ik doe ook vet veel primo's, maar die van hemquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:13 schreef Thomas B. het volgende:
Zat net trouwens deze weer even te kijken... echt een van de ziekste filmpjes die ik ooit heb gezien.
http://www.youtube.com/watch?v=WFOkCDEi17w
Rodney Mullen!!
Mja door hem ben ik ook allemaal van die vage truukjes gaan doen. Casperslide 180 flips en piggieback transfers enzo. Uiteraard wat minder stijlvol jaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:24 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik doe ook vet veel primo's, maar die van hem![]()
jah dat heb ik idd vandaag mogen ervarenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:50 schreef Thomas B. het volgende:
Zorg dat je aardig wat vaart hebt... dan is het wat makkelijker om in balans te blijven. Kijk wel uit bij nosemanuals want das vaak vervelender als die fout gaan
Mja het is echt acrobatenwerkquote:Op zondag 4 maart 2007 14:42 schreef morgane het volgende:
jemig, da's knap! Ik ga op 2 voeten al genadeloos op m'n bek![]()
waar is dat park?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Mja het is echt acrobatenwerk
[afbeelding]
Bedoel je Wesley?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:36 schreef Thomas B. het volgende:
Ik ken een gozer die echt heel goed is in manuals op één voet... dat ziet er heel lijp uit maar hij houdt het echt meters vol.
vette shit gast. echt winterspulquote:Op maandag 5 maart 2007 18:23 schreef hermanniet het volgende:
freestylertje en manualverslaafde meldt zich![]()
zie mij hier en hier in actie
dat gebeurd me weleens per ongelukquote:Op maandag 5 maart 2007 20:01 schreef luciferist het volgende:
[..]
vet :p
pop jij je board ook primo?
dus vanuit kickflip lama zeggen?
want dat lukt mij niet echt
gekkquote:Op maandag 5 maart 2007 18:23 schreef hermanniet het volgende:
freestylertje en manualverslaafde meldt zich![]()
zie mij hier en hier in actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |