abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44433479
KP het is bijna morgen....

Beaker....heb ze toevallige je avatar gezien. Wel heel toevallig die schaapjes. Maar wel lekker verwend dus. Heerlijk die opa's en oma's.

Suus, we willen wat weten.....
pi_44433840
En ik wil ook wat weten van Popples en Webcrowler
  † In Memoriam † donderdag 14 december 2006 @ 19:11:22 #53
81992 Githa
pi_44433912
Beaker, ik heb nog een leuke speenkoort met een schaapje, als je wil stuur ik hem op. Hij is hier misschien 2x gebruikt
en omdat jij zo verliefd bent op schaapjes
pi_44434045
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:11 schreef Githa het volgende:
Beaker, ik heb nog een leuke speenkoort met een schaapje, als je wil stuur ik hem op. Hij is hier misschien 2x gebruikt
en omdat jij zo verliefd bent op schaapjes
wil je dat doen? Super!

Ja schaapjes, echt mijn ding
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † donderdag 14 december 2006 @ 19:25:31 #55
81992 Githa
pi_44434351
Dan PM je adres maar dan gooi ik hem op de bus....
pi_44434637
Stiekemurd, sterkte met wachten...
En Suzanna is bezig...???
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_44434673
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:33 schreef Moonah het volgende:
Stiekemurd, sterkte met wachten...
En Suzanna is bezig...???
Die heeft allang K3 in huis
Suus doe eens melden!!
pi_44434751
oya le le

Suusje ik ben nieuwschierig naar je 3de wondertje
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44434875
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:25 schreef Githa het volgende:
Dan PM je adres maar dan gooi ik hem op de bus....
Uhm....waar zit die PM?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † donderdag 14 december 2006 @ 19:41:33 #60
81992 Githa
pi_44434922
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:40 schreef Beaker het volgende:

[..]

Uhm....waar zit die PM?
dat is het envelopje bovenin naast chat en dev....maar mailen kan ook adres staat in mijn profiel
pi_44434963
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:41 schreef Githa het volgende:

[..]

dat is het envelopje bovenin naast chat en dev....maar mailen kan ook adres staat in mijn profiel
Daar snap ik dis echt niks van, ik mail wel ff naar je hotmail

wil je er nog wat voor terug hebben?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † donderdag 14 december 2006 @ 19:44:12 #62
81992 Githa
pi_44435001
neuh
pi_44435071
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:44 schreef Githa het volgende:
neuh
Mail is onderweg!

Bedankt! Echt super
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_44436409
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:34 schreef Stiekemurd het volgende:

[..]

Die heeft allang K3 in huis
Suus doe eens melden!!
Was het maar waar... hier de hele dag al weeën maar nog geen vorderingen. Weeën zijn te onregelmatig, sommige zijn erg pijnlijk, andere weer meer harde buiken, maar het blijft wel constant doorgaan, supervermoeiend. Ik ben al naar de supermarkt geweest (om de weeën meer op gang te brengen) waar het weer wegzakte, thuis weer iets sterker werd, tussendoor weer wat wegzakte, nu wel weer weeën... ik word er niet goed van.
Oh ja, en het blijkt dat ik m'n vliezen helemaal niet had gebroken, je kunt ook je slijmprop verliezen en denken dat het je vliezen zijn...want het kan vloeibaar zijn. Pff. Was het dus de slijmprop (het was in ieder geval de start van deze vervelende dag ) en dan kan het nog dagen duren. Volgens de vk is het ook vaker bij een tweede of derde kind dat het zo rommelt aan het begin? geen idee, ik had het vooral bij Noa, bij Emma helemaal niet, daar was de vk bijna te laat zelfs. Was het maar zo...

(sorry dat ik misschien erg gefrustreerd overkom, maar ik ben het wachten zo zat... en had echt gehoopt dat het nou vandaag zou gebeuren want... ik dacht dat die #$^#$%@#$ vliezen waren gebroken...)

En het goede nieuws is.... ik kan in bad!!!
pi_44436483
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:25 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
ff klagen..
jij ook een klote dag... ik voel met je mee!! sterkte meid...
pi_44436501
Suus
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_44436518
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:36 schreef Bar_en_Mar het volgende:
oya le le

Suusje ik ben nieuwschierig naar je 3de wondertje
Ikke ook... ...
Lief dat je meeleeft Bar...
pi_44436580
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:25 schreef Suzanna het volgende:

[..]

Ikke ook... ...
Lief dat je meeleeft Bar...
schaam me meer dat ik nog steeds niet langsgekomen ben....
pi_44436655
Suzanna hopelijk zet het toch wel een beetje snel door want zo is het ook niks!
Nog maar een paar
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_44437358
Dan zitten we zo'n beetje in dezelfde fase dus Suzanna, maar jij mag best een dag of wat voorgaan hoor
  donderdag 14 december 2006 @ 20:56:11 #71
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44437660
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:22 schreef Suzanna het volgende:

En het goede nieuws is.... ik kan in bad!!!
nou had ik toch echt een paar posts verder iets verwacht als 'maar die heb ik helemaal niet
Balen zeg dat 't niet door wil zetten. Dat voorwerk is zooo vermoeiend. Sterkte!

het kinkhoest-verhaal blijkt nog wel redelijk los te lopen. Als de diagnose bij een kindje is gesteld is de besmetting al een paar weken gaande en in de meeste gevallen al voorbij. Saskia of mezelf ergens weghouden heeft dus geen enkele zin meer. Wel op blijven letten of Saskia of ik verkoudheidsverschijnselen krijg (daar begint kinkhoest mee) dan zsm naar de huisarts en preventief met het hele gezin aan de antibiotica. Maar Saskia kan gelukkig morgen gewoon naar het kdv
Komt goed uit, want morgen komen schoonzus en schoonmoeder even boven en beneden schoonmaken. Ga ik zelf op m'n dooie gemakkie de babykamer nog een keer soppen, dan is het echt klaar om in gebruik te worden genomen.

Libel, nu nog aan 't werk joh! Knap hoor!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44437707
ach suzanna, naar dat rotte voorwerk. ik hoop echt voor je dat het snel snel snel gebeurt
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 14 december 2006 @ 20:58:05 #73
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44437718
Jammer dat het geen doorgang had Suzanna en Poejmojn.
pi_44437776
Dat komt vast nog wel Rottdog , maar ik ga zo wel proberen te slapen

ET, verkoudheidsverschijnselen in dit seizoen? Sterkte ermee..
  donderdag 14 december 2006 @ 21:00:19 #75
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_44437787
Jee, ik lees het nu pas dames! Succes, heel veel succes wens ik jullie!!! Ik hoop heel hard dat het snel doorzet, bij jullie allebei. Zet hem op!
  donderdag 14 december 2006 @ 21:12:39 #76
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44438193
poemojn, het scheelt gelukkig dat we alledrie hier niet zo snel verkouden zijn. Een loopneus of niezen oid bij een van ons drieen valt dus wel op
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44438349
He Suus, wat balen dat het niet echt doorzet...

Zit de hele dag al in spanning..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44441204
He,ik dacht ff babie loeren
Suus,wat balen voor je,zet m op hoor.Heeft het bad/douche geholpen of juist niet?

Ik kan me bij dat voorwerk niks voorstellen.Bij allebei de meiden gewoon begonnen met weeën en diezelfde dag nog bevallen.Van weken voorwerk weet ik dus niks af en wens ik deze keer ook niet mee te maken(er zal me toch wel íets bespaard blijven in deze zwangerschap,toch? )
Verder gaat het wel weer hier,heb de zorg voor een kind met amandelen eruit en ze is zaterdag nog jarig ook Dus heb even iemand anders om me druk over te maken.

Dames,we willen verse babietjes

Groetjes,Minoes
  donderdag 14 december 2006 @ 22:38:15 #79
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_44441283
ET wat knap dat je zo cool kunt redeneren (over die kinkhoest), ik was als paniekvogel direct in alle staten geweest. Jij gelukkig niet, wel zo prettig. Sop ze, morgen!
pi_44441378
Suzanna, ik hoop voor je dat het allemaal snel doorzet.
Succes!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_44442284
Ik hoop dat babe gauw genoeg naar buiten komt kruipen
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 15 december 2006 @ 05:22:59 #82
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44446896
Hier zijn we al wakker na een nachtje babygerommel.
  vrijdag 15 december 2006 @ 07:27:40 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44447067
Nog helemaal geen babietjes?

Wel spannend bij Suzanna, Poemojn en oYo dus...

Sterkte voor vandaag!
pi_44447088
Suus wat onwijs balen zeg
Ik hoop dat je lekker hebt kunnen slapen vannacht....

Ik heb op inet ook gelezen dat je bij je volgende zwangerschappen ook meer voorweeen hebt dan bij de eerste....

Poemojn ik hoop dat het voor jou ook doorzet!
pi_44447151
vandaag een nieuwe dag!

dames... véééél succes vandaag !!
pi_44447306
Joepie, het is morgen ! Ben benieuwd wat de dag brengen zal !

Zometeen voor het eerst naar de gyn. Gisteravond gebeld door gepensioneerde collega. Ze heeft zelf ook een tweeling (inmiddels 28 jaar), ze had gehoord dat ik me niet zo ok voel en daarom staat zij vandaag in mijn klas. Dus ik spijbel...
pi_44447510
E.T. toen Dylan kinkhoest had, vertelden ze ons dat hij pas 10 dagen na het starten van de antibiotica niet meer besmettelijk zou zijn. Ik moest ook nog een week met hem thuis blijven nadat hij uit het ziekenhuis kwam. Lastig altijd dat ze ook besmettelijk zijn wanneer je nog niet weet wat ze hebben Ik hoop dat het de rest van de kindjes op jullie kdv bespaard zal blijven, en jou natuurlijk ook!

Suzanna, Stiekemurd en Poemojn, veel succes met jullie voorwerk Dat het maar snel omgezet mag worden in echt werk
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 15 december 2006 @ 09:20:11 #88
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44448077
Fijn pannekoek, dat je je beter voelt en dat er zo goed voor je gezorgd is
Spannen hier weer hoor met die LLM. Heel veel sterkte allemaal!
Tjonge, slaapmeisje alweer verlof
Lekker douchen!
  vrijdag 15 december 2006 @ 09:21:43 #89
24188 Belana
kloon van belana
pi_44448112
spannend hier zie ik, succes voor suzanna, poemojn en oyo

kan er nog steeds niet bij dat poemojn en suzanna "ineens" al aan de beurt zijn
stormy waters...
sailin'
pi_44448154
Nou ik heb toch zo een vermoeden dat Suus toch nog vannacht aan de gang is gegaan. Anders had ze zich echt wel gemeld......

Ik vraag me af of ze nu gaan proberen te strippen vandaag.... of wachten ze echt met 42 weken?
pi_44448163
Baby zit nog binnen en verder gebeurt er ook niet zo heel erg veel maar bij Suzanna misschien wel? Tijd om je te melden
pi_44448299
stiekemerd, dat hangt nogal van de verloskundige/gyn af. succes! en poemojn, jij dus ook al de slijmprop verloren begrijp ik? spannend!
suzanna ik ben heel benieuwd, hopelijk is ze er al.
pi_44448415
Dinsdagmorgen al Bix, dus ik ben ervan overtuigd dat de theorie op internet klopt dat dat nog niets zegt. En sinds maandagavond/nacht voorweeen, daarvoor geldt dus hetzelfde. Maar Myrthe is nu naar de psz en mag vanmiddag bij oma spelen dus dat is alvast lekker rustig, kan ik proberen om bij te slapen.

Succes Stiekemurd! Hopelijk doen ze iets dat helpt

En oYo, hoe is t bij jullie?
pi_44448465
poemojn, 't zegt misschien niks maar het is toch wel weer een stapje dichterbij de bevalling hoor. slaap lekker als dat nog lukt!
pi_44448479
Ja, maar in dit tempo wordt het wel een kerstkindje
pi_44448480
Nee, toch echt niet aan het doorzetten... ik dacht het wel gisteravond, flinke weeën gehad voor zo'n anderhalf uur, toen bleek dat het niet ging doorzetten toen ik een hoop ontlasting kwijtraakte. Blijkbaar getriggerd door mijn darmen... vals alarm. Het waren namelijk écht sterke weeën, moeilijk op te vangen. Toen in bad gegaan en het bleef maar zwakjes... maar ik blijf voorweeën houden. Heel vermoeiend.
  vrijdag 15 december 2006 @ 09:42:27 #97
24188 Belana
kloon van belana
pi_44448498
strippen deden ze bij mij met 40 weken omdat ik ook al een beetje ontsluiting had, das wel een voorwaarde geloof ik. het heeft bij mij overigens voor een hele rommelige dag en nacht gezorgd hetgeen ik best heel naar vond. pijnlijke weeen maar lang niet sterk genoeg en dat dan uren lang. dus zo ideaal vond ik het strippen achteraf niet.

poemojn, wat ben jij toch een verschrikkelijk nuchter mens
stormy waters...
sailin'
pi_44448511
Pfff waardeloos voor je Suus.
pi_44448557
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 09:42 schreef Belana het volgende:
strippen deden ze bij mij met 40 weken omdat ik ook al een beetje ontsluiting had, das wel een voorwaarde geloof ik. het heeft bij mij overigens voor een hele rommelige dag en nacht gezorgd hetgeen ik best heel naar vond. pijnlijke weeen maar lang niet sterk genoeg en dat dan uren lang. dus zo ideaal vond ik het strippen achteraf niet.

poemojn, wat ben jij toch een verschrikkelijk nuchter mens
Ja klopt, bij Benthe hebben ze het ook geprobeerd en was ook niet echt alles. Echter heb ik gelezen dat het bij een tweede kindje wel vaker doorzet. En ik mag toch hopen dat het gerommel enigzins iets open gezet heeft In ieder geval zou ik het proberen wel waard vinden..... Maar ja de Gyn beslist.....

Poemojn wij hebben het al over oliebollen voor de kraamvisite ipv beschuit met muisjes
pi_44448578
Dat is ook een idee ja tot schrik van iemand die ik pas aan de telefoon had heb ik nog niet eens beschuiten in huis dus dat komt eigenlijk wel goed uit dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')