de hazensprong.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:05 schreef Sloavink het volgende:
Welke trick probeer je daar?
vette shitquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:44 schreef Lakai het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Uy0NkaKr1PM
dit zijn ik en 3 vrienden![]()
ik doe em....fs flip / nollie flip / half cab flip / fakie 360 flip / mini ramp runnekes / tailslide
Ja, ik ben er een paar keer geweest. Vroeger zat het op een andere locatie en heette het rollerparc 115. Toen is het naar de huidige locatie verhuisd en hadden ze eerst diezelfde obstakels als in rollerparc 115 anders opgesteld (op een onlogische wijze) en vond ik het eigenlijk niet zo heel leuk meer.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:00 schreef KaMo het volgende:
Iemand al eens in Impact te Sint-Niclaas geweest?
http://www.impact-skatepark.be/
als je ergens in een topic post, kun je onder My Active Topics in de gaten houden of er nieuwe berichten zijn geplaatst in een topic waar je in geïnteresseerd bent.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:18 schreef Lakai het volgende:
oke,, ik snap nog steeds niet wat het wil zeggen:p maar goed
Ik ben streetskater (straat of park), maar ik hou ook wel van miniramp.quote:wat zijn de meeste mensen hier voor skaters?? zo te zien freestylers....
gestopt?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:07 schreef Document1 het volgende:
tvp... en damn, wat wou ik dat wij vroegah van die parken hadden.
7x schouder uit kom, gebroken middenvoetbeentje en laten we maar niet over kneuzingen beginnen, dokter zei 2 jaar geleden dat het voor mijn ouder wordende lichaam misschien beter was als ik eens ophield met al die truukjes... dus ik cruise nog wat met lekker weerquote:
zo word ik ook laterquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:51 schreef Document1 het volgende:
[..]
7x schouder uit kom, gebroken middenvoetbeentje en laten we maar niet over kneuzingen beginnen, dokter zei 2 jaar geleden dat het voor mijn ouder wordende lichaam misschien beter was als ik eens ophield met al die truukjes... dus ik cruise nog wat met lekker weer![]()
![]()
wat doe je nu nog allemaal dan? en hoe oud ben je? en hoe lang skate je? (omg kruisverhoor)quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:51 schreef Document1 het volgende:
[..]
7x schouder uit kom, gebroken middenvoetbeentje en laten we maar niet over kneuzingen beginnen, dokter zei 2 jaar geleden dat het voor mijn ouder wordende lichaam misschien beter was als ik eens ophield met al die truukjes... dus ik cruise nog wat met lekker weer![]()
![]()
damn, ziek filmpje ik vind die dude vet die die 360's met hand op de quater doet vet. ik wil dat lerenquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:48 schreef Lakai het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OVMIKDYMdRM
beter te zien hier
of die dude vet is, weet ik niet... maar die trick is wel vetquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:11 schreef luciferist het volgende:
[..]
damn, ziek filmpje ik vind die dude vet die die 360's met hand op de quater doet vet. ik wil dat leren
Ik doe nog een beetje de stoep op ollyen, flippen enzo maar van trapjes af springen, skaten op Blaak en dat soort dingen niet echt meerquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:26 schreef ikJur het volgende:
[..]
wat doe je nu nog allemaal dan? en hoe oud ben je? en hoe lang skate je? (omg kruisverhoor)
Volgens mij kan ik op m'n 50e niet meer lopen als ik zo doorga. vooral m'n knieën krijgen veel te voorduren naar mijn gevoel
Die leeftijdquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:13 schreef Lakai het volgende:
Voor die leeftijd is het normaal om niet meer zo veel te streeten denk ik....
die zijn dan eerder voor de mini-ramps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |