwoordelijkheid, dus dat zul je ongetwijfeld ook niet meegeven in de opvoeding. Schandalig vind ik het! Jullie zijn al 5 jaar bezig en de schuld is niets minder geworden. Je denkt niet te kunnen werken, Djeez zet iedere keer zijn hoop weer vast op de jaarlijkse loonsverhoging, maar in feite blijft het allemaal op hetzelfde uitkomen: jullie geven TEVEEL uit en jullie genereren TE WEINIG inkomen.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:20 schreef Ingrid19 het volgende:
Kim komt niks te kort.
Daarom ook even een PM gestuurdquote:Op woensdag 20 december 2006 11:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk dus geen msn overdag
Mijn ervaring is dat daar wel degelijk uitzonderingen op zijn en na 5 jaar topics over het zelfde...mag je bij hen ook wel eens gaan twijfelen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ben ik niet met je eens. Je kan ook iemand de waarheid zeggen zonder ze belachelijk te maken.
We vragen ons gewoon af waarom je niet werkt, en wat voor werk je zou kunnen doen om jullie uit die klotesituatie te halen.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:15 schreef Ingrid19 het volgende:
Waarom zouden we nog eerlijk reageren? Heeft toch geen nut, want jullie geloven ons toch niet.
Kun je je overgebleven vrije dagen niet gewoon laten uitbetalen, kan ook een hoop schelen. En deze vakantie kost je dus ook weer een paar honderd euro..quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:33 schreef Djeez het volgende:
[..]
De vakantie wordt volledig betaald door mijn schoonouders. Mijn schoonvader durft vanwege meerdere hersenbloedingen geen grote stukken meer te autorijden. En ze wilden zo graag eens buiten Nederland op vakantie. Dus gaan we naar Duitsland. Ik rijd heen en terug, de rest betalen zij. Dat is de deal.
En kost tijd die in solliciteren kan worden gestoken. Alhoewel, als je eens in de twee weken een brief de deur uit doet is het er misschien net omheen te plannenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:48 schreef Blik het volgende:
Kun je je overgebleven vrije dagen niet gewoon laten uitbetalen, kan ook een hoop schelen. En deze vakantie kost je dus ook weer een paar honderd euro..
Ja, maar jij neemt in je berekening weer niet de broodnodige tijd op voor het informatie aanvragen he! Niet realistisch hoor!quote:Op woensdag 20 december 2006 11:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En kost tijd die in solliciteren kan worden gestoken. Alhoewel, als je eens in de twee weken een brief de deur uit doet is het er misschien net omheen te plannen![]()
Heb je hier ook nog aan gedacht Ingrid?quote:Op woensdag 20 december 2006 10:37 schreef sanger het volgende:
Misschien dat ik dan ook nog wel een baantrje kan regelen voor Ingrid, mits ze aangeeft wat ze kan en in welke regio. Wij zoeken ook continue personeel. Alleen dan verdient ze wel het minimumloon.
Moet je wel echt willen. Daar heb ik zo mijn twijfels bij. Magoed, is moeilijk te beoordelen.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:51 schreef sanger het volgende:
Anders is een krantenwijk en een folderwijk wel een idee. Iedere ochtend de krant doen, en 1x per week folders steken en bezorgen. Dat moet toch makkelijk in te passen zijn?
Bovenste is crap. Je betaald en je krijgt niks.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.thuiswerkkrant.nl/Informatie/Proefexemplaar.aspx
http://www.aanbodpagina.n(...)ering_aangeboden.asp
Al gezien?
Wat valt er te willen als je zo ver in de schulden zit? Dan heb je niet veel te willen lijkt mij.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Moet je wel echt willen. Daar heb ik zo mijn twijfels bij. Magoed, is moeilijk te beoordelen.
Volgens mij kan dat niet.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Kun je je overgebleven vrije dagen niet gewoon laten uitbetalen, kan ook een hoop schelen. En deze vakantie kost je dus ook weer een paar honderd euro..
Lijkt me idd verder ook weinig mis mee.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:19 schreef Ingrid19 het volgende:
Volgens mij kan dat niet.
DE vakantie kost ons juist niks, alleen eten, wat je thuis ook moet.
Djeez rijd heen en weer, we hoeven niks te betalen.
Heb je sanger al een berichtje gestuurd?quote:Op woensdag 20 december 2006 12:19 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb ook Kim nog he, die heeft ondertussen ook aandacht nodig.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je sanger al een berichtje gestuurd?
Dat er genoeg te willen valt blijkt uit de topics die afgelopen 5 jaar geopend zijnquote:Op woensdag 20 december 2006 12:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat valt er te willen als je zo ver in de schulden zit? Dan heb je niet veel te willen lijkt mij.
O-M-Gquote:Op woensdag 20 december 2006 12:24 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb ook Kim nog he, die heeft ondertussen ook aandacht nodig.
quote:Op woensdag 20 december 2006 12:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je sanger al een berichtje gestuurd?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet gevolgd heb.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:27 schreef Furia het volgende:
[..]
Dat er genoeg te willen valt blijkt uit de topics die afgelopen 5 jaar geopend zijn![]()
Helaas heeft niet geen verbetering in de situatie opgeleverd..
Jouw mening is nu wel duidelijk. Als je niks zinnigs te melden hebt, hoepel dan even lekker op. Of heb je liever dat ze dat kind verwaarloosd?quote:
Dan is er weinig mis mee in mijn ogen. Al is de vraag of je op vakantie niet duurder eet dan thuis. Dat doen wij namelijk wel.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:19 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Dit soort reacties werken niet echt motiverend denk ik. Een kind heeft gewoon aandacht nodig, en een PM of mail hangt niet op 5 minuten.quote:
Nee, klopt niet.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:34 schreef livEliveD het volgende:
Klopt het dat jullie drie dell laptops thuis hebben? Zo ja, krijgen we een linkje naar ebay straks voor 2 van de 3?![]()
Jammer, ik zag een geldpotje vanwege ditquote:Op woensdag 20 december 2006 12:36 schreef Ingrid19 het volgende:
Nee, klopt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |