Nah, ik vond dat 't wel erg lang duurdequote:Op maandag 7 mei 2007 19:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Had het liever niet geweten hoor, dan was dat moment nog 10 keer grappiger geweest, nu zat ik de hele tijd te wachten totdat die kip kwam.
Hij was trouwens wel enorm goed uitgewerkt zeg
Nee hoor, Amerikanen zijn gewoon dom en denken dat een winterstop als een seizoen teltquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:26 schreef Haijo het volgende:
Het is een beetje onduidelijk of er een seizoen 6 is. Bij seizoen 2 zijn ze geloof ik van de kabel gegooid en toen weer teruggekomen. Nu is er een discussie of er toen een nieuw seizoen begonnen was. Wat ik gegaan heb is icm tv.com alle serietitles bij langs gelopen. Ik hanteer nu een telling van 5 seizoenen bitches
Tis ongeveer hetzelfde gegaan met Futurama. Fox zond het te onregelmatig uit waardoor alles in de war kwam. Daardoor waren er "schijnbaar" 5 seizoenen. 5 TV-seizoenen welteverstaan. Maar er zijn maar 4 productieseizoenen. Als dit daadwerkelijk seizoen 6 zou zijn, dan bestaat seizoen 5 uit een handvol episodes...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:26 schreef Haijo het volgende:
Het is een beetje onduidelijk of er een seizoen 6 is. Bij seizoen 2 zijn ze geloof ik van de kabel gegooid en toen weer teruggekomen. Nu is er een discussie of er toen een nieuw seizoen begonnen was. Wat ik gegaan heb is icm tv.com alle serietitles bij langs gelopen. Ik hanteer nu een telling van 5 seizoenen bitches
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |