abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 december 2006 @ 19:34:49 #151
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44465879
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 19:31 schreef m@x het volgende:

[..]

Ook van mij!
Idem
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 15 december 2006 @ 19:36:07 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44465924
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 19:32 schreef Vivi het volgende:

[..]

Als je wil wil ik er best 1 voor je halen en opsturen, ze zijn maar 3 euro nog iets
Weliswaar niet zwanger maar wel een sucker voor kruiken vermomd als knuffelbeest.
Zou je er voor mij eentje kunnen halen?
  vrijdag 15 december 2006 @ 19:38:36 #153
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44465986
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 19:36 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Weliswaar niet zwanger maar wel een sucker voor kruiken vermomd als knuffelbeest.
Zou je er voor mij eentje kunnen halen?
Voor jou altijd Mail/ PM me je adres maar!

Ze hadden ook pantertjes
  vrijdag 15 december 2006 @ 19:49:59 #154
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44466254
oe, Stiekemurd.. das wel erg hoog Succes morgen!

pannekoek, wat een mooie flensjes! Leuk om tweeling-echo te zien
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:05:52 #155
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44466675
stiekemerd!!! Succes!

I smell fresh babies!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:08:50 #156
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44466761
Zó! Hoge onderdruk! Succes dame!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  † In Memoriam † vrijdag 15 december 2006 @ 20:11:53 #157
43556 miss_dynastie
pi_44466843
Succes stiekemurd
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:14:47 #158
56471 pinquit
oh my lama!
pi_44466928
succes stiekemurd! doe je best he, morgen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_44467057
Morgen inleiding? Ze is nu al lekker op weg met dr 3 cm en stripacties, het is de tweede al, dus het zou mij niets verbazen als er vanavond al een kleine stiekemerdje geboren gaat worden Succes in ieder geval met bevallen, vandaag of morgen!
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:19:04 #160
56471 pinquit
oh my lama!
pi_44467091
ik denk eigenlijk ook dat de inleiding niet meer nodig gaat zijn. ik hoop het voor je iig, stiek
pi_44467839
Oei Stiekemurd, sterkte, hopelijk gaat het goed doorzetten allemaal

Lieve flensjes KP
pi_44468167
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 19:32 schreef Vivi het volgende:

[..]

Als je wil wil ik er best 1 voor je halen en opsturen, ze zijn maar 3 euro nog iets
ik mail je wel even! Leuk dat je dat wil doen Wat is je mail adres? ik snap die PM niet ....

HELP

Afgelopen week ben ik ziek geweest, flink verkouden naweeen ( ) van de griep die ik heb gehad. Nou had mijn baas me ziek gemeld met de reden "buikklachten ivm zwangerschap" nou heb ik begrepen dat als je ook maar 1 keer ivm je zwangerschap ziek bent geweest 6 weken van te voren verlof op moeten nemen!?
klopt dit?
Ze zitten me met alles dwars, het liefst zouden ze me ontslaan etc.

K*&%#e baas
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † vrijdag 15 december 2006 @ 21:12:15 #163
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44468649
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:36 schreef waterfly het volgende:
heeft iemand vaan jullie dit trouwens wel eens gehad. was gister met vriendlief een hapje eten en krijg me daarna toch een partij hartkloppingen uit het niets?! kon niet meer naar huis fietsen; bang om om te kiepen. is dit soms ook een ordinair zwangerschapskwaaltjel?
Waterfly ik heb daar ook erg last van gehad Echt heel vervelend kwaaltje en het gebeurde niet eens alleen als ik me inspande, maar kon ook wel eens gebeuren als ik relaxed op de bank zat. Het gaat gelukkig vanzelf weer over en het is niets om je echt zorgen om te maken. Ik zou het wel even aankaarten bij je verloskundige, gewoon om even gerustgesteld te worden.

Kapitein Pannekoek wat een prachtige flensjes heb je daar
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 15 december 2006 @ 21:12:35 #164
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44468661
Arme Stiekemurd, die hoge bloeddruk zal niet fijn zijn en ook zeker niet gezond! Heel veel sterkte gewenst voor haar... hopelijk verloopt de bevalling goed.

Beaker, wat vervelend zeg. Hij heeft dan toch niet het goede doorgegeven, je was gewoon ziek, had helemaal niets met je zwangerschap te maken! Toch? Lastig dit, stomme baas ...
  † In Memoriam † vrijdag 15 december 2006 @ 21:16:44 #165
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44468756
Stiekemerd

Beaker die baas van jou is echt niet te geloven zeg Ik weet niet hoe het zit met ziekte tijdens de zwangerschap in relatie tot 4 of 6 weken van tevoren op zwangerschapsverlof. Volgens mij mocht ik gewoon kiezen hoeveel weken ik vantevoren wilde en ik was notabene aan het begin van mijn zwangerschap meer dan 10 weken ziek. Wat ik wel eens heb gehoord is dat als je vlak voor je zwangerschapsverlof ziek bent en je wil eigenlijk 4 weken vantevoren stoppen met werken, dat je verlof dan toch al ingaat met 6 weken, maar de regels zullen vast wel ergens op internet staan.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_44468848
Stiekemerd, wat schrikken zeg bah. Altijd eng iets met je bloeddruk enzo. Gelukkig ben je nu op een plek waar ze je goed in de gaten houden en gelijk kunnen handelen. Sterkte en ik hoop dat je snel je kleintje in je armen hebt
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 15 december 2006 @ 21:28:28 #167
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_44469068
Heel veel succes Stiekemurd!!! Zet hem op dame!
  vrijdag 15 december 2006 @ 21:35:49 #168
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_44469253
Volgens mij klopt dat niet, hoor Beaker. Het is zo dat als je ziek bent en ook duidelijk niet meer gaat werken op het moment dat de 6 weken verlof in zouden gaan, dan moet je 6 weken verlof rekenen en dan mag je je niet nog twee weken ziek melden om vervolgens pas 4 weken vooraf verlof aan te vragen.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 15 december 2006 @ 21:36:11 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44469264
Beaker, volgens mij gaat dat over die 6 of 4 weken van te voren stoppen. Als je 4 weken van te worden wil stoppen maar je meldt je in een van de 2 weken daarvoor ziek ga je gewoon gelijk definitief met verlof, althans, zo heb ik het begrepen. Maar zo in je zwangerschap maakt het volgens mij niet uit hoor.

Rare vent, die baas van jou.
  vrijdag 15 december 2006 @ 21:37:04 #170
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44469292
Stiekemurd. Je bent in goede handen. Succes morgen!
  vrijdag 15 december 2006 @ 21:37:18 #171
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_44469303
Stiekemurd, wat vervelend dat je nu nog opgenomen moet worden. Hopelijk heb je heel snel je babietje nu in je armen. Veel succes!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 15 december 2006 @ 21:38:54 #172
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_44469361
Stiekemurd, ook hier wordt aan je gedacht !

Beaker, op zulke mensen heb k echt neiging!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_44469481
Stiekemurd, alvast gefeliciteerd dan maar he, je leest dit vast niet voor je kindje geboren is!

beaker, voor zover ik weet klopt dat niet helemaal.
Die zes weken gelden alleen als je voorafgaand aan je verlof ziek bent. Aansluitend dus. Mocht je zes weken voor je uitgerekende datum ziek worden dan geld dat niet als ziekteperiode maar dan gaan je zwangerschapsverlof lopen. Dit omdat dat verlof er juist is vanwege de veel voorkomende "kwaaltjes" in de laatste periode van de zwangerschap.
Jouw baas is niet netjes bezig, maar het is begrijpelijk waarom hij het doet want als jij ziek bent door zwangerschap en hij geeft het op bij het UWV nemen zij de betaling over en kost het hem dus niets.
Als ik jou was zou ik even kijken wat je straks uitbetaald krijgt. Áls het via het UWV gebeurt (daar hoef jij niets van te merken, gaat gewoon via je werkgever) dan zou je 100% uitbetaald moeten krijgen voor zover ik weet.

zie ook: De site van het UWV
pi_44469534
Ik vind het ook erg moeilijk om nog leuk en aardig te doen Ik heb hem er wel op aan gesproken waarom hij me op reden daarvan heeft ziekgemeld, hij dacht het gewoon ..... controleur is hier geweest en heb hem gezegt dat er niks mis is met zwangerschap het gaat top
Als mijn baas wat meer interesse zou tonen dan zou ook hij dat weten

Bedankt voor jullie uitleg!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_44469956
Stiekumerd... ToiToiToi ik duim voor jullie...

Beaker wat een baas zeg. Ik zou mijn ochtendmisselijkheid es per ongeluk deponeren over zijn aktetas ofzo. Weet ie het pas echt..

KP.. wat een mooie echo.... echt lief...
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 21:12 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Waterfly ik heb daar ook erg last van gehad Echt heel vervelend kwaaltje en het gebeurde niet eens alleen als ik me inspande, maar kon ook wel eens gebeuren als ik relaxed op de bank zat. Het gaat gelukkig vanzelf weer over en het is niets om je echt zorgen om te maken. Ik zou het wel even aankaarten bij je verloskundige, gewoon om even gerustgesteld te worden.
Doe ik; dankjewel..
pi_44470532
Stiekumerd

Suuus
Poemojn
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44470685
Stiekumerd,ik hoop voor je,dat het vandaag nog doorzet en anders is morgen ook een mooie dag.Mijn oudste word dan nl.alweer 13 jaar Voor nu heel veel sterkte en ik hoop,dat je niet zoveel last hebt van je bloeddruk.

Verder vind ik het een rare regel,dat je verlof in gaat,als je je 6 weken van te voren ziek meld.Het kan toch ook voor 1 dag zijn Ik zit in de zorg en dan moet je verplicht 6 weken van te voren nemen.

Alle dames op knappen.....veel succes

Groetjes,Minoes
  Milf vrijdag 15 december 2006 @ 23:54:58 #178
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44473117
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:56 schreef Beaker het volgende:

[..]

ik mail je wel even! Leuk dat je dat wil doen Wat is je mail adres? ik snap die PM niet ....

HELP

Afgelopen week ben ik ziek geweest, flink verkouden naweeen ( ) van de griep die ik heb gehad. Nou had mijn baas me ziek gemeld met de reden "buikklachten ivm zwangerschap" nou heb ik begrepen dat als je ook maar 1 keer ivm je zwangerschap ziek bent geweest 6 weken van te voren verlof op moeten nemen!?
klopt dit?
Ze zitten me met alles dwars, het liefst zouden ze me ontslaan etc.

K*&%#e baas
Als je ziek bent en je bent op dat moment 6 weken voor je uitgerekende datum dan gaat je verlof gelijk in dit geldt ook voor andere klachten btw! Dus ook als je bijvoorbeeld een gebroken voet hebt. Als je "ergens" in je zwangerschap ziek bent geweest, ook al is het ten gevolge van" heeft dat geen gevolgen wanneer je met verlof gaat als je maar dan beter bent als je op die 6 weken grens zit. Ook als je nog gedeeltelijk werkt en gedeeltelijk ziek bent ten gevolge van kun je rustig 4 weken van te voren met verlof. .

En als het UWV je belt ( als het goed is belt verzuimbeheer je ) dan meld je ook gewoon doodleuk aan ze dat je verkouden en grieperig was. Moet je baas het dus zelf betalen. Maar dat moet je zelf weten of je hem zo een hak wilt zetten.

Hou er rekening mee dat als het ziek ten gevolge van de zwangerschap is dat er géén wachtdag mag worden ingehouden!!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf vrijdag 15 december 2006 @ 23:57:46 #179
16000 nikky
pi_44473195
En suus

Ik heb trouwens de afgelopen twee dagen steken in mijn buik. Helemaal onderin en gisternacht had ik heel erg veel last van mijn rug en de pijn zat erg laag en was een zeurende pijn. Zoveel zelfs dat ik onder de douche ben gaan staan.

En men was me vanavond lekker bang aan het maken op de kerstborrel van het werk.
Draaien?? Dat doet pijn!

Ja dat weet ik
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 15 december 2006 @ 23:59:48 #180
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44473249
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:56 schreef Beaker het volgende:

[..]

Zilverstorm_2005@hotmail.com
pi_44476977
ik zal dr zo ff een smsje sturen!

Suus, hoe isset daar??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44477139
Updatje van Stiekemurd:
(had haar succes gewenst namens iedereen)
quote:
Leuk, dank je wel. Gisteravond begon ik weer met weeeen, mocht naar een aparte kamer toe, aan ctg gelegen tot uur of 12. helaas niet doorgezet, wel lekker geslapen. Weet niet hoe laat de inleiding is, want alle verloskamers zijn nu vol. probeer je op de hoogte te houden
en een smsje van 8.43 uur:
quote:
mag zometeen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44477326
Spannend zeg voor Stiekemurd!! Ben heel benieuwd hoe snel het gaat.

Vicky, gaat wel redelijk hier... nog steeds voorweeën maar ik begin er bijna aan gewend te raken om 'buikpijn' te hebben. We gaan straks even winkelen (als ik er dan nog zin in heb) om er even uit te zijn en wie weet helpt dát wel om de weeën op de wekken. Wie weet...

Het rare is wel dat ik sinds gisteravond al drie keer een natte onderbroek heb gehad, dus wat vocht verloren. Met afscheiding is dat nooit zo dun bij mij, ik heb expres geen inlegkruisje ingedaan en nu dus voor de derde keer een natte onderbroek. Het is maar weinig, maar wel echt nat. Ik kijk het even aan maar als het meer is ga ik de vk wel even bellen of het mijn vliezen zouden kunnen zijn. Wie weet...
  zaterdag 16 december 2006 @ 09:39:58 #184
24188 Belana
kloon van belana
pi_44477337
ow wat spannend, het brusje van benthe komt eraan
succes stiekemurd!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 16 december 2006 @ 09:41:46 #185
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44477347
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 09:36 schreef Suzanna het volgende:
We gaan straks even winkelen (als ik er dan nog zin in heb)
Als je vliezen niet daadwerkelijk gebroken zijn...

En Stiekemurd is nu vást aan de gang...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_44477352
Haha Moonah... dat merk ik dan vanzelf als m'n broekspijpen nat worden he... dan is het pas écht vind ik...heb door dat valse alarm genoeg ellende gehad nu dus ik wil het nu zeker weten! En dat is dus een PLENS vruchtwater! of een dosis flinke weeën die niet stoppen...
  zaterdag 16 december 2006 @ 09:45:31 #187
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44477366
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 09:43 schreef Suzanna het volgende:
heb door dat valse alarm genoeg ellende gehad nu dus ik wil het nu zeker weten! En dat is dus een PLENS vruchtwater! of een dosis flinke weeën die niet stoppen...
Ik ken het....
Veel plezier met winkelen!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  † In Memoriam † zaterdag 16 december 2006 @ 09:46:50 #188
81992 Githa
pi_44477374
Stiekemurd wat spannend zet hem op hoor

Suzanna wat rot ik hoop echt dat het snel doorzet.
En het kan idd een scheurtje in je vliezen zijn, zodat het beetje bij beetje komt, gewoon bellen hoor als je twijfelt!
pi_44477397
stiekemurd... VANDAAG IS DE DAG !!!!!!

zet 'm op !
pi_44477403
Githa, dat kan idd...maar voor het dan gaat doorzetten moeten de weeën toch nog sterker worden. Misschien eigenwijs hoor, maar heb gewoon geen zin om de vk weer voor niets te bellen...heb ik zo'n hekel aan...
Voor m'n gevoel zit ik al dagen opgesloten dus ik ga lekker weg mocht ik er straks nog zin in hebben, we kunnen zo thuis zijn als t nodig is. Voor de zekerheid wat celstof matjes mee in de auto... (en manlief mag de kinderen dan dragen als ik weeën heb lekker puh!)
  † In Memoriam † zaterdag 16 december 2006 @ 09:54:23 #191
81992 Githa
pi_44477420
Zo is dat Suzanna, zoek lekker de afleiding en ontspannen want dan knappen die vliezen eerder, zegt men
  zaterdag 16 december 2006 @ 09:55:33 #192
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44477434
Stiekemurd! Vandaag kreijgt Benthe haar broertje of zusje. Wat fijn! Heel veel succes!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_44477885
Stiekemerd ontzettend veel s6
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44477917
Succes Stiekemurd!

En hopelijk mag jij ook snel beginnen Suzanna!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_44477934
jeetje ja .. vergeet suss helemaal !

ik hoop dat je halverwege de stad al terug naar huis wil omdat het niet meer gaat !
het wordt bij jou ook tijd nu, genoeg gewacht !
  zaterdag 16 december 2006 @ 11:45:05 #196
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_44478568
Allereerst voor Stiekemurd en ik hoop ook snel een voor Suzanna.
Ik geniet van je echootjes van je duo, Kapitein Pannekoek. Wat heerlijk en bijzonder om te zien, heh? Je zult zien dat je de komende tijd iedere keer verrast zult zijn door de ligging van beebjes. Dan weer in een stapelbedje, dan weer naast elkaar om (hopelijk) als laatste lepeltje-lepeltje, met de koppies naar beneden te eindigen, zoals ik ook had zo lief.
pi_44478738
Stiekemurd en Suzanna Succes!!!!
Syllables govern the world
  Milf zaterdag 16 december 2006 @ 12:30:35 #198
16000 nikky
pi_44479333
Spannend!!

Twee kiddies in aantocht
pi_44479845
oh suzanna vruchtwatervruchtwatervruchtwater!!!!
pi_44479849
Stiekemurd en Suzanna, hopelijk vandaag!

Nikky, het hóeft geen pijn te doen hoor, dat draaien, bij mij tenminste niet. het is niet gelukt trouwens, maar dat lag niet aan de kracht die ze uitoefenden. Manlief kon het niet aanzien (vooral voor beebje) maar ik had er echt geen pijn van.

Ohja, die echo's van de flensjes . Ik vind tweelingen altijd extra lief en leuk en schattig, omdat mijn man er ook een van een tweeling is. Zo leuk, hun baby- en kinderfoto's! en nu zijn het nog steeds 2 heule grote kinderen bij elkaar, 1,85 mtr en 28 jr
Eva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')