Wat heb je dat mooi gezegd chacamaquote:Raar eigenlijk hoe we naar tijd kijken en hoe het zomaar verdwijnt.
Ja hoor, alles gaat goed met mijn vrouw. In het begin had ze wat last van bloedingen, maar dat heeft maar een paar dagen geduurd, en daarna hebben we de echo gehad, dus geen zorgen meer (toen wel uiteraard!).quote:Op woensdag 13 december 2006 17:14 schreef Stiemie het volgende:
Hallo Freudie! Jij en je vrouw ook heel erg gefeliciteerd!
Wat zou ik nu graag even in mijn buik willen kijken of het hartje het helemaal goed doet!!!! Ik zag dat jullie al een echo gehad hebben ivm de onregelmatige cyclus van je vrouw. Ben ik stiekem best een beetje jaloers op! Zelf heb ik ook een erg onregelmatige cyclus (32 - 80 dagen), maar 'helaas' ben ik half oktober nog ongesteld geweest dus die extra echo zit er niet echt in
Ik ben zelf uitgerekent op 19 juli maar de 12 weken echo heb ik ook pas op 5 januari omdat ze met precies 12 weken die nekplooimeting beter kunnen doen. Nog maar weer afwachten dus... Ik zou zo graag willen weten of alles wel goed gaat met mini daarbinnen. Nu schrik ik me bij elk pijntje en steekje soms een ongeluk.
Gaat alles verder goed met je vrouw? Geen klachten zoals?
Ja ben ik ook benieuwd naar.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:04 schreef Vicky het volgende:
Hoe zou het met Suus zijn?
Het is vandaag al weer 6 weken dat mijn 'Bompiraatje' er is en nog geen enkel ogenblik miste ik mijn buik. Het went erg snel dat ie weer weg is van je lijf. Heel maf.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat heb je dat mooi gezegd chacamaIn het begin van de zwangerschap is elke dag er weer eentje, in het midden van de zwangerschap ging ik al per zwangerschapsweek mijn mijlpalen zien en nu ik nog 6 weken moet wachten zal de tijd wel helemaal supersnel gaan. De kerst en oud&nieuw komen eraan en we hebben nog heel veel plannen tussen nu en eind januari. Voor we het doorhebben is Bompie er al. Gek eigenlijk, ik heb heel veel zin om Bompie te zien, maar ik zat gisteren in de auto op weg naar zwangerschapsyoga en ineens kreeg ik zo'n gelukzalig gevoel over me heen dat ik toch écht zwanger ben en dat het kleine mensje in mijn buik zo bijzonder is dat ik ook nog wil genieten van elk moment dat Bompie nog in mijn buik zit
![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:54 schreef Stiekemurd het volgende:
Pfffffff krijg ik een 2 maal een mail van babyinfo.nl. De eerste met als onderwerp: Belangrijk, je uitgerekende datum is verstreken. De tweede met als onderwerp: Herinnering: je uitgerekende datum is verstreken![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 17:21 schreef Libel het volgende:
Nee, oYo, dat klopt.
Ik post niet zoveel hier. Maar ik lees wel regelmatig mee met jullie.
Vroeger postte ik wel eens in het dreumestopic, maar dat is ook alweer een tijdje geleden.
nee nog niet...quote:Op donderdag 14 december 2006 17:28 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Is er al nieuws van Suus?
de halve dag al..quote:Op donderdag 14 december 2006 17:45 schreef Bar_en_Mar het volgende:
op msn staat ze al langer afwezig
quote:Op donderdag 14 december 2006 19:11 schreef Githa het volgende:
Beaker, ik heb nog een leuke speenkoort met een schaapje, als je wil stuur ik hem op. Hij is hier misschien 2x gebruikt![]()
en omdat jij zo verliefd bent op schaapjes![]()
Die heeft allang K3 in huisquote:Op donderdag 14 december 2006 19:33 schreef Moonah het volgende:
Stiekemurd, sterkte met wachten...
En Suzanna is bezig...???
Uhm....waar zit die PM?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:25 schreef Githa het volgende:
Dan PM je adres maar dan gooi ik hem op de bus....
quote:
Daar snap ik dis echt niks van, ik mail wel ff naar je hotmailquote:Op donderdag 14 december 2006 19:41 schreef Githa het volgende:
[..]dat is het envelopje bovenin naast chat en dev....maar mailen kan ook
adres staat in mijn profiel
![]()
Mail is onderweg!quote:
Was het maar waar... hier de hele dag al weeën maar nog geen vorderingen. Weeën zijn te onregelmatig, sommige zijn erg pijnlijk, andere weer meer harde buiken, maar het blijft wel constant doorgaan, supervermoeiend. Ik ben al naar de supermarkt geweest (om de weeën meer op gang te brengen) waar het weer wegzakte, thuis weer iets sterker werd, tussendoor weer wat wegzakte, nu wel weer weeën... ik word er niet goed van.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:34 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Die heeft allang K3 in huis![]()
Suus doe eens melden!!
quote:Op donderdag 14 december 2006 17:25 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
ff klagen..
Ikke ook...quote:Op donderdag 14 december 2006 19:36 schreef Bar_en_Mar het volgende:
oya le le
Suusje ik ben nieuwschierig naar je 3de wondertje
schaam me meer dat ik nog steeds niet langsgekomen ben....quote:Op donderdag 14 december 2006 20:25 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Ikke ook...![]()
![]()
...
Lief dat je meeleeft Bar...
nou had ik toch echt een paar posts verder iets verwacht als 'maar die heb ik helemaal nietquote:Op donderdag 14 december 2006 20:22 schreef Suzanna het volgende:
En het goede nieuws is.... ik kan in bad!!!![]()
![]()
Ja klopt, bij Benthe hebben ze het ook geprobeerd en was ook niet echt alles. Echter heb ik gelezen dat het bij een tweede kindje wel vaker doorzet. En ik mag toch hopen dat het gerommel enigzins iets open gezet heeftquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:42 schreef Belana het volgende:
strippen deden ze bij mij met 40 weken omdat ik ook al een beetje ontsluiting had, das wel een voorwaarde geloof ik. het heeft bij mij overigens voor een hele rommelige dag en nacht gezorgd hetgeen ik best heel naar vond. pijnlijke weeen maar lang niet sterk genoeg en dat dan uren lang. dus zo ideaal vond ik het strippen achteraf niet.
poemojn, wat ben jij toch een verschrikkelijk nuchter mens
Klopt helemaal. Jij veel succes. lukt het nog een beetje ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:43 schreef Stiekemurd het volgende:
Fijn K_P kun je er weer lekker tegen he
Ja joh komt goedquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:49 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Jij veel succes. lukt het nog een beetje ?
preciesquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:56 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Ja joh komt goed
Goed werk heeft tijd nodig, toch?
En zo sleep je je met al die cliché's door de laatste zwangere dagen heen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:56 schreef Stiekemurd het volgende:
Goed werk heeft tijd nodig, toch?
Wat een leuk kleed Beaker! Bij de Action heb ik trouwens een hele lieve kruik gekocht in de vorm van een schaapje (mijnquote:Op donderdag 14 december 2006 19:16 schreef Beaker het volgende:
[..]wil je dat doen? Super!
Ja schaapjes, echt mijn ding![]()
Oh ja, ik zou de echo nog laten zien. Er was iemand die dat voor mij wou doen...moet ff denken wie dat ook al eens weer was....kom erop terug...quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:30 schreef Stiemie het volgende:
.
Wat lijkt me dat leuk zeg zo'n echo van een tweeling K_P! Wil je m hier laten zien? Of liever niet?
Gewoon uploaden bij www.tinypic.com! Show us de wentelteefjes!quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou de echo nog laten zien. Er was iemand die dat voor mij wou doen...moet ff denken wie dat ook al eens weer was....kom erop terug...
euh ja en dan ??quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Gewoon uploaden bij www.tinypic.com! Show us de wentelteefjes!![]()
Viviquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat een leuk kleed Beaker! Bij de Action heb ik trouwens een hele lieve kruik gekocht in de vorm van een schaapje (mijnen ondergetekende hebben hem al omgedoopt to "Schaapie met het open ruggetje":') )
[afbeelding]
Ik vrees echter dat kijn knulletje er niet te veel aan zal hebben aangezien ik hem al heb toegeeigend..lekker 's avonds op de bank met schaapie warm op schoot
Ik klikte net even op mijn banner en dan is het wel raar als dat zo zwart op wit staat: "Nog 49 dagen..."
Daarom vroeg ik het idd ook.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:28 schreef Vicky het volgende:
Zal de onderdruk wel zijn want een bovendruk van 105 is wel goed...
Ook van mij!quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:30 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het idd ook.
Maar jij bent dus het sms-contact van Stiekemurd? Wens ze maar succes!
Als je wil wil ik er best 1 voor je halen en opsturen, ze zijn maar 3 euro nog ietsquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:39 schreef Beaker het volgende:
[..]
Vividie is leuk! Geniet er maar zolang het kan
Wij hebben geen action dus ik kan hem niet kopen
![]()
Dat kleed kun je kopen bij de Prenatal
KP, mooie echo! Heel bijzonder om te zien!!
Weliswaar niet zwanger maar wel een sucker voor kruiken vermomd als knuffelbeest.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als je wil wil ik er best 1 voor je halen en opsturen, ze zijn maar 3 euro nog iets
Voor jou altijdquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weliswaar niet zwanger maar wel een sucker voor kruiken vermomd als knuffelbeest.![]()
Zou je er voor mij eentje kunnen halen?
ik mail je wel even! Leuk dat je dat wil doenquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als je wil wil ik er best 1 voor je halen en opsturen, ze zijn maar 3 euro nog iets
Waterfly ik heb daar ook erg last van gehadquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:36 schreef waterfly het volgende:
heeft iemand vaan jullie dit trouwens wel eens gehad. was gister met vriendlief een hapje eten en krijg me daarna toch een partij hartkloppingen uit het niets?! kon niet meer naar huis fietsen; bang om om te kiepen. is dit soms ook een ordinair zwangerschapskwaaltjel?![]()
Doe ik; dankjewel..quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:12 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Waterfly ik heb daar ook erg last van gehadEcht heel vervelend kwaaltje en het gebeurde niet eens alleen als ik me inspande, maar kon ook wel eens gebeuren als ik relaxed op de bank zat. Het gaat gelukkig vanzelf weer over en het is niets om je echt zorgen om te maken. Ik zou het wel even aankaarten bij je verloskundige, gewoon om even gerustgesteld te worden.
Als je ziek bent en je bent op dat moment 6 weken voor je uitgerekende datum dan gaat je verlof gelijk in dit geldt ook voor andere klachten btw! Dus ook als je bijvoorbeeld een gebroken voet hebt. Als je "ergens" in je zwangerschap ziek bent geweest, ook al is het ten gevolge van" heeft dat geen gevolgen wanneer je met verlof gaat als je maar dan beter bent als je op die 6 weken grens zit. Ook als je nog gedeeltelijk werkt en gedeeltelijk ziek bent ten gevolge van kun je rustig 4 weken van te voren met verlof.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:56 schreef Beaker het volgende:
[..]
ik mail je wel even! Leuk dat je dat wil doenWat is je mail adres? ik snap die PM niet
....
HELP
Afgelopen week ben ik ziek geweest, flink verkouden naweeen () van de griep die ik heb gehad. Nou had mijn baas me ziek gemeld met de reden "buikklachten ivm zwangerschap"
nou heb ik begrepen dat als je ook maar 1 keer ivm je zwangerschap ziek bent geweest 6 weken van te voren verlof op moeten nemen!?
klopt dit?
Ze zitten me met alles dwars, het liefst zouden ze me ontslaan etc.![]()
K*&%#e baas![]()
Zilverstorm_2005@hotmail.comquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:56 schreef Beaker het volgende:
[..]
ik mail je wel even! Leuk dat je dat wil doenWat is je mail adres? ik snap die PM niet
....
en een smsje van 8.43 uur:quote:Leuk, dank je wel. Gisteravond begon ik weer met weeeen, mocht naar een aparte kamer toe, aan ctg gelegen tot uur of 12. helaas niet doorgezet, wel lekker geslapen. Weet niet hoe laat de inleiding is, want alle verloskamers zijn nu vol. probeer je op de hoogte te houden
quote:mag zometeen!!
Als je vliezen niet daadwerkelijk gebroken zijn...quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:36 schreef Suzanna het volgende:
We gaan straks even winkelen (als ik er dan nog zin in heb)
Ik ken het....quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:43 schreef Suzanna het volgende:
heb door dat valse alarm genoeg ellende gehad nudus ik wil het nu zeker weten! En dat is dus een PLENS vruchtwater! of een dosis flinke weeën die niet stoppen...
Verder geen update..quote:vliezen zijn gebroken door de toucher, 4 cm ontsluiting. Heb een uur de tijd om zelf te proberen, anders infuus.
*baby terugstopt*quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
Dames, voor wie in de buurt zit en zin heeft om verwend te worden:
[GEZ] Zwangere vrouw (omg AMS) voor voetmassage
Oh, en UIO bijt niet. Ik sta persoonlijk voor hem in.
En het is ook geen griezel trouwens.
Stiekemurd, man en Benthe, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!!quote:hoera! er is een kindeke geboren, ze heet jenna (j-uitspraak). 3565 gram groot, beboren om 14.01 uur, tis heel snel gegaan. Alles erop en eraan,
Aanklikken werkt niet, voor de bewonderaars: opslaan op je pc!!quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:03 schreef poemojn het volgende:
ik heb een fotolink maar imageshack werkt heir helaas niet
http://img445.imageshack.us/img445/8055/myrtheenjuliettevw7.jpg
Ik ben benieuwd danquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:00 schreef linda856763 het volgende:
Nikky, het hóeft geen pijn te doen hoor, dat draaien, bij mij tenminste niet.het is niet gelukt trouwens, maar dat lag niet aan de kracht die ze uitoefenden. Manlief kon het niet aanzien (vooral voor beebje) maar ik had er echt geen pijn van.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:32 schreef poemojn het volgende:
Zo danwachtwoord toch onthouden
[afbeelding]
Als dit blijft zou ik zeker de vk nog een keer bellen, bovenbuikpijn kan op verschillende dingen wijzen, maar moet zeker even goed in de gaten gehouden worden. Echt doen hoor!!quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:13 schreef nikky het volgende:
Ik heb buikpijn. Zoveel pijn dat ik bijna niet kan lopen. Het van de bank "afrollen" gaat ook bijna niet . Het zit aan de rechterkant en ver boven waar mijn blindedarm ooit heeft gezeten. Ik heb de verloskundige ook al gebeld en die zou dat ik er een kruik of hittepitzak op moest leggen. Misschien dat het zou helpen. Als ik ga liggen gaat het een stuk beter. Maar zodra ik maar even weer ga zitten of lopen is het helemaal mis. Het doet echt verrekte pijn.Het zit ook aan 1 kant en ik heb geen harde buiken.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:40 schreef kozakken het volgende:
Gefeliciteerd Stiekemurd met Benthe Jenna
En Poem gefeliciteerd met Juliette!
Jouw berichtje werd helemaal ondergesneeuwd natuurlijk...quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:13 schreef nikky het volgende:
Gefeliciteerd met Jenna en Juliette!!![]()
Welkom op de wereld meiden!
[..]
Ik ben benieuwd dan. Als de verloskundige namelijk loopt te duwen bij me om te kijken hoe het kindje ligt en hoe groot het is doet mij al verschrikkelijk pijn. Ze drukt bovenin en beneden aan de buik verga ik half. Maar je hebt me al iets van hoop gegeven
.
Ik heb buikpijn. Zoveel pijn dat ik bijna niet kan lopen. Het van de bank "afrollen" gaat ook bijna niet . Het zit aan de rechterkant en ver boven waar mijn blindedarm ooit heeft gezeten. Ik heb de verloskundige ook al gebeld en die zou dat ik er een kruik of hittepitzak op moest leggen. Misschien dat het zou helpen. Als ik ga liggen gaat het een stuk beter. Maar zodra ik maar even weer ga zitten of lopen is het helemaal mis. Het doet echt verrekte pijn.Het zit ook aan 1 kant en ik heb geen harde buiken.
En ik heb geen laptop
Spannend! Ik weet nu zeker dat ik dagelijks ga terug kijken hierzo... Ik vergeet dat telkensquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:00 schreef Suzanna het volgende:
Morgen ben ik uitgerekend... wie weet...!![]()
je hebt gelijk hoor, maar aan de andere kant is het wel een beetje logisch nu.....quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:27 schreef Leah het volgende:
Ik wil hier trouwens nog wel even zeggen dat ik het jammer vind dat er zo over Nikky d'r post heen gelezen wordt.
Ik begrijp dat het door de euforie van de nieuwe babies komt, maar toch...
Nikky, hoe is het nu?
Geeft niets hoor. Het is natuurlijk ook helemaal geweldig twee babies op 1 dagquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:27 schreef Leah het volgende:
Ik wil hier trouwens nog wel even zeggen dat ik het jammer vind dat er zo over Nikky d'r post heen gelezen wordt.
Ik begrijp dat het door de euforie van de nieuwe babies komt, maar toch...
Nikky, hoe is het nu?
Nog eens spammen... UIO heeft hier gegeten vandaag RAOK LEF: help UIO de winter doorquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
Dames, voor wie in de buurt zit en zin heeft om verwend te worden:
[GEZ] Zwangere vrouw (omg AMS) voor voetmassage
Oh, en UIO bijt niet. Ik sta persoonlijk voor hem in.
En het is ook geen griezel trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |