Een psychopáát!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 06:52 schreef mommychaos het volgende:
Nou Sonia is dr vandoor met 'het kind'. Reed Phil hun nou weg? Hij word wel erg goed in kidnapping. Zijn eigen kiddies, die van Ian en nou Rebecca.![]()
Voor zover wij weten jaquote:Op zondag 14 januari 2007 17:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Niemand heeft Pauline op d'r hoofd geslagen voor zover wij weten, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze die voicmail heeft ingesproken net nadat Sonia weg was. Dus voor de eventuele genadeklap of wat het ook mocht wezen.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
Er waren toch geen sporen van een worsteling of zo in Paulines huisZe bloedde ook niet terwijl ze liep te wankelen bij die kerstboom. En anders had ze toch wel gezegd dat ze was aangevallen toen ze Martins voicemail insprak
![]()
Ik blijf erbij dat niemand Pauline op haar knar heeft geslagen.
Ze moet uit haar ambt worden ontzetquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:32 schreef ruby het volgende:
Ik vind May overigens vrij irritant met 'r gedram.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei![]()
![]()
Hij is niet de vader van Carly of Deano?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:35 schreef ruby het volgende:
Wat zou dat toch zijn wat Shirley van Kevin niet mag vertellen?
Dat zou inderdaad goed kunnen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is niet de vader van Carly of Deano?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weg.![]()
![]()
Die gast viel inderdaad vet tegen. Had express heen en weer zitten zappen, want wij keken iets anders. Ik tegen mn geliefde mannen"ja maar, ik móet even kijken, er komt iemand terug. Ik wil het zien!".
is het Martin, onze Not adonis.![]()
Toch de omniibus maar kijken, de donderdag en vrijdag aflevering mis ik te vaak.
Volgens mij was Shirley inderdaad een mevrouw van lichte zeden C!. Misschien nam Kevin dr geld wel happy aan, was hij een soort pooier van dr, ofzo.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had ik me de hele week erop verheugd dat Sharon terug kwam, NOT!
Ik had echt zoiets van![]()
!!!
Maarja, wie gaat nu de schade betalen aan de auto.
alhoewel er misschien toch nog hoop zal zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J_TM, Die opmerking van Stacey tegen Stella was volgens mij iets in de trant van: " Oh, dat jij er uit ziet als een dame van lichte zeden" . of ik moet iets aan mijn oren hebben, dat kan natuurlijk ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel eerst nog braaf een paar nachtjes braaf slapen![]()
Ja, inderdaad omdat ze jaloers was. Het was wel heel toevallig dat die auto kapot was. Haar cadeau was namelijk niet interessant genoeg en over die auto was Phil helemaal "over the moon". Dus ja.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:22 schreef Cecelia34 het volgende:
Stella?
Omdat ze jaloers was???
Moet die hele Stella niet, kan lineo recta oprotten, samen met Shirley. ( maar ik wil wel eerst even weten wat ze nou over Kevin te zeggen heeft)
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:40 schreef J_TM het volgende:
Afl. 240107: SHIZZLE MY NIZZLE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |