Afl. 010207: K FED-UP
Deano: "You're acting like a kid".
Carly; "And whose kid would that be ?"
Martin; "Het spijt me, ik weet dat ik iets onvergeeflijks heb gedaan".
Phil: "Je mag blij zijn dat ik je niet opknoop".
Martin: "Gimme another chance".
Phil: "Op proef".
Sonia vertelt Rebecca dat ze bij Bianca in Manchester gaat wonen, en dat valt niet in goede aarde. "IK WEET HET; IK HEB HET VERKNALD, ZOALS GEWOONLIJK".
Sonia: "Ik zal altijd van je blijven houden; ik zal je brieven sturen, SMS-jes, kadootjes, als een speciale vriendin".
Rebecca: "Zoals Assepoesters petemoei ?"
Abi en Ben gaan de kleren van "die vuile trut" verbranden maar dan komt Phil binnen om een verklaring te eisen.
Ben: "Ja, (ik heb die oven omhooggedraaid) en ik ben blij dat die heks is opgesodemieterd".
Kevin houdt zichzelf voor de gek door met het hele gezin te gaan koken. "Hier draait het om, wij allemaal samen; how is the old bird doing ?"
Pat: "I'm doing fine, thanks".
Kevin: "See, we're still laughing".
(Enjoy yourself, it's later than you think)
Dawn: "Ik dacht dat je het 'r zou vertellen".
Rob: "Ik heb eens zitten denken; als Mary erachter komt maakt ze ons kapot".
Dawn: "Ze mag het proberen".
Kevin haalt herinneringen op aan die ene keer dat Carly en Deano de verjaardagstaart van Jimbo opaten, die winnende Blues Brothers-act tijdens een talentenjacht en die vakantie in Brighton.
Carly: "We waren geen dolblij gezinnetje; Deano en ik waren misselijk van de taart, we werden tweede en niet eerste, en ik haat Brighton. Ik word schtijziek van jou en je geleuter, je hebt ons voorgelogen".
In de Vic geeft Jim iedereen op z'n donder omdat ze Sonia keihard hebben laten vallen. "Zijn wij nou een grote kleine gemeenschap ?"
Carly: "24 uur geleden hadden Deano en ik nog een leven, nu is daar niets meer van over".
Kevin: "En mijn leven dan ? Ik zat ineens opgescheept met twee kinderen van een andere man; eigenlijk zou ik moeten zijn weggelopen, maar ik ben gebleven".
Carly: "Dat hebben we niet van je gevraagd, je had keus".
Kevin; "Ik had geen keus".
Carly: "Nu wel; we moeten je niet meer, sodemieter op".
Kevin: "I'm your Dad".
Carly: "Nee, je bent nep en dat ben je altijd geweest".
Sonia is dus niet de enige die weggaat; keert Kevin terug naar de plek waar ie 28 jaar geleden bijna van een rots was afgereden ?