abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44355917
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 13:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het gaat nu hard idd!

Nieuwsgierig vraagje, blijf je nog wel bij je ouders wonen nu je gestopt ben met je school?
Ja, ik blijf nog even bij mijn ouders wonen. Sander en ik willen zoals het nu gaat wel gaan samenwonen maar daar gaat wat tijd overheen omdat we dat via de woningstichting willen. (anders wordt het vrij prijzig.)
We kunnen daar wel druk achter zetten maar als ik heel eerlijk ben denk ik wel dat ik de hulp van mijn ouders goed kan gebruiken. Ik ben zelf nog zo jong en al voel ik me er wel klaar voor, ik voel me er fijner bij met de gedachte dat ik in het begin mensen heb om op terug te vallen.
  dinsdag 12 december 2006 @ 14:05:57 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44356099
Ja, dat van de woningstichting is logisch, anders betaal je kapitalen aan huur en het is sowieso al duur genoeg.
Nog even op deze manier beginnen en evt. wat sparen enzo. Kan me dat wel voorstellen hoor.
  dinsdag 12 december 2006 @ 14:18:22 #203
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44356542
Stiemie, gefeliciteerd en welkom
Wij hebben ook een combinatietest laten doen. Wij zijn zwanger geworden door ICSI en dan heb je nou eenmaal een hoger risico. Vruchtwaterpunctie e.d. "mag' dan ook, maar dat risico wilde ik niet nemen. De combi-test samen met de 20 weken echo vonden wij genoeg. Lang niet alles is te zien of uit die testen te halen, en eigenlijk is het dus een soort van 'schijn-veiligheid' maar voor ons voelde het op deze manier goed. Als er uit de combi-test een groot risico was gekomen hadden we wel doorgegaan voor vlokkentest/vruchtwaterpunctie trouwens.

Appelsap, klinkt logisch en goed doordacht! Als het voor jou goed voelt, is dat beter voor iedereen, dan straal je dat ook uit

Mibos, ik hoop dat je gesprek nuttig is!

Zo, de enveloppen voor de kaartjes zijn klaar (inclusief postzegel). Toch altijd weer van die twijfelgevallen.. en adressen die niet compleet blijken
Vraag me ook altijd af welke instanties een kaartje 'moeten'. Ben nog niet verder dan de huisarts en de verzekering..
Meteen lijstje in mijn ziekenhuiskaart gestopt met alle belangrijke telefoonnummers (kraamzorg, geboortekaartjes en familie die gebeld moet worden en alle 06 erbij enzo).
Gaan we straks weer verder met de nesteldrift (o nee, heb Saskia beloofd de kerstboom te doen..)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † dinsdag 12 december 2006 @ 15:05:56 #204
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44357942
wat heerlijk dat je ouders zo meeleven appelsap
misschien kan je je school afmaken als je toch nog even bij ze blijft wonen?
mij lijkt een evt. diploma beter/handiger dan samenwonen, want dan komt het er misschien niet meer van vanwege drukte/werk/kosten
pi_44358239
Troel, bedoel je dat jij liever had gehad dat jij niet was geboren als je ouders van te voren wisten dat je PPD-NOS zou hebben?
mooi he, alles
pi_44359392
Zo vanmiddag heerlijk in (bubbel)bad gezeten. Dit heeft geresulteert in wat verlies van rode sliertjes. (miniscuul!) En de buik is enorm rustig nu.

We wachten maar weer af.... wat kun je anders doen....
  dinsdag 12 december 2006 @ 15:59:16 #207
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44359661
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:51 schreef Stiekemurd het volgende:
Zo vanmiddag heerlijk in (bubbel)bad gezeten. Dit heeft geresulteert in wat verlies van rode sliertjes. (miniscuul!) En de buik is enorm rustig nu.

We wachten maar weer af.... wat kun je anders doen....
Ga nou es bevallen. Elke keer als ik jou zie posten denk ik....zou het? zou het?
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:06:13 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_44359933
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:17 schreef phileine het volgende:
Troel, bedoel je dat jij liever had gehad dat jij niet was geboren als je ouders van te voren wisten dat je PPD-NOS zou hebben?
Nee, alleen dat ik het raar vind om het op deze manier te omschrijven. Logisch dat je je kansen wilt weten, maar waarom dan een voorbeeld geven van iets wat met deze test niet te testen valt, om daarnaast compleet niet te praten over het kindje wat nu zal komen en enkel over broertjes en zusjes.

Ik zie ook niet in dat ik ergens ook maar heb aangegeven in mijn reacties dat ik er zelf niet zou willen zijn of aanleiding heb gegeven om dat te denken. Ik vind alleen dat je niet enkel kan denken "hoe is het voor brusje" maar ook moet denken "hoe zou zoiets zijn voor het kindje".

Overigens, als ik al zo zou denken, dan zou het helemaal lekker oneerlijk zijn aangezien ik zelf toch ook kinderen wil? Die maken meer kans op een stoornis doordat ze het en van papa en van mama mee zouden krijgen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44360320
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:59 schreef chacama het volgende:

[..]

Ga nou es bevallen. Elke keer als ik jou zie posten denk ik....zou het? zou het?
pi_44360602
Zo ik ben weer terug na een weekendje wielewaal

Wel flink wat bij te lezen maar niet eens verse babietjes.
Dames, zet hem op!!

Stiemie welkom, gefeliciteerd!!!
Hier ook wel nagedacht over combinatietest, maar hier er voor gekozen om het niet te doen, vanwege mijn leeftijd (21) en geen verhoogde kans in de familie is de kans zowieso al laag, en bij ons zou de uitslag toch geen gevolgen hebben. Wel gaan we een 20 weken echo laten doen. Al is dat bij ons alleen maar omdat het altijd leuk is om het kindje nog eens te zien, en het toch altijd vergoed wordt door de verzekering.

Dat niet meer in je broeken passen herken ik ook hoor. Ik heb altijd flink wat ruimte over rond mijn buik omdat anders broeken rond mijn bovenbenen niet passen. Dus die broeken passen gelukkig nog wel. Maar mijn spijkerbroeken die normaal wel goed zitten rond mijn buik die passen al een week of 3 echt niet meer. Nog erger als broeken zijn bh's hier. Ik pas al zo ongeveer niet meer in mijn bh's sinds ik weet dat ik zwanger ben (met 5,5 week). Heb ondertussen al 2 omvangsmaten en 1 cupmaat groter als voor mijn zwangerschap... van 75C naar 85D. Nu maar 2 meegroei bh's gekocht bij de prenatal. Jeetje wat voelt dat raar om bh's te kopen bij de prenatal

Donderdag gesprek gehad met studieadviseur... Jemig wat was ik zenuwachtige instabiele stresskip. Bleg ken dat helemaal niet van mezelf . Maar ik trof deze keer gelukkig een leuke studieadviseur die flink aan het meedenken is geslagen. En samen met mij gaat zoeken naar oplossingen. Het zal nog knap lastig worden, maar in ieder geval niet onmogelijk.
De eerste aanvragen bij de examencommisie voor de nodige uitzonderingen op de regels gaan vandaag of morgen de deur uit. Nu flink duimen.

Nu 12,5 week zwanger en de misselijkheid is zo goed als over. Ook de vermoeidheid is nu niet meer zo extreem en prima hanteerbaar. Het hele weekend overleefd met gemiddeld 3,5 uur slaap per nacht. (wel lekker gisteren en vandaag veel bijgeslapen).
Hier gaat alles dus prima. Donderdag sinterkerst avond op het werk, en dan tracteren op taai taai met muisjes
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:56:55 #211
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44361862
Fijn dat het goed met je gaat Piglet!

Stiekemurd, hup twee drie vier!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_44362195
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:17 schreef Stiekemurd het volgende:

[..]

*aai over de bol*
ook die van jou springt er straks uit, ik beloof het!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_44362740
Stiekemurd ergens rommelt het bij jou gewoon vrolijk verder en straks heb je gewoon een hele makkelijke bevalling en dan lezen wij morgen GEBOREN dus alvast een paar voor straks...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_44364387
Hoi meiden,

Zover ik het kan inschatten doen de banden pijn...weet niet of dit vroeg is, maar kan ik er wat aan doen ? Behalve de hele dag op de bank liggen met appelsap en lekkere dingen eten, nog goede tips ?
Wordt dit op een gegeven moment minder of is vanaf nu de aftakeling al begonnen ?
Is er iemand die wegwijs is in onderwijsland en rechtspositionele dingen ??

Een voor de as moeders ! Zet hem op !!
pi_44364688
die bandenpijn blijft niet chronisch zo doorsudderen gelukkig !

ik heb het hier in 'fases' van vandaag bijvoorbeeld door de dag heen wel wat last in mijn liezen,
maar dat was gisteren niet zo.
Hoewel, het bij jou allemaal wat sneller groeit .. dus ook wel meer/vaker last zal geven ?!

Stiekemurd,
rommel maar lekker verder.. in de hoop dat Mibos helemaal gelijk krijgt
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:38:03 #216
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44364781
Hier lijkt het wel een beetje bezig, maar ik weet het niet zeker. Misschien als de kinderen straks op bed liggen, dan ga ik namelijk in bad liggen misschien dat het helpt!
Ik heb in ieder geval regelmatig harde buiken en krampen, dus wie weet...

Stiekemurd, jij al iets verder?
  † In Memoriam † dinsdag 12 december 2006 @ 18:44:20 #217
81992 Githa
pi_44364964
Dames wat maken jullie het spannend!

Suzanna, ga gauw in bad, hup! hopelijk zet het door

en Stiekemurd dat gerommel is vast ergens goed voor....
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:44:43 #218
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44364985
Het is er ook tijd voor hoor Suzanna, het is alweer ruim een jaar geleden voor je. Ik hoop dat kindje3 snel komt. Heerlijk, die 2 andere dames als grote zus, en weer een iemieminie om te vertroetelen erbij. Succes!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_44365166
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:23 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Hoi meiden,

Zover ik het kan inschatten doen de banden pijn...weet niet of dit vroeg is, maar kan ik er wat aan doen ? Behalve de hele dag op de bank liggen met appelsap en lekkere dingen eten, nog goede tips ?
Wordt dit op een gegeven moment minder of is vanaf nu de aftakeling al begonnen ?
Is er iemand die wegwijs is in onderwijsland en rechtspositionele dingen ??

Een voor de as moeders ! Zet hem op !!
ik heb ook erg last van bandenpijn, ik hou er nu rekening mee op mijn werk, geen afstanden meer lopen enz
En verder kun je proberen als je er last van hebt je bekken in een iets andere stand te zetten zodat het kindje net even wat anders in je bekken ligt. (dit was een tip van mijn yogalerares, helaas werkte het bij mij niet...)
En je benen niet helemaal uitstrekken met lopen.

En verder luisteren naar je lichaam....zucht.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_44365707
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:38 schreef Suzanna het volgende:
Hier lijkt het wel een beetje bezig, maar ik weet het niet zeker. Misschien als de kinderen straks op bed liggen, dan ga ik namelijk in bad liggen misschien dat het helpt!
Ik heb in ieder geval regelmatig harde buiken en krampen, dus wie weet...

Stiekemurd, jij al iets verder?
Meid ga jij maar voor hoor!

Hier is het stil, heeeeel stil.... Ik denk dat ik gewoon op controle ga vrijdag.. Ik zie mezelf niet meer bevallen voor vrijdag. Mijn vriend zei zelfs nog dat er nog eerder een kabinet gevormd wordt, dan dat ik beval...
  dinsdag 12 december 2006 @ 19:29:34 #221
94046 PM-girl
pi_44366490
Haha Stiekemurd, hoop voor je dat je toch Balkenende voor mag gaan!

En Suzanna, wie weet !

Kapitein, appelsap was hier ook favoriet (en Appelsap, jou vind ik ook aardig hoor, net zoals kapitein pannenkoek, die ligt zelfs met je op de bank! )
*
pi_44366529
Suzanna, wat spannend

Stiekemurd
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_44366773
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:29 schreef PM-girl het volgende:
Haha Stiekemurd, hoop voor je dat je toch Balkenende voor mag gaan!

En Suzanna, wie weet !

Kapitein, appelsap was hier ook favoriet (en Appelsap, jou vind ik ook aardig hoor, net zoals kapitein pannenkoek, die ligt zelfs met je op de bank! )
Niet alleen op de bank, appelsapje gaat ook mee naar bed
pi_44366885
Gezellig hoor.

Ik krijg er sinds kort maagzuur van.
maar dat is het af en toe wel waard

Suzanna, spannend!
En Stiekemurd, ik hoop dat het bij jou ook snel komt.
pi_44371892
En? Zijn jullie al aan het bevallen?
pi_44373899
spannend!!!

Suzanna, lig je nog in bad ?
Of ben je inmiddels druk puffende ?
pi_44381380
Hmm.. ik heb in bad gelegen, dat was lekker ontspannend... maar verder ook niet. Nog steeds af en toe voorweeën maar niets bijzonders. Wel weer hetzelfde probleem als gisteren (niet meer kunnen slapen) maargoed, dat hoort er ook bij op het laatst. Ben ook teveel aan het piekeren... heb ook gedroomd over bevallingen etc. voor zover ik het nog weet. Pff zeg...
(ik moet gewoon wat meer geduld hebben... bij Noa heb ik ook weken voorweeën gehad maar ik verwachtte het gewoon niet omdat daar bij Emma niets van te bekennen viel... )
pi_44382225
Hey Suus, jammer dat het niet doorgezet heeft.
Hier ook nothing on the hand.....
pi_44382351
Jammer nou het was zo'n mooie datum. Die van vandaag vind ik eigenlijk maar niets... maar ja, dan nog beter dat de baby vandaag komt dan morgen qua gevoel ...

Geheel offtopic... maar volgens mij klopt Benthe's Babybrabbeltikkertje niet, je moet denk ik een nieuwe aanmaken (hij staat nog steeds op 2e verjaardag)
pi_44383339

Die tabletjes die ik van de huisarts heb gekregen lijken te werken. Tenminste, ben nog wel misselijk, maar alles blijft er nu in en dat is me eigenlijk best wel wat waard. Dan maar misselijk, daar ga ik vast niet aan onderdoor.
Voel me gelijk stukken beter!!!
pi_44383481
Mooi zo Kleintje !!
Godzijdank !

Hier inmiddels week 16.. en zit nu 2,5-3kg. boven mijn uitgangsgewicht..
(tussendoor even 2kg minder ivm spugen)
Is dat netjes ??

Begin sneller last van mijn rug te krijgen, wat 's ochtens niet helemaal weg is.
Ben gisteren (met dit in mijn achterhoofd) naar een andere sportschool gegaan waar ze ook een zwembad hebben. Tot nu toe deed ik mee aan een soort steps/power training (uiteraard op eigen nivo) maar ik denk dat zwemmen straks een stuk prettiger gaat zijn!
Ook geven ze daar "zwangeren-zwemmen" en zwangerschaps-les op het droge.

Voor ná de zwangerschap; is er ook buiten het zwembad weer vanalles op te pakken... en evt. kan de uk voor eventjes in de 'crèche' .
(geen idee of dat gaat werken hoor... maar het klinkt leuk)
pi_44383583
quote:
Op woensdag 13 december 2006 08:33 schreef Suzanna het volgende:
Jammer nou het was zo'n mooie datum. Die van vandaag vind ik eigenlijk maar niets... maar ja, dan nog beter dat de baby vandaag komt dan morgen qua gevoel ...

Geheel offtopic... maar volgens mij klopt Benthe's Babybrabbeltikkertje niet, je moet denk ik een nieuwe aanmaken (hij staat nog steeds op 2e verjaardag)
daar heb ik nog helemaal geen tijd voor gehad om dat aan te passen

Misschien gaat de 14e of 15e toch uitkomen.... of een week erna...

* Stiekemurd gaat ff naar de stad met moppie....
pi_44383708
Wow, dat je dat nog kan zeg Stiek! Naar de stad??!! Met je kleintje!? Dat kan ik al weken niet meer. Heel frustrerend, voel me al een hele tijd een beetje opgesloten. Gisteren wel weggeweest met m'n moeder en de kleintjes naar de kinderboerderij, maar ja, dat stelt ook niet veel voor ...

Maar ik heb gek genoeg nu wel meer energie dan een week geleden, lijkt het wel. Vreemd vreemd vreemd... misschien omdat de bevalling eraan komt en ik adrenaline krijg ofzo? Ik wil ineens vanalles afkrijgen en schoonmaken...

Kleintje, wat heerlijk zeg, dat je niet meer hoeft over te geven! Echt een groot verschil he... Fijn voor je.
pi_44383802
quote:
Op woensdag 13 december 2006 09:42 schreef marit1978 het volgende:

Hier inmiddels week 16.. en zit nu 2,5-3kg. boven mijn uitgangsgewicht..
(tussendoor even 2kg minder ivm spugen)
Is dat netjes ??

Begin sneller last van mijn rug te krijgen, wat 's ochtens niet helemaal weg is.
Ben gisteren (met dit in mijn achterhoofd) naar een andere sportschool gegaan waar ze ook een zwembad hebben. Tot nu toe deed ik mee aan een soort steps/power training (uiteraard op eigen nivo) maar ik denk dat zwemmen straks een stuk prettiger gaat zijn!
Ook geven ze daar "zwangeren-zwemmen" en zwangerschaps-les op het droge.

Voor ná de zwangerschap; is er ook buiten het zwembad weer vanalles op te pakken... en evt. kan de uk voor eventjes in de 'crèche' .
(geen idee of dat gaat werken hoor... maar het klinkt leuk)
Klinkt leuk Marit, dat zwembad! Geen idee idd of dat werkt, maar lijkt me wel moeten kunnen werken, toch?

Qua gewicht heb ik geen idee wat netjes is, bij mij wordt het niet bijgehouden maar kijken ze meer naar het geheel. Maak je er in ieder geval geen zorgen over en let gewoon op wat je eet, niet teveel snoepen en gewoon gezond eten! De vk zal je wel zeggen als je teveel aankomt hoor.
Oh ja, en het aantal kilo's wat de éne vrouw en de andere aankomt verschilt nogal. Het is gemiddeld zo'n 12 kilo op de hele zwangerschap, maar er zijn er ook die (zonder rare dingen te doen) veel meer aankomen, ik heb zelfs een keer 36 kilo gehoord! Dat is natuurlijk niet ideaal, maar het was in haar geval niet héél erg geloof ik.
pi_44383856
Kleintje dat zal wel een opluchting zijn dat je nu alles weer binnen kunt houden. Zelf heb ik helemaal geen last van misselijkheid gehad Wel van boeren, maar da's toch minder erg

Jammer hoor dat er nog geen verse babietjes zijn. Lekker nieuwe foto's kijken...

Vanmorgen heb ik een afspraak gemaakt bij het echocentrum. We kunnen pas 5 januari omdat we toch voor de combinatietest hebben gekozen... Wel jammer want nu moet ik het na Oud&Nieuw dus nog bijna een week voor me houden op mijn werk... en dat is niet echt mijn sterkste kant
  woensdag 13 december 2006 @ 10:25:44 #236
94046 PM-girl
pi_44384506
Stiemie, ik heb het ook niet zo lang voor me kunnen houden hoor! Op het werk wisten ze het ook met 8/9 weken, mijn baas zelfs eerder omdat ze zelf met verlof ging, ik vond het leuk het haar daarvoor nog te vertellen.

Suzanna, bij mij op de gym is idd een meisje dat 37 kilo is aangekomen, zonder snoepen ed.
*
pi_44384823
Nou mijn hoogste baas en 2 directe collega's weten het wel omdat ik vorige week een aanbod heb gekregen om de komende maanden een paar keer per maand naar ons hoofdkantoor te vliegen. Dus dan vond ik het wel zo netjes om het vertellen (begin deze week gedaan) Maar verder weet alleen een vriendin het. Met kerst willen we het onze ouders vertellen en dan maar gewoon heel hard duimen dat het met de echo goed zit!

Neemt de kans op dat het nog fout gaat trouwens ook af naarmate je dichter in de buurt van de 12 weken komt? De info die ik hier zelf over kan vinden wisselt hierover sterk van mening...
pi_44385473
jazeker neemt die kans af!

ik hoorde bij de vk dat als het hartje klopt bij 9weken,
de kans dat het alsnog fout gaat stukken kleiner is.

Qua gewicht, ik maak me geen zorgen over dat het veel zou zijn hoor!
het verbaast me eerder dat het zo langzaam gaat!
Ik startte met 46kg, gezien dat niet veel is, leek me dat ik relatief snel wat zo merken.. maar dat valt dus reuze mee.
pi_44386091
Bij een kloppend hartje heb je nog maar 2% kans op een miskraam dacht ik, normaal 10-15%. Hangt overigens ook nog weer van je leeftijd af, kun je met Google vast wel meer cijfers over vinden. En de zwangerschapsduur speelt idd ook mee.

Hier nog baby in buik, gelukkig.. Want nu is Myrthe beter (maar wel chagrijnig want verkouden en dus steeds wakker 's nachts) en nu is man ziek. Gewoon maar hopen dat ik sterker ben dus anders wordt 't nog echt ververvelend.
Suzanna, ik had de afgelopen week ook ineens meer energie, dus misschien is het wel een voorbode van zieken in huis ipv naderende bevalling.
Jammer dat 't bij jullie allebei niets geworden is vannacht.
pi_44386148
quote:
Op woensdag 13 december 2006 09:53 schreef Suzanna het volgende:
Wow, dat je dat nog kan zeg Stiek! Naar de stad??!! Met je kleintje!? Dat kan ik al weken niet meer. Heel frustrerend, voel me al een hele tijd een beetje opgesloten. Gisteren wel weggeweest met m'n moeder en de kleintjes naar de kinderboerderij, maar ja, dat stelt ook niet veel voor ...

Maar ik heb gek genoeg nu wel meer energie dan een week geleden, lijkt het wel. Vreemd vreemd vreemd... misschien omdat de bevalling eraan komt en ik adrenaline krijg ofzo? Ik wil ineens vanalles afkrijgen en schoonmaken...

Kleintje, wat heerlijk zeg, dat je niet meer hoeft over te geven! Echt een groot verschil he... Fijn voor je.
Ben al weer terug hoor Ff naar de Hema en Trekpleister toe. Ik woon redelijk dichtbij de binnenstad van Delft. Ik ga mij absoluut niet opsluiten in huis, dan word ik echt gek.Die kleine valt heus niet in ene keer door mijn broekspijp naar beneden hoor Ik kan me voorstellen dat je sowieso minder vrijheid hebt zonder auto en 2 kindjes..... Toch lekker dat je nog even naar de kinderboerderij bent gegaan, was natuurlijk heel erg lekker weer gisteren.
pi_44386737
Pff nou dan ga ik maar heel erg hard hopen dat die mini van ons al over een kloppend hartje beschikt. (Vandaag 8 weken en 6 dagen)

Dat je dat nog durft Stiekemurd! Wij wonen ook best dicht bij het centrum maar ik weet niet of ik tegen die tijd nog op pad zou durven hoor!
pi_44387855
Sja wat moet je dan Stiemie? Jezelf opsluiten in huis, dan duurt wachten echt heel lang!
pi_44387916
nog geen verse beebjes hier??
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_44388171
Ik snap ook best dat je niet eeuwig binnen kunt zitten hoor Stiekemurd Maar het lijkt me zo zwaar dan. En het scheelt denk ik ook dat je een auto hebt. Die hebben wij niet dus dan zou ik eerst ook nog een eindje moeten fietsen...
pi_44388321
Dat kan ook best hoor als je maar stevig op je zadel zit valt de baby er echt niet uit
Myrthe's luiers waren bijna op gisteren dus wij moesten ook nieuwe halen, en dat doe ik dan echt liever met de fiets dan met de bus. (Maar als ik geweten had dat m'n man nu ziek thuis zou zijn had het best een dagje kunnen wachten tot ik de auto had natuurlijk. )
Maar ik heb maar 1 peuter rondlopen en ik voel me verder wel aardig goed, dus het kan nu ook nog gewoon. Dat scheelt wel.
pi_44389325
Dat is inderdaad ook zo. Ik heb er zelf nog geen idee van hoe het is om zo zwanger te zijn. Ik ken alleen de ervaringen van anderen. En dan met name een vriendin die volgens mij vanaf de bevruchting al niets meer kon

Zelf wil ik ook wel proberen om zo lang mogelijk alles te blijven doen. Ik ga nog steeds een keer per week paardrijden en dat wil ik ook zeker nog een tijd blijven doen! En we gaan over een paar maanden nog een weekje op wintersport (hadden we al geboekt voor ik zwanger werd), maar dan moet ik natuurlijk nog maar afwachten hoe ik me voel. Maar ach er is een zwembad bij en wandelen in de sneeuw is ook leuk
  woensdag 13 december 2006 @ 13:11:44 #247
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44389366
Tjee zijn die babies er nu nog niet uit gevallen
pi_44389851
wat duurt het lang met nieuwe beebs!!! voor alle a.s. moeders, heel veel succes!

en ik ging met 41 weken ook nog gewoon op pad, moest zelfs op de fiets naar de verloskundige toe
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_44390229
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:28 schreef Stiekemurd het volgende:

[..]

Ben al weer terug hoor Ff naar de Hema en Trekpleister toe. Ik woon redelijk dichtbij de binnenstad van Delft. Ik ga mij absoluut niet opsluiten in huis, dan word ik echt gek.Die kleine valt heus niet in ene keer door mijn broekspijp naar beneden hoor Ik kan me voorstellen dat je sowieso minder vrijheid hebt zonder auto en 2 kindjes..... Toch lekker dat je nog even naar de kinderboerderij bent gegaan, was natuurlijk heel erg lekker weer gisteren.

Mony Python, Meaning of Life:
*plok*
Moeder houdt niet eens op met afwassen en vraagt aan 1 van haar 50 kinderen:
"Get that Deirdre, will you?"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_44390911
hey Marit, volgens mij verschilt het nogal per persoon wat je aankomt
Maar ik hoor ook wel dat 20 kilo erbij geen uitzondering is....moet er niet aan denken eerlijk gezegd, maar goed, je kunt er niet zoveel aan doen denk ik
Ik ben tot nu toe bijna 5 kilo aangekomen (nu 28 weken zwanger) en volgens de vk was dit prima!

Lijkt mij ook niks hoor Stiekemerd, om je nu op te gaan sluiten in huis. Voor hetzelfde geld duurt het nog ff voor de baby komt. En als het dan toch begint kun je nog snel genoeg naar huis gaan.

Wij hebben er weer een baby bij in de familie, nicht van mijn vriend heeft een zoon gekregen gisteren. Hij heet Jari. Daar was ik wel blij mee want ik was een beetje bang dat ze dezelfde naam zouden kiezen als ons (als we een jongen krijgen...want wij weten niet wat het wordt). Wat dat betreft zitten we nu veilig, want er zijn geen naamkapers meer op de kust...

Verder zijn we weer bijgekomen van de schrik van maandag. Gisteren een huildagje, en nu gaan we er weer vrolijk tegenaan. Het is immers allemaal goed met het kindje. Maandag weer naar het zkh. Hopelijk is mijn bloeddruk ook weer een beetje normaler dan.
pi_44391274
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:26 schreef CrazyMoon het volgende:
en ik ging met 41 weken ook nog gewoon op pad, moest zelfs op de fiets naar de verloskundige toe
ik ook! met dreumes voorop!

sterkte weer met wachten en als 't begint: zet 'm op!
  woensdag 13 december 2006 @ 14:38:12 #252
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_44392093
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:36 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Niet alleen op de bank, appelsapje gaat ook mee naar bed
Net als sultana's heb ik uit betrouwbare bron mogen vernemen.

Ehm, en over die bandenpijn, die trok bij mij ook helemaal door naar de zijkant en rug. Ik had het idee dat er flink wat opgerekt werd aan buikvlies, spieren en banden. En dat duurde best een tijdje, maar ik ben dan ook best een tijdje gegroeid
pi_44393452
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:37 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Mony Python, Meaning of Life:
*plok*
Moeder houdt niet eens op met afwassen en vraagt aan 1 van haar 50 kinderen:
"Get that Deirdre, will you?"
Oh ja, vreselijk die heb ik ook gezien. Wel grappig op een bepaalde manier, maar eigenlijk een beetje té overdreven erg naar mijn zin... volgens mij moet je stoned zijn om dat écht leuk te vinden ...
pi_44393615
Over dat je huis niet uitkunnen o.i.d., dat ligt bij mij vooral aan het feit dat ik én steeds meer bekkenpijn heb én twee kleine kinderen (waarvan ik er één buiten moet dragen en de ander aan de hand moet lopen anders vliegt ze alle kanten op) én geen auto én de dubbele wagen te zwaar is om op te tilllen om de bocht door te gaan... daarnaast heb ik ook vaak duizelingen (vandaag wat minder, slik nu alweer een paar dagen Floradix dus denk dat ik weer een te laag Hb had... )

Dus dat is meer een optelsom...het is echt niet de bedoeling dat je aan het einde niets meer kan hoor. Dus geen normale situatie ofzo. En opsluiten... ik laat me niet opsluiten, maar ik kan gewoon niet meer! Als ik geen hulp heb kom ik dus het huis niet uit (hetzij oppas, hetzij iemand die me kan brengen). En daar klaag ik zo min mogelijk over natuurlijk maar ik verlang érg naar de tijd dat ik me weer normaal voel en niet elke 5 meter een zitplek hoef te zoeken omdat ik me zo dizzy voel dat ik bijna flauwval. En er zijn echt een HOOP zwangere vrouwen die daar helemaal geen last van hebben hoor Stiemie! Hopelijk hoor jij daar ook bij
pi_44393928
Ben nieuw hier, maar, mag ik me als man me ook melden? Mijn vrouw is zwanger van ons eerste kindje. We zijn nog niet zo ver hoor, bijna 8 weken. Eerste echo vorige week al gehad omdat mijn vrouw last had van een steeds langere periode. En het hartje klopte al! Je zag duidelijk een grote vlek met daarin een steeds terugkerend klein vlekje...Volgende echo is op 3 januari...Uitgerekende datum zal rond 27 juli zijn...Duurt me allemaal veel te lang!
  woensdag 13 december 2006 @ 15:48:04 #256
94046 PM-girl
pi_44394492
Gefeliciteerd Freudie! Weer een man! Hopelijk blijf je hier langer hangen dan de meeste nieuwe mannen hier!

En wie was ook al weer die nieuwe vader die een kloon was, waarvan iedereen wilde weten wie het was? Niet Paddy maar een paar weken daarvoor?
*
pi_44394770
Gefeliciteerd Freudie, nou die 9 maanden zijn zo voorbij hoor!

PM-girl bedoel je HassanJassan ofzoiets?
pi_44394822
Dank je!
pi_44394914
quote:
Op woensdag 13 december 2006 15:55 schreef appelsap het volgende:
Gefelicteerd Freudie, nou die 9 maanden zijn zo voorbij hoor!

Behalve die laatste week(jes)..... Dat gaaat me toch langzaaaaaaam!!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap Freudie
  Milf woensdag 13 december 2006 @ 16:04:45 #260
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44395138
Gefeliciteerd en welkom Freudie!
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hey Marit, volgens mij verschilt het nogal per persoon wat je aankomt
Maar ik hoor ook wel dat 20 kilo erbij geen uitzondering is....moet er niet aan denken eerlijk gezegd, maar goed, je kunt er niet zoveel aan doen denk ik
Ik ben tot nu toe bijna 5 kilo aangekomen (nu 28 weken zwanger) en volgens de vk was dit prima!
Ik ben nu ongeveer 35 weken en ik ben tot nu toe 23 kilo aangekomen ( ik was voor de zwangerschap 59 kilo bij 1.68 ) . Nu moet ik ook zeggen dat ik ook gestopt ben met roken en dat ik heel erg veel vocht vasthou. De VK verwacht dat ik in de eerste week minimaal al de helft aan gewicht weer kwijt ben. -Godzijdank -En de rest train ik er wel af aangezien ik voor mijn nieuwe baan eind 2007 een medische keuring moet worden gedaan en dus ook een conditie/fitheidstest. . En ik wil mijn nieuwe broek weer aan die ik maar 1 maand aan heb kunnen hebben en me toendertijd een hele hoop heeft gekost .

Vandaag moest ik naar de verloskundige. Zoals sommige wel in het grote buiken topic hebben kunnen zien draag ik hoog. Nu was dat verleden keer ook al zo en ze zouden deze keer nog wat beter kijken.
Nu blijkt dat het kindje en groot is ( dat krijg je als je niets meer mag doen en de hele dag op je gat zit en lekker rustig aan doet ) en dat het misschien verkeerd ligt. Het ligt waarschijnlijk met het hoofdje omhoog ipv naar beneden.
Dus ik ben nu doorgestuurd naar het ZKH en heb volgende week een echo om te zien hoe groot/zwaar en hoe het nu precies ligt.
En mijn collega's vorige week maar zeggen nadat ze me twee weken niet hadden gezien "je buik is gezakt" Ik zei al dat dat niet waar was maar volgens een paar dames wel . Niet dus.
Ik heb dan ook op het moment chronisch slaapgebrek. Als ik ga liggen komt mijn maaginhoud gewoon weer omhoog. Ook als ik half ga liggen helpt het niet. Dus ik moet zittend slapen. En dat ligt/zit natuurlijk niet lekker. Dus ik val van pure vermoeidheid in slaap.
Ik ben benieuwd volgende week.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_44395197
quote:
Op woensdag 13 december 2006 15:32 schreef Freudie het volgende:
Ben nieuw hier, maar, mag ik me als man me ook melden? Mijn vrouw is zwanger van ons eerste kindje. We zijn nog niet zo ver hoor, bijna 8 weken. Eerste echo vorige week al gehad omdat mijn vrouw last had van een steeds langere periode. En het hartje klopte al! Je zag duidelijk een grote vlek met daarin een steeds terugkerend klein vlekje...Volgende echo is op 3 januari...Uitgerekende datum zal rond 27 juli zijn...Duurt me allemaal veel te lang!
Gefeliciteerd!! Jeumig, al weer iemand uitgerekend NA Ronja's uitgerekende datum vorig jaar...
pi_44395533
Over aankomen gesproken : vertrouw mijn weegschaal uiteraard niet , maar vrees dat er bij mij al ruim 10 kilo bij is. Wellicht dat de appels in de sap wat zwaar vallen dit jaar....of was het nou de appel valt niet ver vd...euh....
pi_44395629
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:26 schreef poemojn het volgende:
Bij een kloppend hartje heb je nog maar 2% kans op een miskraam dacht ik, normaal 10-15%. Hangt overigens ook nog weer van je leeftijd af, kun je met Google vast wel meer cijfers over vinden. En de zwangerschapsduur speelt idd ook mee.
Uiteraard niet uit mijn hoofd:
quote:
vroeg in de zwangerschap ( 5-10 weken )
- hartactie Vroege miskramen kunnen op deze termijn worden opgespoord. Wetenschappelijke studies tonen aan, dat indien er hartactie wordt gezien
in de 7de week, 98% van de zwangerschappen goed door gaat en dus de kans op een miskraam is dan nog maar 2%
Vanaf de 9de week kunnen er al foetale bewegingen gezien worden en zien we dan ook een goed kloppend hartje dan is de kans op een miskraam kleiner dan 1%.
  Milf woensdag 13 december 2006 @ 16:17:55 #264
16000 nikky
pi_44395673
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:14 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Over aankomen gesproken : vertrouw mijn weegschaal uiteraard niet , maar vrees dat er bij mij al ruim 10 kilo bij is. Wellicht dat de appels in de sap wat zwaar vallen dit jaar....of was het nou de appel valt niet ver vd...euh....
Toen ik in het begin zat at ik heel erg veel fruit met die hitte en dronk ik veel water. Ik kwam net zo hard aan . Ik maak me dus ook niet druk om 1 of twee koekjes of een reep chocolade terwijl ik over een half uur ga eten .
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 13 december 2006 @ 16:39:29 #265
3011 E.T.
pi_44396487
dat aankomen verloopt ook bij iedereen weer anders.
De eerste weken vlogen de kilo's eraan bij mij.. met de 16wk controle bij de vk was ik 9 kilo aangekomen zag ik op mijn kaart.. ik ben nu ruim 36wk en sta stil bij de 10 kilo. (en dan zou je toch denken.. ergens moet er wat vet vanaf gegaan zijn... ik kan alleen niet ontdekken waar ) En dat terwijl ik deze zwangerschap veel meer snoep dan bij Saskia..
Qua eten maak ik me ook nergens druk om.. Ook al doe je hetzelfde dan nog kan het per zwangerschap verschillen. Volgens mij kun je er gewoon erg weinig aan doen, je lichaam neemt wat het nodig heeft.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44397007
Bah Nikky, zittend slapen zou mij ook niet lukken.
Bij mij zit het ook erg hoog en tot nu toe lukt het gelukkig nog als ik diagonaal lig in bed, dus met wat kussens onder het bovenste deel van mijn lichaam.
Ik hoop voor je dat je kindje snel indaalt, dan heb je wat meer ruimte.

Ik ben nog steeds niks aangekomen. Ik was van mezelf wel stevig maar zat in een periode waarbij het afvallen vanzelf ging dus misschien dat dat nu ook nog zo is. (maar wat niet is kan nog komen ) Zelfs nu ik vocht begin vast te houden nog niks. Ik vraag me af waar het allemaal bijft.
Als het zo doorgaat ben ik straks slanker dan 'ooit'.

Ik heb sinds gister mijn ribben gekneusd, met niezen. (je vraagt je af hoe het kan )
Nog minder lucht nu en de baby loopt er ook lekker tegenaan te schoppen. Pijn!
  woensdag 13 december 2006 @ 17:09:39 #267
94046 PM-girl
pi_44397582
quote:
Op woensdag 13 december 2006 15:55 schreef appelsap het volgende:

Nee, het was een as. vader die iets prettiger was in de omgang zeg maar! Maar nu ik er over nadenk, meldde hij zich in het tweede streepjes topic? Hij zou na enkele weken zijn 'echte' Fok -id bekend maken, vroeg het me ineens af.
*
pi_44397729
Hallo Freudie! Jij en je vrouw ook heel erg gefeliciteerd!

Wat zou ik nu graag even in mijn buik willen kijken of het hartje het helemaal goed doet!!!! Ik zag dat jullie al een echo gehad hebben ivm de onregelmatige cyclus van je vrouw. Ben ik stiekem best een beetje jaloers op! Zelf heb ik ook een erg onregelmatige cyclus (32 - 80 dagen), maar 'helaas' ben ik half oktober nog ongesteld geweest dus die extra echo zit er niet echt in

Ik ben zelf uitgerekent op 19 juli maar de 12 weken echo heb ik ook pas op 5 januari omdat ze met precies 12 weken die nekplooimeting beter kunnen doen. Nog maar weer afwachten dus... Ik zou zo graag willen weten of alles wel goed gaat met mini daarbinnen. Nu schrik ik me bij elk pijntje en steekje soms een ongeluk.

Gaat alles verder goed met je vrouw? Geen klachten zoals ?
pi_44398045
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:17 schreef nikky het volgende:

[..]

Toen ik in het begin zat at ik heel erg veel fruit met die hitte en dronk ik veel water. Ik kwam net zo hard aan . Ik maak me dus ook niet druk om 1 of twee koekjes of een reep chocolade terwijl ik over een half uur ga eten .
Ach het zegt ook allemaal niks, ik kom helemaal niet zo veel aan terwijl de chocola niet aan te slepen is....
Je probeert er wel rekening mee te houden in het begin, maar nu ik doorheb dat het met het groeien wel mee valt neem ik echt wel een koekje of een lekker kerstkransje oid...mmmmmmmmmmmm
pi_44398080
quote:
Op woensdag 13 december 2006 15:32 schreef Freudie het volgende:
Hallo Freudie!!!

Gezellig hoor, weer wat mannelijk gezelschap!!
  woensdag 13 december 2006 @ 17:39:39 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44398626
quote:
Op woensdag 13 december 2006 15:48 schreef PM-girl het volgende:
Gefeliciteerd Freudie! Weer een man! Hopelijk blijf je hier langer hangen dan de meeste nieuwe mannen hier!

En wie was ook al weer die nieuwe vader die een kloon was, waarvan iedereen wilde weten wie het was? Niet Paddy maar een paar weken daarvoor?
Guntherschneider oid?
Die zei laatst nog ergens dat we nog wat langer geduld moesten hebben. Ik ben nog steeds nieuwsgierig.
  woensdag 13 december 2006 @ 17:41:36 #272
94046 PM-girl
pi_44398685
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Guntherschneider?
Die zei laatst nog ergens dat we nog wat langer geduld moesten hebben. Ik ben nog steeds nieuwsgierig.
*
pi_44400724
Freudie, van harte

Ik kom niet aan, ik val af kan dat ook
Hier gaat alles goed afgelopen maandag hebben we het hartje nog even gehoord omdat ik me zo druk had gemaakt over mijn werk dat ik dagen buikpijn (steken) had ..... maar alles is oke!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_44400815
Hoe is het trouwens met Popples en Webcrowler?
  Milf woensdag 13 december 2006 @ 19:36:08 #275
16000 nikky
pi_44402029
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Ach het zegt ook allemaal niks, ik kom helemaal niet zo veel aan terwijl de chocola niet aan te slepen is....
Je probeert er wel rekening mee te houden in het begin, maar nu ik doorheb dat het met het groeien wel mee valt neem ik echt wel een koekje of een lekker kerstkransje oid...mmmmmmmmmmmm
Precies. En we "mogen" nu ongeneerd wat "meer" eten .
Nu aan het einde van de zwangerschap haal je het teveel gegeten periode wel weer in met minder eten.. er past nu toch weinig in die maag
  woensdag 13 december 2006 @ 19:54:26 #276
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44402631
Freudie, welkom en gefeliciteerd.
Ik ben volgens mij de enige father-to-be die hier nog een beetje rond hangt. Maar hopelijk niet te lang meer.

We moeten maar even de pappie topics nieuw leven inblazen.
pi_44403623
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:58 schreef Stiekemurd het volgende:
Hoe is het trouwens met Popples en Webcrowler?
Zat ik ook aan te denken ja!!! Daar hebben we een tijdje niets van gehoord...

Enne, Freudie, welkom hier en gefeliciteerd!!
  FOK!fossiel woensdag 13 december 2006 @ 21:33:40 #278
2628 Karin
pi_44406403
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:14 schreef Stiemie het volgende:
Hallo Freudie! Jij en je vrouw ook heel erg gefeliciteerd!

Wat zou ik nu graag even in mijn buik willen kijken of het hartje het helemaal goed doet!!!! Ik zag dat jullie al een echo gehad hebben ivm de onregelmatige cyclus van je vrouw. Ben ik stiekem best een beetje jaloers op! Zelf heb ik ook een erg onregelmatige cyclus (32 - 80 dagen), maar 'helaas' ben ik half oktober nog ongesteld geweest dus die extra echo zit er niet echt in

Ik ben zelf uitgerekent op 19 juli maar de 12 weken echo heb ik ook pas op 5 januari omdat ze met precies 12 weken die nekplooimeting beter kunnen doen. Nog maar weer afwachten dus... Ik zou zo graag willen weten of alles wel goed gaat met mini daarbinnen. Nu schrik ik me bij elk pijntje en steekje soms een ongeluk.

Gaat alles verder goed met je vrouw? Geen klachten zoals ?
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Heb je al een afspraak bij de verloskundige? Ik ging met 9 weken al naar de verloskundige en toen werd er naar het hartje geluisterd en dat was te horen. Misschien dat dat je al wat gerust kan stellen. Dat was zo vroeg ivm de papieren voor de nekplooimeting.
  woensdag 13 december 2006 @ 21:39:47 #279
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44406679
webcrowler reageerde een paar dagen geleden nog.
pi_44415765
Hier begint het eindelijk... mijn vliezen zijn geplopt (gebroken kan ik het nauwelijks noemen, waarschijnlijk is t aan de bovenkant waardoor er maar weinig vruchtwater komt) en de weeën zijn begonnen! Weliswaar nog niet zo sterk, maar wel al regelmatig. Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren!
pi_44415916
Zet 'm op Suzanna!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_44415952
Jaaaaa Suus!!!!! Ik ben zo blij voor je!!! Zet hem op meid.
  donderdag 14 december 2006 @ 07:38:07 #283
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44415961
Oh spannend Suzanna!
Zet hem op!
pi_44416140
Jááá !
Je kunt aan de slag!
Ik ga de hele dag aan je denken en tussendoor snel even checken hoe het allemaal bij je verloopt !
Dit is ECHT..ECHT..ECHT het allerlaatste vóór je je uk in je armen hebt !

Zet 'm op!
pi_44416284
Jaaaaaaaaaaa eindelijk weer een beebje onderweg!!
Zettem op Suus!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † donderdag 14 december 2006 @ 08:25:49 #286
81992 Githa
pi_44416321
Suzanna jaaaaa wat spannend een beepje onderweg zet hem op!
  donderdag 14 december 2006 @ 08:35:03 #287
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_44416418
Suzanna, zet 'm op meid
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  donderdag 14 december 2006 @ 09:11:28 #288
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44416967
Suzanna, zet 'm op!! Veel sterkte!
pi_44417039
Het zet nog niet écht door, maar we gaan straks even wandelen en dan hoop ik dat het snel gaat!! Bedankt voor de aanmoedigingen jullie zijn lief!
  † In Memoriam † donderdag 14 december 2006 @ 09:18:18 #290
81992 Githa
pi_44417084
Maar het gaat nu toch echt geboren worden Suzanna, je vliezen zijn gebroken geplopt Wandelse en heel veel succes
  donderdag 14 december 2006 @ 09:19:23 #291
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_44417106
Succes Suzanna
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_44417119
quote:
Op donderdag 14 december 2006 07:36 schreef Stiekemurd het volgende:
Jaaaaa Suus!!!!! Ik ben zo blij voor je!!! Zet hem op meid.
Jij nog niets?

GItha, je hebt wel gelijk hoor! Ik hoop maar dat m'n vliezen echt zijn gebroken, heb zowat niets vochtigs meer verloren sinds.... maar de weeën zijn zowiezo echt, lijkt me dat die niet zomaar precies daarna kwamen... (mijn buik voelt ook 'anders' dan anders, sneller pijnlijk en gevoelig, en steeds steken als ik loop...)

Ach ik ben ook zo onzeker he... verloskundige wist het ook niet goed (was een stagiaire die vanochtend is geweest) dus dan ben ik helemaal onzeker. Ze heeft ook niet gevoeld vanwege gebroken vliezen, dus ik weet nog niet veel. We zien wel.
pi_44417154
Suus,whoei Zet m op meid en pers er es een mooi babytje uit Veel succes

Groetjes,Minoes
  donderdag 14 december 2006 @ 09:24:43 #294
3011 E.T.
pi_44417208
Suzanna, zet 'm op!
  † In Memoriam † donderdag 14 december 2006 @ 09:25:48 #295
81992 Githa
pi_44417231
Luisteren naar wat je hart zegt Suusje en volgens mij schreeuwt die "het is begonnen!"

Nadeel is als ze nu toucheren dat je dan binnen 24 of 48 uur, ben ik even kwijt, moet bevallen ivm infectie gevaar.

en stiekemurd voor jou een dat het maar op mag schieten.
pi_44417279
quote:
Op donderdag 14 december 2006 09:20 schreef Suzanna het volgende:

[..]

Jij nog niets?

Ik ben wel een druppel bloedachtigs iets verloren, maar dat was vanmorgen vroeg. Nu niks meer. Die steken die jij beschrijft heb ik ook, vooral als de kleine heel druk is mijn buik.

Ik ga er toch maar vanuit dat het misschien wel volgende week wordt. Zouden ze misschien gaan strippen morgen? Mits de boel al verweekt is natuurlijk Doen ze dat bij 41 weken of zouden ze wachten tot volgende week? Weet iemand dat?

Suus ik hoop dat het wandelingetje je een extra zetje geeft Leuk dat je ons op de hoogte houdt tussendoor.
  † In Memoriam † donderdag 14 december 2006 @ 09:40:45 #297
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44417499
Suzanna
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † donderdag 14 december 2006 @ 09:44:02 #298
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44417553
Wij hadden gisteren de intake van de kraamzorg. Wil die vrouw helemaal niet het hele huis door Ze heeft alleen heel even in de Bompiekamer gekeken en ze was binnen 3 kwartier weer weg. Ach ja, het huis is nu wel lekker aan kant

Vandaag trouwens mijn laatste werkdag
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_44417598
Suus, you go girl. Laat nu maar eens zien wat je gebakken hebt.

De baby moet binnen 24 uur na het breken van de vliezen worden geboren i.v.m. infectiegevaar....
quote:
Op donderdag 14 december 2006 09:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wij hadden gisteren de intake van de kraamzorg. Wil die vrouw helemaal niet het hele huis door Ze heeft alleen heel even in de Bompiekamer gekeken en ze was binnen 3 kwartier weer weg. Ach ja, het huis is nu wel lekker aan kant

Vandaag trouwens mijn laatste werkdag
heb, jij weer. Maar goed. Het is weer opgeruimd.

Laatste werkdag . Heerlijk. Ik weet nog dat je hier binnenkwam. En toen dacht ik wat moet ze nog lang.....en nu heb je al verlof. Raar eigenlijk hoe we naar tijd kijken en hoe het zomaar verdwijnt.
  † In Memoriam † donderdag 14 december 2006 @ 09:52:28 #300
43556 miss_dynastie
pi_44417699
Zet em op Suzanna !
  donderdag 14 december 2006 @ 09:53:24 #301
3011 E.T.
pi_44417716
jeetje slaapmeisje.. Verlof!!

Intake van de kraamzorg heeft hier de eerste keer ook alleen maar op de bank gezeten. Ze heeft toen niet eens naar het kamertje gekeken. Maar volgens mij was dat toen ook nog niet eens klaar Deze keer ging de intake telefinisch.

wel lekker dat nu je hele huis aan kant is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')