abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45682824
Wow dat wordt spannend morgen, want dit staat op de EE-site:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We komen dus ook snel het geheim van kevin te weten!
pi_45694081
Afl. 260107:

Sonia: "Papa was boos, en soms zijn papa's en mama's boos op elkaar".

Rob: "Met die baby haal je ons ook weg".
Dawn: "Er is geen ons".
Rob: "Dit is ook mijn kind".
Dawn: "Was ik er bijna ingetrapt".

Kevin: "Carly is niet alleen boos omdat je bent weggelopen maar ook vanwege Jimbo; ze was als een tweede moeder voor hem, vandaat dat ze zich zo beschermend opstelt tegenover Deano. En door jou gaat ze nu weg en is ons gezinnetje uiteengerukt".
Shirley: "Dat jij onze overleden zoon in je wraakactie betrekt vind ik erg laag, zelfs naar jouw maatstaven".

Sonia vertelt dat ze is teruggekomen omdat ze niet wil dat Rebecca met leugens opgroeit. "Ze verdient beter".
Martin: "Moet ik je soms dankbaar zijn ?"

Peggy: "MARTIN FOWLER, WEES EEN VENT EN KOM NAAR BUITEN !"

Dot: "Hij die geen zonden heeft werpt de eerste steen. Waarom kon deze stomme ouwe tang zich niet met haar eigen zaken bemoeien ?"

Shirley voelt er niets voor om de hele dag patat te bakken en biedt aan om in de Vic te gaan werken.
Peggy: "Ik neem niemand aan, ik heb al genoeg ellende aan m'n hoofd zonder gelddieven en biergooiers".
Shirley: "Ik was niet begonnen".
Peggy: "Dat interesseert me niet, het antwoord blijft nee".
(Maar uiteindelijk strijkt oma Mitchell met de hand over het hart en neemt ze Shirley in dienst; als schoonmaakster)

Martin: "Hoe komt Ben hier ooit overheen ?"
Sonia: "Kinderen zijn sterker dan je denkt".
Martin: "Ik hoef jouw medelijden niet, en denk maar niet dat je nu vrijuit gaat want wat ik deed was iets heel anders".
Sonia: "Weet ik, ik heb heel lang nagedacht in dat kutpensionnetje".
Martin: "Uh, my heart bleeds".

Sonia wil zichzelf aangeven en vechten voor haar onschuld.
Martin: "Go on then".
Sonia: "Wat, en Rebeca hier achterlaten waar het onveilig is ?"
Martin: "Dit is ons huis".
Sonia: "Dit is niemands huis"

Mo: "Blimey, there's a turn-up; ben je soms op doorreis ?"

Charlie: "Sonia heeft Pauline niet vermoord".
Mo: "Zoals Chrissie Watts Den ook niet heeft vermoord".

Kevin wil er niet aan dat Shirley Denise's flatje overneemt. "Die flat staat weer te huur, je zegt maar dat je er vanaf ziet en verdwijnt uit ons leven".
Shirley: "Ik kan Peggy toch niet in de steek laten".
Kevin: "Misschien moet ik Peggy maar eens de waarheid vertellen".
Shirley: "Als jij dat doet dan zullen we zien of de kinderen de echte waarheid aankunnen".

Sonia was van plan om zich door Jim naar het politieburo te laten brengen, maar iemand is haar voorgeweest; kan zij de waarheid aan over degene die haar heeft verlinkt ?
pi_45694122
Update Waterloo Road-topic.
pi_45696971
Even from beyond the grave is Den still coming up
pi_45709377
Ik neem aan dat Joe overleden is???

Maar wat was nu het geheim over Kevin, heb het niet meegekregen .
pi_45710362
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:47 schreef Cecelia34 het volgende:
Ik neem aan dat Joe overleden is???

Maar wat was nu het geheim over Kevin, heb het niet meegekregen .
Dat is dan ook nog niet verteld...Nou ja, wel aan Pat zo te zien, maar niet aan de kijker
pi_45710543
Aha, ik dacht al, .... Nouja, als ik jou toch niet had he Reticulin , ik was de band al aan het terugspoelen, maar dat was een beetje te ver .
Nouja, dan maar afwachten tot volgende week, ( als Cecelia zo lang kan wachten tenminste )
pi_45710619
vind het maar gek, ineens dat gedoe met Joe. Ik dacht dat we Pauline in haar laatste minuten hadden gevolgd. Kennelijk heeft Joe haar ergens nog een mep weten te verkopen...
Toch raar, want vlak na Sonia's tik liep ze naar buiten en greep ze naar haar hoofd... :s
pi_45711242
Er was toch een getik op de deur nadat Sonia was weggegaan?
Dat zal Joe wel zijn geweest
  zaterdag 27 januari 2007 @ 00:00:44 #260
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45714083
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 22:40 schreef Cecelia34 het volgende:
Er was toch een getik op de deur nadat Sonia was weggegaan?
Dat zal Joe wel zijn geweest
Ze riep naar de taxichauffeur dat hij moest weggaan, misschien was het de taxirijder, misschien was het Joe.
Joe is hoe dan ook nog bij haar langs geweest. Ik kan hem met de beste wil van de wereld geen moordenaar noemen, jullie wel
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_45714951
Ik heb eigenlijk geen idee J_TM. Heb de aflevering van vandaag ook maar half meegekregen.
maar als het Joe niet was, en Sonia ook niet ( al lijkt mij nu van wel ) wie was het dan? Peggy Mitchell?
pi_45723476
Zo zit het als ik het goed begrepen heb:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 13:27:38 #263
521 ruby
Hell yeah!
pi_45723665
Zie je wel.....Joe was het.

Ik ga er van uit dat Joe inderdaad dood is nu. Maar ja, nu maar hopen dat de politie Dot gelooft. Want anders zit Sonia langer in de bak dan nodig.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 27 januari 2007 @ 13:29:33 #264
521 ruby
Hell yeah!
pi_45723698
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 22:22 schreef MevrouwLili het volgende:
vind het maar gek, ineens dat gedoe met Joe. Ik dacht dat we Pauline in haar laatste minuten hadden gevolgd. Kennelijk heeft Joe haar ergens nog een mep weten te verkopen...
Toch raar, want vlak na Sonia's tik liep ze naar buiten en greep ze naar haar hoofd... :s
Dat stukje tussen Sonia haar tik en het buiten dood neervallen daar zat nog wel wat tijd tussen. Ze had nog een voicemail ingesproken en ze was nog bezig met pakken.
pi_45724212
Als Joe niet dood is dan zit ie straks in een rolstoel. Martin had het dus toch bij het rechte eind.

Jim: "Ik heb gefaald; als vader, grootvader en als mens".
Martin: "SHUT UP JIM !"

Pat: "Ik blijf het net zolang vragen tot je antwoord geeft".
Shirley: "Is dit soms een dreigement ?"
Pat: "Ik dacht dat we niks met elkaar gemeen hadden".
Shirley: "Je bent een bemoeizieke ouwe tang".
Pat: "Da's niks nieuws".

Joe: "Ze zei 'Ik zat fout, ik ga niet weg maar jij; daar is het gat van de deur' ".
pi_45729726
Wat in je spoiler staat Reteculin, dat denk ik ook .
Mystery solved.
Zo, dan kan Pauline nu eindelijk eens begraven/gecremeerd worden.
Kan ze ook eens in vrede rusten
pi_45736210
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 13:29 schreef ruby het volgende:

[..]

Dat stukje tussen Sonia haar tik en het buiten dood neervallen daar zat nog wel wat tijd tussen. Ze had nog een voicemail ingesproken en ze was nog bezig met pakken.
Hmm ik dacht dat dat redelijk gelijk erachteraan was....
Mijn theorie:
Joe is dood, Dot en Jim verdacht, Rebekka wil dit niet, gooit ze uit het raam, en Rebekka gaat de bak in, waarop Martin en Sonia zich verzoenen...
pi_45739717
.. Zal wel niet gebeuren ben ik bang MevrouwLili )
pi_45754878
DE ROBBERS THAT HAIR FORGOT
Vanmiddag op RTL 7, 'Buster'. Phil Mitchell die een trein berooft met kapselgenoot Phil Collins, fan van EE.

[ Bericht 8% gewijzigd door J_TM op 28-01-2007 18:29:28 ]
pi_45765249
Sonia: "We zijn samen op avontuur geweest".
Martin: "Dus zo noem je vluchten voor de politie ? Je raakt 'r met geen vinger meer aan".

Garry: "Martin die een Michael Jackson doet".
pi_45786344
Het leek wel een Phil-dag gisteren want op de Duitse schotelzender BR pikte ik nog de laatste 25 minuten mee van 'Quadrophrenia'. Phil Daniels als jonge Mod die zijn droomwereld in duigen ziet vallen door twee dingen; zijn Lambretta die omver wordt gewalst en het hoogverraad van Sting.

Vanavond gaat de beerput open, het lijkt me sterk dat Kevin met de volgende bekentenis komt: "Sting en ik zaten vroeger bij de Mods, we stonden samen terecht voor onze betrokkenheid bij rellen, en vervolgens bleek ie piccolo te zijn in een of ander poepsjiek hotel. Ik was toen zo kwaad dat ik z'n brommer heb afgepakt om hem de vernieling in te rijden".

[ Bericht 1% gewijzigd door J_TM op 30-01-2007 14:07:35 ]
pi_45806410
The Big Secret is out was wel te voorspellen niet, was meen ik al eens een paar keer hier genoemd .
Zo Kevin, ga dat maar eens uitleggen.
of zou Dirty Den nog stiekem 3 kinderen hebben gemaakt ..

Maar nou rest mij de vraag
SPOILER
  maandag 29 januari 2007 @ 22:17:48 #273
521 ruby
Hell yeah!
pi_45807385
Zou dat niet gewoon Joe zijn geweest, Cecelia?
Maar ja, dat lig natuurlijk niet zo heel ver in het verleden.

En had Martin nou niet het recht op het huis als zijn partner Sonia zou zijn?
  maandag 29 januari 2007 @ 22:46:59 #274
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45808616
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
Hij is niet de vader van Carly of Deano?

Er is vast wel een baantje voor mij als scriptwriter bij EE
pi_45820581
Zolang je dan maar wel regelmatig hier blijft posten is dat geen probleem Wickedangel
Wat dat huis en Martin betreft ruby, ik heb toen heel eventjes niet opgelet ...
Maar ik meende van wel
pi_45820650
ik denk dat je gelijk hebt ruby: The solicitor announces that Pauline left the house to Martin. However, there's one condition. He can't live there with Sonia, or the house will be Ian's. Martin's outraged.
staat op de site van de beeb
pi_45822571
"Die Achterbakse Trut heeft het weer mooi voor elkaar" zal Sonia nu denken.

En wat Kevin betreft, misschien heeft Sting wel wraak genomen; tenslotte is zijn brommer, z'n pronkstuk, de vernieling ingereden, en is ie uitgescholden voor vuile verrader.
pi_45824862
Even from beyond the grave she's still rising up and coming between us" lijkt me eerder
pi_45827643
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:45 schreef Cecelia34 het volgende:
ik denk dat je gelijk hebt ruby: The solicitor announces that Pauline left the house to Martin. However, there's one condition. He can't live there with Sonia, or the house will be Ian's. Martin's outraged.
staat op de site van de beeb
Yup... Maar ik zie het probleem niet. Huis verkopen en saampjes een nieuwe zoeken. Of is het niet zo simpel met dat soort zaken? Of een akkoordje sluiten met Ian, die is martin doorgaans wel goed gezind.
pi_45830579
Martin: "Ik zal nu wel staatsvijand nr. 1 zijn".

