quote:Op woensdag 13 december 2006 16:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De beamer + laptop is ook een ramp door de meeste docenten, zeker als een student zo grappig is geweest om de taal van de software in het Zweeds te veranderen.![]()
hehe, dat zou voor mij ook lastig zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De beamer + laptop is ook een ramp door de meeste docenten, zeker als een student zo grappig is geweest om de taal van de software in het Zweeds te veranderen.![]()
Oeh zeker leuk jaquote:Op woensdag 13 december 2006 16:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
wat is hibreels?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:29 schreef Norro-tje het volgende:
je kan beter hibreels pakken dan wordt het vaak gespiegeld das leuker , of arabisch wordt ook gespiegeld is stuk lastiger
quote:
Misschienquote:Op woensdag 13 december 2006 16:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
![]()
morgen van 9 tot 12 vergadering, dus ben er pas 's middags weer.
misschien kunnen jullie in de tussentijd een afscheidslied bedenken![]()
![]()
![]()
en het bevalt wel??, ik heb me nu voor iets anders ingeschreven.. als dat niets wordt ga ik mwd doen in Groningen.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja ik doe mwd, versneld wel te verstaan![]()
![]()
Dronken lallende collega's.. maar de helft was aan de appelsap en jus d'orange, want iedereen moest nog rijden.quote:
Je kunt ze een ongelijk geven dusquote:Op woensdag 13 december 2006 17:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Dronken lallende collega's.. maar de helft was aan de appelsap en jus d'orange, want iedereen moest nog rijden.
Mijn moeder is inmiddels ook een fanatieke msn'er. In het begin, toen ze het nog allemaal niet zo goed wist, eindigde ze haar zinnen altijd met 'over'quote:Op woensdag 13 december 2006 16:17 schreef Rianne84 het volgende:
mijn moeder (48) heeft wel msn, maar die eindigt iedere zin met een ":P"
hm.. voordat ik de tekst las, dacht ik heel even dat je je nieuwe sexspeeltje aan ons liet zienquote:Op woensdag 13 december 2006 19:05 schreef miss-scofield het volgende:
Help!!
[afbeelding]
Hoe krijg ik het los??
Heb er ook een topic over.. in 'Mens erger je niet' !
ja okquote:Op woensdag 13 december 2006 19:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
dit topic? Je bedoeld de afgelopen 15 topics?![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 08:01 schreef SvenM het volgende:
EN HET IS WEER DONDERDAG...
(Ik kies voor het menu met het minste vlees en meeste groenten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |