Wordt dus o.a. filmavondje plannen in die 3 maandenquote:Op donderdag 14 december 2006 17:46 schreef -Trinity- het volgende:
Meestal biedt het een definitieve oplossing, het lukt niet altijd, maar meestal wel. Wordt een dagbehandeling ('s ochtends in Spaarne hoofddorp, en dan 's avonds ofzo naar huis) en 1 week niet lopen en napijn en 3 maanden rustig aan.
waneer gaat het gebeuren Trinity?quote:Op vrijdag 15 december 2006 07:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wordt dus o.a. filmavondje plannen in die 3 maanden![]()
![]()
Jeuhhhhquote:Op vrijdag 15 december 2006 07:43 schreef Causa het volgende:
Alicey en livEliveD
Nice livEliveDHij is blij zie je?
ik kan wel zeggen hoe het eruit ziet en dat is dan geen grapjequote:Op donderdag 14 december 2006 17:46 schreef -Trinity- het volgende:
Edit nr 2: geen grapjes over hoe het eruit ziet.
apartquote:Op vrijdag 15 december 2006 07:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jeuhhhh![]()
![]()
![]()
Ik heb gelijk maar even een mooi nummer geschreven met daarbij een peperdure clip
http://www.youtube.com/watch?v=Q3PqMS_rwpk![]()
![]()
Er zijn zoveel gekken in deze wereldquote:
gezellige kleurrijke boel dan ook op deze aardklootquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Er zijn zoveel gekken in deze wereld![]()
Goedemorgen livquote:Op vrijdag 15 december 2006 07:40 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen, beste mensen van de parochie.
[afbeelding]
![]()
Causaquote:Op vrijdag 15 december 2006 07:43 schreef Causa het volgende:
Alicey en livEliveD
Nice livEliveDHij is blij zie je?
was het nu dan eindelijk eens droog onderweg?quote:
Ik vond het heerlijk buitenquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:30 schreef Causa het volgende:
[..]
was het nu dan eindelijk eens droog onderweg?
Nee nee! in heb een onuitputtelijke knuffelbronquote:
Je bent in eenquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:33 schreef Causa het volgende:
[..]
Nee nee! in heb een onuitputtelijke knuffelbron
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanmorgen werd ik wakker met het gevoel een hele dag knuffelend door te brengen. Toevallig dat je erover begint.
Helaas is swellow te werk dus verder dan cyberknufjes kom ik niet voorlopig.
ohja, het is vrijdag natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:31 schreef Alicey het volgende:
Gaat nog wat worden hier. Vanavond een feestje bij een ander bedrijf in dit pand. Bijna alle bureaus zijn daar nu weg, wat inhoudt dat er later op de dag een paar bij ons komen zitten.
Ach, het gaat vast leuk worden vanavondquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:37 schreef Causa het volgende:
[..]
ohja, het is vrijdag natuurlijk.
Is leuk een beetje afwisseling zo
aanstekelijkquote:
jah,quote:
Ik ga er ook heen, maar ik heb gewoon een uitnodiging hoor.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:39 schreef Frutsel het volgende:
Ga je zelf ook naar dat feessie Alicey?
Gewoon naar binnen sneaken
Da's een nadeel aan lange rokken ja.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:40 schreef Causa het volgende:
[..]
aanstekelijk
Ik moest gister plost fietsen. Ik miste de bus, automobilisten die ik ken niet thuis, fiets van schoonzus geleend.
was best een uitdaging, zonder conditie in de harde wind, maar vooral met een lange rok die na 1 trap al weer boven de knie schuift
Geen katten om te knuffelen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:43 schreef Causa het volgende:
[..]
jah,ik wil heel graag verstand op nul en de hele dag knus knuffen.
Maar in plaats daarvan zal ik in de loop van de dag gaan huisje poetsen ws.
Goed idee! katten, fretten, allemaal knuffelbaarquote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel ziet zijn eigen avatar en zijn eigen fotoboek![]()
kom maar knuffelen![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:58 schreef Causa het volgende:
[..]
Goed idee! katten, fretten, allemaal knuffelbaar![]()
Mogguh beebquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:59 schreef Geartsjuh het volgende:
Goeiemorgen
Het is vrijdagochtend.
Ik schaamde me best want ik had er een fleece-huis-broek onder (oranje nog wel) met een witte maillot (spelling vergeten) er over om hem in te tomen en te verstoppen en daar weer lange bruine kousen over. Zonder bedekkende rok is dat redelijk belachelijk om te zienquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's een nadeel aan lange rokken ja.Al denken bouwvakkers daar anders over
Maar nog overleefd, ondanks de slechte conditie?
quote:
6 urrtjes? Vanaf 3 uur aan het werk?quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:59 schreef Frutsel het volgende:
Zow, eerste van de zes uurtjes zit er al weer op. Bijna weekend![]()
looolquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:08 schreef Causa het volgende:
[..]
6 urrtjes? Vanaf 3 uur aan het werk?![]()
Goedemorgen Geartsjuh
Mjah, idd.. Wel kleuirrijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:04 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik schaamde me best want ik had er een fleece-huis-broek onder (oranje nog wel) met een witte maillot (spelling vergeten) er over om hem in te tomen en te verstoppen en daar weer lange bruine kousen over. Zonder bedekkende rok is dat redelijk belachelijk om te zien
oops, "van de" over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
loool![]()
neej, ik moet er zes vandaag en de eerste zit er al op ...
misschien associeerde ik daarom het woord "gekken" vanmorgen met "kleurrijk" toen ik het er vanmorgen met livEliveD over had.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |