abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44470532
Stiekumerd

Suuus
Poemojn
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44470685
Stiekumerd,ik hoop voor je,dat het vandaag nog doorzet en anders is morgen ook een mooie dag.Mijn oudste word dan nl.alweer 13 jaar Voor nu heel veel sterkte en ik hoop,dat je niet zoveel last hebt van je bloeddruk.

Verder vind ik het een rare regel,dat je verlof in gaat,als je je 6 weken van te voren ziek meld.Het kan toch ook voor 1 dag zijn Ik zit in de zorg en dan moet je verplicht 6 weken van te voren nemen.

Alle dames op knappen.....veel succes

Groetjes,Minoes
  Milf vrijdag 15 december 2006 @ 23:54:58 #178
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44473117
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:56 schreef Beaker het volgende:

[..]

ik mail je wel even! Leuk dat je dat wil doen Wat is je mail adres? ik snap die PM niet ....

HELP

Afgelopen week ben ik ziek geweest, flink verkouden naweeen ( ) van de griep die ik heb gehad. Nou had mijn baas me ziek gemeld met de reden "buikklachten ivm zwangerschap" nou heb ik begrepen dat als je ook maar 1 keer ivm je zwangerschap ziek bent geweest 6 weken van te voren verlof op moeten nemen!?
klopt dit?
Ze zitten me met alles dwars, het liefst zouden ze me ontslaan etc.

K*&%#e baas
Als je ziek bent en je bent op dat moment 6 weken voor je uitgerekende datum dan gaat je verlof gelijk in dit geldt ook voor andere klachten btw! Dus ook als je bijvoorbeeld een gebroken voet hebt. Als je "ergens" in je zwangerschap ziek bent geweest, ook al is het ten gevolge van" heeft dat geen gevolgen wanneer je met verlof gaat als je maar dan beter bent als je op die 6 weken grens zit. Ook als je nog gedeeltelijk werkt en gedeeltelijk ziek bent ten gevolge van kun je rustig 4 weken van te voren met verlof. .

En als het UWV je belt ( als het goed is belt verzuimbeheer je ) dan meld je ook gewoon doodleuk aan ze dat je verkouden en grieperig was. Moet je baas het dus zelf betalen. Maar dat moet je zelf weten of je hem zo een hak wilt zetten.

Hou er rekening mee dat als het ziek ten gevolge van de zwangerschap is dat er géén wachtdag mag worden ingehouden!!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf vrijdag 15 december 2006 @ 23:57:46 #179
16000 nikky
pi_44473195
En suus

Ik heb trouwens de afgelopen twee dagen steken in mijn buik. Helemaal onderin en gisternacht had ik heel erg veel last van mijn rug en de pijn zat erg laag en was een zeurende pijn. Zoveel zelfs dat ik onder de douche ben gaan staan.

En men was me vanavond lekker bang aan het maken op de kerstborrel van het werk.
Draaien?? Dat doet pijn!

Ja dat weet ik
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 15 december 2006 @ 23:59:48 #180
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44473249
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:56 schreef Beaker het volgende:

[..]

ik mail je wel even! Leuk dat je dat wil doen Wat is je mail adres? ik snap die PM niet ....
Zilverstorm_2005@hotmail.com
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_44476977
ik zal dr zo ff een smsje sturen!

Suus, hoe isset daar??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44477139
Updatje van Stiekemurd:
(had haar succes gewenst namens iedereen)
quote:
Leuk, dank je wel. Gisteravond begon ik weer met weeeen, mocht naar een aparte kamer toe, aan ctg gelegen tot uur of 12. helaas niet doorgezet, wel lekker geslapen. Weet niet hoe laat de inleiding is, want alle verloskamers zijn nu vol. probeer je op de hoogte te houden
en een smsje van 8.43 uur:
quote:
mag zometeen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44477326
Spannend zeg voor Stiekemurd!! Ben heel benieuwd hoe snel het gaat.

Vicky, gaat wel redelijk hier... nog steeds voorweeën maar ik begin er bijna aan gewend te raken om 'buikpijn' te hebben. We gaan straks even winkelen (als ik er dan nog zin in heb) om er even uit te zijn en wie weet helpt dát wel om de weeën op de wekken. Wie weet...

Het rare is wel dat ik sinds gisteravond al drie keer een natte onderbroek heb gehad, dus wat vocht verloren. Met afscheiding is dat nooit zo dun bij mij, ik heb expres geen inlegkruisje ingedaan en nu dus voor de derde keer een natte onderbroek. Het is maar weinig, maar wel echt nat. Ik kijk het even aan maar als het meer is ga ik de vk wel even bellen of het mijn vliezen zouden kunnen zijn. Wie weet...
  zaterdag 16 december 2006 @ 09:39:58 #184
24188 Belana
kloon van belana
pi_44477337
ow wat spannend, het brusje van benthe komt eraan
succes stiekemurd!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 16 december 2006 @ 09:41:46 #185
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44477347
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 09:36 schreef Suzanna het volgende:
We gaan straks even winkelen (als ik er dan nog zin in heb)
Als je vliezen niet daadwerkelijk gebroken zijn...

En Stiekemurd is nu vást aan de gang...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_44477352
Haha Moonah... dat merk ik dan vanzelf als m'n broekspijpen nat worden he... dan is het pas écht vind ik...heb door dat valse alarm genoeg ellende gehad nu dus ik wil het nu zeker weten! En dat is dus een PLENS vruchtwater! of een dosis flinke weeën die niet stoppen...
  zaterdag 16 december 2006 @ 09:45:31 #187
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44477366
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 09:43 schreef Suzanna het volgende:
heb door dat valse alarm genoeg ellende gehad nu dus ik wil het nu zeker weten! En dat is dus een PLENS vruchtwater! of een dosis flinke weeën die niet stoppen...
Ik ken het....
Veel plezier met winkelen!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  † In Memoriam † zaterdag 16 december 2006 @ 09:46:50 #188
81992 Githa
pi_44477374
Stiekemurd wat spannend zet hem op hoor

Suzanna wat rot ik hoop echt dat het snel doorzet.
En het kan idd een scheurtje in je vliezen zijn, zodat het beetje bij beetje komt, gewoon bellen hoor als je twijfelt!
pi_44477397
stiekemurd... VANDAAG IS DE DAG !!!!!!

zet 'm op !
pi_44477403
Githa, dat kan idd...maar voor het dan gaat doorzetten moeten de weeën toch nog sterker worden. Misschien eigenwijs hoor, maar heb gewoon geen zin om de vk weer voor niets te bellen...heb ik zo'n hekel aan...
Voor m'n gevoel zit ik al dagen opgesloten dus ik ga lekker weg mocht ik er straks nog zin in hebben, we kunnen zo thuis zijn als t nodig is. Voor de zekerheid wat celstof matjes mee in de auto... (en manlief mag de kinderen dan dragen als ik weeën heb lekker puh!)
  † In Memoriam † zaterdag 16 december 2006 @ 09:54:23 #191
81992 Githa
pi_44477420
Zo is dat Suzanna, zoek lekker de afleiding en ontspannen want dan knappen die vliezen eerder, zegt men
  zaterdag 16 december 2006 @ 09:55:33 #192
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44477434
Stiekemurd! Vandaag kreijgt Benthe haar broertje of zusje. Wat fijn! Heel veel succes!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_44477885
Stiekemerd ontzettend veel s6
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44477917
Succes Stiekemurd!

En hopelijk mag jij ook snel beginnen Suzanna!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_44477934
jeetje ja .. vergeet suss helemaal !

ik hoop dat je halverwege de stad al terug naar huis wil omdat het niet meer gaat !
het wordt bij jou ook tijd nu, genoeg gewacht !
  zaterdag 16 december 2006 @ 11:45:05 #196
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_44478568
Allereerst voor Stiekemurd en ik hoop ook snel een voor Suzanna.
Ik geniet van je echootjes van je duo, Kapitein Pannekoek. Wat heerlijk en bijzonder om te zien, heh? Je zult zien dat je de komende tijd iedere keer verrast zult zijn door de ligging van beebjes. Dan weer in een stapelbedje, dan weer naast elkaar om (hopelijk) als laatste lepeltje-lepeltje, met de koppies naar beneden te eindigen, zoals ik ook had zo lief.
pi_44478738
Stiekemurd en Suzanna Succes!!!!
Syllables govern the world
  Milf zaterdag 16 december 2006 @ 12:30:35 #198
16000 nikky
pi_44479333
Spannend!!

Twee kiddies in aantocht
pi_44479845
oh suzanna vruchtwatervruchtwatervruchtwater!!!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_44479849
Stiekemurd en Suzanna, hopelijk vandaag!

Nikky, het hóeft geen pijn te doen hoor, dat draaien, bij mij tenminste niet. het is niet gelukt trouwens, maar dat lag niet aan de kracht die ze uitoefenden. Manlief kon het niet aanzien (vooral voor beebje) maar ik had er echt geen pijn van.

Ohja, die echo's van de flensjes . Ik vind tweelingen altijd extra lief en leuk en schattig, omdat mijn man er ook een van een tweeling is. Zo leuk, hun baby- en kinderfoto's! en nu zijn het nog steeds 2 heule grote kinderen bij elkaar, 1,85 mtr en 28 jr
Eva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')