alleen in jouw wereldje jammer genoegquote:Op woensdag 13 december 2006 15:48 schreef Norro-tje het volgende:
alleenmorgen nog dan is de week weer over
bij mij ook.. stage week iig, vrijdag weer school.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:48 schreef Norro-tje het volgende:
alleenmorgen nog dan is de week weer over
zomaar een uurtje of de hele dag?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:50 schreef NrSiX het volgende:
[..]
bij mij ook.. stage week iig, vrijdag weer school.
slecht geweten of was je iets smerigs aan het doen?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:54 schreef PieterBas het volgende:
Zat zonet alleen op kantoor... wordt er ff hard op de deur geklopt.. Dat was ff schrikken
nope hele dag, nouja voor stage was ik van mening dat het de hele dag was, nu ik stage heb ben ik er blij mee, ik moet to 5 over 2 heen.. iedere vrijdagquote:
deed je nou mwd? paar topics geleden gevraagd.. maar toen heb je het niet gezien volgens mij =]quote:Op woensdag 13 december 2006 15:58 schreef Rianne84 het volgende:
dat reageren kan sneller hoor
Ieder geval niet iets wat onder de noemer NSFW valtquote:Op woensdag 13 december 2006 15:56 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
slecht geweten of was je iets smerigs aan het doen?
lolquote:Op woensdag 13 december 2006 16:05 schreef tonks het volgende:
Ik zei net tegen mijn vader op msn "Heb je die films, gaylords zeggen nee gezien ofzo?" hij zo: nee![]()
![]()
![]()
!
ja ik doe mwd, versneld wel te verstaanquote:Op woensdag 13 december 2006 16:03 schreef NrSiX het volgende:
[..]
deed je nou mwd? paar topics geleden gevraagd.. maar toen heb je het niet gezien volgens mij =]
vaders op msnquote:Op woensdag 13 december 2006 16:05 schreef tonks het volgende:
Ik zei net tegen mijn vader op msn "Heb je die films, gaylords zeggen nee gezien ofzo?" hij zo: nee![]()
![]()
![]()
!
kan ie niet een lijstje ophangen ofzo:quote:Op woensdag 13 december 2006 16:10 schreef Rianne84 het volgende:
mijn vader is rector van een middelbare school, gebeuren nog wel eens msn pesterijen enzo...
moeten m'n broer en ik altijd het verschil tussen msn, chatten op het web en smsen uitleggen
Br33z4h zou mijn vader al helemaal niet begrijpen.. Toen mijn zusje in Canada stage liep, had ik vaak contact met haar op MSN. Als me moeder dan even wou.. ging ze serieus wachten tot mijn zusje iets had gezegd.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:10 schreef HansU het volgende:
hoe msn je met vader ?
- y0 pa, niGGa, waZzuPa?
- JOYOjO zoOn, noT muCh, noG leKkaRe pUtaz geSieN?
mijn vader kan alleen bellen met de telefoonquote:Op woensdag 13 december 2006 16:12 schreef HansU het volgende:
[..]
kan ie niet een lijstje ophangen ofzo:
SMS : Berichtjes via mobiele telefoon
msn : berichtjes via internet programma
Met T9? Ik ben echt uren bezig geweest om me ouders uit te leggen hoe dat werkte..quote:Op woensdag 13 december 2006 16:14 schreef tonks het volgende:
Jeetje wie weet er tegenwoordig nou niet wat msn is? mijn vader heeft het al jaren.. weet niet hoe oud jouw vader is maar mijne is 44 ofzo en dan kan dat best. En ja hij smst ook nog
Wat raar zegquote:Op woensdag 13 december 2006 16:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
mijn vader kan alleen bellen met de telefoonsmsen kan ie niet... wel ontvangen, nadat hij 5 minuten naar zijn schermpje heeft zitten staren om erachter te komen wat zo'n envelopje betekent...
dat hebben veel ouders volgens mij, de mijne ookquote:Op woensdag 13 december 2006 16:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
mijn vader kan alleen bellen met de telefoonsmsen kan ie niet... wel ontvangen, nadat hij 5 minuten naar zijn schermpje heeft zitten staren om erachter te komen wat zo'n envelopje betekent...
mijn vader is 56... hij weet wel dat msn bestaat enzo, maar snapt het verschil niet tussen chatten op het web en msn...quote:Op woensdag 13 december 2006 16:14 schreef tonks het volgende:
Jeetje wie weet er tegenwoordig nou niet wat msn is? mijn vader heeft het al jaren.. weet niet hoe oud jouw vader is maar mijne is 44 ofzo en dan kan dat best. En ja hij smst ook nog
ja dat zou je denken... maar uhm...leraren weten toch ook niet hoe ze op school de tv en videorecorder/dvd speler aan moeten krijgen...quote:Op woensdag 13 december 2006 16:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat raar zeg. je vader is toch rector op een middelbare school? dan moet hij toch wel een beetje verstand hebben van wat leerlingen doen enzo
ik snap mijn eigen woordenboek op me gsm niet eens!quote:Op woensdag 13 december 2006 16:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met T9? Ik ben echt uren bezig geweest om me ouders uit te leggen hoe dat werkte..![]()
Mijn vader moest het mij uitleggenquote:Op woensdag 13 december 2006 16:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met T9? Ik ben echt uren bezig geweest om me ouders uit te leggen hoe dat werkte..![]()
De beamer + laptop is ook een ramp door de meeste docenten, zeker als een student zo grappig is geweest om de taal van de software in het Zweeds te veranderen.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:19 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja dat zou je denken... maar uhm...leraren weten toch ook niet hoe ze op school de tv en videorecorder/dvd speler aan moeten krijgen...ga dan maar internet eens uitleggen... van internet weten ze alleen wat er in hun onderwijsboekjes staat: "typ een zin uit een werkstuk in google met aanhalingstekens zodat je kunt zien of het gekopieerd is"
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De beamer + laptop is ook een ramp door de meeste docenten, zeker als een student zo grappig is geweest om de taal van de software in het Zweeds te veranderen.![]()
hehe, dat zou voor mij ook lastig zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De beamer + laptop is ook een ramp door de meeste docenten, zeker als een student zo grappig is geweest om de taal van de software in het Zweeds te veranderen.![]()
Oeh zeker leuk jaquote:Op woensdag 13 december 2006 16:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
wat is hibreels?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:29 schreef Norro-tje het volgende:
je kan beter hibreels pakken dan wordt het vaak gespiegeld das leuker , of arabisch wordt ook gespiegeld is stuk lastiger
quote:
Misschienquote:Op woensdag 13 december 2006 16:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
![]()
morgen van 9 tot 12 vergadering, dus ben er pas 's middags weer.
misschien kunnen jullie in de tussentijd een afscheidslied bedenken![]()
![]()
![]()
en het bevalt wel??, ik heb me nu voor iets anders ingeschreven.. als dat niets wordt ga ik mwd doen in Groningen.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja ik doe mwd, versneld wel te verstaan![]()
![]()
Dronken lallende collega's.. maar de helft was aan de appelsap en jus d'orange, want iedereen moest nog rijden.quote:
Je kunt ze een ongelijk geven dusquote:Op woensdag 13 december 2006 17:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Dronken lallende collega's.. maar de helft was aan de appelsap en jus d'orange, want iedereen moest nog rijden.
Mijn moeder is inmiddels ook een fanatieke msn'er. In het begin, toen ze het nog allemaal niet zo goed wist, eindigde ze haar zinnen altijd met 'over'quote:Op woensdag 13 december 2006 16:17 schreef Rianne84 het volgende:
mijn moeder (48) heeft wel msn, maar die eindigt iedere zin met een ":P"
hm.. voordat ik de tekst las, dacht ik heel even dat je je nieuwe sexspeeltje aan ons liet zienquote:Op woensdag 13 december 2006 19:05 schreef miss-scofield het volgende:
Help!!
[afbeelding]
Hoe krijg ik het los??
Heb er ook een topic over.. in 'Mens erger je niet' !
ja okquote:Op woensdag 13 december 2006 19:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
dit topic? Je bedoeld de afgelopen 15 topics?![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 08:01 schreef SvenM het volgende:
EN HET IS WEER DONDERDAG...
(Ik kies voor het menu met het minste vlees en meeste groenten)
Zullen we ff wachten tot we weten wat ik kan eten?quote:Op donderdag 14 december 2006 08:45 schreef SvenM het volgende:
Poll: Wat gaat Goover eten vandaan?Menu 1 Menu 2
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Geweldige OP, dat deel van jouquote:
spelletjequote:Op donderdag 14 december 2006 09:21 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
Lekker werken vandaag, ik moet naar school
Kunnen jullie me nog helpen met m'n spelletje? Staat op pagina 1
Kijk ff danquote:
Waar heeft niet iedereen gewoon paginainstellingen van 25 berichten?quote:Op donderdag 14 december 2006 09:21 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
Lekker werken vandaag, ik moet naar school
Kunnen jullie me nog helpen met m'n spelletje? Staat op pagina 1
quote:Op donderdag 14 december 2006 09:29 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen.. Een half uur voor een dichte deur gestaan..![]()
Haha! Dan toch maar m'n ijzerzaag proberen...quote:Op donderdag 14 december 2006 09:34 schreef Thrilled het volgende:
zonder dat ding te molesteren krijg je hem er niet af
dat dusquote:Op donderdag 14 december 2006 08:47 schreef SvenM het volgende:
Ik denk, ik stem vast menu 2, omdat dat meestal vegetarisch is
Hoezo voldoet pocket excel niet?quote:Op donderdag 14 december 2006 09:47 schreef Mathijz het volgende:
Weet iemand trouwens een oplossing om een kilometer registratie bij te houden op een PDA? Pocket exel is helaas niet voldoende.
vertelquote:Op donderdag 14 december 2006 09:59 schreef NrSiX het volgende:
wat een kutdag is het nu al zeg..goeiemorgen trouwens
quote:je moet dat ding in tegengestelde richting van elkaar draaien met de ring op de ketting. Dan trek je die zwarte dingen naar elkaar toe, und viola.
ik ookquote:Op donderdag 14 december 2006 10:07 schreef PieterBas het volgende:
Shit.. mijn Sultana's vergeten...![]()
![]()
Ja daarom mijn 'quote:Op donderdag 14 december 2006 10:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Is gewone appelmoes waarschijnlijk hoor..
Braadworst met zuurkool of Goulashsoep met een broodje..quote:Op donderdag 14 december 2006 10:14 schreef Zosk het volgende:
maar als ik totaal niet weet waar het over gaat ga ik ook niet voten![]()
Vertaal het danquote:Op donderdag 14 december 2006 10:14 schreef Zosk het volgende:
maar als ik totaal niet weet waar het over gaat ga ik ook niet voten![]()
Sultana'squote:Op donderdag 14 december 2006 10:07 schreef PieterBas het volgende:
Shit.. mijn Sultana's vergeten...![]()
![]()
Goed hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 10:17 schreef Stranger het volgende:
Hey tonks, hoe bevalt Veolia?
En je kan per ip maar 1 keer stemmenquote:Op donderdag 14 december 2006 10:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
dankje, maar ik kijk altijd eerst naar de link![]()
Spui je verhaal eens, elke dag als ik thuis kom lees ik even de reisverslagen van Veolia-reizigers om me weer goed te voelenquote:
Nouuu vandaaag ging ik om 9 uur naar de trein en was hij er niet en pakte ik de bus van 9:20 (noodbus van veolia) heb wel in de krant gelezen dat we vergoeding krijgenquote:Op donderdag 14 december 2006 10:21 schreef Stranger het volgende:
[..]
Spui je verhaal eens, elke dag als ik thuis kom lees ik even de reisverslagen van Veolia-reizigers om me weer goed te voelen
ok jammerquote:Op donderdag 14 december 2006 10:25 schreef miss-scofield het volgende:
Zosk,
niet geluktWel bedankt
![]()
Stom ding, ik gooi t maar weg... word er gek van!
quote:Op donderdag 14 december 2006 10:26 schreef HansU het volgende:
ik kreeg net een emailtje met een bijlage in .bin
Kan dat nog steeds alleen met proggies als Alcohol of Nero worden geopend?
quote:
ik had al gegoogled en getweakers. Maar aangezien daar niks bijzonders uitkwam vroeg ik het hier ffquote:
en het waren ook nog Yo!Fruit Sultana'squote:Op donderdag 14 december 2006 10:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Sultana's![]()
Die heb ik volgens mij sinds groep 8 niet meer gegeten!
Ik bouw meestal eerst commentaar, dan code... Werkt wel lekker vind ik. Vaak moet er daarna alsnog een boel aangepast worden in het commentaar. Maar je houd een mooier overzicht soms tijdens het coden.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:43 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zo, the agressive approach.
Ik ga nu commentaar bij mijn scripts zetten
dat taaltje wordt met het jaar ingewikkelderquote:Op donderdag 14 december 2006 10:56 schreef Goover het volgende:
[..]
ik speel geen WoW en ik snapte het ook... dus gewoon internet slang denk ik![]()
Sta jij dan na 2 uurtjes niet helemaal stijf van de cafeïne?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:01 schreef Stranger het volgende:
Die van mij ook, maar ik haal eens per half uur koffie, dus het is al bijna weer tijd
doet het nietquote:Op donderdag 14 december 2006 11:02 schreef tonks het volgende:
Vandaag ook weer gezond bezig
[afbeelding]
Nee, acht uur werken, dat is 16 kopjes, met in de pauze eentje meer. voor werk eentje en 's avonds nog 3 of 4, dus dat is iets meer dan 20 kopjes per dag, en alsnog ben ik helemaal depleted.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Sta jij dan na 2 uurtjes niet helemaal stijf van de cafeïne?
HOLY MACARONI!quote:Op donderdag 14 december 2006 11:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nee, acht uur werken, dat is 16 kopjes, met in de pauze eentje meer. voor werk eentje en 's avonds nog 3 of 4, dus dat is iets meer dan 20 kopjes per dag, en alsnog ben ik helemaal depleted.
Caffeiene vrije koffie ofzo?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nee, acht uur werken, dat is 16 kopjes, met in de pauze eentje meer. voor werk eentje en 's avonds nog 3 of 4, dus dat is iets meer dan 20 kopjes per dag, en alsnog ben ik helemaal depleted.
Geen cafeine? Drink dan geen koffiequote:Op donderdag 14 december 2006 11:13 schreef tonks het volgende:
Ja zoveel koffie is echt slecht. ik drink ongeveer 3 echte kopjes koffie per dag
(senseo
) en op het werk zit er geen cafeine in
Als je het opbouwd word je er gewoon immuun voorquote:Op donderdag 14 december 2006 11:16 schreef Zosk het volgende:
lol, de ene kan er beter tegen als de ander![]()
same goes for mequote:Op donderdag 14 december 2006 11:17 schreef T1andonly het volgende:
Na mijn stage ga ik ook flink afbouwen qua koffie lijkt meNormaal drink ik nooit zoveel koffie.
De cafeine ontrekt vocht aan je lichaam. Hetzelfde doet alcohol. Dat verklaard ook dat je koppijn krijgt als je teveel alcohol drinkt. De vochtbalans in je hoofd is dan niet helemaal in orde.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Geen cafeine? Drink dan geen koffie. Als je wat anders drinkt (sap, water etc.) krijg je tenminste nog beetje vocht binnen. Vocht in de koffie word door je lichaam amper/niet opgenomen (of kwam dat nou door de cafeine
)
Of zelfs verslaafd...quote:Op donderdag 14 december 2006 11:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Als je het opbouwd word je er gewoon immuun voor
van alcohol wist ik het, maar wist niet zeker of het nou de cafeine was in koffie, of een ander stofje.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:18 schreef T1andonly het volgende:
[..]
De cafeine ontrekt vocht aan je lichaam. Hetzelfde doet alcohol. Dat verklaard ook dat je koppijn krijgt als je teveel alcohol drinkt. De vochtbalans in je hoofd is dan niet helemaal in orde.
vandaar ook dat als je zwaar hebt gezopen en bang bent voor de hoofdpijn de volgende dag, dat je dan een zooi water naar binnen moet gooien voor je gaat slapen. Helpt ook tegen de nadorstquote:Op donderdag 14 december 2006 11:19 schreef Goover het volgende:
[..]
van alcohol wist ik het, maar wist niet zeker of het nou de cafeine was in koffie, of een ander stofje.
De eerste keer vond ik het echt smerig.. en toen had me moeder nog veel suiker en creamer er bij gegood..quote:
da's niet weinig.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:25 schreef Zosk het volgende:
ik gooi er nu ook 3 theelepels suiker in hoor![]()
Minder drinken helpt pas tegen koppijn. De laatste tijd ben ik veel vatbaarder voor koppijn. Normaal kon ik drinken waar ik zin in had en dan bleef ik de dag erna nog aanspreekbaar. Nu heb ik eens gehad dat ik met zoveel koppijn aan de warmin-up van het voetballen begon dat ik bij elke stap 'n hamerslag tegen m'n hoofd voeldequote:Op donderdag 14 december 2006 11:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
vandaar ook dat als je zwaar hebt gezopen en bang bent voor de hoofdpijn de volgende dag, dat je dan een zooi water naar binnen moet gooien voor je gaat slapen. Helpt ook tegen de nadorst
Werkt bij mij amper, liter water na het stappen = paar uur later wakker worden en moeten pissen en de volgende dag gewoon een zwaar hoofd hebben. Ok, na een paar glazen water en ene goed ontbijt trekt dat ook wel weer weg.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
vandaar ook dat als je zwaar hebt gezopen en bang bent voor de hoofdpijn de volgende dag, dat je dan een zooi water naar binnen moet gooien voor je gaat slapen. Helpt ook tegen de nadorst
Jammer heeft onze koffie machine geen chochomelk... toch maar eens van die instant - zakjes halenquote:Op donderdag 14 december 2006 11:26 schreef SvenM het volgende:
Ik drink nooit koffielekker chocomelk
Ik heb ook altijd last van (lichte tot zware) hoofdpijn. Maakt niet uit hoeveel ik wel/niet drink. 2 biertjes is al genoeg om het te voelen de volgende dag.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:28 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Minder drinken helpt pas tegen koppijn. De laatste tijd ben ik veel vatbaarder voor koppijn. Normaal kon ik drinken waar ik zin in had en dan bleef ik de dag erna nog aanspreekbaar. Nu heb ik eens gehad dat ik met zoveel koppijn aan de warmin-up van het voetballen begon dat ik bij elke stap 'n hamerslag tegen m'n hoofd voelde
Wij hebben geem machine, zelfs geen simper apparaatquote:Op donderdag 14 december 2006 11:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jammer heeft onze koffie machine geen chochomelk... toch maar eens van die instant - zakjes halen
Ik kan mezelf met uitgaan altijd wel gedragen. Ik drink gewoon gezellig 'n glaasje mee.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:32 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd last van (lichte tot zware) hoofdpijn. Maakt niet uit hoeveel ik wel/niet drink. 2 biertjes is al genoeg om het te voelen de volgende dag.
Verder is het niet zo dat ik niet tegen alcohol kan ofzo, heb geen 'zuipen tot je er bij neervalt' houding. (meestal dan)
's morgens een paracetamol/asprine/Aleve werkt trouwens ookquote:Op donderdag 14 december 2006 11:36 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik kan mezelf met uitgaan altijd wel gedragen. Ik drink gewoon gezellig 'n glaasje mee.
Af en toe heb ik dan last van lichte hoofdpijn, maar dat komt eerder door het gebrek aan slaap dan door de drank. De laatste tijd drink ik sowieso niet zoveel. De hoofdpijn gaat meestal wel weg naar een stukje hardlopen in de frisse luchtquote:Op donderdag 14 december 2006 11:32 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd last van (lichte tot zware) hoofdpijn. Maakt niet uit hoeveel ik wel/niet drink. 2 biertjes is al genoeg om het te voelen de volgende dag.
Verder is het niet zo dat ik niet tegen alcohol kan ofzo, heb geen 'zuipen tot je er bij neervalt' houding. (meestal dan)
Ik ben zo blij dat ik bijna nooit wat voel de volgende dag, of ik nu 5 of 15 bier op heb.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:32 schreef Goover het volgende:
[..]
Ook niet slechtquote:Op donderdag 14 december 2006 12:15 schreef tonks het volgende:
Ik eet denk ik een frietje met en een frikadel
Gisteren zou mijn nieuwe computer geleverd moeten zijn.. vandaag is ie er nog niet.. Elke keer als de voordeur opengaat, denk ik.. Dat zou hem moeten zijn.. maar nee hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 12:22 schreef Stranger het volgende:
Eindelijk nieuwe computers![]()
En jullie hebben gelijk, het is misschien te veel koffie, maar wat moet ik anders doen als ik even een stukje wil lopen. Thee lust ik niet en ander drinken is hier niet
Ik heb het niet drukquote:
Ik heb zelf 'n aantal jaar terug een PDA gehad en het is inderdaad jammer dat er 'n beperking bestaat in pocket-excel. Er bestaan volgens mij wel alternatieven voor excel, maar ik denk dat 'n soort van "urenregistratie" programma je ook kan helpen met je kilometers invoeren.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:37 schreef Mathijz het volgende:
Ik ga zo ook maar eens eten. t1andonly, had jij nog een andere idee voor die PDA?
quote:
heb ik net me 5 bruine boterhammetjes op, zorg jij ervoor dat ik weer honger krijgquote:Op donderdag 14 december 2006 12:42 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
Ik heb net de soep op, ik zal ff uitleggen wat het nou allemaal precies was en hoe het smaakte.
De Gulaschsuppeneintopf mit Kartoffelwürfel is dus een Gulaschsoep met stukjes aardappel er in. Ik vond hem erg lekker, zat mooie hoeveelheid rundvlees in en de smaak was ook goed.
Brötchen, lijkt me duidelijk. Dit was gewoon een hard pistoletje.
Dampfnudel, hiervan wist ik ook nog niet helemaal zeker wat het nou precies moest zijn. Ik wist wel dat het een gestoomd broodje was, maar de smaak etc niet. Het was dus een soort bapau broodje, alleen zonder vulling. Verder wel goed te eten.
Apfelmus, appelmoes! Het scheen dus normaal te zijn om je Dampfnudel in de Apfelmus te dopen en dat dan op te eten. Dat heb ik ook geprobeerd, maar los van elkaar vind ik het toch lekkerder.
Al met al een prima maaltijd. Alleen volgens mijn Nederlandse standaarden paste niet alles even goed bij elkaar
.
(ok ok, miss heb ik het niet zo heel druk dan)
Hier nog steeds bezig met installeren van de computers, dus de lunch is even uitgesteld.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:43 schreef Goover het volgende:
[..]
Is er nog geen lunch bij jullie dan?
Nee, niet echt..quote:
* nicomart hulpt met het herinneren de cookies te verwijderen..quote:Op donderdag 14 december 2006 12:53 schreef Rianne84 het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Presentatie is goed gegaan.
Nu nog even de laatste dingetjes opruimen (help me herinneren de cookies te verwijderen)
cadeautjes uitdelen.
en vanmiddag afscheidsborrel
we zullen je missenquote:Op donderdag 14 december 2006 12:53 schreef Rianne84 het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Presentatie is goed gegaan.
Nu nog even de laatste dingetjes opruimen (help me herinneren de cookies te verwijderen)
cadeautjes uitdelen.
en vanmiddag afscheidsborrel
Ja, tot mei - juni.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:16 schreef Stranger het volgende:
Is er trouwens iemand die in dit topic die na januari nog steeds stage loopt?
Ondankbaar mensquote:Op donderdag 14 december 2006 13:16 schreef Rianne84 het volgende:
moet ik natuurlijk niet de cookies verwijderen terwijl ik nog wil fokken
heb het eerste cadeau ontvangen van de domme stagiaire; een boek over de vrouw van een terrorist...lekker gezellig
ja moet nog tot juli stage lopenquote:Op donderdag 14 december 2006 13:16 schreef Stranger het volgende:
Ik welquote:Op donderdag 14 december 2006 13:21 schreef Stranger het volgende:
OkDacht dat deze hele zooi de 'half jaar na de zomervakantie'-groep was
quote:Op donderdag 14 december 2006 13:16 schreef Stranger het volgende:
ik ook :quote:Op donderdag 14 december 2006 13:33 schreef Stranger het volgende:
Ik wil naar huis.
Ik ookquote:
Is goed voor je conditiequote:Op donderdag 14 december 2006 13:41 schreef SvenM het volgende:
[..]
Ik ook
Net ff 50 pc's, 34 monitoren, 20 laptops, 12 laserprinters(maatje jumbo) vanuit de kelder een vrachtwagen ingeladen
ja, over 2 uur de borrel...quote:
klinkt mij gewoon dat ze er voor willen zorgen dat je niet terugkomt zodra je je verveeltquote:Op donderdag 14 december 2006 13:58 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja, over 2 uur de borrel...
heb al cadeautjes van mijn medestagiaires ontvangen: boek, puzzelboek, psychologie magazine en de story. ik hoef me iig niet te vervelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |