Zullen we ff wachten tot we weten wat ik kan eten?quote:Op donderdag 14 december 2006 08:45 schreef SvenM het volgende:
Poll: Wat gaat Goover eten vandaan?Menu 1 Menu 2
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Geweldige OP, dat deel van jouquote:
spelletjequote:Op donderdag 14 december 2006 09:21 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
Lekker werken vandaag, ik moet naar school
Kunnen jullie me nog helpen met m'n spelletje? Staat op pagina 1
Kijk ff danquote:
Waar heeft niet iedereen gewoon paginainstellingen van 25 berichten?quote:Op donderdag 14 december 2006 09:21 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
Lekker werken vandaag, ik moet naar school
Kunnen jullie me nog helpen met m'n spelletje? Staat op pagina 1
quote:Op donderdag 14 december 2006 09:29 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen.. Een half uur voor een dichte deur gestaan..![]()
Haha! Dan toch maar m'n ijzerzaag proberen...quote:Op donderdag 14 december 2006 09:34 schreef Thrilled het volgende:
zonder dat ding te molesteren krijg je hem er niet af
dat dusquote:Op donderdag 14 december 2006 08:47 schreef SvenM het volgende:
Ik denk, ik stem vast menu 2, omdat dat meestal vegetarisch is
Hoezo voldoet pocket excel niet?quote:Op donderdag 14 december 2006 09:47 schreef Mathijz het volgende:
Weet iemand trouwens een oplossing om een kilometer registratie bij te houden op een PDA? Pocket exel is helaas niet voldoende.
vertelquote:Op donderdag 14 december 2006 09:59 schreef NrSiX het volgende:
wat een kutdag is het nu al zeg..goeiemorgen trouwens
quote:je moet dat ding in tegengestelde richting van elkaar draaien met de ring op de ketting. Dan trek je die zwarte dingen naar elkaar toe, und viola.
ik ookquote:Op donderdag 14 december 2006 10:07 schreef PieterBas het volgende:
Shit.. mijn Sultana's vergeten...![]()
![]()
Ja daarom mijn 'quote:Op donderdag 14 december 2006 10:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Is gewone appelmoes waarschijnlijk hoor..
Braadworst met zuurkool of Goulashsoep met een broodje..quote:Op donderdag 14 december 2006 10:14 schreef Zosk het volgende:
maar als ik totaal niet weet waar het over gaat ga ik ook niet voten![]()
Vertaal het danquote:Op donderdag 14 december 2006 10:14 schreef Zosk het volgende:
maar als ik totaal niet weet waar het over gaat ga ik ook niet voten![]()
Sultana'squote:Op donderdag 14 december 2006 10:07 schreef PieterBas het volgende:
Shit.. mijn Sultana's vergeten...![]()
![]()
Goed hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 10:17 schreef Stranger het volgende:
Hey tonks, hoe bevalt Veolia?
En je kan per ip maar 1 keer stemmenquote:Op donderdag 14 december 2006 10:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
dankje, maar ik kijk altijd eerst naar de link![]()
Spui je verhaal eens, elke dag als ik thuis kom lees ik even de reisverslagen van Veolia-reizigers om me weer goed te voelenquote:
Nouuu vandaaag ging ik om 9 uur naar de trein en was hij er niet en pakte ik de bus van 9:20 (noodbus van veolia) heb wel in de krant gelezen dat we vergoeding krijgenquote:Op donderdag 14 december 2006 10:21 schreef Stranger het volgende:
[..]
Spui je verhaal eens, elke dag als ik thuis kom lees ik even de reisverslagen van Veolia-reizigers om me weer goed te voelen
ok jammerquote:Op donderdag 14 december 2006 10:25 schreef miss-scofield het volgende:
Zosk,
niet geluktWel bedankt
![]()
Stom ding, ik gooi t maar weg... word er gek van!
quote:Op donderdag 14 december 2006 10:26 schreef HansU het volgende:
ik kreeg net een emailtje met een bijlage in .bin
Kan dat nog steeds alleen met proggies als Alcohol of Nero worden geopend?
quote:
ik had al gegoogled en getweakers. Maar aangezien daar niks bijzonders uitkwam vroeg ik het hier ffquote:
en het waren ook nog Yo!Fruit Sultana'squote:Op donderdag 14 december 2006 10:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Sultana's![]()
Die heb ik volgens mij sinds groep 8 niet meer gegeten!
Ik bouw meestal eerst commentaar, dan code... Werkt wel lekker vind ik. Vaak moet er daarna alsnog een boel aangepast worden in het commentaar. Maar je houd een mooier overzicht soms tijdens het coden.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:43 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zo, the agressive approach.
Ik ga nu commentaar bij mijn scripts zetten
dat taaltje wordt met het jaar ingewikkelderquote:Op donderdag 14 december 2006 10:56 schreef Goover het volgende:
[..]
ik speel geen WoW en ik snapte het ook... dus gewoon internet slang denk ik![]()
Sta jij dan na 2 uurtjes niet helemaal stijf van de cafeïne?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:01 schreef Stranger het volgende:
Die van mij ook, maar ik haal eens per half uur koffie, dus het is al bijna weer tijd
doet het nietquote:Op donderdag 14 december 2006 11:02 schreef tonks het volgende:
Vandaag ook weer gezond bezig
[afbeelding]
Nee, acht uur werken, dat is 16 kopjes, met in de pauze eentje meer. voor werk eentje en 's avonds nog 3 of 4, dus dat is iets meer dan 20 kopjes per dag, en alsnog ben ik helemaal depleted.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Sta jij dan na 2 uurtjes niet helemaal stijf van de cafeïne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |