Neuh: Sitethief heeft me gekocht.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wordt ut straks: Alicey was te koop
quote:Op woensdag 13 december 2006 12:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Neuh: Sitethief heeft me gekocht.
Dat vertel ik je naderhand wel,quote:
Nou tis geen echte date natuurlijk,quote:Op woensdag 13 december 2006 12:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En wat ga je met die investering doen?
Ow? Misschien ik jou wel eerder dan jij mijquote:Op woensdag 13 december 2006 13:14 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat vertel ik je naderhand wel,.
Euromast en Erasmusbrug versierd met lichiesquote:Nou tis geen echte date natuurlijk,.
Gewoon iets leuks,.
Mischien kan Alicey mij R'dam bij nacht laten zien?
Pfffft, tis duidelijk tijd dat ik mijn veto ga gebruikenquote:Op woensdag 13 december 2006 11:38 schreef Geartsjuh het volgende:
Het is een te heikele kwestie om nu maar tegen de zin van zoveel mensen toch maar door te zetten. Verdonk gedraagt zich in mijn ogen als een klein kind wat denkt dat haar mening de enige juiste is. Heb dan het respect dit soort gevoelige beslissingen uit te stellen.
R'dam ziet er bij nacht hetzelfde uit als overdag, alleen iets donkerder.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:14 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat vertel ik je naderhand wel,.
Okay die was fout,.
[..]
Nou tis geen echte date natuurlijk,.
Gewoon iets leuks,.
Mischien kan Alicey mij R'dam bij nacht laten zien?
Het nachtleven, of is dat er niet?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
R'dam ziet er bij nacht hetzelfde uit als overdag, alleen iets donkerder.
Maar wat wil je precies zien dan?
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Het nachtleven, of is dat er niet?
Het gekke is eigenlijk dat ik nooit bij nacht uitgebreid heb gekeken wat er zoal is.quote:Ik heb dat in Amsterdam namelijk al gehad, zo'n Amsterdam bij nacht tour door een vriend,.
Oh, dat was me nog niet helemaal opgevallen..quote:Op woensdag 13 december 2006 14:07 schreef Reya het volgende:
[..]
![]()
Ik heb mijn dag niet helemaal, geloof ik.
idd \o/quote:Op woensdag 13 december 2006 14:12 schreef Reya het volgende:
Tijd om weer vrolijk te worden. Sjago en trerurig zijn is ook niet alles![]()
Hij doet ut,quote:
Nou dan weten we wat we moeten gaan doen, het nachtleven bekijken ,quote:Op woensdag 13 december 2006 14:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
[..]
Het gekke is eigenlijk dat ik nooit bij nacht uitgebreid heb gekeken wat er zoal is.
Zal eens nagaan of het de moeite waard is.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hij doet ut,. Alleen niet in quotes...
[..]
Nou dan weten we wat we moeten gaan doen, het nachtleven bekijken ,.
Want?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:38 schreef Reya het volgende:
Hmmm, ik heb morgenochtend om half negen een presentatiecollege. Dat gaat nog leuk worden![]()
Als ik uberhaupt al op een dergelijk tijdstip in een college zit, ben ik meestal nog half aan het slapen. Het komt weinig charmant over als je een presentatie houdt en je constant aan het gapen bentquote:
Wat koffie er in gieten. Ruggengraat opbouwen.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Als ik uberhaupt al op een dergelijk tijdstip in een college zit, ben ik meestal nog half aan het slapen. Het komt weinig charmant over als je een presentatie houdt en je constant aan het gapen bent![]()
hij springt en danst, misschien euforismequote:Op woensdag 13 december 2006 15:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dat een eufemisme voor alleen op de bank zitten?
Hopelijk wordt het dit keer watquote:Op woensdag 13 december 2006 17:29 schreef Isegrim het volgende:
Morgen kijkers voor mijn huis.Allemaal duimen graag!
Dat hoop ik ook!!! Ik zal de toko netjes schoonmaken, bloemetjes neerzetten en koekjes bakken.quote:
Doet 'ie altijdquote:Op woensdag 13 december 2006 10:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Die deed ik dus, maar FOK! amputeerde zijn arm.
En nu weer.
Heb je al meer info?quote:
Of dat niet doorgaat, weet ik nog niet (ik denk wel dat ze me aannemen), maar ik zie de functie zelf niet zo erg zitten.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:43 schreef miss_sly het volgende:
Gaat ABN AMRO niet door?
En succes morgen![]()
Alleen dat ik er om half 7 moet zijn, bier mag drinken, de 2 euro entree niet hoef te betalen omdat ik vip ben en ergens tussen 1900 en 2030 een kwartiertje plaatjes draai.quote:
Geen bier voor je set he!quote:Op woensdag 13 december 2006 19:08 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Alleen dat ik er om half 7 moet zijn, bier mag drinken, de 2 euro entree niet hoef te betalen omdat ik vip ben en ergens tussen 1900 en 2030 een kwartiertje plaatjes draai.
Idd, Verdonk roept die motie zelf af. Dat ze geen generaal pardon doet, da's niet vreemd. Zeker niet met haar verledenquote:Op woensdag 13 december 2006 09:13 schreef Geartsjuh het volgende:
Goeiemorgen
Niks is beter dan je dag beginnen met een motie tegen Verdonk![]()
[..]
Ja maar ze zitten thuis maar toch doen ze nog aan besluitvorming maar eigenlijk moet dat uitgesteld worden zodat het nieuwe kabinet er mee aan de slag kan maar daar heeft het 'thuiszittende' kabinet geen zin in dus ze gaan lekker niet thuis zitten.
Jeez, wat een land.
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |