bij oldenzaal kun je heel goed met een longboardquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:22 schreef hermanniet het volgende:
ik heb hier vijf complete setups staan, maar geen enkele streetplank
oerand hard lijkt me tof! bedankt voor de biertip iig luciferist
ja die kon ik al zolangquote:Op zondag 4 februari 2007 00:41 schreef ikJur het volgende:
nosestall revert pwned. Na al die jaren dat ik em kan vind ik dat nog steeds een hele leuke
Dordt?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:20 schreef hermanniet het volgende:
damn..
het skateparkje hier in de buurt valt in de schaduw van een brug, dus die droogt heel langzaam![]()
lol best wel vet maar dat is niet die ik in gedachten hadquote:Op maandag 12 februari 2007 13:21 schreef Goofup het volgende:
dan heb ik wel een leuk filmpje voor je: shove-it re-revert
meer zoals Stevie Williams in "the DC video". Die shove-it revert in de lucht is té hoog!quote:Op maandag 12 februari 2007 13:38 schreef ikJur het volgende:
[..]
lol best wel vet maar dat is niet die ik in gedachten had
had em al gezien, echt supervette reclamequote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:51 schreef Goofup het volgende:
Niet skateboarden, maar wel echt extreme sport:
*klik*
ja daarom, met mijn rij-examen deed het gas geven ooh zo pijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:04 schreef Goofup het volgende:
ik flikte het vroeger ook altijd om mijn plank te breken voor ik op skatevakantie ging, of mijn enkel te kneuzen tijdens of voor de vakantie. Toch altijd nog kunnen rollen en het er nooit voor gelaten.
Misschien een kwestie van gebrek aan verstandigheid? of een overvloed van onverstandigheid..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |