quote:Op woensdag 13 december 2006 08:33 schreef miss_sly het volgende:
We sturen het kabinet naar huis...ow, dat zit al thuis....doen we het lekker nog een keer
Oquote:Op woensdag 13 december 2006 08:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk niet dat iemand behalve ikzelf daarmee kan zitten![]()
goedemorgen Geartsjuhquote:Op woensdag 13 december 2006 09:13 schreef Geartsjuh het volgende:
Goeiemorgen
Niks is beter dan je dag beginnen met een motie tegen Verdonk![]()
huh?quote:
jij blijft lekker hierquote:Op woensdag 13 december 2006 09:19 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik ga wel weg dan. Ik ken der toch niks van
quote:
quote:
Bij mij hoef je geen remmingen te hebben hoor,quote:
Ja lekkerquote:![]()
koffie?
misschien niet bij jou, maar tis beter, believe mequote:Op woensdag 13 december 2006 09:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Bij mij hoef je geen remmingen te hebben hoor,.
[..]
Ja lekker
o/quote:Op woensdag 13 december 2006 10:13 schreef Frutsel het volgende:
Personeelsfeest volgende week, 20 en 21 december
gaan we op deze boot
http://www.scylla-tours.com/dynasite.cfm?dssid=4392&dsmid=1458&schiffs_id=4
ze moeten op de winkel passen he, na de vorige motie tegen Verdonkquote:Op woensdag 13 december 2006 09:13 schreef Geartsjuh het volgende:
Ja maar ze zitten thuis maar toch doen ze nog aan besluitvorming maar eigenlijk moet dat uitgesteld worden zodat het nieuwe kabinet er mee aan de slag kan maar daar heeft het 'thuiszittende' kabinet geen zin in dus ze gaan lekker niet thuis zitten.
weet jij iets beters ?quote:Jeez, wat een land.
Nouja, zelfs Italie loopt het volgens mij nog beter.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ze moeten op de winkel passen he, na de vorige motie tegen Verdonk
[..]
weet jij iets beters ?
Klopt, omdat hij anders als php code word gezien, maar dat snap je denk ik wel ofniet,quote:Op woensdag 13 december 2006 10:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Die deed ik dus, maar FOK! amputeerde zijn arm.
En nu weer.
wel grappig, want als je jouw reactie quote, staat ie d'r welquote:Op woensdag 13 december 2006 10:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Die deed ik dus, maar FOK! amputeerde zijn arm.
En nu weer.
Ja! In 2007 elke dag vrolijk uit mijn bed, want de SP zit niet in het kabinet?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
[..]
weet jij iets beters ?
Heb hem geedit met een dubbele arm. FOK! amputeert er dan eentje.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wel grappig, want als je jouw reactie quote, staat ie d'r wel
Nee, heeft daar niet mee te maken. Heeft te maken met automatisch escapen van backslashes.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Klopt, omdat hij anders als php code word gezien, maar dat snap je denk ik wel ofniet,.
Tja, stel je voor dat er sociaal beleid wordt uitgevoerd.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja! In 2007 elke dag vrolijk uit mijn bed, want de SP zit niet in het kabinet?![]()
dat kunnen PVDA- CU en CDA ook prima hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 10:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, stel je voor dat er sociaal beleid wordt uitgevoerd.
Vraag is: wat is een sociaal beleid?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
ik heb net een geweldig mooie vrijstaande woning gezien.... 25 km van hier... voor nog geen 100.000 euriquote:Op woensdag 13 december 2006 10:45 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben net een heel lief schattig pandje bekeken
Mao en sociaalquote:Op woensdag 13 december 2006 10:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jamaar jamaar je he had toch al een huis?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:45 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben net een heel lief schattig pandje bekeken
Bijvoorbeeld het beleid wat de SP wil voeren.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vraag is: wat is een sociaal beleid?
mja of we zeggen weer dat alleen links sociaal en progressief isquote:Op woensdag 13 december 2006 11:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh we halen Mao weer uit de kast.
Als je toch bezig bent kun je dat ook nog wel zeggen ja.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja of we zeggen weer dat alleen links sociaal en progressief is
Wat is daar precies sociaal aan?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld het beleid wat de SP wil voeren.
Alweer die Verdonkquote:Op woensdag 13 december 2006 10:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Beslissing rond het uitzetten van asielzoekers uitstellen totdat er een nieuw kabinet is gevormd wat respresentabel is voor de voorkeur van de bevolking op dit moment. Oftewel, respect hebben voor de mening van de meerderheid van de Nederlandse bevolking.quote:weet jij iets beters ?
mja, daar ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:38 schreef Geartsjuh het volgende:
Beslissing rond het uitzetten van asielzoekers uitstellen totdat er een nieuw kabinet is gevormd wat respresentabel is voor de voorkeur van de bevolking op dit moment. Oftewel, respect hebben voor de mening van de meerderheid van de Nederlandse bevolking.
quote:Op woensdag 13 december 2006 12:05 schreef Reya het volgende:
Het lijkt hier vandaag zowaar enigszins goed te lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |