Als dit blijft zou ik zeker de vk nog een keer bellen, bovenbuikpijn kan op verschillende dingen wijzen, maar moet zeker even goed in de gaten gehouden worden. Echt doen hoor!!quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:13 schreef nikky het volgende:
Ik heb buikpijn. Zoveel pijn dat ik bijna niet kan lopen. Het van de bank "afrollen" gaat ook bijna niet . Het zit aan de rechterkant en ver boven waar mijn blindedarm ooit heeft gezeten. Ik heb de verloskundige ook al gebeld en die zou dat ik er een kruik of hittepitzak op moest leggen. Misschien dat het zou helpen. Als ik ga liggen gaat het een stuk beter. Maar zodra ik maar even weer ga zitten of lopen is het helemaal mis. Het doet echt verrekte pijn.Het zit ook aan 1 kant en ik heb geen harde buiken.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:40 schreef kozakken het volgende:
Gefeliciteerd Stiekemurd met Benthe Jenna
En Poem gefeliciteerd met Juliette!
Jouw berichtje werd helemaal ondergesneeuwd natuurlijk...quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:13 schreef nikky het volgende:
Gefeliciteerd met Jenna en Juliette!!![]()
Welkom op de wereld meiden!
[..]
Ik ben benieuwd dan. Als de verloskundige namelijk loopt te duwen bij me om te kijken hoe het kindje ligt en hoe groot het is doet mij al verschrikkelijk pijn. Ze drukt bovenin en beneden aan de buik verga ik half. Maar je hebt me al iets van hoop gegeven
.
Ik heb buikpijn. Zoveel pijn dat ik bijna niet kan lopen. Het van de bank "afrollen" gaat ook bijna niet . Het zit aan de rechterkant en ver boven waar mijn blindedarm ooit heeft gezeten. Ik heb de verloskundige ook al gebeld en die zou dat ik er een kruik of hittepitzak op moest leggen. Misschien dat het zou helpen. Als ik ga liggen gaat het een stuk beter. Maar zodra ik maar even weer ga zitten of lopen is het helemaal mis. Het doet echt verrekte pijn.Het zit ook aan 1 kant en ik heb geen harde buiken.
En ik heb geen laptop
Spannend! Ik weet nu zeker dat ik dagelijks ga terug kijken hierzo... Ik vergeet dat telkensquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:00 schreef Suzanna het volgende:
Morgen ben ik uitgerekend... wie weet...!![]()
je hebt gelijk hoor, maar aan de andere kant is het wel een beetje logisch nu.....quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:27 schreef Leah het volgende:
Ik wil hier trouwens nog wel even zeggen dat ik het jammer vind dat er zo over Nikky d'r post heen gelezen wordt.
Ik begrijp dat het door de euforie van de nieuwe babies komt, maar toch...
Nikky, hoe is het nu?
Geeft niets hoor. Het is natuurlijk ook helemaal geweldig twee babies op 1 dagquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:27 schreef Leah het volgende:
Ik wil hier trouwens nog wel even zeggen dat ik het jammer vind dat er zo over Nikky d'r post heen gelezen wordt.
Ik begrijp dat het door de euforie van de nieuwe babies komt, maar toch...
Nikky, hoe is het nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |