abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44942604
Het allermooiste moment vond ik gisteren de laatste 5 minuten, met de kist en dat liedje, toen de gordijntjes dichtgingen en ze iedereen in de kerk filmden dat was zóóóóóóó mooi
pi_44948756
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:32 schreef Cecelia34 het volgende: Dot heeft de politie gebeld. vraag me af hoe ze dat gedaan heeft. Dat ze überhaubt met een mobile telefoon kan omgaan
Dat dacht ik ook meteen Erg mooie aflevering, en eerlijk gezegd vond ik het hele Kevin-Shirley verhaal een stoorzender het had wat mij betreft alleen maar over Pauline's begrafenis en alles daar om heen mogen gaan.
Mind the gap
pi_44949063
Trouwens wel heel apart dat Pauline's eigen dochter Michelle niet op de begrafenis kwam. Lees dit nu net op een ander fora en inderdaad, mensen als Dr. Leg, Demi, Aleesha en Rose (Pauline was peetmoeder van Aleesha toch?)
Mind the gap
pi_44949549
Nicole22 .. Sharon had er ook wel mogen zijn hoor! met de kleine uiteraard .
En Ian .... dat was echt geen fake hoor ..

Dat gedoe met die Shirley Hebben ze nou geeneens respect voor iemand die al 21/22 jaar heeft meegespeeld????????? wat erger ik me hierom

ik geef ze nog een kans, wat zou Sonia zeggen nu ze de politie mannetjes zag
pi_44952961
Rebecca .
zo Sonia, nu heb je pas echt een VET probleem .
Arme Rebecca, dat laatste shot ..

En Martin toen ie achter de auto aan wilde rennen

Ow die Shirley
pi_44953047
Phil zn opmerking vond ik wel lachwekkend ( sorry )
Peggy met dr: You never guess what happend!
Phil: What, wouldn't she burn?
Peggy: We didn't find out did we?!

En Mo weer met haar theorie moet je vooral zeggen als Ian de kroeg komt binnengestormd
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:17:23 #107
521 ruby
Hell yeah!
pi_44953489
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:34 schreef Cecelia34 het volgende:
Het allermooiste moment vond ik gisteren de laatste 5 minuten, met de kist en dat liedje, toen de gordijntjes dichtgingen en ze iedereen in de kerk filmden dat was zóóóóóóó mooi
Jaaaa, dat vond ik ook zo mooi. Ik moet toegeven, m'n ogen werden toch wel wat vochtig op dat moment.

En Martin vind ik erg goed spelen..dat moet ff gezegd worden. En daarbij ziet ie er ook nog leuk uit natuurlijk.

En Sonia is nu de klos. Maar ik zie haar dus toch niet als verdachte. Want wie was toch die persoon die op Pauline haar deur klopte nadat Sonia allang weg was?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_44954935
James Alexandrou is idd niet verkeerd nee qua uiterlijk .... Ja, heftige scenes kan ie ook nog eens goed spelen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Dot..... Sonia, your're a nasty *****
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:52:56 #109
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_44959792
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:09 schreef Nicole22 het volgende:
Trouwens wel heel apart dat Pauline's eigen dochter Michelle niet op de begrafenis kwam. Lees dit nu net op een ander fora en inderdaad, mensen als Dr. Leg, Demi, Aleesha en Rose (Pauline was peetmoeder van Aleesha toch?)
Dat slaat idd helemaal nergens op. Hoewel ik Michelle echt nooit meer hoef te zien
De special van Pauline was mooi, liefdevol gedaan, had wel een uur mogen duren. Leuk die oude beelden! Een flink aantal kende ik ook niet, ik ben pas gaan kijken toen het jaar of drie, vier aan de gang was.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_44964838
Wat is je probleem met michelle WickedAngel? Ik zou haar heel graag terugzien.

Maar inderdaad - waar waren Vicky en Sharon en Michelle? Dat was wel heel raar dat die er niet waren.

En Ian huilde echt, volgens mij. Is hij nou de enige die er vanaf het begin inzat?

Gisteren gemist... ik moet het toch vnl hebben van de zondagen.
pi_44965282
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 08:50 schreef mommychaos het volgende:

Maar inderdaad - waar waren Vicky en Sharon en Michelle? Dat was wel heel raar dat die er niet waren.

En Ian huilde echt, volgens mij. Is hij nou de enige die er vanaf het begin inzat?

Gisteren gemist... ik moet het toch vnl hebben van de zondagen.
Twinning = boring
pi_44970146
Ja dat klopt mommychaos, het klopt allebei van Ian.

Misschien hadden Vicki, Sharon+ de kleine en Michelle het vliegtuig gemist, omdat de brug openstond en de slagbomen dichtwaren, de wekker het niet deed en ze een platte band hadden .

Hadden jullie dat boeketje bloemen gisteren gezien van Dot voor Dennis Hij is toch niet helemaal vergeten hoor
pi_44970673
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:04 schreef Cecelia34 het volgende:
Phil zn opmerking vond ik wel lachwekkend ( sorry )
Peggy met dr: You never guess what happend!
Phil: What, wouldn't she burn?
Peggy: We didn't find out did we?!
Ik ben weer eens te laat, maar ik zet hem toch in het verslag.

Het is geen goed moment om Sonia Jackson-Fowler te heten; als ze al een grijns op haar gezicht had dan is ie er nu wel afgeveegd. Wat gaat ze donderdag voor d'r kiezen krijgen ?

A: "Je hebt bloed aan je handen, ik wil geen mammie met bloed aan d'r handen".
B: "Wou je me dan toch straffen omdat ik Jamie heb doodgereden ?"
C: "Rebecca en ik gaan naar Michelle, en we komen niet terug".
pi_44971478
020107:
Dot: "Ik moest het doen"

Carly: "Leugens, ik zag je bij het metrostation, je vloog 'r naar de keel".

Carly: "She's your Mum".
Deano: "No she isn't".

Carly en Deano willen een gesprek met Shirley, en Kevin mag daar niet bij zijn.
Kevin: "Dus zo denken jullie over me".

Garry en Minty hebben de begrafenis gemist, want "iemand vergat de wekker aan te zetten".
Minty: "Het was jouw beurt".

C34, hier komt ie dan.
Peggy: "Je raadt nooit wat er is gebeurd".
Phil: "Wou ze niet branden ?"

Peggy: "Er komt niet zomaar politie op Paulines begrafenis, dat mens moet wat hebben uitgespookt".

PAULINISME
Jane: "I'll put the kettle on".

Martin: "Ze zullen haar moeten opensnijden".

Kevin: "Ik was eerlijk door haar uit hun buurt te houden"

En is Sonia eerlijk tegenover de politie?
"Ik heb haar niet gezien, kunnen we dit niet een andere keer bespreken ?"

Rebecca: "Je liegt".
Sonia: "You stupid little girl".

Shirley: "Krijg ik geen knuffel ?"
('Tuurlijk Shiz, je hebt ze in de steek gelaten omdat je te jong was om de zorg voor drie kinderen aan te kunnen)

Mo: "Ze stond hier altijd met een gezicht als een bulldog".

Ian: "Is dit soms een misselijke grap ? Probeert U soms te suggereren dat ze is vermoord ?"

Shirley: "Het spijt me dat ik jullie teleurstel".
Carly: "Is dat alles wat je te zeggen hebt, egoistisch kreng ?"

Shirley wordt dringend doch niet vriendelijk verzocht op te hoepelen, maar op weg naar het metrostation belt ze Kevin op met een belangrijke boodschap: "Praat met ze of anders gaat de beerput open".
(En wat zou daar dan in zitten ?)

Tanya: "Breng jij Stacey naar huis ?"
(Geen probleem, schat)

Stacey: "Is dit de beste plek om het te doen ?"

Ian: "YOU'RE ALL HAVING FUN ?"

Dat kan van Sonia zeker niet worden gezegd; Rebecca is verdwenen en na te worden bestookt met Jozef 1:9 (Wees sterk, wees moedig) wacht haar de moeilijke taak om Martin de waarheid te vertellen. Niet nodig trouwens.
Martin: "Ik weet het. Ik weet wie ma heeft vermoord".

[ Bericht 1% gewijzigd door J_TM op 04-01-2007 21:50:15 ]
pi_44971592
Maar Sonia is niet de enige die de fout is ingegaan; als deelnemer aan 'Just The Two Of Us' heeft Jim (gekoppeld aan Jocelyn Brown) Wnat Can I Do ? van de Corrs voorgoed de vernieling in geholpen. Dan maken Laura (met donker haar) en Marti Pellow (met baard) meer kans.
Op de voorste rij zat een derde Walforder; Peggy.
pi_44972147
010107, DEEL 2; SONIA GRIJNST, SONIA FRONST
Dot: "Je weet dat we met Kerst de geboorte van Jezus vieren. Op Zijn verjaardag zag Jezus hoe zwaar je oma het had, en dus strekte Hij zijn hand uit, tilde haar op en nam haar dwars door de twinkelende sterren mee naar de hemel". Rebecca: "Jezus heeft oma niet doodgemaakt, mammie heeft dat gedaan. Ik heb zelf gezien hoe ze met Kerst oma heeft geslagen; en ze blijft maar grijnzen, waarom ?"

Rebecca: "Dat arme schaap is helemaal in de war, ze kan fantasie en werkelijkheid niet uit elkaar houden. Wat voor onzin heeft ze allemaal verteld ?"
Dot: "Dat weet je best; dat je met Kerst bij Pauline bent geweest".
Sonia: "Ja, maar je denkt toch niet dat er iets is gebeurd ? Kom op, ik ben het".
Dot: "Je grijnst, waarom sta je te grijnzen ?"
Sonia: "Ik was het niet, ze was ziek. Je gelooft toch niet een kind met een op hol geslagen fantasie ? Ik heb 'r met geen vinger aangeraakt".
Dot: "Dat vraag ik ook niet".

Tijdens de ceremonie refereert Dot aan het van de Byrds bekende Turn Turn Turn ("A time to be silent, a time to speak") en in de cliffhanger komt de politie langs.

[ Bericht 1% gewijzigd door J_TM op 04-01-2007 13:16:05 ]
pi_44972543
Pauline heeft dus toch in stijl afscheid genomen; de 'Revealed'-docu herinnert er ons aan dat ze ook haar goede kanten had.

PAULINISME
Todd Carty : "Just got the kettle on"

CLASSIC QUOTE
Pat: "Vind je dat grappig ?"
(Pauline deelt graag een oplawaai uit)

Natalie Cassidy (met bril): "Ik ben trots op m'n vriendschap met Wendy"

[ Bericht 5% gewijzigd door J_TM op 04-01-2007 13:14:29 ]
pi_44977876
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:08 schreef J_TM het volgende:

[quote]
Garry en Minty hebben de begrafenis gemist, want "iemand vergat de wekker aan te zetten".
Minty: "Het was jouw beurt".
Doen ze het om beurten dan Dat was opzet hoor, maar ze hadden wel wat entertainment gemist
quote:
C34, hier komt ie dan.
Peggy: "Je raadt nooit wat er is gebeurd".
Phil: "Wou ze niet branden ?"
Dank J_TM Dank
quote:
Peggy: "Er komt niet zomaar politie op Paulines begrafenis, dat mens moet wat hebben uitgespookt".
Dat was eentje om het af te leren he Peggs?
quote:
Martin: "Ze zullen haar moeten opensnijden".
Getver, doen ze daar ook al aan
quote:
Mo: "Ze stond hier altijd met een gezicht als een bulldog".
Indeed
quote:
Ian: "Is dit soms een misselijke grap ? Probeert U soms te suggereren dat ze is vermoord ?

Wat denk je anders Ian, onkruid vergaat niet zomaar
quote:
Ian: "YOU'RE ALL HAVING FUN ?"

Ikke wel hoor, het was wel een hilarisch moment wat wel te verwachten viel
quote:
en na te worden bestookt met Jozef 1:9 (Wees sterk, wees moedig)
Dot met haar bijbel
Zucht

Morgen weer en ikke weet lekker wat er gaat gebeuren nanananananananana
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_44977944
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:43 schreef J_TM het volgende:
Pauline heeft dus toch in stijl afscheid genomen"
Zeg dat wel J_TM

In stijl ..
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:23:49 #120
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_44989098
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 08:50 schreef mommychaos het volgende:
Op het laatst vond ik haar echt stomvervelend, een egoïstisch serpent (hoe ze Geoff behandelde, als je 't je nog kunt herinneren ).
pi_44990497
Maar stel nou dat Michelle in no time op de stoep staat Wickedangel, wat ga je dan doen ?
  woensdag 3 januari 2007 @ 23:35:09 #122
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_44991837
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:58 schreef Cecelia34 het volgende:
Maar stel nou dat Michelle in no time op de stoep staat Wickedangel, wat ga je dan doen ?
Dilemma
Maar zolang Dot erin blijft, is er 90 procent kans dat ik blijf kijken
We hebben 't hier trouwens nooit over Pat, wat vinden we van haar?
pi_44997033
@wickedangel...geofff...nou moet ik echt nadenken Ik vond Michelle leuk toen ze op de vlucht was met die zwarte jongen,oja, Clyde Tavernier, die verdacht werd van de moord op Eddie Royle Die vage landlord van de Vic.
Dat had Nic natuurlijk gedaan, maar dat terzijde.

Daarnaast vond ik de combi Sharon/Grant/Michelle altijd fantastisch. Ik heb het vast verdrongen, dat van Geoff.

Voor Pat heb ik een zwak. Ik vind haar lief en zorgzaam.Ruwe bolster, blanke pit, al heeft ze dr fouten. Ik vond haar altijd erg goed samen met Frank (die aflevering in Spanje, met Peggy en Roy, fántastisch!) En ze was lief voor Dennis

Ik hoop dat zij en Dot nog lang blijven.
pi_45002491
010107: DEEL 1A; DE KEV EN SHIRLEY SHOW
Kevin: "Tijd heeft je niet gespaard".
Shirley: "Tijd spaart niemand".
Kevin: "Zelfs niet die tandeloze vent waarmee je het hebt gedaan".
Shirley: "Okee stort je hart maar uit, ik kan het wel hebben; alleen wil ik wel de kinderen zien en ze alles uitleggen".
Kevin: "En waarom zouden ze luisteren ?"
Shirley: "Cause we get on, they quite like me".
Kevin: "Domme slet, ze weten niet eens wie je bent, want anders hadden ze je afgemaakt".
Shirley: "Ik weet dat ik wat schade heb aangericht".
Kevin: "Hoezo, 'wat' ?"
Shirley: "Je kunt me wel uit je gezinnetje bannen ..."
Kevin: "Je hebt jezelf uitgebannen, ik heb nu een geweldige vrouw".
Shirley: "Ja, ik heb 'r gezien, ze is niet bepaald goedlachs".
Kevin: "Ze lacht wel degelijk, ze lacht je uit. Zij is een echte moeder die als een leeuwin voor haar dochters opkomt. Jij niet, jij hebt je kinderen in de steek gelaten en dat maakt je allesbehalve moeder".
Shirley: "Ik heb altijd aan Carly en Deano gedacht".
Kevin: "Je vergeet James; waar was je toen hij stierf ? In een kroeg om klappen op te vangen ?"
Shirley: "Yeah, I think I was".

Ondertussen belt Carly op. "Ben je soms ontvoerd door ruimtemannetjes ?"

Shirley: "Als ze me echt haten, laatr het ze dan zelf zeggen; en als ze m'n tanden eruit willen schoppen laat ze het dan doen".
Kevin: "Weet je wat ze willen (en ik ken ze beter dan dat ik mezelf ken) ? Ze willen je niet, en ze zitten al helemaal niet te wachten op dat gelul over het verleden".

Kevin: "Ik weet waar het je om te doen is; op een dag ben je er achter gekomen dat je een dagje ouder ben geworden en dat je een eenzame dood zult sterven, en dus besluit je om je kinderen op te zoeken die je in de steek hebt gelaten zodat zij je zullen missen als je de pijp uit bent. Nou vergeet het maar; je gaat mijn kinderen niet gebruiken, ze zijn wel meer waard".
Shirley: "Ik snap best dat je me wilt straffen omdat ik je hart heb gebroken".
Kevin: "Don't flatter yourself".
Shirley: "Misschien zitten ze met vragen".
Kevin: "Die zijn beantwoord doordat je 17 jaar niet naar ze hebt omgekeken".
Shirley: "Misschien hebben ze vragen die jij niet kunt beantwoorden".
Kevin: "Die hebben ze niet, we hebben geen geheimen voor elkaar".

Kevin: "Wat me nog het meest verbaasd is dat je niet een keer heb gezegd dat het je spijt".
Shirley: "Would that makea difference ?"
Kevin: "It might".
Shirley: "I'm sorry".
(Da's niet genoeg, en dus moet ze op d'r knieen)

Kevin: "Had ik m'n camera maar bij me".

Kevin: "Over m'n lijk kom je in de buurt van Carly en Deano".
Shirley: "Screw you, I don't need your permission. Ik ga ze vertellen wie ik ben"
Kevin; "En wat denk je dat ze zullen zien ? Een ouwe slappeling; als ze horen dat jij hun moeder bent zullen ze nooit meer kunnen slapen. Je hebt ons een lol gedaan door weg te gaan, dus ons nog een lol, kruip terug onder je steentje en rot weg. Laat je nooit meer zien, want ik sta niet in voor de gevolgen".
pi_45003118
Haha, nou laten we hopen dat Michelle dan maar niet komt he Wickedangel. Ik zou echt niet willen dat je in een dilemma terechtkomt ...

Pat is wel oké vind ik, geen last van dus lekker laten zitten waar ze zit nu ..........
pi_45014805
Als ik nu (bij toeval) naar 'Wordt U Al Geholpen ?' kijk zie ik geen Miss Brahms maar een vroeg grijzende Pauline.

[ Bericht 13% gewijzigd door J_TM op 04-01-2007 19:37:35 ]
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:59:32 #127
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45020268
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 08:03 schreef mommychaos het volgende:
@wickedangel...geofff...nou moet ik echt nadenken Ik vond Michelle leuk toen ze op de vlucht was met die zwarte jongen,oja, Clyde Tavernier, die verdacht werd van de moord op Eddie Royle Die vage landlord van de Vic.
Dat had Nic natuurlijk gedaan, maar dat terzijde.

Daarnaast vond ik de combi Sharon/Grant/Michelle altijd fantastisch. Ik heb het vast verdrongen, dat van Geoff.

Voor Pat heb ik een zwak. Ik vind haar lief en zorgzaam.Ruwe bolster, blanke pit, al heeft ze dr fouten. Ik vond haar altijd erg goed samen met Frank (die aflevering in Spanje, met Peggy en Roy, fántastisch!) En ze was lief voor Dennis

Geoff was die oudere man met wie ze zou gaan trouwen, maar die ze keihard dumpte
Die storyline met Clyde kan ik me weer niet herinneren, hoewel ik toen wel al keek
Wat Pat betreft zitten we op één lijn
pi_45020340
Martin: "Het is toch duidelijk, wie heeft ma's leven tot een hel gemaakt, en wie zei de verschrikkelijkste dingen over haar ? Joe".

Sonia: "Het spijt me".
Martin: "Mij ook, maar het zal hem nog veel meer spijten als ik hem in m'n vingers krijg".

Martin: "Ik zag het eerst niet maar nu is het glashelder; ga maar na, z'n eerste vrouw is gestorven".
Sonia: "Aan kanker".
Martin: "Dat zegt ie ja".

Martin: "Of je bent voor me of je bent tegen me".

Dot: "Am I next ?"
Sonia: "Heb je zo een lage dunk van me ?"

Sonia: "Ik probeer m'n gezin bij elkaar te houden".
Dot: "Nee, je wereld stort in waar je bij staat".

PAULINISME
Jim: "Sonia, put the kettle on and make us a cup of tea".

Joe: "Het spijt me, vooral wat ik heb gezegd".
Martin: "En spijt het je ook wat je hebt gedaan ?"

Sonia: "IT WAS ME !"
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:29:24 #129
521 ruby
Hell yeah!
pi_45021569
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 08:03 schreef mommychaos het volgende:

Ik ben het eens met wat hier boven staat. Pat is een absoluut een mooi karakter in EE.

Wat een cliffhanger weer vanavond overigens. Sonia die krijst dat zij het gedaan heeft. Morgen weer.
pi_45023087
Pauline goede actrice geweest hulde aan pauline
Twinning = boring
pi_45034488
Zal Sonia nu de plaats van Joe innemen op de bank

Zou Shirley werkelijk zijn opgerot? Of zal ze ergens gaan 'onderduiken' ?
pi_45034573
Wat zou Kevin toch hebben uitgespookt? Omdat viswijf Shirley zei dat er bloed aan de wanden hangt daar?
Wordt ook vast en zeker wel vervolgd, als Denise vragen gaat stellen
pi_45038017
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:39 schreef J_TM het volgende:
Het is geen goed moment om Sonia Jackson-Fowler te heten; als ze al een grijns op haar gezicht had dan is ie er nu wel afgeveegd. Wat gaat ze voor d'r kiezen krijgen ?

A: "Je hebt bloed aan je handen, ik wil geen mammie met bloed aan d'r handen".
B: "Wou je me dan toch straffen omdat ik Jamie heb doodgereden ?"
C: "Rebecca en ik gaan naar Michelle, en we komen niet terug".
C34, je zou weleens gelijk kunnen hebben of misschien dat een van deze drie scenario's gaat uitkomen.
En Shirley zal voorlopig wel in de Square blijven.
pi_45038145
Jim en Laura zitten allebei nog in 'Just The Two Of Us'. Laatstgenoemde werd aangemoedigd door een op de voorste rij zittende Garry

Vernon Kay: "Hannah (Waterman) was niet in vorm maar dat kwam waarschijnlijk door die liefdesscenes met Ian Beale".

[ Bericht 1% gewijzigd door J_TM op 05-01-2007 18:52:46 ]
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:28:09 #135
521 ruby
Hell yeah!
pi_45047909
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:12 schreef Cecelia34 het volgende:
Wat zou Kevin toch hebben uitgespookt? Omdat viswijf Shirley zei dat er bloed aan de wanden hangt daar?
Wordt ook vast en zeker wel vervolgd, als Denise vragen gaat stellen
Misschien was Kevin wel een agressief mannetje. Wie zal het zeggen?
pi_45049631
Het wordt nog eens spannend in Albert Square zo te horen .
Over iets minder dan 2 uurtjes weer verder
pi_45049747
Afl. 010107; DEEL 1B
Het nieuwe jaar begint goed; Deano is te dronken om naar de receptie in de Vic te gaan, en Libby neemt zich voor om niet meer op dat ge-Squiggle te reageren (Denise: "Goed dat ik dat weet")

Bert: "If you think I'm gonna look after you you've got another thing coming".
Joe: "Ik ga toch naar de begrafenis".
Bert: "En jij denkt dat Martin blij zal zijn ?"
(Heel blij)

Sonia: "Ze is je zus".
Martin: "Mooie zus; te beroerd om even over te komen voor ma's begrafenis".

Rebecca: "Oma is dood en dat is jouw schuld".
Sonia: "We hebben dit al zo vaak besproken; ik heb het niet gedaan, ze was ziek".
Rebecca: "Je hebt 'r pijn gedaan".
Sonia: "Van al die leugens wordt niemand gelukkig, je wilt toch niet dat papa nog ongelukkiger wordt ?"

Gus: "Ik wil gaan langs Europese steden reizen als Rome en Barcelona".
Mickey: "Ik wil een knappe meid die zo gek op me is dat ik haar niet hoef te imponeren".
Kevin: "Very deep".
Keith: "Ik wil Simon Sharma ontmoeten, die vent van die geschiedenisprogramma's; we denken over veel dingen hetzelfde".
Kevin: "Dus hij is net zo min een realist als jij ?"
Keith: "Net zo realistisch als wat Gus en Mickey willen".

Shirley: "Happy new year".

Carly: "Ik kots van jou; je ligt daar als een slet, ik schaam me dood voor je. En als jij me nog een keer zoiets flikt dan trap ik die deur open en sleur ik je de badkamer uit".
Chelsea: "Als je parfum wilt lenen, zorg dan dat je wat minder stinkt (Achterbaks kreng, van wie zou ze dat nou hebben ?")

Libby: "Zou Jane Austin dit ook hebben gepikt ?"

Shirley: "Classy".

Dot: "Kun je even een kopje suikerklontjes halen ? Ik wil de paarden verwennen"

Ian: "Wat moet hij (Joe) hier, (sodemieter op) je hebt het recht niet".
Bert: "Dat heeft ie wel".
Martin: "Je mag komen; ik zal niet moeilijk doen maar ik eis dat je uit m'n buurt blijft".
pi_45051780
Nog 50 min

Sonia , oh Sonia, waarom HAD je dat gedaan?!?!?
pi_45053611
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:09 schreef Cecelia34 het volgende:
Nog 50 min

Sonia , oh Sonia, waarom HAD je dat gedaan?!?!?
Gisteren heb ik het gemist! De gewone aflevering en ook de herhaling. Wat is er met Sonia gebeurd, wat had ze gedaan? I wanna know!
Mind the gap
pi_45055354
Sonia had toch Pauline op dr kop gemept met de fruitschaal?
Nou Martin verdacht Joe er gister van dat hij het gedaan had en vloog m naar zijn keel bij Dot, en toen begon Sonia keihard te krijsen: IT WAS ME !!! .

Vandaag was ook weer een,,, hoe zal ik t noemen
Martin die eerst 10 minuten tegen Sonia loopt te krijsen, om daarna te gaan janken.
Om daarna Rebecca te kidnappen en toen kwam Sonia binnengestormd. Een heuse vechtpartij met het nodige gemep, geschop, geknijp en gekrijs en Sonia werd überCharmant opgevangen door een van de politie mannetjes . Toen werd een tegenstribbelende kip zonder kop ( Sonia) de auto in getrokken ( wat wil je ook ) en Rebecca zag dat allemaal.

Wordt ongetwijfeld maandag weer vervolgd

Wel een schattige kamer die van Rebecca
  vrijdag 5 januari 2007 @ 23:13:48 #141
521 ruby
Hell yeah!
pi_45058558
Goed samengevat Cecelia.

Maar het was weer mooi acteerwerk wat mij betreft. Damn, wat moeten dit soort scenes doodvermoeiend zijn om te spelen.

Ik kan het me zelf niet meer zo herinneren hoe Sonia Pauline een klap gaf. Of het nou met de vlakke hand was of idd met de fruitschaal.
Maar Martin wist iig genoeg nadat Sonia hem een lel had verkocht toen hij zei dat hij Rebecca van haar af had gepakt.

Maar dan nog he....ik zit nog steeds met die gene die later op de deur klopte.

En Martin, ik blijf 'm een leuke gosah vinden.
pi_45059174
Vond het zo zielig toen ie ging huilen Mijn god wat doen ze mijn Griekse God aan zeg
pi_45067000
Griekse God? Martin?

Sorry Cecelia, smaken verschillen. ik zou ook wel een cradlesnatcher zijn als ik Martin zou zien zitten.

ik zit zondag weer voor de buis en iedereen die me dan stoort heeft een probleem. ik baal echt dat ik nog maar zo weinig kan volgen.
pi_45070271
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 08:29 schreef mommychaos het volgende:
Griekse God? Martin?
het is in t eggie toch een half Griek .......
Hij is niet verkeerd, maar bij nader inzien
quote:
ik zit zondag weer voor de buis en iedereen die me dan stoort heeft een probleem.

Dat word een gezellige middag bij jullie thuis mommychaos
  zaterdag 6 januari 2007 @ 14:21:25 #145
521 ruby
Hell yeah!
pi_45072766
Martin is wél leuk!
pi_45074418
Martin: "Er mist iets, daar ben ik heilig van overtuigd, maar wat ?"
Sonia: ""Het was een klein tikje, ik zou zoiets nooit doen. Toen ik wegging was ze nog springlevend".
Martin: "Maar nu is ze dat niet meer".

Martin: "Waarom ben je hier ?"
Sonia: "Ik wilde dat alles weer goed kwam".
Martin: "Ja, en nu is alles alleen maar erger geworden".

Sonia: "Ze was ziek".
Martin: "En jij kan dat natuurlijk weten, want jij bent verpleegser".

Sonia: "Het was een nachtmerrie".
Martin: "Weet je wat een nachtmerrie is ? Dat ze door wildvreemden wordt opengesneden".

Sonia: "Het spijt me".
Martin: "SPIJT DAT JE 'R HEBT GESLAGEN OF SPIJT DAT ZE DOOD IS ?"
Sonia: "Ik kan alles uitleggen".
Martin: "VOORUIT, IK LUISTER".

Martin: "Ken je Columbo, die TV-detective met die ouwe regenjas ? Ma was daar een groot fan van; als ze thuiskwam van d'r werk dan ging ze er altijd voor zitten. Net wanneer de daders dachten dat ze hem te slim af waren kwam hij met z'n 'One more thing', waarmee hij gegarandeerd de grijns van hun gezicht veegde. Ik wou dat ik zo slim was maar ik ben slechts een stommeling".

Martin: "Wie heeft de politie gebeld ?"
Sonia: "Dot".
Martin: "Wat, heeft de geest van ma haar soms ingefluisterd dat jij het hebt gedaan ? Wie heeft het haar verteld ? GEEF ANTWOORD"
Sonia: "Rebecca, ze heeft alles gezien".
Martin: "Onmogelijk, kleine kinderen houden zulke dingen niet voor zich".

Martin: "Hoe kwam het (die fruitschaal) stuk ?"
Sonia: "Ik weet het niet".
Martin; "Je hebt wel een geheugen als een zeef de laatste tijd".

Martin: "YOU CAME HERE AND BULLIED MY MUM".
Sonia: "Zij is hier de bullebak".

Sonia: "I told you'.
Martin: "I don't want to be told, I want you to show me".
(Resultaat, "een klein tikje").

Sonia 'put' de 'kettle on' terwijl Martin er stiekem tussenuit knijpt om Rebecca huize Branning uit te smokkelen. Als Sonia daarachter komt wacht haar een verrassing.
Martin: "Ik stap naar de rechter; jij blijft voortaan uit de buurt van Rebecca. Ik kan dat bepalen want ik ben haar wettige voogd en jij een moordenaar, ze kan je missen als kiespijn. Jij hebt iemand van mij afgepakt en nu pak ik iemand van jou af".
(Resultaat; een enorme oplawaai)

Martin: "Een klein tikje, he ?"

Naar goed Square-gebruik zal het nog veel erger worden, Sonia zal alles kwijtraken en niemand die in haar onschuld gelooft. De volgende scenario's zijn niet uitgesloten;

A: Ze wordt zwanger en gaat Martin met gelijke munt terugbetalen door op de geboorte-akte 'vader onbekend' te laten zetten.
B: Ze belandt in de gevangenis en wordt celgenote van Tante Chrissie.

En ondertussen viert Pauline in de hemel haar postume overwinning op "dat achterbakse kreng".

[ Bericht 6% gewijzigd door J_TM op 08-01-2007 12:45:29 ]
pi_45083429
Oké ik zal t maar toegeven, ik vind Martin idd wel leuk ...
Maar Dennis was ook niet verkeerd ..
Sonia wordt een celgenote van Tante Chrissie J_TM,, gaan ze samen 'het Hilton' op stelten zetten ...

Martin was gisteren zo zielig ,,,, Mijn Griekse ( af ) god .
Ik dacht dat Pauline niet in de hemel was J_TM, maar in de EM ( = Eeuwige Mekkervelden ) .

@J_TM, heb je al gehoord dat Waterloo weer van start gaat binnenkort!?

Life in the Square, it's enough to make you cry ( en dat heeft Martin maar al te goed ondervonden )
  zondag 7 januari 2007 @ 00:00:37 #148
521 ruby
Hell yeah!
pi_45094647
Volgen jullie trouwens "Just the two of us"? Daar doen o.a. Hannah Waterman (ik kom even niet meer op haar EE-naam) mee en Jim (van wie ik z'n echte naam niet meer weet. John in ieder geval).
En in het publiek zie je dus ook EE-sterren zitten.
Keith heeft z'n haar hetzelfde als in EE.
  zondag 7 januari 2007 @ 01:52:06 #149
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45098383
Het incident met de fruitschaal heb ik twee keer gezien. Sonia heeft Pauline er niet mee op haar kop gemept, ze sloeg P. ermee en toen nam P. in haar val de fruitschaal mee, die stuk viel op de grond. Maar Sonia daar dan ook weer over liegen, dat ze niet wist hoe hij gebroken was
De klop op de deur was de taxichauffeur.
Wat Martin betreft sluit ik me aan bij mommychaos. Niks bijzonders en überhaupt veel te jong Wel een goede acteur, natuurlijk.

De ruzie tussen Martin en Sonia vond ik gisteren belachelijk. Hij ging het gesprek al in met de instelling 'wat jij nu allemaal gaat zeggen, geloof ik sowieso niet'. Dat doe je niet met iemand die je net ten huwelijk hebt gevraagd. Hij kwam er ook veel te snel achter dat Sonia Rebecca had geïndoctrineerd. EE wordt er niet geloofwaardiger op
pi_45104427
Ieder zn mening .... maar qua leeftijd zijn we even oud dus ...
Ow ik meende dat S.. P.. wel met de schaal sloeg .. Dat wordt dus even graven en speuren naar de tape..

Ow ruby, wat een nachtmerrie, dat Keith hetzelfde haar in rl heeft als in EE
Bah .............. het zou je man ofzo maar wezen

Morgen wordt het avontuur van vrijdag ongetwijfeld weer vervolgd. Ik vraag me af, of ze ook laten zien of ze P. opensnijden . Of doen ze dat niet om onze tere zieltjes te sparen ...
Jim die Dennis noemde tijdens dat gesprek met de politiemannetjes .. Hij is dus toch nog niet helemaal vergeten merk ik zo .

@ ruby, die achternaam is Bardon ofzoiets ....... Hoef je daar niet meer wakker over te liggen 's avonds ..

Maar nu rest de vraag, wie belde vrijdag de politie? Was het Dot? Jim? Joe? Martin?

- die klop op de deur was idd de taxichauffeur

[ Bericht 53% gewijzigd door Cecelia34 op 07-01-2007 12:35:05 ]
  zondag 7 januari 2007 @ 12:57:43 #151
521 ruby
Hell yeah!
pi_45105169
Hmm, dan ben ik dus weer een illusie armer geworden wat betreft de klop de deur.

Maar die tik van Sonia zal toch niet de "dodelijke" klap zijn geweest? Of was Pauline uiteindelijk echt ziek ofzo.... ?
pi_45105783
Ruby, ik volg 'Just The Two Of Us' (niet alles vanwege de verkrachtingsalert), ik heb dit onderwerp hier als eerste aangesneden. Gisteravond streden de beide Walforders (Hannah Waterman en John Bardon) om een plek in de finale, en Hannah won. John gaf ruiterlijk toe dat het een vergissing was om zich op Maneater van "Nelly Furtatis" te storten.

C34, ik heb het gelezen in het topic over Waterloo Road. En wat de vraag 'wiedeetet' betreft, ik denk dat het Rebecca was. Als dit waar is dan zal Sonia straks zeker niet grijnzen; verraden door haar bloedeigen dochter.
pi_45105837
Voor zover ik me kan herinneren sloeg Sonia Pauline met haar hand, Pauline kieperde met kop op tafel, fruitschaal kapot etc. Of viel ze nou en kreeg ze die schaal nog een op dr kop? Nouja, in ieder geval sloeg Sonia haar met de hand.

Om 14.15 een half uurtje Ee, en dan tussen 1700-1900 uur de rest. ben er klaar voor!

Was die Hannah Waterman niet de moeder van Bobby, kom hoe heet ze ook al weer - Laura?
pi_45106087
Classic quotes
"I SAID, STOP THE CAR !"
(Zodat Phil in alle rust zijn overspelige broertje kan neerschieten)

Leslie Grantham: "Blijkbaar rust er een vloek op de Vic, er breekt altijd de pleuris uit".

Kim Medcalf: "De Vic is een soort machtssymbool".

Den: "Ik wil die kroeg en ik zal hem krijgen ook".
Peggy: '"Jij zult hem nooit krijgen".
Sharon: "Te laat, de contracten zijn al getekend".

Kat: "Tussen ons tweetjes Alfie, sinds de kroeg een nieuwe eigenaar heeft is de boel sterk achteruitgegaan".
pi_45108890
mommychaos, you go!

'Blijkbaar rust er een vloek op de Vic, er breekt altijd de pleuris uit'
pi_45115000
SPOILER
bron: www.walfordweb.co.uk

http://www.newsoftheworld(...)owbiz/showbiz4.shtml ( voor foto's over bovenstaande spoiler )
pi_45139118
Heb de finale van 'Just The Two Of Us' gemist.

Vanavond de nieuwe verwikkelingen in Soniagate.
pi_45139311
Altijd leuk die quotes J-TM.

ik vond Dawn ook een goede maken een tijdje terug:

you're the brainy one, you do the maths - I'm eight weeks pregnant!
pi_45147828
!!!! Dawn ...
De Soniagate ...
pi_45150868
Vandaag bij het kijken naar de video van de omnibus (just in case iemand me gisteren zou storen ) ook een leuke van Martin

How did Dot know? Did she have a sceance or something? Did my mum speak to her from the other side? (spooky voice) : it was Sonia!

Ja, EE is leuk op t moment.

Ik vind trouwens Martin wel een beetje hypocriet in het geheel, als er iemand weet hoe het is om onbedoeld iemand te doden is hij het wel. Ook raar dat Sonia daar geen woord over gezegd heeft. Daarnaast had het weinig gescheeld of Martin had ook Joe vermoord, dus wie is er nou eigenlijk erger (so much for MrAdonis, dames )

[ Bericht 16% gewijzigd door mommychaos op 09-01-2007 06:48:19 ]
pi_45174471
Vandaag weer verder, dus Sonia is weer op vrije voeten dankzij Phil ..
Vandaag is het overigens weer 365 dagen geleden dat ons aller geliefde Dennis Rickman onder de zoden werdt gelegd .......... Echt een dag van Nationale Rouw .

Wie bedoel je met dames mommychaos ?
pi_45175699
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:10 schreef J_TM het volgende:
Martin: "Wie heeft de politie gebeld ?"
Sonia: "Dot".
Martin: "Wat, heeft de geest van ma haar soms ingefluisterd dat jij het hebt gedaan ?
Mommychaos.....

Martin: "Ik kreeg een telefoontje van de politie, het ging het ene oor in en het andere uit".

Ian: "M'n eerste kopje koffie in dit huis, je ma gaf me er nooit een".

Rebecca: "Komk je naar m'n poppenhuis kijken, pap ?"
Martin: "Het ziet er wel erg sjiek uit voor Walford".
Rebecca: "Het is een gevangenis met mammie erin"

Ben: "Wat is het verschil tussen moord en doodslag ?"

Dot: "Ik weet wat je denkt, maar ik heb de politie gebled en ik zit nu met de gevolgen".
Jim: "We zitten allemaal met de gevolgen".

Kevin: "Zo was ie toen ik naar m'n werk ging, zo was ie toen ik thuis kwam lunchen en zo is ie nog steeds. Buikgriep, m'n neus; hoe sla je anders tien kopjes koffie achterover".

Deano: "Laat me met rust, ik heb buikgriep".
Denise: "Zeg je dat ook tegen je ma ?"

Sonia: "Hou op met dat nagelbijten, ik word er gek van".

Kevin: "Er is nooit een uitleg geweest, zij is degene die wat uit te leggen heeft".

May: "Het voordeel van niet zwagner kunnen raken is dat ik liters champagne kan drinken zonder dat ik me schuldig hoef te voelen".

Stacey: "Dawn kon niet komen (babysitten) dus val ik voor haar in".
Max: "I'll get you for this".

Bradley: "Kunnen we het over iets anders hebben dan Sonia, ik word er hartstikke depri van".

Phil: "Badtijd".
Ben: "Het is nog lang geen bedtijd".

Martin: "Ik wil de waarheid".
Phil: "Het gaat hier niet om de waarheid maar om de wet. Ach laat ook maar, ik ben jouw ex niet en jij lijkt op je moeder"
(De waarheid is Mart, dat Phil het niet vergeten is dat jij zijn petekind hebt afgepakt)

Bradley: "Waarom denk je dat ik op dominante vrouwen val ?"
Naomi: "Omdat je gedomineerd wilt worden ?"

Stacey krijgt betaald voor haar oppasavondje maar "volgens mij ben ik wel meer waard".
Max: "Not here".
Stacey: "Er ligt een verrassing op je bed".
(Een tanga, thanks Stees)

Rebecca: "Pappie, mammie is weer thuis. Ik ben zo bang"
(Lieve Bex, waar ben je zo bang voor ? Dat mama gaat schreeuwen of dat ze jou ook gaat slaan als ze erachter komt wie de politie heeft gebeld ?)

Martin: "Misschien dat Richie Scott de politie weet te belazeren maar mij niet, en jij ook niet. Je hebt je zegje gedaan en nou opzouten".
(Nog een waarheid, Sonia gaat de grijns van jouw gezicht vegen als ze straks de bak uitkomt)
pi_45175864
Wat gaat Sonia doen J_TM ?

Die met dat poppenhuis was een goede !
pi_45176472
Geen idee, iig iets waar Rebecca niet van kan slapen.
pi_45176702
Rebecca ontvoeren?
Wat was Mart gisteren een beetje bot, toen Rebecca hem kwam mededelen dat ze niet kon slapen, die heeft zeker nog nooit van het woordje troosten gehoord
pi_45191496
Wat een saaie aflevering, heb de hele aflevering geslapen, totdat Martin al kwaakend de Vic binnenkwam ... Nu is hij even niet meer mijn Adonis / Griekse God
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:10:27 #167
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45197098
De eerste barstjes in de relatie Stella-Phil
En daar is Sean weer met zijn eendimensionale gezichtsuitdrukking
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:38:34 #168
521 ruby
Hell yeah!
pi_45198264
En wat ziet Stacey er de laatste tijd weer belapperd uit met die semi-sexy korte rokjes van 'r. Jammer dat ze weer zo triest is geworden.

Hoe lang zal het nog duren voordat Tanya achter hun verhouding komt? Niet lang vermoed ik, want Sean heeft een stropdas gevonden. En van wie zal deze toch zijn?
En natuurlijk, Sean zelf geilt op Tanya, dus dat komt hem mooi uit allemaal dat Max zit te rommelen met Stacey.

Hoezo zijn er barstjes in de relatie Stella en Phil? Heb ik iets gemist? Ik weet alleen dat ze op zoek was naar een flat en dat Phil uiteindelijk besloten heeft dat ze bij hem boven de Vic mag blijven wonen.
pi_45210210
Eendimensionale gezichtsuitdrukking .. Hij heeft zn haar geknipt
Sean gaat Tanya zeker vertellen dat Maxieboy vreemd gaat en dat hun kans nu daar is ..
Dus t is nog eventjes geduld hebben voordat Pauline gecremeerd wordt ? Zoiets hoorde ik gisteren nl.

Stacey is gewoon een ordinair type aan t worden.
pi_45210325
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:46 schreef Cecelia34 het volgende:
Eendimensionale gezichtsuitdrukking .. Hij heeft zn haar geknipt
Sean gaat Tanya zeker vertellen dat Maxieboy vreemd gaat en dat hun kans nu daar is ..
Dus t is nog eventjes geduld hebben voordat Pauline gecremeerd wordt ? Zoiets hoorde ik gisteren nl.

Stacey is gewoon een ordinair type aan t worden.
Stacey begint een tweede Kat te worden, ze heeft zelfs al dezelfde oranje kleur
pi_45210484
Nou daar zit Cecelia-Elizabeth echt op te wachten hoor .

Ach ja anders zit er altijd nog een mooie knop op mijn TV mocht het te erg worden
pi_45210862
Mickey: "Ik ga naar m'n werk en als ik terugkom is die keuken spic en span".

Dot: "Ik weet wat je denkt; als die bemoeizuchtige ouwe taart de politie niet had gebeld dan was dit allemaal niet gebeurd".
Sonia: "Ik dacht helemaal niks".

Jim: "Hou op met dat ketting-gerook, er is niks meer om je zorgen over te maken".

Kevin: "IK EIS DAT IE VANDAAG NOG UIT DIE STOEL KOMT".
Denise: "Je zult het vast wel hebben gehoord".
Deano: "Ik ga niet werken, hij kan het in z'n reet stoppen".

Sonia: "Mag ik 'r na school zien en alles uitleggen ? Ik wil dat ze het van mij hoort".
Martin: "Jij hebt wel lef zeg".
Sonia: "Jij bent duidelijk nog niet gekalmeerd".
Martin: "Op weg naar je nieuwe vriendje ?"
Sonia: "Dat heet dankbaarheid".

Keith: "Als het een jongen wordt vernoem je hem toch wel naar je ouwe heer".

Abi: "Ik wil geen vlinder zijn".

Stacey: "Ik hou er mee op, het is veel te koud".
Mickey: "Als je wat wilt doen kun je m'n vader helpen in de keuken".
Stacey: "Ik heb wel wat doen, maar niet daar".

Sonia: "Why you've been so kind to me ?"
Phil: "Cause I like you".
(In ABN; omdat ik nog een appeltje te schillen heb met Martin)

Dawn: "In feite zeiden ze 'wees jij gewoon zwanger terwijl wij uitgaan en lol hebben'; oftewel, ik moet me er buiten houden. Je had die jurk van 'r moeten zien, als je eens wist wat ik daar voor over had".
Carly: ""Wat ?"
Dawn: "Ik weet precies wat me te doen staat".

Kevin: "Het is ook altijd hetzelfde, doen alsof je in Luilekkerland woont; ik word er gek van. Carly is er ook kapot van, maar zij zwelgt niet in zelfmedelijden; zij is gewoon gaan werken, kun jij een voorbeeld aan nemen".
Deano: "Too late".
Kevin: "Da's nog geen reden om er als een zoutzak bij te zitten; ruim die rommel op in plaats van de zielepoot uit te hangen".

Dawn: "Ik wil meer geld of anders gaat het feest niet door".

Dawn: "We weten allebei wat je probeert te zeggen; kijk, wij zijn de Posh en Becks van Walford".
Rob: "That's so not true".

Dawn: "Je denkt toch niet dat ik al die vuile troep ga opruimen, TROEP DIE JIJ HEBT GEMAAKT".

Stacey: "We hebben het hele huis voor onszelf; ik bel je over 20 minuten, maar ik denk niet dat je dan nog in vorm bent want je bent tenslotte een ouwe vent".

Billy: "Deze dame (Janet) moet nodig lunchen".
Honey: "En een honger dat ze heeft".

En een honger dat de stamgasten hebben; ze lusten Sonia rauw, maar Martin heeft voorrang.
"Je bent een leugenachtig, moorddadig kreng; 'er is niks om je zorgen over te maken', 'er zijn geen bewijzen'. Kunst, de uitslag van het PM-onderzoek is nog niet binnen. Door jou kan ma niet begraven worden".

Stacey: "Seduce me".

Sean: "Who's Lydia ?"
Mickey: "You missed the madness ten minutes ago. Bradley heeft een nieuwe meid, maar hij durft 'r niet te SMS-en".

Mickey: "Ziet dit er soms uit als afgewassen ?"
Keith: "Ook bedankt, ik zal nog eens iets doen"
pi_45210954
Hannah Waterman speelde in 'Holby City' de moeder van een 15-jarige jongen die een relatie heeft met haar beste vriendin. Uiteraard maakt deze wetenschap haar niet blij als die aan het licht komt. Einde relatie, einde vriendschap.
pi_45214513
Even een spoiler betreffende volgende week donderdag of vrijdag ( weet t ff niet meer precies )
SPOILER

Volgende week donderdag start Waterloo Road weer J_TM .
pi_45214663
Volgens mij heeft degene die Sean speelt een idee'tje gekregen van Dirty Den
Robert Kasinsky suspended
BBC
EastEnders actor Robert Kazinsky is to be suspended from the BBC One soap for bombarding a model with obscene text messages and photographs.

The 23-year-old, who plays Sean Slater, will leave the show for two months from early February, producers have decided.

The punishment follows a story written about him in The People newspaper, a spokesman for the programme said.

The actor, from Brighton, has apologised "for any offence caused and for bringing the show into disrepute".

His suspension has been timed to minimise disruption to forthcoming storylines.

It is not the first time that the long-running soap has been embroiled in a sex scandal, however.

Actor Leslie Grantham was written out after making his comeback as "Dirty" Den Watts.

In 2004 it emerged he had exposed himself via a webcam from his dressing room.

He was also forced to make a public apology to cast members after he was reported to have made insulting comments about them.

Published 08 January 2007
bron www.walfordweb.co.uk

Nou, lekker zooitje daar op de set bij EE ..
Misschien is hij wel een buitenechtelijke zoon ofzo
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:04:49 #176
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45223953
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:38 schreef ruby het volgende:

Hoezo zijn er barstjes in de relatie Stella en Phil? Heb ik iets gemist? Ik weet alleen dat ze op zoek was naar een flat en dat Phil uiteindelijk besloten heeft dat ze bij hem boven de Vic mag blijven wonen.
Ze werd om de haverklap gevraagd om 'even' thee te zetten, 'even' eten voor Sonia te maken en 'even' beneden te melden dat Peggy er zo zou aankomen. Ze keek er erg bedenkelijk bij.
Ze kreeg helemaal geen tijd om ja of nee te zeggen tegen het aanbod om er te blijven wonen, want toen sloot Peggy haar al als nieuw familielid in de armen Dat wordt hommeles.

Wat een gek trouwens, de acteur die Sean speelt. Ik hoop dat hij lang wordt geschorst.
pi_45224930
2 maanden maar Wickedangel ........ Tis net een herhaling van wat degene die Dirty Den speelde deed Ik vind dit zo ranzig, bah,
  woensdag 10 januari 2007 @ 23:38:27 #178
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45233480
Vertel eens, Cecelia? Kan me vaag herinneren dat Dirty Den (vóór zijn acteurscarrière?) in de bak had gezeten, maar volgens mij heb je 't nu over iets anders.
pi_45238488
Den had toch iemand gedood (in real life) .... van mij mag Sean doorgaan me zn ranzige gedrag, please suspend hem maar geheel.

Cecelia, handig he die veronicagids.

Het zou me trouwens niet verbazen als die Stella een enorme psychopaat blijkt te zijn, ik vind het maar een eng mens.
pi_45246220
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Vertel eens, Cecelia? Kan me vaag herinneren dat Dirty Den (vóór zijn acteurscarrière?) in de bak had gezeten, maar volgens mij heb je 't nu over iets anders.
Dirty Den heeft toen ie nog bij EE werkte, met zijn laptop en webcam obscene dingen gedaan in zn kleedkamer. Wist je dat nog niet Wickedangel ?? Het heeft nog zelfs meen ik in Engeland in een paar roddelbladen en kranten gestaan, met een foto waar hij duidelijk opstaat .......
pi_45246275
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 07:54 schreef mommychaos het volgende:
Cecelia, handig he die veronicagids.
Nou, de veronicagids kennen ze hier niet Maar wat bedoel je nu -> ( lees ff de spoiler aub )
SPOILER
pi_45247467
Oww, je hebt elke keer dezelfde spoilers als die gids, vandaar.
SPOILER
dat stond daar ook.
pi_45247478
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:38 schreef ruby het volgende:
En wat ziet Stacey er de laatste tijd weer belapperd uit met die semi-sexy korte rokjes van 'r. Jammer dat ze weer zo triest is geworden.

Vind je het gek ? Haar beste vriendin voelt zich ineens te goed voor d'r, haar viend heeft het uitgemaakt en haar broer zette het op een rennen omdat ie niet in dezelfde ruimte als z'n moeder kan zijn. Volgens bezoekers van de EE-site zal ze een heleboel mensen ongelukkig maken als ze zo doorgaat; Max, Bradley, Tanya, Abi, Lorraine, maar bovenal zichzelf.
pi_45249916
Ja ik weet t mommychaos, al hoop ik wat die spoiler betreft mijn hoop waar wordt.
SPOILER
Ik zie uit naar volgende week
pi_45265823
Sonia is op de vlucht neem ik aan??
En vandaag, toen ik Sean op de tv zag kreeg ik neigingen vanwege dat akkefietje
  vrijdag 12 januari 2007 @ 00:03:02 #186
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45270648
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:26 schreef Cecelia34 het volgende:

Dirty Den heeft toen ie nog bij EE werkte, met zijn laptop en webcam obscene dingen gedaan in zn kleedkamer. Wist je dat nog niet Wickedangel ?? Het heeft nog zelfs meen ik in Engeland in een paar roddelbladen en kranten gestaan, met een foto waar hij duidelijk opstaat .......
Nee, dat verhaal ken ik absoluut niet. Weet alleen dat hij een bajesklant was. Lekker type dan
En mommychaos: Stella woont al samen met een psychopaat
pi_45279159
Je doelt op Phil zeker Wickedangel ?
Vanavond de ontknoping, vlucht Sonia of niet? Zoekt ze de vrijheid op, of wordt ze celgenote van Tante Chrissie
pi_45289578
Een ding is zeker; Martin gaat hier niet mee lachen.
pi_45290406
Nee, Martin gaat er zeker mee janken. Wat kan er voor hem misgaan J_TM?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:46:08 #190
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45291169
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:40 schreef Cecelia34 het volgende:
Je doelt op Phil zeker Wickedangel ?
Nee, Ben
pi_45293677
Aha, my second thought!
Ben is übercreepy
pi_45297847
Sonia ... #%#@@)@(!($)@:DL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoeveel zou ze krijgen voor ontvoering??
Wat een ( piep )!

Ow............. arme Martin
Nu is ze in handen van creepy Sonia!

Ik wacht met spanning af tot maandag!
pi_45298037
over een week of twee:
SPOILER
En ik ben bang ( tenminste, kan me de pers. in kwestie niet meer goed herinneren) dat het
SPOILER
is
  zaterdag 13 januari 2007 @ 00:22:25 #194
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45303473
Ik hoef Sonia niet meer te zien. En dat kutkind ook niet
pi_45303668
Je doelt op Rebecca? Of op degene in mn spoiler ? Of op allebei
  zaterdag 13 januari 2007 @ 00:31:45 #196
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45303767
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 00:28 schreef Cecelia34 het volgende:
Je doelt op Rebecca? Of op degene in mn spoiler ? Of op allebei
Ik lees geen spoilers Dus ja, Rebecca, ik heb schoon genoeg van haar en dat getouwtrek.
Alles trouwens goed met je kleintjes?
pi_45304013
Oke ..

Ja hoor, alles is piccobello. Dankjewel voor de belangstelling
Volgende week een spannende week in A.S.
pi_45307188
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:46 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Nee, Ben

Nou Sonia is dr vandoor met 'het kind'. Reed Phil hun nou weg? Hij word wel erg goed in kidnapping. Zijn eigen kiddies, die van Ian en nou Rebecca.

.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:25:07 #199
521 ruby
Hell yeah!
pi_45308863
Die Sonia toch. Ik denk die gaat netjes afscheid nemen van Rebecca maar nee hoor, ze ontvoert het kind en vlucht. Naïef van me zeg.

Jane zal wel een hoop stront over 'r heen krijgen van Ian en Martin.

Voor de rest is er eigenlijk niet zoveel te melden over de aflevering van gisteren.
pi_45315685
Afl. 110107: KUNNEN WIJ HET VERBOUWEN ? NOU EN OF
Martin: "Ik kan 'r pas begraven als die heks achter de tralies zit".

Sean: "Ik ken je, je bent jezelf niet".
Stacey: "En jij bent zeker de expert ? Ik ben vrijgezel en geniet ervan".

Deano: "Pas jij effe op me kraampje ?"
Mo: "Tuurlijk, waarom niet de hele markt ?"

Dawn: "Hij houdt van me, maar dat weet hij nog niet".

Stacey: "I'm a woman and I'm grown up"

Deano: "You're on mate; back in the saddle".

Deano: "Ze is niet iemand die met popcorn op de bank naar de film kijkt, ze wil hetzelfde als alle andere vrouwen; een stevige beurt".

Max: "Doe alsof je op ee ander valt".
Stacey: "Zie ik er soms uit als een slet ?"
(Nee, maar je gedraagt je er wel naar)

Sean: "Enjoying the single life are we ?"
(Het hieropvolgende dreigement is niet voor vertaling vatbaar)

Dermot de bouwer heeft een dubbelafspraakje met Stacey en Preeti.
Mo: "He's fit, just my type; you can drill me any day of the week".

Martin: "Ik ga haar de waarheid vertellen, net zolang tot ze jou net zo haat als ik dat doe. Dus donder op voordat ik de politie bel om ze te vertellen dat je haar wil ontvoeren".

Sonia: "Waarom doe je dit ?"
Phil: "Omdat ik weet wat het is om je kinderen niet te mogen zien".
(en om je petekind te moeten verliezen; zeg dat nou gewoon)

Bradley: "Gorgeous".
Lydia: "Gekocht bij Humana".

Stacey: "Doe je ook aan hersentransplantaties ? Je kan best een nieuw stel gebruiken".

Stacey: "Heb je niks beters te doen ? Laat me met rust. En jullie passen prima bij elkaar".
Lydia: "Ik kom dagelijks grotere trutten tegen dan zij".

Phil (op Martins "gaat je niks aan"): "Dat maak ik zelf uit, Sonia is echt niet schuldiger dan jij".

Dermot: "You got a problem mate ?"
Sean: "Yeah I do; dat kleine meisje is mijn zus, dus laat 'r met rust voordat ik heel vervelend ga worden".
Dermot: "O O O, wat ben ik bang".
(Als ie nou had gezegd "You see this one ? He's related to that one". Maar uiteindelijk maakt ie toch kennis met Seans 'fist-brothers')

Martin: "Als ik dat vuile wicht te pakken krijg dat m'n moeder heeft vermoord. WAAR IS DIE LMK (Leugenachtig Moorddadig Kreng), WAAR IS ZE ?"

Afl. 120107
Sean (over Dermot): "Een smeerlap is het".

Kevin: "Oi Schleeping Beauty, get off of that stool. Now !"

Martin: "Onschuldige mensen slaan niet op de vlucht. Moet ik straks tegen Rebecca zeggen 'het spijt me maar je ma heeft oma vermoord' ?".

Sonia: "Ik Pauline vermoorden ? Het idee alleen al".

Sean: "Er zijn zoveel verhalen over oppastieners en vieze ouwe mannen".

Martin: "Vandaag nemen we afscheid van oma (Pauline)".
Rebecca: "Mag ik m'n konijntje meenemen ?"
Martin: "I WANT HER FOUND".

Deano: "Ik keek ernaar".
Chelsea: "Pech gehad, je gaat aan het werk".
Deano: "Je lijkt m'n pa wel".

Martin (vergeefs aankloppend bij de garage):"VANDAAG NEMEN WE AFSCHEID VAN M'N MOEDER, DIE DANKZIJ JE MAATJE SONIA NIET MEER IN LEVEN IS. ALS JE 'R ZIET VERTEL 'R MAAR DAT ZE REBECCA NOOIT MEER TERUG ZAL ZIEN, EN DAT IS EEN BELOFTE".

Jim: "Sonia doet nog geen vlieg kwaad".
Ian; "Kunnen we het even niet over Sonia hebben ? Ze verdient het om achter slot en grendel te zitten".
(Zoals jij het verdient om een oplawaai van Phil te krijgen ?)

Deano: "Chelsea, I think I love you".
(Nieuwsflits, zij denkt daar heel anders over)

Lydia (in bijzijn van Stacey): "I'm sorry, it ain't your fault babe".

Stacey: "Als je echt van me houdt dan boek je een tweepersoonskamer in een sjiek hotel".

Sonia: "Pauline en ik waren geen dikke maatjes, maar ik zou haar nooit kwaad doen. Ik hou van je, meer dan van wat dan ook".
Rebecca: "Meer dan van chocolade ?"
Sonia: "Zelfs meer dan van chocolade"

Martin: "Wat ik nodig heb is een knuffel van m'n kleine meid".

[ Bericht 3% gewijzigd door J_TM op 15-01-2007 14:46:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')