Deano: "Welk deel van 'Ik wil je niet meer zien' begrijp je niet ?"

Ben: "Breng ons een DVD-speler en nu meteen".
Stella: "Zo praat je niet tegen me".
Abi: "Pik je dat ?"
Ben: "Nee, maar ik ga met 'r afrekenen".

Sonia: "Er is geen schone lei".

C34 en Mevrouw Lili, voor zover ik het heb begepen loopt Martin z'n kindsdeel mis, en Rebecca haar trustfonds, als hij bij Sonia blijft; en dan gaat het huis naar Ian.
pi_45831151
Zelfs nu weet Pauline de boel nog te verzieken
Zo Kevin, wat ga je daar op zeggen
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:38:45 #282
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45838577
Wat een verschrikkelijke flauwekul, gisteren en vandaag
Ik ga maar eens een beetje afbouwen, denk ik.
pi_45838798
Oke, daar heb je een beetje gelijk in Wickedangel, maar het was wel een strakke actie van Ben vooral dat lachje op het laatst
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:10:06 #284
521 ruby
Hell yeah!
pi_45842274
Ben...wanneer gaat hij EE nou eens verlaten? Ik vind het zo'n nutteloze personage.
Uiteraard gaat Phil weer spijt krijgen. Let maar op.

En hoelang zal het nog duren voordat Rob van May weggaat? Ik betwijfel het of hij dat wel doet. Maar dan zal Dawn natuurlijk wel haar mond opentrekken.
pi_45852733
En Stella maar denken "Achterbaks Ventje".

Sonia: "Het was weer het zelfde liedje, Pauline kwam tussenbeide om te zeggen 'Ik haat Sonia' ".

Deano: "Ouders, ze doen alsof ze het beste met je voor hebben maar ondertusen staan ze keihard tegen je te liegen".

En met het amulet met de babyportretjes is ook Shirley's moederhart gebroken.

[ Bericht 1% gewijzigd door J_TM op 01-02-2007 12:45:32 ]
pi_45859971
Arme arme Stella
  woensdag 31 januari 2007 @ 22:53:03 #287
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45867606
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:44 schreef Cecelia34 het volgende:
Oke, daar heb je een beetje gelijk in Wickedangel, maar het was wel een strakke actie van Ben vooral dat lachje op het laatst
Het wordt tijd dat dat verwende pokkenjoch eens wordt aangepakt. Stella heeft hem niets misdaan.
pi_45873598
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 22:53 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Het wordt tijd dat dat verwende pokkenjoch eens wordt aangepakt. Stella heeft hem niets misdaan.
Neuh, Stella heeft hem NOG niks gedaan . Ik vind Ben niet echt mijn favo allertijden, maar om die actie kon ik wel lachen. Stella vind ik irritant, dus Stella
pi_45879428
Ben gaat z'n portie krijgen.
pi_45881543
Oeh, spannend J_TM, wanneer ??? vandaag morgen, volgende week
pi_45921258
Afl. 010207: K FED-UP
Deano: "You're acting like a kid".
Carly; "And whose kid would that be ?"

Martin; "Het spijt me, ik weet dat ik iets onvergeeflijks heb gedaan".
Phil: "Je mag blij zijn dat ik je niet opknoop".
Martin: "Gimme another chance".
Phil: "Op proef".

Sonia vertelt Rebecca dat ze bij Bianca in Manchester gaat wonen, en dat valt niet in goede aarde. "IK WEET HET; IK HEB HET VERKNALD, ZOALS GEWOONLIJK".

Sonia: "Ik zal altijd van je blijven houden; ik zal je brieven sturen, SMS-jes, kadootjes, als een speciale vriendin".
Rebecca: "Zoals Assepoesters petemoei ?"

Abi en Ben gaan de kleren van "die vuile trut" verbranden maar dan komt Phil binnen om een verklaring te eisen.
Ben: "Ja, (ik heb die oven omhooggedraaid) en ik ben blij dat die heks is opgesodemieterd".

Kevin houdt zichzelf voor de gek door met het hele gezin te gaan koken. "Hier draait het om, wij allemaal samen; how is the old bird doing ?"
Pat: "I'm doing fine, thanks".
Kevin: "See, we're still laughing".
(Enjoy yourself, it's later than you think)

Dawn: "Ik dacht dat je het 'r zou vertellen".
Rob: "Ik heb eens zitten denken; als Mary erachter komt maakt ze ons kapot".
Dawn: "Ze mag het proberen".

Kevin haalt herinneringen op aan die ene keer dat Carly en Deano de verjaardagstaart van Jimbo opaten, die winnende Blues Brothers-act tijdens een talentenjacht en die vakantie in Brighton.
Carly: "We waren geen dolblij gezinnetje; Deano en ik waren misselijk van de taart, we werden tweede en niet eerste, en ik haat Brighton. Ik word schtijziek van jou en je geleuter, je hebt ons voorgelogen".

In de Vic geeft Jim iedereen op z'n donder omdat ze Sonia keihard hebben laten vallen. "Zijn wij nou een grote kleine gemeenschap ?"

Carly: "24 uur geleden hadden Deano en ik nog een leven, nu is daar niets meer van over".
Kevin: "En mijn leven dan ? Ik zat ineens opgescheept met twee kinderen van een andere man; eigenlijk zou ik moeten zijn weggelopen, maar ik ben gebleven".
Carly: "Dat hebben we niet van je gevraagd, je had keus".
Kevin; "Ik had geen keus".
Carly: "Nu wel; we moeten je niet meer, sodemieter op".
Kevin: "I'm your Dad".
Carly: "Nee, je bent nep en dat ben je altijd geweest".

Sonia is dus niet de enige die weggaat; keert Kevin terug naar de plek waar ie 28 jaar geleden bijna van een rots was afgereden ?
pi_45922995
Nou J_TM wat je laatste regel betreft over Kevin
SPOILER
Even nog een andere spoiler betreft het vertrek van sommigen. Alhoewel we het al van 3 wisten
SPOILER
bron de EE wikipedia pagina ergens onder bij characters
  zaterdag 3 februari 2007 @ 01:41:48 #293
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45934471
Opgeruimd staat netjes!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 10:07:11 #294
521 ruby
Hell yeah!
pi_45936819
Nou nou, ze zijn flink aan het schonen daarzo.
Er blijft niet echt heel veel van de ouwe garde over.

Ben benieuwd wat er allemaal voor in de plaats komt.
pi_45941444
Martin: "Je bent een egoistisch kreng dat andermans leven kapotmaakt".
Sonia: "Je hebt gelijk, maar ik durf ik het tenminste toe te geven".

Shirley: "Jouw voorkeur voor vrouwen is hetzelfde als je haar (Gaz)".
Minty: "Peper- en zoutkleurig ?"
pi_45941465
Zou Lewis van Waterloo Road EE- materiaal zijn ?
pi_46023226
Ik denk het niet J_TM, er lopen al genoeg psycho's rond daar
pi_46023286
Nog wat gemist vandaag? Heb namelijk niet kunnen kijken vandaag
pi_46023340
ow, ja voor ik het vergeet ruby ...
Ik heb geen idee wat er allemaal bij zal komen
Maar dat zullen we wel zien.

( ja ik weet dat ik het bericht kan wijzigen maar daar heb ik nu even geen tijd voor )
pi_46023422
Trouwens, zijn Son en Mart nou opgerot???????????
Wat is er met Pauline's as gebeurt, heeft Mart die meegenomen of daar gelaten?????????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')