wat een sicke spot en die gasten zijn ook stylishquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:45 schreef floydvisser het volgende:
vette video idd...
deze is ook wel vet een hele dikke sessie!
http://www.youtube.com/watch?v=DcwOGkC0OOU
ander nieuws:
chris cole backside 360 ollie fountain gap, love park
backside 360 kickflip carlsbad gap!!!!
de gene die vandaag de footy weet te vinden is mijn held!
huh? in area loopt alles toch juist zeer goed in elkaar over?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:01 schreef luciferist het volgende:
hmmz, wij laast met 4 man area 51 gecheckt,
damn wat een park, ging gelijk knetterhard onderuit omdat de bank niet fijn overliep,
bleek dat bijna niks fijn in elkaar over ging. nooit meer area 51
je bedoeld bij sommige banks dat ze stijl aflopen ipv met een ronding? dat is puur wennen/kunnen. kvind het echt een heerlijk park vooral die wembly to wheely to wembly. en die plantenbak in t middenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:16 schreef luciferist het volgende:
[..]
als je van een bank afgaat, dat krijg je in de hoek een klap, snapt u wat ik bedoel?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:12 schreef luciferist het volgende:
[..]
waarom niet binnen een week of 5?
grapje
nee daar is nie leuk het is natquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:40 schreef Goofup het volgende:
ben ik ook geen voorstander van. Dan vind ik Zeist leuker. Ook in de buurt van Utrecht, maar wat aan de kleine kant.
was er lekker weer voor inderdaadquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:18 schreef floydvisser het volgende:
nog iemand street skaten vandaag?
hoor ik daar barbeque en bier?quote:
ja er was 2 jaar terug wel gewoon bierverkoop hadden we gehoort, maar de dude waar ik mee ging dronk alleen lidl/aldi bierenquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:43 schreef Goofup het volgende:
De organisatie kwam met een aantal trays bier aangereden, dus ik gelijk erop af, maar die werden niet verkocht. Toen de verre wandeling afgelegd naar de snackbar/kist en... geen bier en alleen patat met of speciaal (geen andere sauzen). Dan ben je dus overgeleverd aan de cola, die dan weer is overgeleverd aan de wespen daar...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |