HOLY MACARONI!quote:Op donderdag 14 december 2006 11:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nee, acht uur werken, dat is 16 kopjes, met in de pauze eentje meer. voor werk eentje en 's avonds nog 3 of 4, dus dat is iets meer dan 20 kopjes per dag, en alsnog ben ik helemaal depleted.
Caffeiene vrije koffie ofzo?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nee, acht uur werken, dat is 16 kopjes, met in de pauze eentje meer. voor werk eentje en 's avonds nog 3 of 4, dus dat is iets meer dan 20 kopjes per dag, en alsnog ben ik helemaal depleted.
Geen cafeine? Drink dan geen koffiequote:Op donderdag 14 december 2006 11:13 schreef tonks het volgende:
Ja zoveel koffie is echt slecht. ik drink ongeveer 3 echte kopjes koffie per dag
(senseo
) en op het werk zit er geen cafeine in
Als je het opbouwd word je er gewoon immuun voorquote:Op donderdag 14 december 2006 11:16 schreef Zosk het volgende:
lol, de ene kan er beter tegen als de ander![]()
same goes for mequote:Op donderdag 14 december 2006 11:17 schreef T1andonly het volgende:
Na mijn stage ga ik ook flink afbouwen qua koffie lijkt meNormaal drink ik nooit zoveel koffie.
De cafeine ontrekt vocht aan je lichaam. Hetzelfde doet alcohol. Dat verklaard ook dat je koppijn krijgt als je teveel alcohol drinkt. De vochtbalans in je hoofd is dan niet helemaal in orde.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Geen cafeine? Drink dan geen koffie. Als je wat anders drinkt (sap, water etc.) krijg je tenminste nog beetje vocht binnen. Vocht in de koffie word door je lichaam amper/niet opgenomen (of kwam dat nou door de cafeine
)
Of zelfs verslaafd...quote:Op donderdag 14 december 2006 11:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Als je het opbouwd word je er gewoon immuun voor
van alcohol wist ik het, maar wist niet zeker of het nou de cafeine was in koffie, of een ander stofje.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:18 schreef T1andonly het volgende:
[..]
De cafeine ontrekt vocht aan je lichaam. Hetzelfde doet alcohol. Dat verklaard ook dat je koppijn krijgt als je teveel alcohol drinkt. De vochtbalans in je hoofd is dan niet helemaal in orde.
vandaar ook dat als je zwaar hebt gezopen en bang bent voor de hoofdpijn de volgende dag, dat je dan een zooi water naar binnen moet gooien voor je gaat slapen. Helpt ook tegen de nadorstquote:Op donderdag 14 december 2006 11:19 schreef Goover het volgende:
[..]
van alcohol wist ik het, maar wist niet zeker of het nou de cafeine was in koffie, of een ander stofje.
De eerste keer vond ik het echt smerig.. en toen had me moeder nog veel suiker en creamer er bij gegood..quote:
da's niet weinig.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:25 schreef Zosk het volgende:
ik gooi er nu ook 3 theelepels suiker in hoor![]()
Minder drinken helpt pas tegen koppijn. De laatste tijd ben ik veel vatbaarder voor koppijn. Normaal kon ik drinken waar ik zin in had en dan bleef ik de dag erna nog aanspreekbaar. Nu heb ik eens gehad dat ik met zoveel koppijn aan de warmin-up van het voetballen begon dat ik bij elke stap 'n hamerslag tegen m'n hoofd voeldequote:Op donderdag 14 december 2006 11:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
vandaar ook dat als je zwaar hebt gezopen en bang bent voor de hoofdpijn de volgende dag, dat je dan een zooi water naar binnen moet gooien voor je gaat slapen. Helpt ook tegen de nadorst
Werkt bij mij amper, liter water na het stappen = paar uur later wakker worden en moeten pissen en de volgende dag gewoon een zwaar hoofd hebben. Ok, na een paar glazen water en ene goed ontbijt trekt dat ook wel weer weg.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
vandaar ook dat als je zwaar hebt gezopen en bang bent voor de hoofdpijn de volgende dag, dat je dan een zooi water naar binnen moet gooien voor je gaat slapen. Helpt ook tegen de nadorst
Jammer heeft onze koffie machine geen chochomelk... toch maar eens van die instant - zakjes halenquote:Op donderdag 14 december 2006 11:26 schreef SvenM het volgende:
Ik drink nooit koffielekker chocomelk
Ik heb ook altijd last van (lichte tot zware) hoofdpijn. Maakt niet uit hoeveel ik wel/niet drink. 2 biertjes is al genoeg om het te voelen de volgende dag.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:28 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Minder drinken helpt pas tegen koppijn. De laatste tijd ben ik veel vatbaarder voor koppijn. Normaal kon ik drinken waar ik zin in had en dan bleef ik de dag erna nog aanspreekbaar. Nu heb ik eens gehad dat ik met zoveel koppijn aan de warmin-up van het voetballen begon dat ik bij elke stap 'n hamerslag tegen m'n hoofd voelde
Wij hebben geem machine, zelfs geen simper apparaatquote:Op donderdag 14 december 2006 11:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jammer heeft onze koffie machine geen chochomelk... toch maar eens van die instant - zakjes halen
Ik kan mezelf met uitgaan altijd wel gedragen. Ik drink gewoon gezellig 'n glaasje mee.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:32 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd last van (lichte tot zware) hoofdpijn. Maakt niet uit hoeveel ik wel/niet drink. 2 biertjes is al genoeg om het te voelen de volgende dag.
Verder is het niet zo dat ik niet tegen alcohol kan ofzo, heb geen 'zuipen tot je er bij neervalt' houding. (meestal dan)
's morgens een paracetamol/asprine/Aleve werkt trouwens ookquote:Op donderdag 14 december 2006 11:36 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik kan mezelf met uitgaan altijd wel gedragen. Ik drink gewoon gezellig 'n glaasje mee.
Af en toe heb ik dan last van lichte hoofdpijn, maar dat komt eerder door het gebrek aan slaap dan door de drank. De laatste tijd drink ik sowieso niet zoveel. De hoofdpijn gaat meestal wel weg naar een stukje hardlopen in de frisse luchtquote:Op donderdag 14 december 2006 11:32 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd last van (lichte tot zware) hoofdpijn. Maakt niet uit hoeveel ik wel/niet drink. 2 biertjes is al genoeg om het te voelen de volgende dag.
Verder is het niet zo dat ik niet tegen alcohol kan ofzo, heb geen 'zuipen tot je er bij neervalt' houding. (meestal dan)
Ik ben zo blij dat ik bijna nooit wat voel de volgende dag, of ik nu 5 of 15 bier op heb.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:32 schreef Goover het volgende:
[..]
Ook niet slechtquote:Op donderdag 14 december 2006 12:15 schreef tonks het volgende:
Ik eet denk ik een frietje met en een frikadel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |