Ik bouw meestal eerst commentaar, dan code... Werkt wel lekker vind ik. Vaak moet er daarna alsnog een boel aangepast worden in het commentaar. Maar je houd een mooier overzicht soms tijdens het coden.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:43 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zo, the agressive approach.
Ik ga nu commentaar bij mijn scripts zetten
dat taaltje wordt met het jaar ingewikkelderquote:Op donderdag 14 december 2006 10:56 schreef Goover het volgende:
[..]
ik speel geen WoW en ik snapte het ook... dus gewoon internet slang denk ik![]()
Sta jij dan na 2 uurtjes niet helemaal stijf van de cafeïne?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:01 schreef Stranger het volgende:
Die van mij ook, maar ik haal eens per half uur koffie, dus het is al bijna weer tijd
doet het nietquote:Op donderdag 14 december 2006 11:02 schreef tonks het volgende:
Vandaag ook weer gezond bezig
[afbeelding]
Nee, acht uur werken, dat is 16 kopjes, met in de pauze eentje meer. voor werk eentje en 's avonds nog 3 of 4, dus dat is iets meer dan 20 kopjes per dag, en alsnog ben ik helemaal depleted.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Sta jij dan na 2 uurtjes niet helemaal stijf van de cafeïne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |