Moet je precies doen dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:41 schreef Isegrim het volgende:
Dank je.
En ik ben ook nog voorgesteld voor een superleuke vacature, veel leuker dan die bij ABN AMRO. Hopen dat dat iets wordt.
Met Jochem van de Raboquote:
wanneer kom jij je bed ophalenquote:
Goede vraag. Maar eens wat gaan plannen danquote:Op woensdag 13 december 2006 23:38 schreef het_fokschaap het volgende:
wanneer kom jij je bed ophalen
de poes gebruikt het nu als plek waar ik niet bij kan komen als ze de kamer uit moet
past er een 2 persoons matras achter in je auto ?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Goede vraag. Maar eens wat gaan plannen dan![]()
Denk ut niet maar paps heb een station wagen dus die moet ik even lief aan gaan kijkenquote:Op donderdag 14 december 2006 08:01 schreef het_fokschaap het volgende:
past er een 2 persoons matras achter in je auto ?
Gisteravond nog goedgekomen met het vinden van een model?quote:
het is herfst hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 08:30 schreef Alicey het volgende:
alicey voelt zich vandaag een beetje
Mijn biologische klok is een beetje van slag.. Ik heb ook regelmatig een onverzadigbare behoefte aan seks.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is herftst hoo
de lente is pas weer in maart
Op zoek naar een relatie dus,quote:Op donderdag 14 december 2006 08:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn biologische klok is een beetje van slag.. Ik heb ook regelmatig een onverzadigbare behoefte aan seks.
Alsof een relatie een garantie is op seksquote:Op donderdag 14 december 2006 08:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Op zoek naar een relatie dus,.
Op zoek naar een gigolo danquote:Op donderdag 14 december 2006 09:03 schreef Geartsjuh het volgende:
Morning
[..]
Alsof een relatie een garantie is op seks
Nee, weet ik, dat maak ik op dit moment mee,quote:Op donderdag 14 december 2006 09:03 schreef Geartsjuh het volgende:
Morning
[..]
je hebt een relatie, maar geen sex ? afbreken die handelquote:Op donderdag 14 december 2006 09:04 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nee, weet ik, dat maak ik op dit moment mee,.
Of een minnaarquote:Op donderdag 14 december 2006 09:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Op zoek naar een gigolo dan
Dat is weer een andere kwestie.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Op zoek naar een relatie dus,.
T ligt gelukkig net iets anders,quote:Op donderdag 14 december 2006 09:05 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je hebt een relatie, maar geen sex ? afbreken die handel
quote:
Mee eensquote:Op woensdag 13 december 2006 23:28 schreef Light het volgende:
[..]
Idd, Verdonk roept die motie zelf af. Dat ze geen generaal pardon doet, da's niet vreemd. Zeker niet met haar verledenMaar stoppen met uitzetten is niet onomkeerbaar, uitzetten wel. Een generaal pardon ook, maar dan de andere kant op.
Niet?quote:Op donderdag 14 december 2006 09:03 schreef Geartsjuh het volgende:
Mja op zich kan ik me er ook wel in vindenquote:Op donderdag 14 december 2006 09:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Mee eens. Tijdelijk stopzetten met uitzetten is toch echt niet zo'n vreselijk drastisch besluit. Alsof nu alle buitenlanders denken: "Jeuj! In Nederland wordt tijdelijk niemand uitgezet! Nu snel met z'n allen er op af!" Right..
.
Ik vind de huidige uitkomst btw niet gek. VVD en CDA kunnen nog steeds door, Verdonk van haar beleid afgezet en een tijdelijke stop op het uitzetten (nouja, voor bepaalde groepen dan..). Ben ook wel benieuwd naar het debat van vanmiddag.
't is wel een beetjequote:Op donderdag 14 december 2006 09:14 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Mee eens. Tijdelijk stopzetten met uitzetten is toch echt niet zo'n vreselijk drastisch besluit. Alsof nu alle buitenlanders denken: "Jeuj! In Nederland wordt tijdelijk niemand uitgezet! Nu snel met z'n allen er op af!" Right..
.
Ik vind de huidige uitkomst btw niet gek. VVD en CDA kunnen nog steeds door, Verdonk van haar beleid afgezet en een tijdelijke stop op het uitzetten (nouja, voor bepaalde groepen dan..). Ben ook wel benieuwd naar het debat van vanmiddag.
Dit is een dag van rouwquote:Op donderdag 14 december 2006 09:21 schreef Geartsjuh het volgende:
Sorry, iemand moest het je vertellen.
Ook helemaal in eenquote:Op donderdag 14 december 2006 09:35 schreef miss_sly het volgende:
Doffy![]()
Ik fietste net naar mijn werk en ik had weer zo'n moment dat ik rondkeek en weer eens besefte hoe mooi ik Amsterdam vind en hoe blij ik ben dat ik hier in deze geweldige stad woon![]()
Dat ben ik bijna dagelijksquote:
en over 2 jaar wordt het nog mooierquote:Op donderdag 14 december 2006 09:35 schreef miss_sly het volgende:
Doffy![]()
Ik fietste net naar mijn werk en ik had weer zo'n moment dat ik rondkeek en weer eens besefte hoe mooi ik Amsterdam vind en hoe blij ik ben dat ik hier in deze geweldige stad woon![]()
Maken we er een nationalequote:Op donderdag 14 december 2006 09:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat ben ik bijna dagelijks
Maar inderdaad nu nog even een beetje meerdan normaal op mijn mooie Amsterdam
en het is al zoquote:Op donderdag 14 december 2006 09:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en over 2 jaar wordt het nog mooier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |