Klopt helemaal. Jij veel succes. lukt het nog een beetje ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:43 schreef Stiekemurd het volgende:
Fijn K_P kun je er weer lekker tegen he
Ja joh komt goedquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:49 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Jij veel succes. lukt het nog een beetje ?
preciesquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:56 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Ja joh komt goed
Goed werk heeft tijd nodig, toch?
En zo sleep je je met al die cliché's door de laatste zwangere dagen heen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:56 schreef Stiekemurd het volgende:
Goed werk heeft tijd nodig, toch?
Wat een leuk kleed Beaker! Bij de Action heb ik trouwens een hele lieve kruik gekocht in de vorm van een schaapje (mijnquote:Op donderdag 14 december 2006 19:16 schreef Beaker het volgende:
[..]wil je dat doen? Super!
Ja schaapjes, echt mijn ding![]()
Oh ja, ik zou de echo nog laten zien. Er was iemand die dat voor mij wou doen...moet ff denken wie dat ook al eens weer was....kom erop terug...quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:30 schreef Stiemie het volgende:
.
Wat lijkt me dat leuk zeg zo'n echo van een tweeling K_P! Wil je m hier laten zien? Of liever niet?
Gewoon uploaden bij www.tinypic.com! Show us de wentelteefjes!quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou de echo nog laten zien. Er was iemand die dat voor mij wou doen...moet ff denken wie dat ook al eens weer was....kom erop terug...
euh ja en dan ??quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Gewoon uploaden bij www.tinypic.com! Show us de wentelteefjes!![]()
Viviquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat een leuk kleed Beaker! Bij de Action heb ik trouwens een hele lieve kruik gekocht in de vorm van een schaapje (mijnen ondergetekende hebben hem al omgedoopt to "Schaapie met het open ruggetje":') )
[afbeelding]
Ik vrees echter dat kijn knulletje er niet te veel aan zal hebben aangezien ik hem al heb toegeeigend..lekker 's avonds op de bank met schaapie warm op schoot
Ik klikte net even op mijn banner en dan is het wel raar als dat zo zwart op wit staat: "Nog 49 dagen..."
Daarom vroeg ik het idd ook.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:28 schreef Vicky het volgende:
Zal de onderdruk wel zijn want een bovendruk van 105 is wel goed...
Ook van mij!quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:30 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het idd ook.
Maar jij bent dus het sms-contact van Stiekemurd? Wens ze maar succes!
Als je wil wil ik er best 1 voor je halen en opsturen, ze zijn maar 3 euro nog ietsquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:39 schreef Beaker het volgende:
[..]
Vividie is leuk! Geniet er maar zolang het kan
Wij hebben geen action dus ik kan hem niet kopen
![]()
Dat kleed kun je kopen bij de Prenatal
KP, mooie echo! Heel bijzonder om te zien!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |