Dank je welquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:08 schreef ruby het volgende:
Klik op deze link, als je Phil Mitchell als screenmate wilt: http://www.bbc.co.uk/east(...)creenmate_phil.shtml
Ja, digitale televisie rulesquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:10 schreef Nicole22 het volgende:
Ik kon het niet laten en heb alvast de spoilers voor kerst gelezen gisteren in een Engels tijdschrift. Het worden spannende afleveringen! En ik las ook dat volgende week zondag, voor kerst, ook een aflevering komt!
Edit: de digitale televisie bevalt errug goed. Vaak komt het me net niet uit om Eastenders om 20.30 of 21.00 te kijken. Maar dat maakt niet uit, want elke aflevering wordt 's dezelfde avond op BBC 3 om 23.00 herhaald!En vanavond op BBC Prime van 21.00 tot 00.00 non-stop afleveringen van Absolutely Fabulous, dan van 00.00 tot 01.00 Eastenders afleveringen van de afgelopen week (denk ik) en dan weer tot 03.30 Absolutely Fabulous!
Dubbel en dwars het geld waard![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:28 schreef J_TM het volgende:
Joe: "Heb je nou je zin ?"
Martin: "Ik kon toch ook niet weten dat ze het aan iedereen zou vertellen".
Joe: "Ik had zo gehoopt dat ik m'n vrouw terug zou krijgen, maar dat kan ik nu wel vergeten. De hele Square loopt natuurlijk te roddelen, het ontbreekt er nog maar aan dat ze je moeder als een heks op de brandstapel gooien"
Martin: "Mij best, ik hou de lucifers vast"...... In welk jaar leven ze daar, de middeleeuwen
?
Pauline is echt in een Kerststemming: "In ieder geval heb ik dit jaar geen last van die Kerstkoren, tegenwoordig beginnen ze al te zingen voordat ze aan de deur kloppen en om geld vragen. Go on sweety, walkies; good girl".Pauline kan echt niet stoppen met mekkeren eh?.
Pauline: "Wat kijk je ?"
Stacey: "Helemaal niets".Daar heeft Stacey toch oogjes voor gekregen bemoeizuchtig oud mens!
... Dat deed jij vroeger bij de anderen, en nu doen de anderen het bij JOU
![]()
Stacey: "Het wordt een shitkerst met broodjes poep, stront aan de knikker en drank in overvloed, dus reken maar dat iedereen de lift onderkotst".Dat woordgebruik van Stacey....
Hoe brengt Pauline haar Laatste Dagen door ?
Heel simpel J_TM,,, mekkerend, zeikend, zeurend, klagend,irritant doen,mensen het leven nog even nóg zuurder maken.. Gewoon wat ze altijd al doet,
Even een kleine spoiler betreffende Pauline's LD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:35 schreef Reticulin het volgende:
Wat is er opeens met Bradley aan de hand? Coke gesnoven ofzo?
En samen met jou nog een heleboel anderen geloof ikquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:37 schreef ruby het volgende:
Ik voorspel een hele leuke kerst op de Square.![]()
Ik was verbijsterd dat dat na al die jaren toch eens naar boven kwamquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:33 schreef Cecelia34 het volgende:
Wel een goede opmerking van Martin vond ik.. Dat over Michelle en Mark . En dat Michelle Mark jr had gekregen met Grant
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:08 schreef J_TM het volgende:
Helemaal goed.
quote:Op zondag 24 december 2006 16:45 schreef J_TM het volgende:
Gewonnen; extra EE-afleveringen deze week plus een laatste eerbetoon aan Pauline.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet aardigquote:Op maandag 25 december 2006 19:33 schreef Cecelia34 het volgende:
Daar heb je die gek weer ( De moeder van Stacey)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom heeft de Square trouwens altijd een witte kerst?![]()
En wie vertelt Sonia dat ze nooit meer die vreselijk onflatteuze rode jurk moet aantrekken?
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gedoe met Max en Stacey vind ik wel wat irritant trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja Wickedangel, om antwoord te geven op je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arme Bettyarme Rebecca
eerst haar " ouders " en nu Granny Pauline
![]()
en arme arme Martin, zou hij er nog bovenop komen?
![]()
JaaaaaaaahMax en Stacey die gisteren lagen te ****** op de trap
Bah, ik zat net aan mijn kerstdiner
.... Ik hoefde meteen niks meer,
En dan gaat Max naar Bradley toe om het bij te leggen, maar op het eind van de laatste episode gisteren kneep hij ( Max) Stacey in dr kont![]()
Max
echt werkelijk geen enkele waardering voor
En voor Stacey ook niet, bah wat een ...................... ( vul zelf maar in
)
Jaa, ik hoorde die stem ook van Phil Daniels.. ik keek zo van :| wtf?.. Die stem herken je zo hoor
.. ( it's raining hen
)
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan die voice over: 11 miljoen mensen alleen al in the UK ( denk ik? ) zagen Pauline naar de eeuwige mekkervelden gaan
..
Arme arme Betty![]()
..
Peggy weer eh, hoe zal dat gaan als Pauline begraven/gecremeerd is? Zegt Dot dan ook van: Ik weet dat Pauline de laatste tijd niet zo geliefd was, maar was ze dan zo erg dat niemand er wat mee doet.?
Dat Peggy dan aan de bel gaat trekken in de Vic en gaat zeggen: RONDJE OP DE ZAAK!!! ????![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 08:00 schreef mommychaos het volgende:
Nou, ik heb hier en daar wat meegepikt en heb gezien dat stoute Sonia Pauline mepte en Pauline die prachtig mij Arthur's bankje was neergestort.
Dat had ze jaren eerder mogen doen.![]()
![]()
quote:Vanavond een tranenedal begrijp ik? Ik zal mn best doen een plekje voor de telly te bemachtigen...![]()
![]()
Je doelt op die zgn hersentumor?quote:
quote:B: "Oma heeft me heel erg verdrietig gemaakt en toen kon ik me niet langer beheersen"
Maar ze was niet jaloers op mijn ' Mooie 'quote:C: "Oma was jaloers"
Dat was zó mooi bedacht.quote:Op woensdag 27 december 2006 08:00 schreef mommychaos het volgende:
...en Pauline die prachtig bij Arthur's bankje was neergestort.
Nou, ik vond Pauline de laatste tijd niet meer te genieten, maar ze had idd ook goede kantenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
.....En dan moet Pauline Fowler, die vanaf het prille begin bij EE zat, worden herinnerd als een depressief, wraakzuchtig, akelig rotwijf? Dat getuigt niet van veel respect voor Wendy Richard. BahIk zal haar in ieder geval missen.
Ik voorspel een levensgroot drama als Martin erachter komt, of dat nou voor of na de begrafenis is van onzer aller geliefde Paulime Fowler. Zou hij dan ervoor gaan zorgen om Sonia haar het ouderlijk recht af te nemen ? ..quote:Eng hoe Sonia zich in allerlei bochten ging wringen... brrrrr.
Heel wonderlijk, ja. Maar misschien gaat 't nu eindelijk wél eens goedquote:Op donderdag 28 december 2006 13:27 schreef mommychaos het volgende:
Maar zo erger ik me ook aan die scharrel van Phil op het moment, die muis. komop zeg, is anyone buying it?![]()
Ikke ook hoor rubyquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:50 schreef ruby het volgende:
Ik had wel medelijden met Martin toen hij zo begon te huilen in de Vic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot volgend jaar mensen
Gelukkig nieuwjaar allemaal!![]()
Dat dacht ik ook meteenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:32 schreef Cecelia34 het volgende: Dot heeft de politie gebeld.vraag me af hoe ze dat gedaan heeft. Dat ze überhaubt met een mobile telefoon kan omgaan
![]()
Jaaaa, dat vond ik ook zo mooi. Ik moet toegeven, m'n ogen werden toch wel wat vochtig op dat moment.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:34 schreef Cecelia34 het volgende:
Het allermooiste moment vond ik gisteren de laatste 5 minuten, met de kist en dat liedje, toen de gordijntjes dichtgingen en ze iedereen in de kerk filmdendat was zóóóóóóó mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Dot..... Sonia, your're a nasty *****
Dat slaat idd helemaal nergens op. Hoewel ik Michelle echt nooit meer hoef te zienquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:09 schreef Nicole22 het volgende:
Trouwens wel heel apart dat Pauline's eigen dochter Michelle niet op de begrafenis kwam. Lees dit nu net op een ander fora en inderdaad, mensen als Dr. Leg, Demi, Aleesha en Rose (Pauline was peetmoeder van Aleesha toch?)![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:50 schreef mommychaos het volgende:
Wat is je probleem met michelle WickedAngel? Ik zou haar heel graag terugzien.
Maar inderdaad - waar waren Vicky en Sharon en Michelle? Dat was wel heel raar dat die er niet waren.
En Ian huilde echt, volgens mij. Is hij nou de enige die er vanaf het begin inzat?
Gisteren gemist...ik moet het toch vnl hebben van de zondagen.
Ik ben weer eens te laat, maar ik zet hem toch in het verslag.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:04 schreef Cecelia34 het volgende:
Phil zn opmerking vond ik wel lachwekkend ( sorry)
Peggy met dr: You never guess what happend!
Phil: What, wouldn't she burn?
Peggy: We didn't find out did we?!![]()
Doen ze het om beurten danquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:08 schreef J_TM het volgende:
[quote]
Garry en Minty hebben de begrafenis gemist, want "iemand vergat de wekker aan te zetten".
Minty: "Het was jouw beurt".
quote:C34, hier komt ie dan.
Peggy: "Je raadt nooit wat er is gebeurd".
Phil: "Wou ze niet branden ?"
Dat was eentje om het af te leren he Peggs?quote:Peggy: "Er komt niet zomaar politie op Paulines begrafenis, dat mens moet wat hebben uitgespookt".
Getver, doen ze daar ook al aanquote:Martin: "Ze zullen haar moeten opensnijden".
quote:Mo: "Ze stond hier altijd met een gezicht als een bulldog".
quote:Ian: "Is dit soms een misselijke grap ? Probeert U soms te suggereren dat ze is vermoord ?
quote:Ian: "YOU'RE ALL HAVING FUN ?"
Dot met haar bijbelquote:en na te worden bestookt met Jozef 1:9 (Wees sterk, wees moedig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:43 schreef J_TM het volgende:
Pauline heeft dus toch in stijl afscheid genomen"
Op het laatst vond ik haar echt stomvervelend, een egoïstisch serpent (hoe ze Geoff behandelde, als je 't je nog kunt herinnerenquote:Op woensdag 3 januari 2007 08:50 schreef mommychaos het volgende:
Wat is je probleem met michelle WickedAngel? Ik zou haar heel graag terugzien.
Dilemmaquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:58 schreef Cecelia34 het volgende:
Maar stel nou dat Michelle in no time op de stoep staat Wickedangel, wat ga je dan doen?
Geoff was die oudere man met wie ze zou gaan trouwen, maar die ze keihard dumptequote:Op donderdag 4 januari 2007 08:03 schreef mommychaos het volgende:
@wickedangel...geofff...nou moet ik echt nadenkenIk vond Michelle leuk toen ze op de vlucht was met die zwarte jongen,oja, Clyde Tavernier, die verdacht werd van de moord op Eddie Royle
Die vage landlord van de Vic.
Dat had Nic natuurlijk gedaan, maar dat terzijde.
Daarnaast vond ik de combi Sharon/Grant/Michelle altijd fantastisch.Ik heb het vast verdrongen, dat van Geoff.
![]()
Voor Pat heb ik een zwak. Ik vind haar lief en zorgzaam.Ruwe bolster, blanke pit, al heeft ze dr fouten. Ik vond haar altijd erg goed samen met Frank (die aflevering in Spanje, met Peggy en Roy, fántastisch!) En ze was lief voor Dennis![]()
Ik hoop dat zij en Dot nog lang blijven.
Ik ben het eens met wat hier boven staat. Pat is een absoluut een mooi karakter in EE.quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:03 schreef mommychaos het volgende:
Voor Pat heb ik een zwak. Ik vind haar lief en zorgzaam.Ruwe bolster, blanke pit, al heeft ze dr fouten. Ik vond haar altijd erg goed samen met Frank (die aflevering in Spanje, met Peggy en Roy, fántastisch!) En ze was lief voor Dennis![]()
Ik hoop dat zij en Dot nog lang blijven.
C34, je zou weleens gelijk kunnen hebben of misschien dat een van deze drie scenario's gaat uitkomen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:39 schreef J_TM het volgende:
Het is geen goed moment om Sonia Jackson-Fowler te heten; als ze al een grijns op haar gezicht had dan is ie er nu wel afgeveegd. Wat gaat ze voor d'r kiezen krijgen ?
A: "Je hebt bloed aan je handen, ik wil geen mammie met bloed aan d'r handen".
B: "Wou je me dan toch straffen omdat ik Jamie heb doodgereden ?"
C: "Rebecca en ik gaan naar Michelle, en we komen niet terug".
Misschien was Kevin wel een agressief mannetje. Wie zal het zeggen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:12 schreef Cecelia34 het volgende:
Wat zou Kevin toch hebben uitgespookt? Omdat viswijf Shirley zei dat er bloed aan de wanden hangt daar?![]()
Wordt ook vast en zeker wel vervolgd, als Denise vragen gaat stellen
Gisteren heb ik het gemist!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:09 schreef Cecelia34 het volgende:
Nog 50 min![]()
![]()
Sonia , oh Sonia, waarom HAD je dat gedaan?!?!?
het is in t eggie toch een half Griekquote:
quote:ik zit zondag weer voor de buis en iedereen die me dan stoort heeft een probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: www.walfordweb.co.uk
http://www.newsoftheworld(...)owbiz/showbiz4.shtml ( voor foto's over bovenstaande spoiler )
Mommychaos.....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:10 schreef J_TM het volgende:
Martin: "Wie heeft de politie gebeld ?"
Sonia: "Dot".
Martin: "Wat, heeft de geest van ma haar soms ingefluisterd dat jij het hebt gedaan ?
Stacey begint een tweede Kat te worden, ze heeft zelfs al dezelfde oranje kleurquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:46 schreef Cecelia34 het volgende:
Eendimensionale gezichtsuitdrukking.. Hij heeft zn haar geknipt
![]()
Sean gaat Tanya zeker vertellen dat Maxieboy vreemd gaat en dat hun kans nu daar is..
Dus t is nog eventjes geduld hebben voordat Pauline gecremeerd wordt ? Zoiets hoorde ik gisteren nl.
Stacey is gewoon een ordinair type aan t worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgende week donderdag start Waterloo Road weer J_TM .![]()
Ze werd om de haverklap gevraagd om 'even' thee te zetten, 'even' eten voor Sonia te maken en 'even' beneden te melden dat Peggy er zo zou aankomen. Ze keek er erg bedenkelijk bij.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:38 schreef ruby het volgende:
Hoezo zijn er barstjes in de relatie Stella en Phil? Heb ik iets gemist? Ik weet alleen dat ze op zoek was naar een flat en dat Phil uiteindelijk besloten heeft dat ze bij hem boven de Vic mag blijven wonen.
Dirty Den heeft toen ie nog bij EE werkte, met zijn laptop en webcam obscene dingen gedaan in zn kleedkamer. Wist je dat nog niet Wickedangel ??quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Vertel eens, Cecelia? Kan me vaag herinneren dat Dirty Den (vóór zijn acteurscarrière?) in de bak had gezeten, maar volgens mij heb je 't nu over iets anders.
Nou, de veronicagids kennen ze hier nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 07:54 schreef mommychaos het volgende:
Cecelia, handig he die veronicagids.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat stond daar ook.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:38 schreef ruby het volgende:
En wat ziet Stacey er de laatste tijd weer belapperd uit met die semi-sexy korte rokjes van 'r. Jammer dat ze weer zo triest is geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie uit naar volgende week
Nee, dat verhaal ken ik absoluut niet. Weet alleen dat hij een bajesklant was. Lekker type danquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:26 schreef Cecelia34 het volgende:
Dirty Den heeft toen ie nog bij EE werkte, met zijn laptop en webcam obscene dingen gedaan in zn kleedkamer. Wist je dat nog niet Wickedangel ??Het heeft nog zelfs meen ik in Engeland in een paar roddelbladen en kranten gestaan, met een foto waar hij duidelijk opstaat .......
Nee, Benquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:40 schreef Cecelia34 het volgende:
Je doelt op Phil zeker Wickedangel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben bang ( tenminste, kan me de pers. in kwestie niet meer goed herinneren) dat hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is
Ik lees geen spoilersquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:28 schreef Cecelia34 het volgende:
Je doelt op Rebecca?Of op degene in mn spoiler
? Of op allebei
quote:
Een psychopáát!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 06:52 schreef mommychaos het volgende:
Nou Sonia is dr vandoor met 'het kind'. Reed Phil hun nou weg? Hij word wel erg goed in kidnapping. Zijn eigen kiddies, die van Ian en nou Rebecca.![]()
Voor zover wij weten jaquote:Op zondag 14 januari 2007 17:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Niemand heeft Pauline op d'r hoofd geslagen voor zover wij weten, toch?
Ik denk dat ze die voicmail heeft ingesproken net nadat Sonia weg was. Dus voor de eventuele genadeklap of wat het ook mocht wezen.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
Er waren toch geen sporen van een worsteling of zo in Paulines huisZe bloedde ook niet terwijl ze liep te wankelen bij die kerstboom. En anders had ze toch wel gezegd dat ze was aangevallen toen ze Martins voicemail insprak
![]()
Ik blijf erbij dat niemand Pauline op haar knar heeft geslagen.
Ze moet uit haar ambt worden ontzetquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:32 schreef ruby het volgende:
Ik vind May overigens vrij irritant met 'r gedram.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei![]()
![]()
Hij is niet de vader van Carly of Deano?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:35 schreef ruby het volgende:
Wat zou dat toch zijn wat Shirley van Kevin niet mag vertellen?
Dat zou inderdaad goed kunnen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is niet de vader van Carly of Deano?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weg.![]()
![]()
Die gast viel inderdaad vet tegen. Had express heen en weer zitten zappen, want wij keken iets anders. Ik tegen mn geliefde mannen"ja maar, ik móet even kijken, er komt iemand terug. Ik wil het zien!".
is het Martin, onze Not adonis.![]()
Toch de omniibus maar kijken, de donderdag en vrijdag aflevering mis ik te vaak.
Volgens mij was Shirley inderdaad een mevrouw van lichte zeden C!. Misschien nam Kevin dr geld wel happy aan, was hij een soort pooier van dr, ofzo.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had ik me de hele week erop verheugd dat Sharon terug kwam, NOT!
Ik had echt zoiets van![]()
!!!
Maarja, wie gaat nu de schade betalen aan de auto.
alhoewel er misschien toch nog hoop zal zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J_TM, Die opmerking van Stacey tegen Stella was volgens mij iets in de trant van: " Oh, dat jij er uit ziet als een dame van lichte zeden" . of ik moet iets aan mijn oren hebben, dat kan natuurlijk ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel eerst nog braaf een paar nachtjes braaf slapen![]()
Ja, inderdaad omdat ze jaloers was. Het was wel heel toevallig dat die auto kapot was. Haar cadeau was namelijk niet interessant genoeg en over die auto was Phil helemaal "over the moon". Dus ja.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:22 schreef Cecelia34 het volgende:
Stella?
Omdat ze jaloers was???
Moet die hele Stella niet, kan lineo recta oprotten, samen met Shirley. ( maar ik wil wel eerst even weten wat ze nou over Kevin te zeggen heeft)
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:40 schreef J_TM het volgende:
Afl. 240107: SHIZZLE MY NIZZLE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We komen dus ook snel het geheim van kevin te weten!![]()
Dat is dan ook nog niet verteld...Nou ja, wel aan Pat zo te zien, maar niet aan de kijkerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:47 schreef Cecelia34 het volgende:
Ik neem aan dat Joe overleden is???
Maar wat was nu het geheim over Kevin, heb het niet meegekregen.
Ze riep naar de taxichauffeur dat hij moest weggaan, misschien was het de taxirijder, misschien was het Joe.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:40 schreef Cecelia34 het volgende:
Er was toch een getik op de deur nadat Sonia was weggegaan?
Dat zal Joe wel zijn geweest
Dat stukje tussen Sonia haar tik en het buiten dood neervallen daar zat nog wel wat tijd tussen. Ze had nog een voicemail ingesproken en ze was nog bezig met pakken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:22 schreef MevrouwLili het volgende:
vind het maar gek, ineens dat gedoe met Joe. Ik dacht dat we Pauline in haar laatste minuten hadden gevolgd. Kennelijk heeft Joe haar ergens nog een mep weten te verkopen...
Toch raar, want vlak na Sonia's tik liep ze naar buiten en greep ze naar haar hoofd... :s
Hmm ik dacht dat dat redelijk gelijk erachteraan was....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat stukje tussen Sonia haar tik en het buiten dood neervallen daar zat nog wel wat tijd tussen. Ze had nog een voicemail ingesproken en ze was nog bezig met pakken.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
Hij is niet de vader van Carly of Deano?
Yup... Maar ik zie het probleem niet. Huis verkopen en saampjes een nieuwe zoeken. Of is het niet zo simpel met dat soort zaken? Of een akkoordje sluiten met Ian, die is martin doorgaans wel goed gezind.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:45 schreef Cecelia34 het volgende:
ik denk dat je gelijk hebt ruby: The solicitor announces that Pauline left the house to Martin. However, there's one condition. He can't live there with Sonia, or the house will be Ian's. Martin's outraged.
staat op de site van de beeb![]()
Het wordt tijd dat dat verwende pokkenjoch eens wordt aangepakt. Stella heeft hem niets misdaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:44 schreef Cecelia34 het volgende:
Oke, daar heb je een beetje gelijk in Wickedangel, maar het was wel een strakke actie van Benvooral dat lachje op het laatst
Neuh, Stella heeft hem NOG niks gedaanquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat dat verwende pokkenjoch eens wordt aangepakt. Stella heeft hem niets misdaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even nog een andere spoiler betreft het vertrek van sommigen. Alhoewel we het al van 3 wistenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron de EE wikipedia pagina ergens onder bij characters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |