Ja, ik blijf nog even bij mijn ouders wonen. Sander en ik willen zoals het nu gaat wel gaan samenwonen maar daar gaat wat tijd overheen omdat we dat via de woningstichting willen. (anders wordt het vrij prijzig.)quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het gaat nu hard idd!
Nieuwsgierig vraagje, blijf je nog wel bij je ouders wonen nu je gestopt ben met je school?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:51 schreef Stiekemurd het volgende:
Zo vanmiddag heerlijk in (bubbel)bad gezeten. Dit heeft geresulteert in wat verlies van rode sliertjes. (miniscuul!) En de buik is enorm rustig nu.
We wachten maar weer af.... wat kun je anders doen....
Nee, alleen dat ik het raar vind om het op deze manier te omschrijven. Logisch dat je je kansen wilt weten, maar waarom dan een voorbeeld geven van iets wat met deze test niet te testen valt, om daarnaast compleet niet te praten over het kindje wat nu zal komen en enkel over broertjes en zusjes.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:17 schreef phileine het volgende:
Troel, bedoel je dat jij liever had gehad dat jij niet was geboren als je ouders van te voren wisten dat je PPD-NOS zou hebben?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:59 schreef chacama het volgende:
[..]
Ga nou es bevallen. Elke keer als ik jou zie posten denk ik....zou het? zou het?
*aai over de bol*quote:
ik heb ook erg last van bandenpijn, ik hou er nu rekening mee op mijn werk, geen afstanden meer lopen enzquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:23 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Hoi meiden,
Zover ik het kan inschatten doen de banden pijn...weet niet of dit vroeg is, maar kan ik er wat aan doen ? Behalve de hele dag op de bank liggen met appelsap en lekkere dingen eten, nog goede tips ?
Wordt dit op een gegeven moment minder of is vanaf nu de aftakeling al begonnen ?
Is er iemand die wegwijs is in onderwijsland en rechtspositionele dingen ??
Eenvoor de as moeders ! Zet hem op !!
Meid ga jij maar voor hoor!quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:38 schreef Suzanna het volgende:
Hier lijkt het wel een beetje bezig, maar ik weet het niet zeker. Misschien als de kinderen straks op bed liggen, dan ga ik namelijk in bad liggenmisschien dat het helpt!
Ik heb in ieder geval regelmatig harde buiken en krampen, dus wie weet...
Stiekemurd, jij al iets verder?
Niet alleen op de bank, appelsapje gaat ook mee naar bedquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:29 schreef PM-girl het volgende:
Haha Stiekemurd, hoop voor je dat je toch Balkenende voor mag gaan!
En Suzanna, wie weet!
Kapitein, appelsap was hier ook favoriet (en Appelsap, jou vind ik ook aardig hoor, net zoals kapitein pannenkoek, die ligt zelfs met je op de bank!)
daar heb ik nog helemaal geen tijd voor gehad om dat aan te passenquote:Op woensdag 13 december 2006 08:33 schreef Suzanna het volgende:
Jammer nouhet was zo'n mooie datum. Die van vandaag vind ik eigenlijk maar niets... maar ja, dan nog beter dat de baby vandaag komt dan morgen qua gevoel
...
Geheel offtopic... maar volgens mij klopt Benthe's Babybrabbeltikkertje niet, je moet denk ik een nieuwe aanmaken (hij staat nog steeds op 2e verjaardag)
Klinkt leuk Marit, dat zwembad! Geen idee idd of dat werkt, maar lijkt me wel moeten kunnen werken, toch?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:42 schreef marit1978 het volgende:
Hier inmiddels week 16.. en zit nu 2,5-3kg. boven mijn uitgangsgewicht..
(tussendoor even 2kg minder ivm spugen)
Is dat netjes ??
Begin sneller last van mijn rug te krijgen, wat 's ochtens niet helemaal weg is.
Ben gisteren (met dit in mijn achterhoofd) naar een andere sportschool gegaan waar ze ook een zwembad hebben. Tot nu toe deed ik mee aan een soort steps/power training (uiteraard op eigen nivo) maar ik denk dat zwemmen straks een stuk prettiger gaat zijn!
Ook geven ze daar "zwangeren-zwemmen" en zwangerschaps-les op het droge.
Voor ná de zwangerschap; is er ook buiten het zwembad weer vanalles op te pakken... en evt. kan de uk voor eventjes in de 'crèche' .
(geen idee of dat gaat werken hoor... maar het klinkt leuk)
Ben al weer terug hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 09:53 schreef Suzanna het volgende:
Wow, dat je dat nog kan zeg Stiek! Naar de stad??!! Met je kleintje!? Dat kan ik al weken niet meer. Heel frustrerend, voel me al een hele tijd een beetje opgesloten. Gisteren wel weggeweest met m'n moeder en de kleintjes naar de kinderboerderij, maar ja, dat stelt ook niet veel voor...
Maar ik heb gek genoeg nu wel meer energie dan een week geleden, lijkt het wel. Vreemd vreemd vreemd... misschien omdat de bevalling eraan komt en ik adrenaline krijg ofzo? Ik wil ineens vanalles afkrijgen en schoonmaken...
Kleintje, wat heerlijk zeg, dat je niet meer hoeft over te geven! Echt een groot verschil he... Fijn voor je.
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:28 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Ben al weer terug hoorFf naar de Hema en Trekpleister toe. Ik woon redelijk dichtbij de binnenstad van Delft. Ik ga mij absoluut niet opsluiten in huis, dan word ik echt gek.Die kleine valt heus niet in ene keer door mijn broekspijp naar beneden hoor
Ik kan me voorstellen dat je sowieso minder vrijheid hebt zonder auto en 2 kindjes..... Toch lekker dat je nog even naar de kinderboerderij bent gegaan, was natuurlijk heel erg lekker weer gisteren.
ik ook! met dreumes voorop!quote:Op woensdag 13 december 2006 13:26 schreef CrazyMoon het volgende:
en ik ging met 41 weken ook nog gewoon op pad, moest zelfs op de fiets naar de verloskundige toe
Net als sultana's heb ik uit betrouwbare bron mogen vernemen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:36 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Niet alleen op de bank, appelsapje gaat ook mee naar bed![]()
Oh ja, vreselijkquote:Op woensdag 13 december 2006 13:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mony Python, Meaning of Life:
*plok*
Moeder houdt niet eens op met afwassen en vraagt aan 1 van haar 50 kinderen:
"Get that Deirdre, will you?"
Behalve die laatste week(jes)..... Dat gaaat me toch langzaaaaaaam!!quote:Op woensdag 13 december 2006 15:55 schreef appelsap het volgende:
Gefelicteerd Freudie, nou die 9 maanden zijn zo voorbij hoor!
PM-girl bedoel je HassanJassan ofzoiets?
Ik ben nu ongeveer 35 weken en ik ben tot nu toe 23 kilo aangekomenquote:Op woensdag 13 december 2006 14:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hey Marit, volgens mij verschilt het nogal per persoon wat je aankomt
Maar ik hoor ook wel dat 20 kilo erbij geen uitzondering is....moet er niet aan denken eerlijk gezegd, maar goed, je kunt er niet zoveel aan doen denk ik
Ik ben tot nu toe bijna 5 kilo aangekomen (nu 28 weken zwanger) en volgens de vk was dit prima!
Gefeliciteerd!! Jeumig, al weer iemand uitgerekend NA Ronja's uitgerekende datum vorig jaar...quote:Op woensdag 13 december 2006 15:32 schreef Freudie het volgende:
Ben nieuw hier, maar, mag ik me als man me ook melden? Mijn vrouw is zwanger van ons eerste kindje. We zijn nog niet zo ver hoor, bijna 8 weken. Eerste echo vorige week al gehad omdat mijn vrouw last had van een steeds langere periode. En het hartje klopte al! Je zag duidelijk een grote vlek met daarin een steeds terugkerend klein vlekje...Volgende echo is op 3 januari...Uitgerekende datum zal rond 27 juli zijn...Duurt me allemaal veel te lang!
Uiteraard niet uit mijn hoofd:quote:Op woensdag 13 december 2006 11:26 schreef poemojn het volgende:
Bij een kloppend hartje heb je nog maar 2% kans op een miskraam dacht ik, normaal 10-15%. Hangt overigens ook nog weer van je leeftijd af, kun je met Google vast wel meer cijfers over vinden. En de zwangerschapsduur speelt idd ook mee.
quote:vroeg in de zwangerschap ( 5-10 weken )
- hartactie Vroege miskramen kunnen op deze termijn worden opgespoord. Wetenschappelijke studies tonen aan, dat indien er hartactie wordt gezien
in de 7de week, 98% van de zwangerschappen goed door gaat en dus de kans op een miskraam is dan nog maar 2%
Vanaf de 9de week kunnen er al foetale bewegingen gezien worden en zien we dan ook een goed kloppend hartje dan is de kans op een miskraam kleiner dan 1%.
Toen ik in het begin zat at ik heel erg veel fruit met die hitte en dronk ik veel water. Ik kwam net zo hard aanquote:Op woensdag 13 december 2006 16:14 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Over aankomen gesproken : vertrouw mijn weegschaal uiteraard niet, maar vrees dat er bij mij al ruim 10 kilo bij is. Wellicht dat de appels in de sap wat zwaar vallen dit jaar....of was het nou de appel valt niet ver vd...euh....
![]()
Nee, het was een as. vader die iets prettiger was in de omgang zeg maar! Maar nu ik er over nadenk, meldde hij zich in het tweede streepjes topic? Hij zou na enkele weken zijn 'echte' Fok -id bekend maken, vroeg het me ineens af.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:55 schreef appelsap het volgende:
PM-girl bedoel je HassanJassan ofzoiets?
Ach het zegt ook allemaal niks, ik kom helemaal niet zo veel aan terwijl de chocola niet aan te slepen is....quote:Op woensdag 13 december 2006 16:17 schreef nikky het volgende:
[..]
Toen ik in het begin zat at ik heel erg veel fruit met die hitte en dronk ik veel water. Ik kwam net zo hard aan. Ik maak me dus ook niet druk om 1 of twee koekjes of een reep chocolade terwijl ik over een half uur ga eten
.
Hallo Freudie!!!quote:Op woensdag 13 december 2006 15:32 schreef Freudie het volgende:
Ben nieuw hier, maar, mag ik me als man me ook melden? Mijn vrouw is zwanger van ons eerste kindje. We zijn nog niet zo ver hoor, bijna 8 weken. Eerste echo vorige week al gehad omdat mijn vrouw last had van een steeds langere periode. En het hartje klopte al! Je zag duidelijk een grote vlek met daarin een steeds terugkerend klein vlekje...Volgende echo is op 3 januari...Uitgerekende datum zal rond 27 juli zijn...Duurt me allemaal veel te lang!
Guntherschneider oid?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:48 schreef PM-girl het volgende:
Gefeliciteerd Freudie! Weer een man! Hopelijk blijf je hier langer hangen dan de meeste nieuwe mannen hier!
En wie was ook al weer die nieuwe vader die een kloon was, waarvan iedereen wilde weten wie het was? Niet Paddy maar een paar weken daarvoor?
quote:Op woensdag 13 december 2006 17:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Guntherschneider?
Die zei laatst nog ergens dat we nog wat langer geduld moesten hebben. Ik ben nog steeds nieuwsgierig.
Precies. En we "mogen" nu ongeneerd wat "meer" etenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ach het zegt ook allemaal niks, ik kom helemaal niet zo veel aan terwijl de chocola niet aan te slepen is....
Je probeert er wel rekening mee te houden in het begin, maar nu ik doorheb dat het met het groeien wel mee valt neem ik echt wel een koekje of een lekker kerstkransje oid...mmmmmmmmmmmm![]()
Zat ik ook aan te denken ja!!! Daar hebben we een tijdje niets van gehoord...quote:Op woensdag 13 december 2006 18:58 schreef Stiekemurd het volgende:
Hoe is het trouwens met Popples en Webcrowler?
Gefeliciteerd met je zwangerschap!quote:Op woensdag 13 december 2006 17:14 schreef Stiemie het volgende:
Hallo Freudie! Jij en je vrouw ook heel erg gefeliciteerd!
Wat zou ik nu graag even in mijn buik willen kijken of het hartje het helemaal goed doet!!!! Ik zag dat jullie al een echo gehad hebben ivm de onregelmatige cyclus van je vrouw. Ben ik stiekem best een beetje jaloers op! Zelf heb ik ook een erg onregelmatige cyclus (32 - 80 dagen), maar 'helaas' ben ik half oktober nog ongesteld geweest dus die extra echo zit er niet echt in
Ik ben zelf uitgerekent op 19 juli maar de 12 weken echo heb ik ook pas op 5 januari omdat ze met precies 12 weken die nekplooimeting beter kunnen doen. Nog maar weer afwachten dus... Ik zou zo graag willen weten of alles wel goed gaat met mini daarbinnen. Nu schrik ik me bij elk pijntje en steekje soms een ongeluk.
Gaat alles verder goed met je vrouw? Geen klachten zoals?
Jij nog niets?quote:Op donderdag 14 december 2006 07:36 schreef Stiekemurd het volgende:
Jaaaaa Suus!!!!!![]()
Ik ben zo blij voor je!!! Zet hem op meid.
quote:
heb, jij weer. Maar goed. Het is weer opgeruimd.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wij hadden gisteren de intake van de kraamzorg. Wil die vrouw helemaal niet het hele huis doorZe heeft alleen heel even in de Bompiekamer gekeken en ze was binnen 3 kwartier weer weg. Ach ja, het huis is nu wel lekker aan kant
Vandaag trouwens mijn laatste werkdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |