quote:Op woensdag 13 december 2006 08:33 schreef miss_sly het volgende:
We sturen het kabinet naar huis...ow, dat zit al thuis....doen we het lekker nog een keer
Oquote:Op woensdag 13 december 2006 08:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk niet dat iemand behalve ikzelf daarmee kan zitten![]()
goedemorgen Geartsjuhquote:Op woensdag 13 december 2006 09:13 schreef Geartsjuh het volgende:
Goeiemorgen
Niks is beter dan je dag beginnen met een motie tegen Verdonk![]()
huh?quote:
jij blijft lekker hierquote:Op woensdag 13 december 2006 09:19 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik ga wel weg dan. Ik ken der toch niks van
quote:
quote:
Bij mij hoef je geen remmingen te hebben hoor,quote:
Ja lekkerquote:![]()
koffie?
misschien niet bij jou, maar tis beter, believe mequote:Op woensdag 13 december 2006 09:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Bij mij hoef je geen remmingen te hebben hoor,.
[..]
Ja lekker
o/quote:Op woensdag 13 december 2006 10:13 schreef Frutsel het volgende:
Personeelsfeest volgende week, 20 en 21 december
gaan we op deze boot
http://www.scylla-tours.com/dynasite.cfm?dssid=4392&dsmid=1458&schiffs_id=4
ze moeten op de winkel passen he, na de vorige motie tegen Verdonkquote:Op woensdag 13 december 2006 09:13 schreef Geartsjuh het volgende:
Ja maar ze zitten thuis maar toch doen ze nog aan besluitvorming maar eigenlijk moet dat uitgesteld worden zodat het nieuwe kabinet er mee aan de slag kan maar daar heeft het 'thuiszittende' kabinet geen zin in dus ze gaan lekker niet thuis zitten.
weet jij iets beters ?quote:Jeez, wat een land.
Nouja, zelfs Italie loopt het volgens mij nog beter.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ze moeten op de winkel passen he, na de vorige motie tegen Verdonk
[..]
weet jij iets beters ?
Klopt, omdat hij anders als php code word gezien, maar dat snap je denk ik wel ofniet,quote:Op woensdag 13 december 2006 10:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Die deed ik dus, maar FOK! amputeerde zijn arm.
En nu weer.
wel grappig, want als je jouw reactie quote, staat ie d'r welquote:Op woensdag 13 december 2006 10:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
En nu weer.
Ja! In 2007 elke dag vrolijk uit mijn bed, want de SP zit niet in het kabinet?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
[..]
weet jij iets beters ?
Heb hem geedit met een dubbele arm. FOK! amputeert er dan eentje.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wel grappig, want als je jouw reactie quote, staat ie d'r wel
Nee, heeft daar niet mee te maken. Heeft te maken met automatisch escapen van backslashes.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Klopt, omdat hij anders als php code word gezien, maar dat snap je denk ik wel ofniet,.
Tja, stel je voor dat er sociaal beleid wordt uitgevoerd.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja! In 2007 elke dag vrolijk uit mijn bed, want de SP zit niet in het kabinet?![]()
dat kunnen PVDA- CU en CDA ook prima hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 10:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, stel je voor dat er sociaal beleid wordt uitgevoerd.
Vraag is: wat is een sociaal beleid?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
ik heb net een geweldig mooie vrijstaande woning gezien.... 25 km van hier... voor nog geen 100.000 euriquote:Op woensdag 13 december 2006 10:45 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben net een heel lief schattig pandje bekeken
Mao en sociaalquote:Op woensdag 13 december 2006 10:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jamaar jamaar je he had toch al een huis?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:45 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben net een heel lief schattig pandje bekeken
Bijvoorbeeld het beleid wat de SP wil voeren.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vraag is: wat is een sociaal beleid?
mja of we zeggen weer dat alleen links sociaal en progressief isquote:Op woensdag 13 december 2006 11:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh we halen Mao weer uit de kast.
Als je toch bezig bent kun je dat ook nog wel zeggen ja.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja of we zeggen weer dat alleen links sociaal en progressief is
Wat is daar precies sociaal aan?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld het beleid wat de SP wil voeren.
Alweer die Verdonkquote:Op woensdag 13 december 2006 10:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Beslissing rond het uitzetten van asielzoekers uitstellen totdat er een nieuw kabinet is gevormd wat respresentabel is voor de voorkeur van de bevolking op dit moment. Oftewel, respect hebben voor de mening van de meerderheid van de Nederlandse bevolking.quote:weet jij iets beters ?
mja, daar ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:38 schreef Geartsjuh het volgende:
Beslissing rond het uitzetten van asielzoekers uitstellen totdat er een nieuw kabinet is gevormd wat respresentabel is voor de voorkeur van de bevolking op dit moment. Oftewel, respect hebben voor de mening van de meerderheid van de Nederlandse bevolking.
quote:Op woensdag 13 december 2006 12:05 schreef Reya het volgende:
Het lijkt hier vandaag zowaar enigszins goed te lopen
Neuh: Sitethief heeft me gekocht.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wordt ut straks: Alicey was te koop
quote:Op woensdag 13 december 2006 12:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Neuh: Sitethief heeft me gekocht.
Dat vertel ik je naderhand wel,quote:
Nou tis geen echte date natuurlijk,quote:Op woensdag 13 december 2006 12:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En wat ga je met die investering doen?
Ow? Misschien ik jou wel eerder dan jij mijquote:Op woensdag 13 december 2006 13:14 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat vertel ik je naderhand wel,.
Euromast en Erasmusbrug versierd met lichiesquote:Nou tis geen echte date natuurlijk,.
Gewoon iets leuks,.
Mischien kan Alicey mij R'dam bij nacht laten zien?
Pfffft, tis duidelijk tijd dat ik mijn veto ga gebruikenquote:Op woensdag 13 december 2006 11:38 schreef Geartsjuh het volgende:
Het is een te heikele kwestie om nu maar tegen de zin van zoveel mensen toch maar door te zetten. Verdonk gedraagt zich in mijn ogen als een klein kind wat denkt dat haar mening de enige juiste is. Heb dan het respect dit soort gevoelige beslissingen uit te stellen.
R'dam ziet er bij nacht hetzelfde uit als overdag, alleen iets donkerder.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:14 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat vertel ik je naderhand wel,.
Okay die was fout,.
[..]
Nou tis geen echte date natuurlijk,.
Gewoon iets leuks,.
Mischien kan Alicey mij R'dam bij nacht laten zien?
Het nachtleven, of is dat er niet?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
R'dam ziet er bij nacht hetzelfde uit als overdag, alleen iets donkerder.
Maar wat wil je precies zien dan?
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Het nachtleven, of is dat er niet?
Het gekke is eigenlijk dat ik nooit bij nacht uitgebreid heb gekeken wat er zoal is.quote:Ik heb dat in Amsterdam namelijk al gehad, zo'n Amsterdam bij nacht tour door een vriend,.
Oh, dat was me nog niet helemaal opgevallen..quote:Op woensdag 13 december 2006 14:07 schreef Reya het volgende:
[..]
![]()
Ik heb mijn dag niet helemaal, geloof ik.
idd \o/quote:Op woensdag 13 december 2006 14:12 schreef Reya het volgende:
Tijd om weer vrolijk te worden. Sjago en trerurig zijn is ook niet alles![]()
Hij doet ut,quote:
Nou dan weten we wat we moeten gaan doen, het nachtleven bekijken ,quote:Op woensdag 13 december 2006 14:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
[..]
Het gekke is eigenlijk dat ik nooit bij nacht uitgebreid heb gekeken wat er zoal is.
Zal eens nagaan of het de moeite waard is.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hij doet ut,. Alleen niet in quotes...
[..]
Nou dan weten we wat we moeten gaan doen, het nachtleven bekijken ,.
Want?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:38 schreef Reya het volgende:
Hmmm, ik heb morgenochtend om half negen een presentatiecollege. Dat gaat nog leuk worden![]()
Als ik uberhaupt al op een dergelijk tijdstip in een college zit, ben ik meestal nog half aan het slapen. Het komt weinig charmant over als je een presentatie houdt en je constant aan het gapen bentquote:
Wat koffie er in gieten. Ruggengraat opbouwen.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Als ik uberhaupt al op een dergelijk tijdstip in een college zit, ben ik meestal nog half aan het slapen. Het komt weinig charmant over als je een presentatie houdt en je constant aan het gapen bent![]()
hij springt en danst, misschien euforismequote:Op woensdag 13 december 2006 15:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dat een eufemisme voor alleen op de bank zitten?
Hopelijk wordt het dit keer watquote:Op woensdag 13 december 2006 17:29 schreef Isegrim het volgende:
Morgen kijkers voor mijn huis.Allemaal duimen graag!
Dat hoop ik ook!!! Ik zal de toko netjes schoonmaken, bloemetjes neerzetten en koekjes bakken.quote:
Doet 'ie altijdquote:Op woensdag 13 december 2006 10:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
En nu weer.
Heb je al meer info?quote:
Of dat niet doorgaat, weet ik nog niet (ik denk wel dat ze me aannemen), maar ik zie de functie zelf niet zo erg zitten.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:43 schreef miss_sly het volgende:
Gaat ABN AMRO niet door?
En succes morgen![]()
Alleen dat ik er om half 7 moet zijn, bier mag drinken, de 2 euro entree niet hoef te betalen omdat ik vip ben en ergens tussen 1900 en 2030 een kwartiertje plaatjes draai.quote:
Geen bier voor je set he!quote:Op woensdag 13 december 2006 19:08 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Alleen dat ik er om half 7 moet zijn, bier mag drinken, de 2 euro entree niet hoef te betalen omdat ik vip ben en ergens tussen 1900 en 2030 een kwartiertje plaatjes draai.
Idd, Verdonk roept die motie zelf af. Dat ze geen generaal pardon doet, da's niet vreemd. Zeker niet met haar verledenquote:Op woensdag 13 december 2006 09:13 schreef Geartsjuh het volgende:
Goeiemorgen
Niks is beter dan je dag beginnen met een motie tegen Verdonk![]()
[..]
Ja maar ze zitten thuis maar toch doen ze nog aan besluitvorming maar eigenlijk moet dat uitgesteld worden zodat het nieuwe kabinet er mee aan de slag kan maar daar heeft het 'thuiszittende' kabinet geen zin in dus ze gaan lekker niet thuis zitten.
Jeez, wat een land.
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Moet je precies doen dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:41 schreef Isegrim het volgende:
Dank je.
En ik ben ook nog voorgesteld voor een superleuke vacature, veel leuker dan die bij ABN AMRO. Hopen dat dat iets wordt.
Met Jochem van de Raboquote:
wanneer kom jij je bed ophalenquote:
Goede vraag. Maar eens wat gaan plannen danquote:Op woensdag 13 december 2006 23:38 schreef het_fokschaap het volgende:
wanneer kom jij je bed ophalen
de poes gebruikt het nu als plek waar ik niet bij kan komen als ze de kamer uit moet
past er een 2 persoons matras achter in je auto ?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Goede vraag. Maar eens wat gaan plannen dan![]()
Denk ut niet maar paps heb een station wagen dus die moet ik even lief aan gaan kijkenquote:Op donderdag 14 december 2006 08:01 schreef het_fokschaap het volgende:
past er een 2 persoons matras achter in je auto ?
Gisteravond nog goedgekomen met het vinden van een model?quote:
het is herfst hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 08:30 schreef Alicey het volgende:
alicey voelt zich vandaag een beetje
Mijn biologische klok is een beetje van slag.. Ik heb ook regelmatig een onverzadigbare behoefte aan seks.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is herftst hoo
de lente is pas weer in maart
Op zoek naar een relatie dus,quote:Op donderdag 14 december 2006 08:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn biologische klok is een beetje van slag.. Ik heb ook regelmatig een onverzadigbare behoefte aan seks.
Alsof een relatie een garantie is op seksquote:Op donderdag 14 december 2006 08:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Op zoek naar een relatie dus,.
Op zoek naar een gigolo danquote:Op donderdag 14 december 2006 09:03 schreef Geartsjuh het volgende:
Morning
[..]
Alsof een relatie een garantie is op seks
Nee, weet ik, dat maak ik op dit moment mee,quote:Op donderdag 14 december 2006 09:03 schreef Geartsjuh het volgende:
Morning
[..]
je hebt een relatie, maar geen sex ? afbreken die handelquote:Op donderdag 14 december 2006 09:04 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nee, weet ik, dat maak ik op dit moment mee,.
Of een minnaarquote:Op donderdag 14 december 2006 09:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Op zoek naar een gigolo dan
Dat is weer een andere kwestie.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Op zoek naar een relatie dus,.
T ligt gelukkig net iets anders,quote:Op donderdag 14 december 2006 09:05 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je hebt een relatie, maar geen sex ? afbreken die handel
quote:
Mee eensquote:Op woensdag 13 december 2006 23:28 schreef Light het volgende:
[..]
Idd, Verdonk roept die motie zelf af. Dat ze geen generaal pardon doet, da's niet vreemd. Zeker niet met haar verledenMaar stoppen met uitzetten is niet onomkeerbaar, uitzetten wel. Een generaal pardon ook, maar dan de andere kant op.
Niet?quote:Op donderdag 14 december 2006 09:03 schreef Geartsjuh het volgende:
Mja op zich kan ik me er ook wel in vindenquote:Op donderdag 14 december 2006 09:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Mee eens. Tijdelijk stopzetten met uitzetten is toch echt niet zo'n vreselijk drastisch besluit. Alsof nu alle buitenlanders denken: "Jeuj! In Nederland wordt tijdelijk niemand uitgezet! Nu snel met z'n allen er op af!" Right..
.
Ik vind de huidige uitkomst btw niet gek. VVD en CDA kunnen nog steeds door, Verdonk van haar beleid afgezet en een tijdelijke stop op het uitzetten (nouja, voor bepaalde groepen dan..). Ben ook wel benieuwd naar het debat van vanmiddag.
't is wel een beetjequote:Op donderdag 14 december 2006 09:14 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Mee eens. Tijdelijk stopzetten met uitzetten is toch echt niet zo'n vreselijk drastisch besluit. Alsof nu alle buitenlanders denken: "Jeuj! In Nederland wordt tijdelijk niemand uitgezet! Nu snel met z'n allen er op af!" Right..
.
Ik vind de huidige uitkomst btw niet gek. VVD en CDA kunnen nog steeds door, Verdonk van haar beleid afgezet en een tijdelijke stop op het uitzetten (nouja, voor bepaalde groepen dan..). Ben ook wel benieuwd naar het debat van vanmiddag.
Dit is een dag van rouwquote:Op donderdag 14 december 2006 09:21 schreef Geartsjuh het volgende:
Sorry, iemand moest het je vertellen.
Ook helemaal in eenquote:Op donderdag 14 december 2006 09:35 schreef miss_sly het volgende:
Doffy![]()
Ik fietste net naar mijn werk en ik had weer zo'n moment dat ik rondkeek en weer eens besefte hoe mooi ik Amsterdam vind en hoe blij ik ben dat ik hier in deze geweldige stad woon![]()
Dat ben ik bijna dagelijksquote:
en over 2 jaar wordt het nog mooierquote:Op donderdag 14 december 2006 09:35 schreef miss_sly het volgende:
Doffy![]()
Ik fietste net naar mijn werk en ik had weer zo'n moment dat ik rondkeek en weer eens besefte hoe mooi ik Amsterdam vind en hoe blij ik ben dat ik hier in deze geweldige stad woon![]()
Maken we er een nationalequote:Op donderdag 14 december 2006 09:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat ben ik bijna dagelijks
Maar inderdaad nu nog even een beetje meerdan normaal op mijn mooie Amsterdam
en het is al zoquote:Op donderdag 14 december 2006 09:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en over 2 jaar wordt het nog mooier
Ik doe meequote:Op donderdag 14 december 2006 09:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maken we er een nationaledag van.
Neuh, ze is nog bruikbaar om te kokenquote:Op donderdag 14 december 2006 09:27 schreef Alicey het volgende:
Ga je dr nu dumpen liv?
Jaaaahquote:
studentenquote:Op donderdag 14 december 2006 10:26 schreef Reya het volgende:
Hmmm, mijn ene onderzoeksgenoot had al gemeld dat hij zich flink had verslapen en de andere heb ik net wakker gebeld
Oh, je neemt er een minnares bij?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Neuh, ze is nog bruikbaar om te koken![]()
Overleef je dat nog, 8 dagen wachten?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:35 schreef miss_sly het volgende:
Nog 8 dagen, dan ben ik jarig en mag ik eindelijk het pakje dat onder de kerstboom ligt openmaken![]()
* miss_sly is niet nieuwsgierig
misschien dat het meevalt en dat we het pakje nog tot na de kerst kunnen laten liggen. is wel zo leuk voor het totaalplaatjequote:Op donderdag 14 december 2006 10:35 schreef miss_sly het volgende:
Nog 8 dagen, dan ben ik jarig en mag ik eindelijk het pakje dat onder de kerstboom ligt openmaken![]()
* miss_sly is niet nieuwsgierig
Ik betaal al aan 5 vrouwen alimentatiequote:
Altijd.quote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 10:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien dat het meevalt en dat we het pakje nog tot na de kerst kunnen laten liggen. is wel zo leuk voor het totaalplaatje
Niet trouwen liv, daar gaat het verkeerd.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik betaal al aan 5 vrouwen alimentatie![]()
welke?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:40 schreef Reya het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste FOK1-award ooit gewonnen
quote:G.J. Schutte Trofee - User die altijd netjes blijft en ook eigenlijk altijd gelijk heeft.
Deze eerbiedwaardige trofee gaat naar Reya , met 5 voordrachten.
Gefeliquote:Op donderdag 14 december 2006 11:40 schreef Reya het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste FOK1-award ooit gewonnen
Terechtquote:
De laatste keer dat ik in Rotterdam was kon ik nog mijn bibliotheekpas gebruiken om door die poortjes te komenquote:Op donderdag 14 december 2006 15:01 schreef Alicey het volgende:
Was het idee van de OV chipkaart niet dat je met een chipkaart overal OV kunt gebruiken? Ik heb een RET OV chipkaart die niet werkt in de rampstadrail en ik krijg net een e-mail van de NS die me nog een chipkaart door mijn strot wil douwen.
Het gaat niet om door die poortjes te komen, het gaat er om dat je automatisch betaalt en dus geen strippenkaarten, treinkaartjes en andere ellende meer hoeft te kopen.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:11 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Rotterdam was kon ik nog mijn bibliotheekpas gebruiken om door die poortjes te komen.
Lijkt me niet voorbehouden aan moslima's.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:26 schreef Godslasteraar het volgende:
mmm, mischien toch meer geschikt voor in WFL?
Neuken moslima's goed voor de gezondheid!
Ja en nou word ik dus volgend jaar geopereerd.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:09 schreef Alicey het volgende:
Had je dat niet een tijd terug ook al?
Daarna wordt de kans er op kleiner en/of wordt het definitief opgelost?quote:Op donderdag 14 december 2006 17:06 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja en nou word ik dus volgend jaar geopereerd.
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:54 schreef -Trinity- het volgende:
Door m'n voet gegaan.
quote:Op donderdag 14 december 2006 17:06 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja en nou word ik dus volgend jaar geopereerd.
Meestal biedt het een definitieve oplossing, het lukt niet altijd, maar meestal wel. Wordt een dagbehandeling ('s ochtends in Spaarne hoofddorp, en dan 's avonds ofzo naar huis) en 1 week niet lopen en napijn en 3 maanden rustig aan.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:08 schreef Alicey het volgende:
Daarna wordt de kans er op kleiner en/of wordt het definitief opgelost?
Als dat het dan oplost..quote:Op donderdag 14 december 2006 17:46 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Meestal biedt het een definitieve oplossing, het lukt niet altijd, maar meestal wel. Wordt een dagbehandeling ('s ochtends in Spaarne hoofddorp, en dan 's avonds ofzo naar huis) en 1 week niet lopen en napijn en 3 maanden rustig aan.
Ik zie er niets vreemds aan, maar ik ben natuurlijk geen radioloog.quote:
Pas nu je het zegt valt het me op.quote:Edit nr 2: geen grapjes over hoe het eruit ziet.
Dat witte stipje is een stukje lood wat ze op mijn huid hadden geplakt waar ze de 'bult' zagen, en daar waar je dat rondje ziet, dat is het extra botfragmentjequote:Op donderdag 14 december 2006 20:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als dat het dan oplost..
[..]
Ik zie er niets vreemds aan, maar ik ben natuurlijk geen radioloog.
[..]
Pas nu je het zegt valt het me op.
hmm k teveel bot klinkt dan weer niet goed.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dat witte stipje is een stukje lood wat ze op mijn huid hadden geplakt waar ze de 'bult' zagen, en daar waar je dat rondje ziet, dat is het extra botfragmentje.
Het is niet teveel, want in mijn linkervoet zit hij hoogst waarschijnlijk ook (je groeit symmetrisch), en daar heb ik geen last van. Alleen groeit je voet er afhankelijk van: er is een pees aan gaan hechten en die is losgeraakt toen ik nog in de groei was en schuurt er nu overheen doordat er speling tussen zit en dat doet zeer.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:40 schreef Alicey het volgende:
hmm k teveel bot klinkt dan weer niet goed.
hmm op die manier.. maar klinkt desondanks nogal eh... niet fijn enzo.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:44 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het is niet teveel, want in mijn linkervoet zit hij hoogst waarschijnlijk ook (je groeit symmetrisch), en daar heb ik geen last van. Alleen groeit je voet er afhankelijk van: er is een pees aan gaan hechten en die is losgeraakt toen ik nog in de groei was en schuurt er nu overheen doordat er speling tussen zit en dat doet zeer.
Wordt dus o.a. filmavondje plannen in die 3 maandenquote:Op donderdag 14 december 2006 17:46 schreef -Trinity- het volgende:
Meestal biedt het een definitieve oplossing, het lukt niet altijd, maar meestal wel. Wordt een dagbehandeling ('s ochtends in Spaarne hoofddorp, en dan 's avonds ofzo naar huis) en 1 week niet lopen en napijn en 3 maanden rustig aan.
waneer gaat het gebeuren Trinity?quote:Op vrijdag 15 december 2006 07:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wordt dus o.a. filmavondje plannen in die 3 maanden![]()
![]()
Jeuhhhhquote:Op vrijdag 15 december 2006 07:43 schreef Causa het volgende:
Alicey en livEliveD
Nice livEliveDHij is blij zie je?
ik kan wel zeggen hoe het eruit ziet en dat is dan geen grapjequote:Op donderdag 14 december 2006 17:46 schreef -Trinity- het volgende:
Edit nr 2: geen grapjes over hoe het eruit ziet.
apartquote:Op vrijdag 15 december 2006 07:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jeuhhhh![]()
![]()
![]()
Ik heb gelijk maar even een mooi nummer geschreven met daarbij een peperdure clip
http://www.youtube.com/watch?v=Q3PqMS_rwpk![]()
![]()
Er zijn zoveel gekken in deze wereldquote:
gezellige kleurrijke boel dan ook op deze aardklootquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Er zijn zoveel gekken in deze wereld![]()
Goedemorgen livquote:Op vrijdag 15 december 2006 07:40 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen, beste mensen van de parochie.
[afbeelding]
![]()
Causaquote:Op vrijdag 15 december 2006 07:43 schreef Causa het volgende:
Alicey en livEliveD
Nice livEliveDHij is blij zie je?
was het nu dan eindelijk eens droog onderweg?quote:
Ik vond het heerlijk buitenquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:30 schreef Causa het volgende:
[..]
was het nu dan eindelijk eens droog onderweg?
Nee nee! in heb een onuitputtelijke knuffelbronquote:
Je bent in eenquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:33 schreef Causa het volgende:
[..]
Nee nee! in heb een onuitputtelijke knuffelbron
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanmorgen werd ik wakker met het gevoel een hele dag knuffelend door te brengen. Toevallig dat je erover begint.
Helaas is swellow te werk dus verder dan cyberknufjes kom ik niet voorlopig.
ohja, het is vrijdag natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:31 schreef Alicey het volgende:
Gaat nog wat worden hier. Vanavond een feestje bij een ander bedrijf in dit pand. Bijna alle bureaus zijn daar nu weg, wat inhoudt dat er later op de dag een paar bij ons komen zitten.
Ach, het gaat vast leuk worden vanavondquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:37 schreef Causa het volgende:
[..]
ohja, het is vrijdag natuurlijk.
Is leuk een beetje afwisseling zo
aanstekelijkquote:
jah,quote:
Ik ga er ook heen, maar ik heb gewoon een uitnodiging hoor.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:39 schreef Frutsel het volgende:
Ga je zelf ook naar dat feessie Alicey?
Gewoon naar binnen sneaken
Da's een nadeel aan lange rokken ja.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:40 schreef Causa het volgende:
[..]
aanstekelijk
Ik moest gister plost fietsen. Ik miste de bus, automobilisten die ik ken niet thuis, fiets van schoonzus geleend.
was best een uitdaging, zonder conditie in de harde wind, maar vooral met een lange rok die na 1 trap al weer boven de knie schuift
Geen katten om te knuffelen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:43 schreef Causa het volgende:
[..]
jah,ik wil heel graag verstand op nul en de hele dag knus knuffen.
Maar in plaats daarvan zal ik in de loop van de dag gaan huisje poetsen ws.
Goed idee! katten, fretten, allemaal knuffelbaarquote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel ziet zijn eigen avatar en zijn eigen fotoboek![]()
kom maar knuffelen![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:58 schreef Causa het volgende:
[..]
Goed idee! katten, fretten, allemaal knuffelbaar![]()
Mogguh beebquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:59 schreef Geartsjuh het volgende:
Goeiemorgen
Het is vrijdagochtend.
Ik schaamde me best want ik had er een fleece-huis-broek onder (oranje nog wel) met een witte maillot (spelling vergeten) er over om hem in te tomen en te verstoppen en daar weer lange bruine kousen over. Zonder bedekkende rok is dat redelijk belachelijk om te zienquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's een nadeel aan lange rokken ja.Al denken bouwvakkers daar anders over
Maar nog overleefd, ondanks de slechte conditie?
quote:
6 urrtjes? Vanaf 3 uur aan het werk?quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:59 schreef Frutsel het volgende:
Zow, eerste van de zes uurtjes zit er al weer op. Bijna weekend![]()
looolquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:08 schreef Causa het volgende:
[..]
6 urrtjes? Vanaf 3 uur aan het werk?![]()
Goedemorgen Geartsjuh
Mjah, idd.. Wel kleuirrijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:04 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik schaamde me best want ik had er een fleece-huis-broek onder (oranje nog wel) met een witte maillot (spelling vergeten) er over om hem in te tomen en te verstoppen en daar weer lange bruine kousen over. Zonder bedekkende rok is dat redelijk belachelijk om te zien
oops, "van de" over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
loool![]()
neej, ik moet er zes vandaag en de eerste zit er al op ...
misschien associeerde ik daarom het woord "gekken" vanmorgen met "kleurrijk" toen ik het er vanmorgen met livEliveD over had.quote:
Huhquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:22 schreef Causa het volgende:
[..]
misschien associeerde ik daarom het woord "gekken" vanmorgen met "kleurrijk" toen ik het er vanmorgen met livEliveD over had.![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:20 schreef Causa het volgende:
[..]
oops, "van de" over het hoofd gezien![]()
Vergat nog te antwoorden verders.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's een nadeel aan lange rokken ja.Al denken bouwvakkers daar anders over
Maar nog overleefd, ondanks de slechte conditie?
Verslaving alertquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:29 schreef Causa het volgende:
[..]
Vergat nog te antwoorden verders.
Een beetje overleefd. Ik was meteen te moe voor m'n afspraak, dus die heb ik verprutst, en dat is wel jammer dus nu heb ik weer veel te doen om dat weer te herstellen. Ben ik ook weer van de straat
Eenmaal weer thuis heb ik gewoon de rest van de dag sims huisdieren gespeeld. Die heb ik net nieuw en vind ik heel erg leuk.
Mjah, rustig aan doen vrees ik...quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:36 schreef -Trinity- het volgende:
Gisteravond was mijn voet enorm gaan zwellen dus omhoog en een natte theekdoek eromheen. Vandaag al minder maar nog steeds verbandje erom. Shit happens.
morrie Trinityquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:36 schreef -Trinity- het volgende:
Gisteravond was mijn voet enorm gaan zwellen dus omhoog en een natte theekdoek eromheen. Vandaag al minder maar nog steeds verbandje erom. Shit happens.
Ik zie nu de woordspeling pas.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:36 schreef -Trinity- het volgende:
ach, dan had je weer gedacht dat je eigenlijk had moeten opstaan...zo is er altijd wel wat te zeurenquote:
Ik vind het met huisdieren erin 100% verbeterd en leuker. En ze hebben het zo herkenbaar nagemaakt!quote:
Sri Isopanisad wijsheidquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ach, dan had je weer gedacht dat je eigenlijk had moeten opstaan...zo is er altijd wel wat te zeuren
Misschien is Zoo TYcoon ook wel wat voor je ... dat je je eigen dierentuin kan bouwenquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:56 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik vind het met huisdieren erin 100% verbeterd en leuker. En ze hebben het zo herkenbaar nagemaakt!
De katten vind ik het leukste. Enige aparte is dat je simskatten langzaam aan kan opvoeden, via straf of beloning, maar nog aparter is dat het katten zijn die je bevelen kan leren![]()
dat is dan evolutionair compensatiegedrag. het brein in de mens is pas echt goed gaan groeien toen de mens vleeseter werdquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:20 schreef Geartsjuh het volgende:
Intelligente mensen vaker vegetariër
![]()
Sure, je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat is dan evolutionair compensatiegedrag. het brein in de mens is pas echt goed gaan groeien toen de mens vleeseter werd
Vraag me af of omgekeerd ook waar is,quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:20 schreef Geartsjuh het volgende:
![]()
goed idee, maar toch maar niet. Ik "doe" sinds meer dan tien jaar niet meer aan kooidierenquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien is Zoo TYcoon ook wel wat voor je ... dat je je eigen dierentuin kan bouwen
Volgens mij moet het zijn: intelligente mens vanzelfsprekend vegetarierquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:45 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Vraag me af of omgekeerd ook waar is,.
Een dag waarop ik in mijn onoplettendheid alles sloop.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:48 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dan had je deze geweldige dag gemist.
Ik trek het gemiddelde van de vleeseter nogal omlaag ben ik bangquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:20 schreef Geartsjuh het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:51 schreef Causa het volgende:
[..]
Volgens mij moet het zijn: intelligente mens vanzelfsprekend vegetarier![]()
![]()
Dat verklaart natuurlijk waarom ik mn propedeuse pas in mn derde jaar heb gehaaldquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:51 schreef Causa het volgende:
[..]
Volgens mij moet het zijn: intelligente mens vanzelfsprekend vegetarier![]()
![]()
Ja, als ik daar nu zin in heb. Laat me dan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ach, dan had je weer gedacht dat je eigenlijk had moeten opstaan...zo is er altijd wel wat te zeuren
Die katten ben ik nog niet tegengekomen nee.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:56 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik vind het met huisdieren erin 100% verbeterd en leuker. En ze hebben het zo herkenbaar nagemaakt!
De katten vind ik het leukste. Enige aparte is dat je simskatten langzaam aan kan opvoeden, via straf of beloning, maar nog aparter is dat het katten zijn die je bevelen kan leren![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:01 schreef Causa het volgende:
[..]
Sri Isopanisad wijsheid
De illusie van de gedachte "had ik zus of zo, of was het zus of zo, dan was àlles goed"
Voor ik al te diepzinnig dreig te worden; Vandaag zijn m'n neefjes jarig. Ze worden 3 en ik ga om half drie die kant op
Je verveelde je toch?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:01 schreef Reya het volgende:
Ik ga maar eens een nieuw paspoort aanvragen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |