Dat ligt eraan hoe je het telt.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:01 schreef oor het volgende:
5 09 of 6 09?
Briljant stukje ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:32 schreef MaxPower het volgende:
dat dansje van Stewie ging ook maar door en door...
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:15 schreef seto het volgende:
Omg, dat einde. Heb al een tijd niet echt meer gelachen om Stewie, maar dat einde was echt geniaal.
"GET OUT OF THE F*CKING CAR!"
volgens iemand begint stewie er een paar afleveringen later er weer overquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:54 schreef hermanniet het volgende:
hij krijgt geen stoot voor zijn harses, maar wat je bedoelt is waarschijnlijk seizoen 4 aflevering 7, brian the bachelor.
dat is aflevering "Brian Goes Back to College", dat stukje kan je hier zien helemaal op het eindequote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:42 schreef oor het volgende:
weet iemand welke episode het is waarbij het 2de deel is waar stewie begint over brains boek en dat hij een stoot voor zijn harses krijgt?
goedquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:12 schreef BdR het volgende:
[..]
dat is aflevering "Brian Goes Back to College", dat stukje kan je hier zien helemaal op het einde
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8491896865632168074
Dat is echt 1 van de beste grappen ooit in Fam Guyquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:12 schreef BdR het volgende:
[..]
dat is aflevering "Brian Goes Back to College", dat stukje kan je hier zien helemaal op het einde
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8491896865632168074
Same here! Wat ik ook een goeie vond; We're gonna fake your death Quagmire!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat is echt 1 van de beste grappen ooit in Fam Guy
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:17 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Same here! Wat ik ook een goeie vond; We're gonna fake your death Quagmire!
quote:Quagmire was just walking in the park when a ninja comes out of nowhere and stabs him! Then a nazi comes out! Then a pots and pans robot shoots him! We might be able to revive him...oh no! A t. rex! do..do..do...do..do...
Geniaal dat jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat is echt 1 van de beste grappen ooit in Fam Guy
Wat ook vreemd is want er zijn altijd zo rond de 25 afleveringen ofzo? Proberen ze het soms tot de zomer te rekkenquote:Op zondag 4 februari 2007 09:33 schreef TheRuud het volgende:
En wederom zit er weer een week tussen de episodes.![]()
Blijft jammer dat het niet eens een paar weken achter elkaar door kan gaan.
Dat is bij elke serie wel zoquote:Op zondag 4 februari 2007 12:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Wat ook vreemd is want er zijn altijd zo rond de 25 afleveringen ofzo? Proberen ze het soms tot de zomer te rekken
Ik weet niet wie dat zijn, maar op één of andere manier wist ik wel dat ze elkaar passioneel gingen zoenenquote:Op maandag 29 januari 2007 12:13 schreef Symer het volgende:
De nieuwe spant wel de kroon qua absurditeit, maar er zaten genoeg LOL-momenten in.
Bijv. dat stukje met Jerry Falwell en Pat Robertson. "I'm gonna hate that rock."
Dat zijn twee christelijke Amerikaanse televisie-evangelisten die nogal uitgesproken meningen hebben.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:26 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat zijn, maar op één of andere manier wist ik wel dat ze elkaar passioneel gingen zoenen
Iets typisch Family Guy dat wel
Zeg maar iedereenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat zijn twee christelijke Amerikaanse televisie-evangelisten die nogal uitgesproken meningen hebben.
Zo hebben ze een bloedhekel aan homo's, lesbiennes, abortussen, feministen, protestanten, burgerrechtenorganisaties, vakbonden, heidenen, Palestijnen, Moslims, Hindus, democraten en liberalen en verder aan iedereen die hun mening niet deelt.![]()
Altijd lachen met die twee
"Let's Go to the Hop"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:21 schreef Bigfoot414 het volgende:
Weet iemand btw in welke aflevering dat is: Peter en Lois hebben dan allebei zo'n SM-pakje aan. Peter zegt dan weer iets stoms, en Lois zipt snel zn mond dicht...
Ring any bells??
Welke episode is dat?
die moet ik dan nog ook eens gaan kijkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
"Let's Go to the Hop"
Met die kikkers, en dat Lois klaagt dat het zo erg is dat ze drugs gebruiken en hun het goede voorbeeld moeten geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |