damn das wel vetquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:22 schreef Goofup het volgende:
Ja, dat zijn leuke truukjes. Ik leerde die truuk vroeger ook, maar dan niet frontside, maar backside varial en dan met de achterste voet van onderaf het board weer laten flippen (underflip).
Nu kan ik hem ook zonder no-comply, dus shove-it underflip (zie laatste truukje in dit filmpje)
sorry voor dat handje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:06 schreef Goofup het volgende:
ik heb ook zo mijn zwakke plekken, waar je me mee kunt verslaan..
Maar dat geheim ga ik natuurlijk niet prijsgevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan ze beide ook niet, met heelflip ga ik steeds door mijn enkel.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:31 schreef Conekiller het volgende:
http://amsterdamslalom.iskateboard.eu/
LEUK!
ik was er niet bijquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:16 schreef luciferist het volgende:
maar jij had toch je enkel kapot? of film jij?
probeer andere sitequote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:17 schreef luciferist het volgende:
hetweer.nl zegt zo tegen mij op zondag 90% kans op regen en 7 mm valt er dan.
het weer is stom
Damn wist niet eens dat dat bestond in Nederland. Denk dat ik mn plank maar 's ga afstoffen en naar Zutphen ga rijden.quote:
ja dat is het zeker waard. vet park zo erg dat ik meestal een uur ion de trein zit voor ik uberhaubt ga skatenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:59 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Damn wist niet eens dat dat bestond in Nederland. Denk dat ik mn plank maar 's ga afstoffen en naar Zutphen ga rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |