Weliswaar niet zwanger maar wel een sucker voor kruiken vermomd als knuffelbeest.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als je wil wil ik er best 1 voor je halen en opsturen, ze zijn maar 3 euro nog iets
Voor jou altijdquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weliswaar niet zwanger maar wel een sucker voor kruiken vermomd als knuffelbeest.![]()
Zou je er voor mij eentje kunnen halen?
ik mail je wel even! Leuk dat je dat wil doenquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als je wil wil ik er best 1 voor je halen en opsturen, ze zijn maar 3 euro nog iets
Waterfly ik heb daar ook erg last van gehadquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:36 schreef waterfly het volgende:
heeft iemand vaan jullie dit trouwens wel eens gehad. was gister met vriendlief een hapje eten en krijg me daarna toch een partij hartkloppingen uit het niets?! kon niet meer naar huis fietsen; bang om om te kiepen. is dit soms ook een ordinair zwangerschapskwaaltjel?![]()
Doe ik; dankjewel..quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:12 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Waterfly ik heb daar ook erg last van gehadEcht heel vervelend kwaaltje en het gebeurde niet eens alleen als ik me inspande, maar kon ook wel eens gebeuren als ik relaxed op de bank zat. Het gaat gelukkig vanzelf weer over en het is niets om je echt zorgen om te maken. Ik zou het wel even aankaarten bij je verloskundige, gewoon om even gerustgesteld te worden.
Als je ziek bent en je bent op dat moment 6 weken voor je uitgerekende datum dan gaat je verlof gelijk in dit geldt ook voor andere klachten btw! Dus ook als je bijvoorbeeld een gebroken voet hebt. Als je "ergens" in je zwangerschap ziek bent geweest, ook al is het ten gevolge van" heeft dat geen gevolgen wanneer je met verlof gaat als je maar dan beter bent als je op die 6 weken grens zit. Ook als je nog gedeeltelijk werkt en gedeeltelijk ziek bent ten gevolge van kun je rustig 4 weken van te voren met verlof.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:56 schreef Beaker het volgende:
[..]
ik mail je wel even! Leuk dat je dat wil doenWat is je mail adres? ik snap die PM niet
....
HELP
Afgelopen week ben ik ziek geweest, flink verkouden naweeen () van de griep die ik heb gehad. Nou had mijn baas me ziek gemeld met de reden "buikklachten ivm zwangerschap"
nou heb ik begrepen dat als je ook maar 1 keer ivm je zwangerschap ziek bent geweest 6 weken van te voren verlof op moeten nemen!?
klopt dit?
Ze zitten me met alles dwars, het liefst zouden ze me ontslaan etc.![]()
K*&%#e baas![]()
Zilverstorm_2005@hotmail.comquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:56 schreef Beaker het volgende:
[..]
ik mail je wel even! Leuk dat je dat wil doenWat is je mail adres? ik snap die PM niet
....
en een smsje van 8.43 uur:quote:Leuk, dank je wel. Gisteravond begon ik weer met weeeen, mocht naar een aparte kamer toe, aan ctg gelegen tot uur of 12. helaas niet doorgezet, wel lekker geslapen. Weet niet hoe laat de inleiding is, want alle verloskamers zijn nu vol. probeer je op de hoogte te houden
quote:mag zometeen!!
Als je vliezen niet daadwerkelijk gebroken zijn...quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:36 schreef Suzanna het volgende:
We gaan straks even winkelen (als ik er dan nog zin in heb)
Ik ken het....quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:43 schreef Suzanna het volgende:
heb door dat valse alarm genoeg ellende gehad nudus ik wil het nu zeker weten! En dat is dus een PLENS vruchtwater! of een dosis flinke weeën die niet stoppen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |