of op je mobiel, portemonnee enzoquote:Op maandag 26 februari 2007 23:59 schreef Thomas B. het volgende:
Nee met bescherming skaten is niks voor street. Het beperkt idd erg en als je valt, val je meestal toch op je reet of op je heup ofzo, dus dan heb je er niks aan. En een beetje pijn hoort erbij hor.
Enige wat ik gesloopt heb zijn een paar trucks, paar decks, middenhandsbeentje en minidisc spelerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:04 schreef luciferist het volgende:
[..]
of op je mobiel, portemonnee enzo
en hou ook nooit een sleutelbos vast
want ik heb ooit zo een stuk sleutel in mijn hand gehad
Mijn portemonnee heeft juist meerdere malen mijn ass geredquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:04 schreef luciferist het volgende:
[..]
of op je mobiel, portemonnee enzo
dodelijke truck! Deed 'm vaak vroeger in het park waar ik altijd skate... eerst over zo'n gap ollien en daarna in nosemanual landen. Als je dan aan het einde van het plateau erachter kwam moest je of stoppen of een soort van vage nollie maken om eraf te komen. Ben echt vaak van dat plateau afgelazerdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:38 schreef Goofup het volgende:
je wil niet weten hoe vaak ik vroeger op mijn plaat ben gegaan met een nosemanual
das toch niet zo gek, ik heb meestal me tail aan de achterkantquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:03 schreef Snever het volgende:
Mijn ATM deck is ook niet verkeerd maar de tail is versleten. Op 1 of andere manier heb ik voor mezelf altijd een standaard kant achter.
Ik wil wel een lekker krom deck en niet te breed. Ik ga binnenkort wel ff checken bij Frisco!
Er zit ook een verschil in de tail en nose (achter/voor). De nose is meestal langer en de tail stijler (in de oldschooltijd was dit net andersomquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:03 schreef Snever het volgende:
Mijn ATM deck is ook niet verkeerd maar de tail is versleten. Op 1 of andere manier heb ik voor mezelf altijd een standaard kant achter.
Als je toch naar Arnhem gaat, hebben ze bij Brainwash ook volop keus effe lekker reclame makenquote:Ik ga binnenkort wel ff checken bij Frisco!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |