bedoel je de foto of het topic?quote:
rocketquote:Op donderdag 14 december 2006 12:58 schreef floydvisser het volgende:
[..]
bedoel je de foto of het topic?
tja skateboarders zijn wat trager... vorige topic is tig maanden meegegaan!
Meer video
nog meer video
way!
[afbeelding]
kennet zit nu ook in delft!quote:Op maandag 18 december 2006 13:28 schreef hermanniet het volgende:
ik studeer in delft, dus het valt ook allemaal wel mee.
maar 's avonds nog even skateboarden kost me nu teveel tijd..
Jouw baan is die skateshop? of heb je er nog wat naast?quote:Op maandag 18 december 2006 15:13 schreef floydvisser het volgende:
[..]
kennet zit nu ook in delft!
maar idd na werk skaten is af en toe best moeilijk, maar als ik er eenmaal ben gaat het meestal wel..
skateland 's avonds best rustig..lekker om ff in te komen, denk dat ik woensdag wel ff ga na me werk..
ben jij ook zo benieuwd wie er dit jaar met die felbegeerde skatemania trofee naar huis gaat?quote:
binnenquote:Op zondag 24 december 2006 15:41 schreef floydvisser het volgende:
is dat evenement binnen of buiten..?
nicequote:Op maandag 25 december 2006 11:57 schreef stepter het volgende:
skatemania!!!! ik ben erbij!!
lekker die indoor shit rippen:P
fucked up!quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:36 schreef ikJur het volgende:
ik heb me enkel gebroken,dat word een half jaar niet skaten
In Area 51 op een lullige wijze het enkeltje gebrokenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:27 schreef floydvisser het volgende:
[..]
fucked up!
maar zeker weten een half jaar? ik was na drie maanden weer zo fris als een hoentje.
was wel weer ff eng daarna maar dat was echt zo weer over...
maar hoe wat waar... verhaal etc?
iig maar beter dat het in de winter is
succes!
kut man herkenbare situatiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:07 schreef ikJur het volgende:
[..]
In Area 51 op een lullige wijze het enkeltje gebrokenWe waren met z'n vieren lekker in een hotelletje in Eindhoven om daar 3 dagen te skaten. 1e dag gelukkig nog heerlijk geskate en 2e dag al wat minder tegen het eind maakte ik een pop-shove-it tailgrab en me rechter voet (regular) kwam aan de voorkant voor me deck en ik reed door en me poot klapte dubbel als een lucifer en ik wist meteen hoe laat het was. nog een dag in t ziekenhuis gelegen omdat de breuk niet zo jofel was moest ie geopereerd worden.
Gelukkig heb ik nog wel lekker geskate daar maar nu dus voorlopig niet.
wat een sicke spot en die gasten zijn ook stylishquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:45 schreef floydvisser het volgende:
vette video idd...
deze is ook wel vet een hele dikke sessie!
http://www.youtube.com/watch?v=DcwOGkC0OOU
ander nieuws:
chris cole backside 360 ollie fountain gap, love park
backside 360 kickflip carlsbad gap!!!!
de gene die vandaag de footy weet te vinden is mijn held!
huh? in area loopt alles toch juist zeer goed in elkaar over?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:01 schreef luciferist het volgende:
hmmz, wij laast met 4 man area 51 gecheckt,
damn wat een park, ging gelijk knetterhard onderuit omdat de bank niet fijn overliep,
bleek dat bijna niks fijn in elkaar over ging. nooit meer area 51
je bedoeld bij sommige banks dat ze stijl aflopen ipv met een ronding? dat is puur wennen/kunnen. kvind het echt een heerlijk park vooral die wembly to wheely to wembly. en die plantenbak in t middenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:16 schreef luciferist het volgende:
[..]
als je van een bank afgaat, dat krijg je in de hoek een klap, snapt u wat ik bedoel?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:12 schreef luciferist het volgende:
[..]
waarom niet binnen een week of 5?
grapje
nee daar is nie leuk het is natquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:40 schreef Goofup het volgende:
ben ik ook geen voorstander van. Dan vind ik Zeist leuker. Ook in de buurt van Utrecht, maar wat aan de kleine kant.
was er lekker weer voor inderdaadquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:18 schreef floydvisser het volgende:
nog iemand street skaten vandaag?
hoor ik daar barbeque en bier?quote:
ja er was 2 jaar terug wel gewoon bierverkoop hadden we gehoort, maar de dude waar ik mee ging dronk alleen lidl/aldi bierenquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:43 schreef Goofup het volgende:
De organisatie kwam met een aantal trays bier aangereden, dus ik gelijk erop af, maar die werden niet verkocht. Toen de verre wandeling afgelegd naar de snackbar/kist en... geen bier en alleen patat met of speciaal (geen andere sauzen). Dan ben je dus overgeleverd aan de cola, die dan weer is overgeleverd aan de wespen daar...![]()
bij oldenzaal kun je heel goed met een longboardquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:22 schreef hermanniet het volgende:
ik heb hier vijf complete setups staan, maar geen enkele streetplank
oerand hard lijkt me tof! bedankt voor de biertip iig luciferist
ja die kon ik al zolangquote:Op zondag 4 februari 2007 00:41 schreef ikJur het volgende:
nosestall revert pwned. Na al die jaren dat ik em kan vind ik dat nog steeds een hele leuke
Dordt?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:20 schreef hermanniet het volgende:
damn..
het skateparkje hier in de buurt valt in de schaduw van een brug, dus die droogt heel langzaam![]()
lol best wel vet maar dat is niet die ik in gedachten hadquote:Op maandag 12 februari 2007 13:21 schreef Goofup het volgende:
dan heb ik wel een leuk filmpje voor je: shove-it re-revert
meer zoals Stevie Williams in "the DC video". Die shove-it revert in de lucht is té hoog!quote:Op maandag 12 februari 2007 13:38 schreef ikJur het volgende:
[..]
lol best wel vet maar dat is niet die ik in gedachten had
had em al gezien, echt supervette reclamequote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:51 schreef Goofup het volgende:
Niet skateboarden, maar wel echt extreme sport:
*klik*
ja daarom, met mijn rij-examen deed het gas geven ooh zo pijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:04 schreef Goofup het volgende:
ik flikte het vroeger ook altijd om mijn plank te breken voor ik op skatevakantie ging, of mijn enkel te kneuzen tijdens of voor de vakantie. Toch altijd nog kunnen rollen en het er nooit voor gelaten.
Misschien een kwestie van gebrek aan verstandigheid? of een overvloed van onverstandigheid..
damn das wel vetquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:22 schreef Goofup het volgende:
Ja, dat zijn leuke truukjes. Ik leerde die truuk vroeger ook, maar dan niet frontside, maar backside varial en dan met de achterste voet van onderaf het board weer laten flippen (underflip).
Nu kan ik hem ook zonder no-comply, dus shove-it underflip (zie laatste truukje in dit filmpje)
sorry voor dat handje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:06 schreef Goofup het volgende:
ik heb ook zo mijn zwakke plekken, waar je me mee kunt verslaan..
Maar dat geheim ga ik natuurlijk niet prijsgevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan ze beide ook niet, met heelflip ga ik steeds door mijn enkel.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:31 schreef Conekiller het volgende:
http://amsterdamslalom.iskateboard.eu/
LEUK!
ik was er niet bijquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:16 schreef luciferist het volgende:
maar jij had toch je enkel kapot? of film jij?
probeer andere sitequote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:17 schreef luciferist het volgende:
hetweer.nl zegt zo tegen mij op zondag 90% kans op regen en 7 mm valt er dan.
het weer is stom
Damn wist niet eens dat dat bestond in Nederland. Denk dat ik mn plank maar 's ga afstoffen en naar Zutphen ga rijden.quote:
ja dat is het zeker waard. vet park zo erg dat ik meestal een uur ion de trein zit voor ik uberhaubt ga skatenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:59 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Damn wist niet eens dat dat bestond in Nederland. Denk dat ik mn plank maar 's ga afstoffen en naar Zutphen ga rijden.
of op je mobiel, portemonnee enzoquote:Op maandag 26 februari 2007 23:59 schreef Thomas B. het volgende:
Nee met bescherming skaten is niks voor street. Het beperkt idd erg en als je valt, val je meestal toch op je reet of op je heup ofzo, dus dan heb je er niks aan. En een beetje pijn hoort erbij hor.
Enige wat ik gesloopt heb zijn een paar trucks, paar decks, middenhandsbeentje en minidisc spelerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:04 schreef luciferist het volgende:
[..]
of op je mobiel, portemonnee enzo
en hou ook nooit een sleutelbos vast
want ik heb ooit zo een stuk sleutel in mijn hand gehad
Mijn portemonnee heeft juist meerdere malen mijn ass geredquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:04 schreef luciferist het volgende:
[..]
of op je mobiel, portemonnee enzo
dodelijke truck! Deed 'm vaak vroeger in het park waar ik altijd skate... eerst over zo'n gap ollien en daarna in nosemanual landen. Als je dan aan het einde van het plateau erachter kwam moest je of stoppen of een soort van vage nollie maken om eraf te komen. Ben echt vaak van dat plateau afgelazerdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:38 schreef Goofup het volgende:
je wil niet weten hoe vaak ik vroeger op mijn plaat ben gegaan met een nosemanual
das toch niet zo gek, ik heb meestal me tail aan de achterkantquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:03 schreef Snever het volgende:
Mijn ATM deck is ook niet verkeerd maar de tail is versleten. Op 1 of andere manier heb ik voor mezelf altijd een standaard kant achter.
Ik wil wel een lekker krom deck en niet te breed. Ik ga binnenkort wel ff checken bij Frisco!
Er zit ook een verschil in de tail en nose (achter/voor). De nose is meestal langer en de tail stijler (in de oldschooltijd was dit net andersomquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:03 schreef Snever het volgende:
Mijn ATM deck is ook niet verkeerd maar de tail is versleten. Op 1 of andere manier heb ik voor mezelf altijd een standaard kant achter.
Als je toch naar Arnhem gaat, hebben ze bij Brainwash ook volop keus effe lekker reclame makenquote:Ik ga binnenkort wel ff checken bij Frisco!
Brainwash vind ik een beetje een duistere winkel. Maar dat ben ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:34 schreef Goofup het volgende:
[..]
Er zit ook een verschil in de tail en nose (achter/voor). De nose is meestal langer en de tail stijler (in de oldschooltijd was dit net andersom).
Je kunt de nose natuurlijk wel gewoon als tail gebruiken, maar op de een of andere manier probeer ik mijn truukje niet eens als ik er vantevoren achter kom dat ik mijn deck verkeerd om heb. Dan rij ik terug, draai mijn board om en doe een nieuwe poging..
Switch gebruik ik trouwens de nose altijd als tail.
[..]
Als je toch naar Arnhem gaat, hebben ze bij Brainwash ook volop keus effe lekker reclame maken
Hehe, vroeger was het inderdaad een donker hol, maar er zijn grote veranderingen geweest, zoals je al op hun website kunt zien.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:38 schreef Snever het volgende:
[..]
Brainwash vind ik een beetje een duistere winkel. Maar dat ben ik
Kwam altijd bij Left in Rotterdam. Groot aanbod, chille gasten en een skatepark naast de deur waar je meteen je nieuwe deck kan checkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:34 schreef Goofup het volgende:
[..]
Er zit ook een verschil in de tail en nose (achter/voor). De nose is meestal langer en de tail stijler (in de oldschooltijd was dit net andersom).
Je kunt de nose natuurlijk wel gewoon als tail gebruiken, maar op de een of andere manier probeer ik mijn truukje niet eens als ik er vantevoren achter kom dat ik mijn deck verkeerd om heb. Dan rij ik terug, draai mijn board om en doe een nieuwe poging..
Switch gebruik ik trouwens de nose altijd als tail.
[..]
Als je toch naar Arnhem gaat, hebben ze bij Brainwash ook volop keus effe lekker reclame maken
joey's is niet meer toch? of had ie nou een come back laatst?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:12 schreef Snever het volgende:
Ervaringen met joey's skatepaleis anyone?
Left kwam ik vroeger ook altijd, relaxte winkel. Altijd chill filmpies kijken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Kwam altijd bij Left in Rotterdam. Groot aanbod, chille gasten en een skatepark naast de deur waar je meteen je nieuwe deck kan checken
Kleine zaakjes zijn vaak wel leuk, maar ze hebben meestal maar een paar decks ofzo.
ik verbaggerd?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:07 schreef ikJur het volgende:
[..]
Left kwam ik vroeger ook altijd, relaxte winkel. Altijd chill filmpies kijken.
Maar in die kleine zaakje hebben ze meestal toch ook decks zat? de meeste zijn toch hetzelfde (vind ik dan).
@ lucifer die het ONZ topic verpestte
Geinig dat je die dude kent, hij zit niet bij mij in de klas hoor maar zat vanmiddag toevallig in t lokaal. tegenover mij. terwijl ik dat topic opende en hem in een keer zag mhehe.
Volgens mij is hij er nog. Hij is toen verhuisd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:02 schreef ikJur het volgende:
[..]
joey's is niet meer toch? of had ie nou een come back laatst?
Meer naar achteren leunen (op de tail) als je de pop inzet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef Snever het volgende:
Ik land de 360 flip steeds op de nose. Iemand een oplossing?
ik doe ook vet veel primo's, maar die van hemquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:13 schreef Thomas B. het volgende:
Zat net trouwens deze weer even te kijken... echt een van de ziekste filmpjes die ik ooit heb gezien.
http://www.youtube.com/watch?v=WFOkCDEi17w
Rodney Mullen!!
Mja door hem ben ik ook allemaal van die vage truukjes gaan doen. Casperslide 180 flips en piggieback transfers enzo. Uiteraard wat minder stijlvol jaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:24 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik doe ook vet veel primo's, maar die van hem![]()
jah dat heb ik idd vandaag mogen ervarenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:50 schreef Thomas B. het volgende:
Zorg dat je aardig wat vaart hebt... dan is het wat makkelijker om in balans te blijven. Kijk wel uit bij nosemanuals want das vaak vervelender als die fout gaan
Mja het is echt acrobatenwerkquote:Op zondag 4 maart 2007 14:42 schreef morgane het volgende:
jemig, da's knap! Ik ga op 2 voeten al genadeloos op m'n bek![]()
waar is dat park?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Mja het is echt acrobatenwerk
[afbeelding]
Bedoel je Wesley?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:36 schreef Thomas B. het volgende:
Ik ken een gozer die echt heel goed is in manuals op één voet... dat ziet er heel lijp uit maar hij houdt het echt meters vol.
vette shit gast. echt winterspulquote:Op maandag 5 maart 2007 18:23 schreef hermanniet het volgende:
freestylertje en manualverslaafde meldt zich![]()
zie mij hier en hier in actie
dat gebeurd me weleens per ongelukquote:Op maandag 5 maart 2007 20:01 schreef luciferist het volgende:
[..]
vet :p
pop jij je board ook primo?
dus vanuit kickflip lama zeggen?
want dat lukt mij niet echt
gekkquote:Op maandag 5 maart 2007 18:23 schreef hermanniet het volgende:
wauwquote:Op maandag 5 maart 2007 22:45 schreef KaMo het volgende:
http://illusion.komado.nl/vid.html
Die met die blauwe muts ben ik
F5?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:59 schreef luciferist het volgende:
[..]
hier doet die het niet? gelijk watch again...
wow, echt goedquote:Op maandag 5 maart 2007 18:23 schreef hermanniet het volgende:
Hulstquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:44 schreef luciferist het volgende:
[..]
doet het, wel vette switch
waar is dat park, komt me bekend voor?
is dit latest nieuws?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:28 schreef thaWarhead het volgende:
Shane Cross overleden aan een motorongeluk. Ali Bouala ook verongelukt maar leeft gelukkig nog, ligt wel zwaar gewond in het ziekenhuis.
heel vet park niks op aan te merken ik hou wel van die street shit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:48 schreef Lakai het volgende:
Komen jullie wel eens in area 51??
zo ja vind je het een vet park??
Van mij mag het allemaal wat gewoner.....minder bank en meer streetachtige dingen....
is dat station zevenaar?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:31 schreef luciferist het volgende:
[afbeelding]
bs
[afbeelding]
vage trick
[afbeelding]
en shovit in hand pop en dan afzetten + landen
ik heb een nikon d70s gekocht en die maken geen filmpjes
en een kameraad heeft deze onscherpe foto;s gemaakt
bij mij helpt het als ik een hele lage kickflip maakquote:Op maandag 5 maart 2007 20:01 schreef luciferist het volgende:
[..]
vet :p
pop jij je board ook primo?
dus vanuit kickflip lama zeggen?
want dat lukt mij niet echt
damnquote:Shane Cross overleden aan een motorongeluk. Ali Bouala ook verongelukt maar leeft gelukkig nog, ligt wel zwaar gewond in het ziekenhuis.
ja ik had hem gisteren al paar keer gecatchedquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:06 schreef hermanniet het volgende:
oelala, bedankt voor de lieve woordjes hier!
[..]
bij mij helpt het als ik een hele lage kickflip maak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |