abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44421619
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:22 schreef Stranger het volgende:
Eindelijk nieuwe computers

En jullie hebben gelijk, het is misschien te veel koffie, maar wat moet ik anders doen als ik even een stukje wil lopen. Thee lust ik niet en ander drinken is hier niet
Gisteren zou mijn nieuwe computer geleverd moeten zijn.. vandaag is ie er nog niet.. Elke keer als de voordeur opengaat, denk ik.. Dat zou hem moeten zijn.. maar nee hoor
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_44421644
heeft iedereen het druk vandaag?
Zo niet.. dan toch!
pi_44421734
Ik ga zo ook maar eens eten. t1andonly, had jij nog een andere idee voor die PDA?
pi_44421766
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:34 schreef NrSiX het volgende:
Ik heb het niet druk ben af en toe beetje mee aan't posten in andere topics op Fok! en vanmorgen 'n half uurtje met m'n goeie vriendin van me geMSNt
pi_44421865
Ik zou niet weten wat ik met die nieuwe computer aanmoet, maar hij heeft wel 4gb ram, dus zodra ik begrijp hoe dat hele linux werkt, heb ik er misschien wat aan
pi_44421888
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:37 schreef Mathijz het volgende:
Ik ga zo ook maar eens eten. t1andonly, had jij nog een andere idee voor die PDA?
Ik heb zelf 'n aantal jaar terug een PDA gehad en het is inderdaad jammer dat er 'n beperking bestaat in pocket-excel. Er bestaan volgens mij wel alternatieven voor excel, maar ik denk dat 'n soort van "urenregistratie" programma je ook kan helpen met je kilometers invoeren.

TimeWriter is beschikbaar voor PDA's maar kost geld. Ik weet niet of die ergens vrij te downloaden is wel.
pi_44421893
quote:

Ik heb net de soep op, ik zal ff uitleggen wat het nou allemaal precies was en hoe het smaakte.

De Gulaschsuppeneintopf mit Kartoffelwürfel is dus een Gulaschsoep met stukjes aardappel er in. Ik vond hem erg lekker, zat mooie hoeveelheid rundvlees in en de smaak was ook goed.

Brötchen, lijkt me duidelijk. Dit was gewoon een hard pistoletje.

Dampfnudel, hiervan wist ik ook nog niet helemaal zeker wat het nou precies moest zijn. Ik wist wel dat het een gestoomd broodje was, maar de smaak etc niet. Het was dus een soort bapau broodje, alleen zonder vulling . Verder wel goed te eten.

Apfelmus, appelmoes! Het scheen dus normaal te zijn om je Dampfnudel in de Apfelmus te dopen en dat dan op te eten. Dat heb ik ook geprobeerd, maar los van elkaar vind ik het toch lekkerder.

Al met al een prima maaltijd . Alleen volgens mijn Nederlandse standaarden paste niet alles even goed bij elkaar .

(ok ok, miss heb ik het niet zo heel druk dan)
pi_44421949
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:05 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik ook een beetje.
Is er nog geen lunch bij jullie dan?
pi_44422187
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:42 schreef Goover het volgende:

[..]

Ik heb net de soep op, ik zal ff uitleggen wat het nou allemaal precies was en hoe het smaakte.

De Gulaschsuppeneintopf mit Kartoffelwürfel is dus een Gulaschsoep met stukjes aardappel er in. Ik vond hem erg lekker, zat mooie hoeveelheid rundvlees in en de smaak was ook goed.

Brötchen, lijkt me duidelijk. Dit was gewoon een hard pistoletje.

Dampfnudel, hiervan wist ik ook nog niet helemaal zeker wat het nou precies moest zijn. Ik wist wel dat het een gestoomd broodje was, maar de smaak etc niet. Het was dus een soort bapau broodje, alleen zonder vulling . Verder wel goed te eten.

Apfelmus, appelmoes! Het scheen dus normaal te zijn om je Dampfnudel in de Apfelmus te dopen en dat dan op te eten. Dat heb ik ook geprobeerd, maar los van elkaar vind ik het toch lekkerder.

Al met al een prima maaltijd . Alleen volgens mijn Nederlandse standaarden paste niet alles even goed bij elkaar .

(ok ok, miss heb ik het niet zo heel druk dan)
heb ik net me 5 bruine boterhammetjes op, zorg jij ervoor dat ik weer honger krijg
pi_44422200
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:43 schreef Goover het volgende:

[..]

Is er nog geen lunch bij jullie dan?
Hier nog steeds bezig met installeren van de computers, dus de lunch is even uitgesteld.
pi_44422224
quote:
Nee, niet echt..

Net mijn intervisie verslag afgemaakt.. en nu beginnen met het 2e deel van mijn stageverslag. Terwijl ik deel 1 nog geen eens af heb
pi_44422276
heb ook vrij weinig te doen, heb wel wat te doen maar daar ben ik in een uur klaar mee.. dus dat stel ik nog even uit, ben nu programma's / games aan het zoeken voor mijn mda
Zo niet.. dan toch!
pi_44422281
Goedemiddag allemaal!
Presentatie is goed gegaan.
Nu nog even de laatste dingetjes opruimen (help me herinneren de cookies te verwijderen )
cadeautjes uitdelen.
en vanmiddag afscheidsborrel
pi_44422327
Leuk rianne, fijn dat je dalijk echt helemaal klaar bent
pi_44422524
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:53 schreef Rianne84 het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Nu nog even de laatste dingetjes opruimen (help me herinneren de cookies te verwijderen )
cadeautjes uitdelen.
* nicomart hulpt met het herinneren de cookies te verwijderen..
pi_44422677
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:53 schreef Rianne84 het volgende:
Goedemiddag allemaal!
cadeautjes uitdelen.
we zullen je missen
pi_44422866
RIANNEE !!
pi_44423004
Is er trouwens iemand die in dit topic die na januari nog steeds stage loopt?
pi_44423011
nu ff rustig maar er is een strom op komst kwa werk betreft
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_44423023
moet ik natuurlijk niet de cookies verwijderen terwijl ik nog wil fokken
heb het eerste cadeau ontvangen van de domme stagiaire; een boek over de vrouw van een terrorist...lekker gezellig
pi_44423027
Ja, stop in februari
pi_44423041
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:16 schreef Stranger het volgende:
Ja, tot mei - juni.
pi_44423045
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:16 schreef Rianne84 het volgende:
moet ik natuurlijk niet de cookies verwijderen terwijl ik nog wil fokken
heb het eerste cadeau ontvangen van de domme stagiaire; een boek over de vrouw van een terrorist...lekker gezellig
Ondankbaar mens
pi_44423067
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:17 schreef tonks het volgende:

[..]

Ondankbaar mens
nou nou, ik vind autobiografieën altijd leuk
pi_44423105
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:16 schreef Stranger het volgende:
ja moet nog tot juli stage lopen
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')