quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:10 schreef J_TM het volgende:Martin: "Wie heeft de politie gebeld ?"
Sonia: "Dot".
Martin: "Wat, heeft de geest van ma haar soms ingefluisterd dat jij het hebt gedaan ?
Mommychaos.....
Martin: "Ik kreeg een telefoontje van de politie, het ging het ene oor in en het andere uit".
Ian: "M'n eerste kopje koffie in dit huis, je ma gaf me er nooit een".
Rebecca: "Komk je naar m'n poppenhuis kijken, pap ?"
Martin: "Het ziet er wel erg sjiek uit voor Walford".
Rebecca: "Het is een gevangenis met mammie erin"
Ben: "Wat is het verschil tussen moord en doodslag ?"
Dot: "Ik weet wat je denkt, maar ik heb de politie gebled en ik zit nu met de gevolgen".
Jim: "We zitten allemaal met de gevolgen".
Kevin: "Zo was ie toen ik naar m'n werk ging, zo was ie toen ik thuis kwam lunchen en zo is ie nog steeds. Buikgriep, m'n neus; hoe sla je anders tien kopjes koffie achterover".
Deano: "Laat me met rust, ik heb buikgriep".
Denise: "Zeg je dat ook tegen je ma ?"
Sonia: "Hou op met dat nagelbijten, ik word er gek van".
Kevin: "Er is nooit een uitleg geweest, zij is degene die wat uit te leggen heeft".
May: "Het voordeel van niet zwagner kunnen raken is dat ik liters champagne kan drinken zonder dat ik me schuldig hoef te voelen".
Stacey: "Dawn kon niet komen (babysitten) dus val ik voor haar in".
Max: "I'll get you for this".
Bradley: "Kunnen we het over iets anders hebben dan Sonia, ik word er hartstikke depri van".
Phil: "Badtijd".
Ben: "Het is nog lang geen bedtijd".
Martin: "Ik wil de waarheid".
Phil: "Het gaat hier niet om de waarheid maar om de wet. Ach laat ook maar, ik ben jouw ex niet en jij lijkt op je moeder"
(De waarheid is Mart, dat Phil het niet vergeten is dat jij zijn petekind hebt afgepakt)
Bradley: "Waarom denk je dat ik op dominante vrouwen val ?"
Naomi: "Omdat je gedomineerd wilt worden ?"
Stacey krijgt betaald voor haar oppasavondje maar "volgens mij ben ik wel meer waard".
Max: "Not here".
Stacey: "Er ligt een verrassing op je bed".
(Een tanga, thanks Stees)
Rebecca: "Pappie, mammie is weer thuis. Ik ben zo bang"
(Lieve Bex, waar ben je zo bang voor ? Dat mama gaat schreeuwen of dat ze jou ook gaat slaan als ze erachter komt wie de politie heeft gebeld ?)
Martin: "Misschien dat Richie Scott de politie weet te belazeren maar mij niet, en jij ook niet. Je hebt je zegje gedaan en nou opzouten".
(Nog een waarheid, Sonia gaat de grijns van jouw gezicht vegen als ze straks de bak uitkomt)