jaquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:34 schreef oor het volgende:
maandag pas te downloaden zeker? as usual?
Meg haar backup guyquote:Op maandag 18 december 2006 15:31 schreef Symer het volgende:
Geweldige aflevering, 1 van de betere van de laatste tijd![]()
Die negers![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:29 schreef mordradead het volgende:
Toffe seriewaar zien jullie altijd die nieuwste afleveringen?
En dan zie je in Amerika 1 grap en daarna dik 3minuten reclamequote:Op zaterdag 23 december 2006 19:17 schreef TheRuud het volgende:
28 januari pas weer. Het blijft toch een stront programmering daar bij Fox.![]()
quote:'Family Guy' Staff Back at Work
New deal for MacFarlane on the horizon
January 5, 2007
Once again, rumors of the demise of "Family Guy" appear to have been greatly exaggerated.
Scribes on FOX's apparently unkillable animated comedy returned to work this week after a two-month hiatus that led many naysayers to suggest that "Family Guy" might be down for the count once again.
Initially scheduled to kick off writing on the sixth season of "Family Guy" back in late October, the show's staff was sent home as 20th Century Fox TV attempted to iron out a new deal with series creator/voice/executive producer Seth MacFarlane.
While both industry trade papers agree that MacFarlane fresh pact with the studio remains unconsummated, the "Family Guy" writers were called back into the offices on Tuesday (Jan. 2) and started breaking stories on Wednesday.
MacFarlane, who also executive produces "American Dad" and the upcoming "The Winner" for FOX, is expected to have a lucrative deal in place soon.
Nee, vanavond weer.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Fuck ik dacht dat morgen weer nieuwe episodes waren
American dad
En The SImpsons ook pas de 28e?
http://www.youtube.com/watch?v=c8sW2Qzhh38quote:Op maandag 8 januari 2007 22:49 schreef Retro_Doll het volgende:
heeft iemand mischien de link naar die twee you tube filmpjes, eentje was met cookie monster, en het andere was toen de hond nog geld moest terug geven aan die baby en hij helemaal in elkaar gemept werd, "not the face, not the face". Hilarisch
second thatquote:Op maandag 29 januari 2007 12:13 schreef Symer het volgende:
De nieuwe spant wel de kroon qua absurditeit, maar er zaten genoeg LOL-momenten in.
Bijv. dat stukje met Jerry Falwell en Pat Robertson. "I'm gonna hate that rock."
Dat ligt eraan hoe je het telt.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:01 schreef oor het volgende:
5 09 of 6 09?
Briljant stukje ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:32 schreef MaxPower het volgende:
dat dansje van Stewie ging ook maar door en door...
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:15 schreef seto het volgende:
Omg, dat einde. Heb al een tijd niet echt meer gelachen om Stewie, maar dat einde was echt geniaal.
"GET OUT OF THE F*CKING CAR!"
volgens iemand begint stewie er een paar afleveringen later er weer overquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:54 schreef hermanniet het volgende:
hij krijgt geen stoot voor zijn harses, maar wat je bedoelt is waarschijnlijk seizoen 4 aflevering 7, brian the bachelor.
dat is aflevering "Brian Goes Back to College", dat stukje kan je hier zien helemaal op het eindequote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:42 schreef oor het volgende:
weet iemand welke episode het is waarbij het 2de deel is waar stewie begint over brains boek en dat hij een stoot voor zijn harses krijgt?
goedquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:12 schreef BdR het volgende:
[..]
dat is aflevering "Brian Goes Back to College", dat stukje kan je hier zien helemaal op het einde
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8491896865632168074
Dat is echt 1 van de beste grappen ooit in Fam Guyquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:12 schreef BdR het volgende:
[..]
dat is aflevering "Brian Goes Back to College", dat stukje kan je hier zien helemaal op het einde
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8491896865632168074
Same here! Wat ik ook een goeie vond; We're gonna fake your death Quagmire!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat is echt 1 van de beste grappen ooit in Fam Guy
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:17 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Same here! Wat ik ook een goeie vond; We're gonna fake your death Quagmire!
quote:Quagmire was just walking in the park when a ninja comes out of nowhere and stabs him! Then a nazi comes out! Then a pots and pans robot shoots him! We might be able to revive him...oh no! A t. rex! do..do..do...do..do...
Geniaal dat jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat is echt 1 van de beste grappen ooit in Fam Guy
Wat ook vreemd is want er zijn altijd zo rond de 25 afleveringen ofzo? Proberen ze het soms tot de zomer te rekkenquote:Op zondag 4 februari 2007 09:33 schreef TheRuud het volgende:
En wederom zit er weer een week tussen de episodes.![]()
Blijft jammer dat het niet eens een paar weken achter elkaar door kan gaan.
Dat is bij elke serie wel zoquote:Op zondag 4 februari 2007 12:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Wat ook vreemd is want er zijn altijd zo rond de 25 afleveringen ofzo? Proberen ze het soms tot de zomer te rekken
Ik weet niet wie dat zijn, maar op één of andere manier wist ik wel dat ze elkaar passioneel gingen zoenenquote:Op maandag 29 januari 2007 12:13 schreef Symer het volgende:
De nieuwe spant wel de kroon qua absurditeit, maar er zaten genoeg LOL-momenten in.
Bijv. dat stukje met Jerry Falwell en Pat Robertson. "I'm gonna hate that rock."
Dat zijn twee christelijke Amerikaanse televisie-evangelisten die nogal uitgesproken meningen hebben.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:26 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat zijn, maar op één of andere manier wist ik wel dat ze elkaar passioneel gingen zoenen
Iets typisch Family Guy dat wel
Zeg maar iedereenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat zijn twee christelijke Amerikaanse televisie-evangelisten die nogal uitgesproken meningen hebben.
Zo hebben ze een bloedhekel aan homo's, lesbiennes, abortussen, feministen, protestanten, burgerrechtenorganisaties, vakbonden, heidenen, Palestijnen, Moslims, Hindus, democraten en liberalen en verder aan iedereen die hun mening niet deelt.![]()
Altijd lachen met die twee
"Let's Go to the Hop"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:21 schreef Bigfoot414 het volgende:
Weet iemand btw in welke aflevering dat is: Peter en Lois hebben dan allebei zo'n SM-pakje aan. Peter zegt dan weer iets stoms, en Lois zipt snel zn mond dicht...
Ring any bells??
Welke episode is dat?
die moet ik dan nog ook eens gaan kijkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
"Let's Go to the Hop"
Met die kikkers, en dat Lois klaagt dat het zo erg is dat ze drugs gebruiken en hun het goede voorbeeld moeten geven
In American Dad zat deze week wel een briljant liedjequote:Op maandag 12 februari 2007 18:47 schreef TheRuud het volgende:
Eerder stond Family guy altijd garant voor minimaal één schaterlach. Dat mis ik wel in het laatste seizoen. Het komt niet verder dan een glimlach hier en daar. En waarom steeds vaker die suffe liedjes?Niemand kijkt Family Guy voor suffe liedjes.
Ook deze week kwam ik niet verder dan een paar glimlachjes. Helaas.
Eens, behalve over dat de liedjes, die vond ik wel goed namelijk.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:47 schreef TheRuud het volgende:
Eerder stond Family guy altijd garant voor minimaal één schaterlach. Dat mis ik wel in het laatste seizoen. Het komt niet verder dan een glimlach hier en daar. En waarom steeds vaker die suffe liedjes?Niemand kijkt Family Guy voor suffe liedjes.
Ook deze week kwam ik niet verder dan een paar glimlachjes. Helaas.
Haha ja dat nokia deuntje! Daar moest ik wel echt om lachen!quote:Op maandag 19 februari 2007 14:08 schreef Mike het volgende:
Grappige aflevering...vooral als Peter Meg achterna zit in de keuken. En de oude man die een telefoon nadoet.
quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Vanacht weer drie afleveringen op BBC 2
'Up late with Brian and Stewie' kun je inmiddels ook gewoon downloaden. Ik vond er niet zo veel aan.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:40 schreef Geqxon het volgende:
http://www.myspace.com/winner
Only in America
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
jupquote:Op maandag 5 maart 2007 22:36 schreef oor het volgende:
is het nu 612?
Alle posts over downloaden worden verwijderd. Het is volstrekt niet interessant hoe lang jouw downloads er over doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:38 schreef oor het volgende:
mike waar zie jij ergens requestjes staan? is autistje geqxon weer bezig?
Nee, maar de aflevering wordt hier besproken, niet je downloadavonturen.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:40 schreef oor het volgende:
mgoed denk je nou echt dat iedereen de dvd vandaag heeft gekocht?
Dat liedje was hilarisch juist!quote:Op maandag 5 maart 2007 16:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat een leuke deze keer zegEnige minpunt was weer een liedje dat niet leuk was, maar verder was hij enorm vet
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:18 schreef Steeven het volgende:
Dat stukje dat Quakmeyer tegen die stewardess zegt dat hij geen condoom heeft gebruikt.
Ik heb geen creditcardquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:54 schreef Brammie1 het volgende:
http://www.play.com/DVD/D(...)or_Pack/Product.html
115 euro, geen verzendkosten, op voorraad.
Geweldig, Redneck Peterquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:27 schreef Cheiron het volgende:
Leuke aflevering weer deze keer. Met name de eerste 10 minuten zijn geweldig
Tom Tucker: Some new developments in the Flight 209 drama. Recently-discharged pilot, Captain Glenn Quagmire, is apparently talking the plane down. Ollie Williams has the story. Ollie?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:34 schreef MaxPower het volgende:
Damn wat een goede episode!Teveel goede grappen om nu een paar te quoten
quote:The Griffin family decides to start their own restaurant, though have a hard time attracting customers. After Joe promises to help, Peter is excited at the fact of it becoming a local hangout for the police. However, things don't really turn out as hoped, and instead it begins to be popular with the handicapped. When Peter attempts to change the place, a sudden twist of irony quickly changes his mind.
Dat is echt zo matig.quote:Op zondag 1 april 2007 17:24 schreef Geqxon het volgende:
Nope, alleen American Dad.
quote:
Daar had ik ook last van, toen ze voor het cafe stonden volgens mij..quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:47 schreef ASSpirine het volgende:
Hebben jullie ook last van springende lijnen in de achtergrond? Is het een slechte rip of ligt het aan mijn pc
Vooral in de laatste ep valt dat goed op.
Het is in alle afleveringen en ik ben wel benieuwd waarom dat dat is. Het is alleen de achtergrond.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:47 schreef ASSpirine het volgende:
Hebben jullie ook last van springende lijnen in de achtergrond? Is het een slechte rip of ligt het aan mijn pc
Ik had het ook idd, best apart!quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:47 schreef ASSpirine het volgende:
die kwam al eens eerder in een andere afl voor toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: spoiler tags geplaatst. Ik wist niet dat een omschrijving van de uitzending al een spoiler was.
[ Bericht 29% gewijzigd door MrX1982 op 01-05-2007 21:10:06 ]
Haha ja geweldig! En die koe was er idd al eerderquote:
Precies dat bedoel ik! Geweldig!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:33 schreef MrX1982 het volgende:
Chuck Norris was inderdaad grappig.
En die Texanen. Talking is for terrorists and blacks. In Texas we execute the retarded.
Ja, vond ik ook al 'n beetje eigenaardig..quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:44 schreef Cheiron het volgende:
lol, bij een serie als family guy gaan zeuren over spoilers![]()
In dit geval wou ik niet weten wanneer die kip weer eens zou komen. Dat is juist het leukste als je het totaal niet weet en opeens komt hij weer. Was nu dus verpest voor mijquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:44 schreef Cheiron het volgende:
lol, bij een serie als family guy gaan zeuren over spoilers![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:01 schreef MrX1982 het volgende:
Volgende uitzending:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht de aflevering " Don't make me over "quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:03 schreef ASSpirine het volgende:
Brian: Is it cold in here?
Stewie: Nope, just reeeeaaaaaally small.![]()
Kunnen evengoed van 2 verschillende afl zijn.
Klopt. Met mensen die zichzelf in de fik steken na het zien van Megquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:45 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Ik dacht de aflevering " Don't make me over "
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:07 schreef Erasmusch het volgende:
Waar sloeg 'Organist wanted' op?
quote:Organist:
1) A masterbater.
a) Someone who is a loser and can't get any, so they have no choice but to materbate.
b) Someone who has chosen to be celibate for religious reasons, but still has urges, and so quietly and privately masterbates from time to time.
c) Someone who gets plenty of sex, but is so super horny that they have to masterbate between fuckings.
2) Someone who is an expert, and possibly even a professional, at playing OTHER PEOPLE'S organs. A slut or a whore.
echt welquote:Op maandag 7 mei 2007 12:04 schreef Aanvoerder het volgende:
De kip is terug. GE-NI-AAL!
Zo inderdaad, daar baalde ik ook echt onwijs van!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Erg jammer dat de kip al gespoilerd was zeg![]()
Had het liever niet geweten hoor, dan was dat moment nog 10 keer grappiger geweest, nu zat ik de hele tijd te wachten totdat die kip kwam.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:56 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Zo inderdaad, daar baalde ik ook echt onwijs van!Echt, ZO jammer!
Nah, ik vond dat 't wel erg lang duurdequote:Op maandag 7 mei 2007 19:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Had het liever niet geweten hoor, dan was dat moment nog 10 keer grappiger geweest, nu zat ik de hele tijd te wachten totdat die kip kwam.
Hij was trouwens wel enorm goed uitgewerkt zeg
Nee hoor, Amerikanen zijn gewoon dom en denken dat een winterstop als een seizoen teltquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:26 schreef Haijo het volgende:
Het is een beetje onduidelijk of er een seizoen 6 is. Bij seizoen 2 zijn ze geloof ik van de kabel gegooid en toen weer teruggekomen. Nu is er een discussie of er toen een nieuw seizoen begonnen was. Wat ik gegaan heb is icm tv.com alle serietitles bij langs gelopen. Ik hanteer nu een telling van 5 seizoenen bitches
Tis ongeveer hetzelfde gegaan met Futurama. Fox zond het te onregelmatig uit waardoor alles in de war kwam. Daardoor waren er "schijnbaar" 5 seizoenen. 5 TV-seizoenen welteverstaan. Maar er zijn maar 4 productieseizoenen. Als dit daadwerkelijk seizoen 6 zou zijn, dan bestaat seizoen 5 uit een handvol episodes...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:26 schreef Haijo het volgende:
Het is een beetje onduidelijk of er een seizoen 6 is. Bij seizoen 2 zijn ze geloof ik van de kabel gegooid en toen weer teruggekomen. Nu is er een discussie of er toen een nieuw seizoen begonnen was. Wat ik gegaan heb is icm tv.com alle serietitles bij langs gelopen. Ik hanteer nu een telling van 5 seizoenen bitches
quote:nine...... eleven
Geweldig, zo droogquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vooral het einde was fantastisch: "My wife heard it too."
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:09 schreef BrauN het volgende:
Godver! Wist niet dat ze weer begonnen waren. Nu moet ik snel drie episodes kijken.
Ohw, oops, just stinged myselfquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Geweldig, zo droog.
Die Adam West is sowieso grappig. Rare vent.
En die homoseksuele bij.
"Bye world!"quote:
Nee, het is nog keitofquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:28 schreef Daskaar het volgende:
mag ik jullie even helpen herinneren dat Family guy tegenwoordig niet meer leuk is.. want das wel hoe t is. toch?
Zelfde stem als Clevelandquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:12 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Die stem van die homo is echt te irritant, heel goed gedaan.
Die andere toch, die bij het gemeentehuis werkt ("Heeey, how y'all doing").quote:
Was een parodie op de musical Brigadoon, schijnt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:48 schreef MaxPower het volgende:
Ja, die gozer die uit de mist oprees bijvoorbeeld, waar ging dat over?
Die goze was Donny Most, een acteur uit de serie Happy Days.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:48 schreef MaxPower het volgende:
Actualy.... it's Don Most these days...quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Die goze was Donny Most, een acteur uit de serie Happy Days.
Waarom dat-ie uit de mist oprees is me ook een raadsel.
Dat zongen ze toch:quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:48 schreef MaxPower het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |