bedoel je de foto of het topic?quote:
rocketquote:Op donderdag 14 december 2006 12:58 schreef floydvisser het volgende:
[..]
bedoel je de foto of het topic?
tja skateboarders zijn wat trager... vorige topic is tig maanden meegegaan!
Meer video
nog meer video
way!
[afbeelding]
kennet zit nu ook in delft!quote:Op maandag 18 december 2006 13:28 schreef hermanniet het volgende:
ik studeer in delft, dus het valt ook allemaal wel mee.
maar 's avonds nog even skateboarden kost me nu teveel tijd..
Jouw baan is die skateshop? of heb je er nog wat naast?quote:Op maandag 18 december 2006 15:13 schreef floydvisser het volgende:
[..]
kennet zit nu ook in delft!
maar idd na werk skaten is af en toe best moeilijk, maar als ik er eenmaal ben gaat het meestal wel..
skateland 's avonds best rustig..lekker om ff in te komen, denk dat ik woensdag wel ff ga na me werk..
ben jij ook zo benieuwd wie er dit jaar met die felbegeerde skatemania trofee naar huis gaat?quote:
binnenquote:Op zondag 24 december 2006 15:41 schreef floydvisser het volgende:
is dat evenement binnen of buiten..?
nicequote:Op maandag 25 december 2006 11:57 schreef stepter het volgende:
skatemania!!!! ik ben erbij!!
lekker die indoor shit rippen:P
fucked up!quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:36 schreef ikJur het volgende:
ik heb me enkel gebroken,dat word een half jaar niet skaten
In Area 51 op een lullige wijze het enkeltje gebrokenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:27 schreef floydvisser het volgende:
[..]
fucked up!
maar zeker weten een half jaar? ik was na drie maanden weer zo fris als een hoentje.
was wel weer ff eng daarna maar dat was echt zo weer over...
maar hoe wat waar... verhaal etc?
iig maar beter dat het in de winter is
succes!
kut man herkenbare situatiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:07 schreef ikJur het volgende:
[..]
In Area 51 op een lullige wijze het enkeltje gebrokenWe waren met z'n vieren lekker in een hotelletje in Eindhoven om daar 3 dagen te skaten. 1e dag gelukkig nog heerlijk geskate en 2e dag al wat minder tegen het eind maakte ik een pop-shove-it tailgrab en me rechter voet (regular) kwam aan de voorkant voor me deck en ik reed door en me poot klapte dubbel als een lucifer en ik wist meteen hoe laat het was. nog een dag in t ziekenhuis gelegen omdat de breuk niet zo jofel was moest ie geopereerd worden.
Gelukkig heb ik nog wel lekker geskate daar maar nu dus voorlopig niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |