abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44419212
ik had hetzelfde cadeau gekregen voor sinterklaas hier op school
Welkom op FOK!
pi_44419334
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:03 schreef Stranger het volgende:

[..]

Nee, acht uur werken, dat is 16 kopjes, met in de pauze eentje meer. voor werk eentje en 's avonds nog 3 of 4, dus dat is iets meer dan 20 kopjes per dag, en alsnog ben ik helemaal depleted.
HOLY MACARONI!

Dat is wel veel zeg, vind je het gek dat je moe bent! Ik wil geen moeder/huisarts gaan spelen. Maar ik zou ongeveer 3/4 minder koffie gaan drinken.. (5 p/d) en na een paar dagen goed slapen zal je denk ik al minder moe zijn.
pi_44419383
Ja zoveel koffie is echt slecht . ik drink ongeveer 3 echte kopjes koffie per dag (senseo ) en op het werk zit er geen cafeine in
pi_44419413
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:03 schreef Stranger het volgende:

[..]

Nee, acht uur werken, dat is 16 kopjes, met in de pauze eentje meer. voor werk eentje en 's avonds nog 3 of 4, dus dat is iets meer dan 20 kopjes per dag, en alsnog ben ik helemaal depleted.
Caffeiene vrije koffie ofzo?
20 bakjes op een dag en ik zou schreeuwend rondjes gaan rennen oid en waarschijnlijk 6 dagen niet kunnen slapen.
pi_44419467
lol, de ene kan er beter tegen als de ander
Welkom op FOK!
pi_44419478
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:13 schreef tonks het volgende:
Ja zoveel koffie is echt slecht . ik drink ongeveer 3 echte kopjes koffie per dag (senseo ) en op het werk zit er geen cafeine in
Geen cafeine? Drink dan geen koffie . Als je wat anders drinkt (sap, water etc.) krijg je tenminste nog beetje vocht binnen. Vocht in de koffie word door je lichaam amper/niet opgenomen (of kwam dat nou door de cafeine )
pi_44419481
Na mijn stage ga ik ook flink afbouwen qua koffie lijkt me Normaal drink ik nooit zoveel koffie. Soms 's morgens in de winter omdat m'n handen dan weer lekker warm worden

Nu is het gewoon veel meer en vaker als normaal
pi_44419496
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:16 schreef Zosk het volgende:
lol, de ene kan er beter tegen als de ander
Als je het opbouwd word je er gewoon immuun voor
pi_44419502
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:17 schreef T1andonly het volgende:
Na mijn stage ga ik ook flink afbouwen qua koffie lijkt me Normaal drink ik nooit zoveel koffie.
same goes for me
Welkom op FOK!
pi_44419503
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:17 schreef Goover het volgende:

[..]

Geen cafeine? Drink dan geen koffie . Als je wat anders drinkt (sap, water etc.) krijg je tenminste nog beetje vocht binnen. Vocht in de koffie word door je lichaam amper/niet opgenomen (of kwam dat nou door de cafeine )
De cafeine ontrekt vocht aan je lichaam. Hetzelfde doet alcohol. Dat verklaard ook dat je koppijn krijgt als je teveel alcohol drinkt. De vochtbalans in je hoofd is dan niet helemaal in orde.
pi_44419506
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:17 schreef Goover het volgende:

[..]

Als je het opbouwd word je er gewoon immuun voor
Of zelfs verslaafd...
pi_44419537
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:18 schreef T1andonly het volgende:

[..]

De cafeine ontrekt vocht aan je lichaam. Hetzelfde doet alcohol. Dat verklaard ook dat je koppijn krijgt als je teveel alcohol drinkt. De vochtbalans in je hoofd is dan niet helemaal in orde.
van alcohol wist ik het, maar wist niet zeker of het nou de cafeine was in koffie, of een ander stofje.
pi_44419587
Eigenlijk dronk ik nooit koffie, alleen als we dan om half negen les hadden. Eigenlijk sinds ik voor de tweede keer stage ging lopen ben ik af en toe koffie gaan drinken.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_44419600
ik luste het eerst niet
Welkom op FOK!
pi_44419688
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:19 schreef Goover het volgende:

[..]

van alcohol wist ik het, maar wist niet zeker of het nou de cafeine was in koffie, of een ander stofje.
vandaar ook dat als je zwaar hebt gezopen en bang bent voor de hoofdpijn de volgende dag, dat je dan een zooi water naar binnen moet gooien voor je gaat slapen. Helpt ook tegen de nadorst
pi_44419692
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:21 schreef Zosk het volgende:
ik luste het eerst niet
De eerste keer vond ik het echt smerig.. en toen had me moeder nog veel suiker en creamer er bij gegood..
pi_44419708
ik gooi er nu ook 3 theelepels suiker in hoor
Welkom op FOK!
pi_44419735
Ik drink nooit koffie lekker chocomelk
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_44419745
!
Welkom op FOK!
pi_44419777
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:25 schreef Zosk het volgende:
ik gooi er nu ook 3 theelepels suiker in hoor
da's niet weinig.
En erg veel suiker is net zo slecht als die caffeine.
pi_44419779
Ik drink gewoon vloeibare kaas meestal
pi_44419812
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:24 schreef nicomart het volgende:

[..]

vandaar ook dat als je zwaar hebt gezopen en bang bent voor de hoofdpijn de volgende dag, dat je dan een zooi water naar binnen moet gooien voor je gaat slapen. Helpt ook tegen de nadorst
Minder drinken helpt pas tegen koppijn. De laatste tijd ben ik veel vatbaarder voor koppijn. Normaal kon ik drinken waar ik zin in had en dan bleef ik de dag erna nog aanspreekbaar. Nu heb ik eens gehad dat ik met zoveel koppijn aan de warmin-up van het voetballen begon dat ik bij elke stap 'n hamerslag tegen m'n hoofd voelde
pi_44419826
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:24 schreef nicomart het volgende:

[..]

Werkt bij mij amper, liter water na het stappen = paar uur later wakker worden en moeten pissen en de volgende dag gewoon een zwaar hoofd hebben. Ok, na een paar glazen water en ene goed ontbijt trekt dat ook wel weer weg.

Maar ik weet hoe het zit met de alcohol... (op de HAVO ook wat onderzoek naar moeten doen).
pi_44419856
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:26 schreef SvenM het volgende:
Ik drink nooit koffie lekker chocomelk
Jammer heeft onze koffie machine geen chochomelk... toch maar eens van die instant - zakjes halen
pi_44419897
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:28 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Minder drinken helpt pas tegen koppijn. De laatste tijd ben ik veel vatbaarder voor koppijn. Normaal kon ik drinken waar ik zin in had en dan bleef ik de dag erna nog aanspreekbaar. Nu heb ik eens gehad dat ik met zoveel koppijn aan de warmin-up van het voetballen begon dat ik bij elke stap 'n hamerslag tegen m'n hoofd voelde
Ik heb ook altijd last van (lichte tot zware) hoofdpijn. Maakt niet uit hoeveel ik wel/niet drink. 2 biertjes is al genoeg om het te voelen de volgende dag.

Verder is het niet zo dat ik niet tegen alcohol kan ofzo, heb geen 'zuipen tot je er bij neervalt' houding. (meestal dan )
pi_44419947
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:30 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Jammer heeft onze koffie machine geen chochomelk... toch maar eens van die instant - zakjes halen
Wij hebben geem machine, zelfs geen simper apparaat .

Gootsteentje met een boiler er boven die water ook ECHT kan koken. Er onder een thermoskan met filterhoudertje, als het op is heb je dus pech en moet je wachten tot je water kookt. Daarna moet je dan ook nog wachten tot al het water door de filter is gelopen...
pi_44420025
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:32 schreef Goover het volgende:

[..]

Ik heb ook altijd last van (lichte tot zware) hoofdpijn. Maakt niet uit hoeveel ik wel/niet drink. 2 biertjes is al genoeg om het te voelen de volgende dag.

Verder is het niet zo dat ik niet tegen alcohol kan ofzo, heb geen 'zuipen tot je er bij neervalt' houding. (meestal dan )
Ik kan mezelf met uitgaan altijd wel gedragen. Ik drink gewoon gezellig 'n glaasje mee.
pi_44420067
Ik ga me vanmiddag ook eens lekker laten gaan qua eten. Net al iemand gevonden die met me mee gaat lunchen en ik ga eerst ergens in de stad wat eten en op de terugweg neem ik nog 'n broodje voor mezelf mee.
pi_44420081
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:36 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Ik kan mezelf met uitgaan altijd wel gedragen. Ik drink gewoon gezellig 'n glaasje mee.
's morgens een paracetamol/asprine/Aleve werkt trouwens ook
pi_44420135
quote:

[..]

Af en toe heb ik dan last van lichte hoofdpijn, maar dat komt eerder door het gebrek aan slaap dan door de drank. De laatste tijd drink ik sowieso niet zoveel. De hoofdpijn gaat meestal wel weg naar een stukje hardlopen in de frisse lucht
pi_44420148
quote:

[..]

Ik ben zo blij dat ik bijna nooit wat voel de volgende dag, of ik nu 5 of 15 bier op heb.
Alleen als ik teveel door elkaar ga drinken wil het wel eens voorkomen dat de volgende dag alles nogal onstabiel aanvoelt.
pi_44420227
Sinds ik op hoger niveau ben gaan voetballen kijk ik wel uit met teveel drinken
De laatste tijd moet ik eerlijk bekennen dat het af en toe teveel is om echt flink uit te gaan.

2 paracetamols als ik wakker wordt slepen me dan meestal wel minimaal door 1 helft heen.
pi_44420540
1 koffie per dag daarna thee en andere meuk, chocomel frisdrank en zo
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_44420620
Ok ik ga bijna eten.. als je van 'last minute voting' houd zou ik nu voten!
pi_44420631
1 a 2 koffie per dag.. 2 thee en een heleboel water
pi_44420642
Een hele delegatie uit Amsterdam is hier. Belangrijke gasten zijn het in ieder geval.
pi_44420789
Ik heb hunger
pi_44420809
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:05 schreef tonks het volgende:
Ik heb hunger
Ik ook een beetje.
pi_44420843
Whaha, Goover zit nu aan duitse goulashsuppe
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_44420960
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:05 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik ook een beetje.
pi_44420975
De delegatie van allerhande directeuren is inmiddels alweer naar onder toe

Heb ze in 2 minuten uit mogen leggen wat het product is waar m'n begeleider en ik aan werken en ze doen altijd alsof ze interesse hebben.
pi_44421115
Ik eet denk ik een frietje met en een frikadel
pi_44421179
Brood met vlokken
pi_44421219
Brood met gebraden gehakt.. of gelderse worst..
pi_44421308
Eindelijk nieuwe computers

En jullie hebben gelijk, het is misschien te veel koffie, maar wat moet ik anders doen als ik even een stukje wil lopen. Thee lust ik niet en ander drinken is hier niet
pi_44421330
Lekker broodje cowbowvlees, heerlijk eetze iedereen!
Zo niet.. dan toch!
pi_44421459
ik ga ook is eten, 5 bruine boterhammen met snijworst, gebraden kipfilet en gekruid kipfilet geloof ik.
Met choco.
pi_44421602
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:15 schreef tonks het volgende:
Ik eet denk ik een frietje met en een frikadel
Ook niet slecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')