Ik doe meequote:Op donderdag 14 december 2006 09:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maken we er een nationaledag van.
Neuh, ze is nog bruikbaar om te kokenquote:Op donderdag 14 december 2006 09:27 schreef Alicey het volgende:
Ga je dr nu dumpen liv?
Jaaaahquote:
studentenquote:Op donderdag 14 december 2006 10:26 schreef Reya het volgende:
Hmmm, mijn ene onderzoeksgenoot had al gemeld dat hij zich flink had verslapen en de andere heb ik net wakker gebeld
Oh, je neemt er een minnares bij?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Neuh, ze is nog bruikbaar om te koken![]()
Overleef je dat nog, 8 dagen wachten?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:35 schreef miss_sly het volgende:
Nog 8 dagen, dan ben ik jarig en mag ik eindelijk het pakje dat onder de kerstboom ligt openmaken![]()
* miss_sly is niet nieuwsgierig
misschien dat het meevalt en dat we het pakje nog tot na de kerst kunnen laten liggen. is wel zo leuk voor het totaalplaatjequote:Op donderdag 14 december 2006 10:35 schreef miss_sly het volgende:
Nog 8 dagen, dan ben ik jarig en mag ik eindelijk het pakje dat onder de kerstboom ligt openmaken![]()
* miss_sly is niet nieuwsgierig
Ik betaal al aan 5 vrouwen alimentatiequote:
Altijd.quote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 10:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien dat het meevalt en dat we het pakje nog tot na de kerst kunnen laten liggen. is wel zo leuk voor het totaalplaatje
Niet trouwen liv, daar gaat het verkeerd.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik betaal al aan 5 vrouwen alimentatie![]()
welke?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:40 schreef Reya het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste FOK1-award ooit gewonnen
quote:G.J. Schutte Trofee - User die altijd netjes blijft en ook eigenlijk altijd gelijk heeft.
Deze eerbiedwaardige trofee gaat naar Reya , met 5 voordrachten.
Gefeliquote:Op donderdag 14 december 2006 11:40 schreef Reya het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste FOK1-award ooit gewonnen
Terechtquote:
De laatste keer dat ik in Rotterdam was kon ik nog mijn bibliotheekpas gebruiken om door die poortjes te komenquote:Op donderdag 14 december 2006 15:01 schreef Alicey het volgende:
Was het idee van de OV chipkaart niet dat je met een chipkaart overal OV kunt gebruiken? Ik heb een RET OV chipkaart die niet werkt in de rampstadrail en ik krijg net een e-mail van de NS die me nog een chipkaart door mijn strot wil douwen.
Het gaat niet om door die poortjes te komen, het gaat er om dat je automatisch betaalt en dus geen strippenkaarten, treinkaartjes en andere ellende meer hoeft te kopen.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:11 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Rotterdam was kon ik nog mijn bibliotheekpas gebruiken om door die poortjes te komen.
Lijkt me niet voorbehouden aan moslima's.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:26 schreef Godslasteraar het volgende:
mmm, mischien toch meer geschikt voor in WFL?
Neuken moslima's goed voor de gezondheid!
Ja en nou word ik dus volgend jaar geopereerd.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:09 schreef Alicey het volgende:
Had je dat niet een tijd terug ook al?
Daarna wordt de kans er op kleiner en/of wordt het definitief opgelost?quote:Op donderdag 14 december 2006 17:06 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja en nou word ik dus volgend jaar geopereerd.
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:54 schreef -Trinity- het volgende:
Door m'n voet gegaan.
quote:Op donderdag 14 december 2006 17:06 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja en nou word ik dus volgend jaar geopereerd.
Meestal biedt het een definitieve oplossing, het lukt niet altijd, maar meestal wel. Wordt een dagbehandeling ('s ochtends in Spaarne hoofddorp, en dan 's avonds ofzo naar huis) en 1 week niet lopen en napijn en 3 maanden rustig aan.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:08 schreef Alicey het volgende:
Daarna wordt de kans er op kleiner en/of wordt het definitief opgelost?
Als dat het dan oplost..quote:Op donderdag 14 december 2006 17:46 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Meestal biedt het een definitieve oplossing, het lukt niet altijd, maar meestal wel. Wordt een dagbehandeling ('s ochtends in Spaarne hoofddorp, en dan 's avonds ofzo naar huis) en 1 week niet lopen en napijn en 3 maanden rustig aan.
Ik zie er niets vreemds aan, maar ik ben natuurlijk geen radioloog.quote:
Pas nu je het zegt valt het me op.quote:Edit nr 2: geen grapjes over hoe het eruit ziet.
Dat witte stipje is een stukje lood wat ze op mijn huid hadden geplakt waar ze de 'bult' zagen, en daar waar je dat rondje ziet, dat is het extra botfragmentjequote:Op donderdag 14 december 2006 20:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als dat het dan oplost..
[..]
Ik zie er niets vreemds aan, maar ik ben natuurlijk geen radioloog.
[..]
Pas nu je het zegt valt het me op.
hmm k teveel bot klinkt dan weer niet goed.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dat witte stipje is een stukje lood wat ze op mijn huid hadden geplakt waar ze de 'bult' zagen, en daar waar je dat rondje ziet, dat is het extra botfragmentje.
Het is niet teveel, want in mijn linkervoet zit hij hoogst waarschijnlijk ook (je groeit symmetrisch), en daar heb ik geen last van. Alleen groeit je voet er afhankelijk van: er is een pees aan gaan hechten en die is losgeraakt toen ik nog in de groei was en schuurt er nu overheen doordat er speling tussen zit en dat doet zeer.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:40 schreef Alicey het volgende:
hmm k teveel bot klinkt dan weer niet goed.
hmm op die manier.. maar klinkt desondanks nogal eh... niet fijn enzo.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:44 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het is niet teveel, want in mijn linkervoet zit hij hoogst waarschijnlijk ook (je groeit symmetrisch), en daar heb ik geen last van. Alleen groeit je voet er afhankelijk van: er is een pees aan gaan hechten en die is losgeraakt toen ik nog in de groei was en schuurt er nu overheen doordat er speling tussen zit en dat doet zeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |