In American Dad zat deze week wel een briljant liedjequote:Op maandag 12 februari 2007 18:47 schreef TheRuud het volgende:
Eerder stond Family guy altijd garant voor minimaal één schaterlach. Dat mis ik wel in het laatste seizoen. Het komt niet verder dan een glimlach hier en daar. En waarom steeds vaker die suffe liedjes?Niemand kijkt Family Guy voor suffe liedjes.
Ook deze week kwam ik niet verder dan een paar glimlachjes. Helaas.
Eens, behalve over dat de liedjes, die vond ik wel goed namelijk.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:47 schreef TheRuud het volgende:
Eerder stond Family guy altijd garant voor minimaal één schaterlach. Dat mis ik wel in het laatste seizoen. Het komt niet verder dan een glimlach hier en daar. En waarom steeds vaker die suffe liedjes?Niemand kijkt Family Guy voor suffe liedjes.
Ook deze week kwam ik niet verder dan een paar glimlachjes. Helaas.
Haha ja dat nokia deuntje! Daar moest ik wel echt om lachen!quote:Op maandag 19 februari 2007 14:08 schreef Mike het volgende:
Grappige aflevering...vooral als Peter Meg achterna zit in de keuken. En de oude man die een telefoon nadoet.
quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Vanacht weer drie afleveringen op BBC 2
'Up late with Brian and Stewie' kun je inmiddels ook gewoon downloaden. Ik vond er niet zo veel aan.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:40 schreef Geqxon het volgende:
http://www.myspace.com/winner
Only in America
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |