Dat is echt zo matig.quote:Op zondag 1 april 2007 17:24 schreef Geqxon het volgende:
Nope, alleen American Dad.
quote:
Daar had ik ook last van, toen ze voor het cafe stonden volgens mij..quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:47 schreef ASSpirine het volgende:
Hebben jullie ook last van springende lijnen in de achtergrond? Is het een slechte rip of ligt het aan mijn pc
Vooral in de laatste ep valt dat goed op.
Het is in alle afleveringen en ik ben wel benieuwd waarom dat dat is. Het is alleen de achtergrond.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:47 schreef ASSpirine het volgende:
Hebben jullie ook last van springende lijnen in de achtergrond? Is het een slechte rip of ligt het aan mijn pc
Ik had het ook idd, best apart!quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:47 schreef ASSpirine het volgende:
die kwam al eens eerder in een andere afl voor toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: spoiler tags geplaatst. Ik wist niet dat een omschrijving van de uitzending al een spoiler was.
[ Bericht 29% gewijzigd door MrX1982 op 01-05-2007 21:10:06 ]
Haha ja geweldig! En die koe was er idd al eerderquote:
Precies dat bedoel ik! Geweldig!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:33 schreef MrX1982 het volgende:
Chuck Norris was inderdaad grappig.
En die Texanen. Talking is for terrorists and blacks. In Texas we execute the retarded.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |