* Alicey heeft niet eens een zolder.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:44 schreef Causa het volgende:
[..]
Wij hebben hem gister van zolder gehaald
Ga je wel een kerstboom kopen? Is dat wel je gewoonte?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar in mijn kelder heb ik ook geen kerstboom.
Ik denk het wel, een kleintje.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:01 schreef Causa het volgende:
[..]
Ga je wel een kerstboom kopen? Is dat wel je gewoonte?
Een zware kat?quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:09 schreef Causa het volgende:
leuk Alicey![]()
De slingers zitten er hier nu ook in.
Alleen onze kleine Nimê heeft een poosje op de doos kerstspullen geslapen afgelopen jaar, en er komen nu wat kapotte kerstversierselen uit.
nee de kleinste, die grijze. niet zwaar maar wel springerig en bewegelijk.quote:
Hmm een kerstbal op de grond leggen en er keihard op stampen (ook als je een kat bent) is niet echt bevorderlijk nee.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:16 schreef Causa het volgende:
[..]
nee de kleinste, die grijze. niet zwaar maar wel springerig en bewegelijk.
Maar als je 2,5 kilo op een kerstbal legt is ie wel stuk hoor.
Denk ik.
en anders wordt het tijd voor een wetenschappelijk topic over de draagkracht of breekbaarheid van kerstversiersels.
Misschien wil iemand anders dat doen want ik waag m'n kerstspullen verders niet aan onderzoek ervoor![]()
Ja, hoewel ik misschien beter over en sluiten had kunnen doen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:22 schreef VonHinten het volgende:
Lo all
Alicey, ik zie dat je een zwaar edit-dagje achter de rug hebt in het 'GODS LIEFDE' topic?![]()
![]()
Feliquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik ben aangenomen!![]()
Mijn eerste echte baan
En ik ben nog niet eens afgestudeerd.
Ik moet ook nog een keer voor jou koken!quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:56 schreef Geartsjuh het volgende:
Maar eerst ga ik jou nog leren koken.
Goedzo!quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik ben aangenomen!![]()
Mijn eerste echte baan
En ik ben nog niet eens afgestudeerd.
hmz, klok loopt niet goed ofzoquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:57 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 12-12-2006 om 16:57 met als onderwerp "Dinsdag"
Ah, bureau onderzoeker. Ofwel onderzoeker van bureau'squote:Op dinsdag 12 december 2006 21:41 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ga aan de slag als desk researcher. Dingen uitpluizen enzo
.
ik heb in mn php-script gewoon "date("d-m-Y \o\m H:i")" gezetquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:21 schreef Light het volgende:
[..]
We zitten op GMT + 1, niet GMT - 1. Detail verder
Dan moet de tijd op de server goed ingesteld worden (inclusief de tijdzone).quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb in mn php-script gewoon "date("d-m-Y \o\m H:i")" gezet
Wat heben we nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:20 schreef Reya het volgende:
Nederland weet zich weer eens succesvol op de kaart te zetten als de bananenrepubliek van Europa.
Ach welja, boeien, gaat om de inhoudquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:22 schreef Light het volgende:
Wat heben we nu weer gedaan?
precies!quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ach welja, boeien, gaat om de inhoud![]()
Lijkt me verstandig. Slapen is het beste medicijnquote:
Het zal wel te maken hebben met [upd] Motie van afkeuring tegen Verdonk . En daar mag het kabinet zichzelf op aankijken.quote:
Mjah ik verbaas me er ook over.. Stabiele politiek is het de laatste tijd niet. Aan de andere kant is het wel beter dan een soap-serie.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:06 schreef Light het volgende:
[..]
Het zal wel te maken hebben met [upd] Motie van afkeuring tegen Verdonk . En daar mag het kabinet zichzelf op aankijken.
Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 13 december 2006 08:33 schreef miss_sly het volgende:
We sturen het kabinet naar huis...ow, dat zit al thuis....doen we het lekker nog een keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |