Klopt helemaal. Jij veel succes. lukt het nog een beetje ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:43 schreef Stiekemurd het volgende:
Fijn K_P kun je er weer lekker tegen he
Ja joh komt goedquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:49 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Jij veel succes. lukt het nog een beetje ?
preciesquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:56 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Ja joh komt goed
Goed werk heeft tijd nodig, toch?
En zo sleep je je met al die cliché's door de laatste zwangere dagen heen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:56 schreef Stiekemurd het volgende:
Goed werk heeft tijd nodig, toch?
Wat een leuk kleed Beaker! Bij de Action heb ik trouwens een hele lieve kruik gekocht in de vorm van een schaapje (mijnquote:Op donderdag 14 december 2006 19:16 schreef Beaker het volgende:
[..]wil je dat doen? Super!
Ja schaapjes, echt mijn ding![]()
Oh ja, ik zou de echo nog laten zien. Er was iemand die dat voor mij wou doen...moet ff denken wie dat ook al eens weer was....kom erop terug...quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:30 schreef Stiemie het volgende:
.
Wat lijkt me dat leuk zeg zo'n echo van een tweeling K_P! Wil je m hier laten zien? Of liever niet?
Gewoon uploaden bij www.tinypic.com! Show us de wentelteefjes!quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou de echo nog laten zien. Er was iemand die dat voor mij wou doen...moet ff denken wie dat ook al eens weer was....kom erop terug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |