Huhquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:22 schreef Causa het volgende:
[..]
misschien associeerde ik daarom het woord "gekken" vanmorgen met "kleurrijk" toen ik het er vanmorgen met livEliveD over had.![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:20 schreef Causa het volgende:
[..]
oops, "van de" over het hoofd gezien![]()
Vergat nog te antwoorden verders.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's een nadeel aan lange rokken ja.Al denken bouwvakkers daar anders over
Maar nog overleefd, ondanks de slechte conditie?
Verslaving alertquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:29 schreef Causa het volgende:
[..]
Vergat nog te antwoorden verders.
Een beetje overleefd. Ik was meteen te moe voor m'n afspraak, dus die heb ik verprutst, en dat is wel jammer dus nu heb ik weer veel te doen om dat weer te herstellen. Ben ik ook weer van de straat
Eenmaal weer thuis heb ik gewoon de rest van de dag sims huisdieren gespeeld. Die heb ik net nieuw en vind ik heel erg leuk.
Mjah, rustig aan doen vrees ik...quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:36 schreef -Trinity- het volgende:
Gisteravond was mijn voet enorm gaan zwellen dus omhoog en een natte theekdoek eromheen. Vandaag al minder maar nog steeds verbandje erom. Shit happens.
morrie Trinityquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:36 schreef -Trinity- het volgende:
Gisteravond was mijn voet enorm gaan zwellen dus omhoog en een natte theekdoek eromheen. Vandaag al minder maar nog steeds verbandje erom. Shit happens.
Ik zie nu de woordspeling pas.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:36 schreef -Trinity- het volgende:
ach, dan had je weer gedacht dat je eigenlijk had moeten opstaan...zo is er altijd wel wat te zeurenquote:
Ik vind het met huisdieren erin 100% verbeterd en leuker. En ze hebben het zo herkenbaar nagemaakt!quote:
Sri Isopanisad wijsheidquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ach, dan had je weer gedacht dat je eigenlijk had moeten opstaan...zo is er altijd wel wat te zeuren
Misschien is Zoo TYcoon ook wel wat voor je ... dat je je eigen dierentuin kan bouwenquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:56 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik vind het met huisdieren erin 100% verbeterd en leuker. En ze hebben het zo herkenbaar nagemaakt!
De katten vind ik het leukste. Enige aparte is dat je simskatten langzaam aan kan opvoeden, via straf of beloning, maar nog aparter is dat het katten zijn die je bevelen kan leren![]()
dat is dan evolutionair compensatiegedrag. het brein in de mens is pas echt goed gaan groeien toen de mens vleeseter werdquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:20 schreef Geartsjuh het volgende:
Intelligente mensen vaker vegetariër
![]()
Sure, je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat is dan evolutionair compensatiegedrag. het brein in de mens is pas echt goed gaan groeien toen de mens vleeseter werd
Vraag me af of omgekeerd ook waar is,quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:20 schreef Geartsjuh het volgende:
![]()
goed idee, maar toch maar niet. Ik "doe" sinds meer dan tien jaar niet meer aan kooidierenquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien is Zoo TYcoon ook wel wat voor je ... dat je je eigen dierentuin kan bouwen
Volgens mij moet het zijn: intelligente mens vanzelfsprekend vegetarierquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:45 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Vraag me af of omgekeerd ook waar is,.
Een dag waarop ik in mijn onoplettendheid alles sloop.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:48 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dan had je deze geweldige dag gemist.
Ik trek het gemiddelde van de vleeseter nogal omlaag ben ik bangquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:20 schreef Geartsjuh het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:51 schreef Causa het volgende:
[..]
Volgens mij moet het zijn: intelligente mens vanzelfsprekend vegetarier![]()
![]()
Dat verklaart natuurlijk waarom ik mn propedeuse pas in mn derde jaar heb gehaaldquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:51 schreef Causa het volgende:
[..]
Volgens mij moet het zijn: intelligente mens vanzelfsprekend vegetarier![]()
![]()
Ja, als ik daar nu zin in heb. Laat me dan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ach, dan had je weer gedacht dat je eigenlijk had moeten opstaan...zo is er altijd wel wat te zeuren
Die katten ben ik nog niet tegengekomen nee.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:56 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik vind het met huisdieren erin 100% verbeterd en leuker. En ze hebben het zo herkenbaar nagemaakt!
De katten vind ik het leukste. Enige aparte is dat je simskatten langzaam aan kan opvoeden, via straf of beloning, maar nog aparter is dat het katten zijn die je bevelen kan leren![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:01 schreef Causa het volgende:
[..]
Sri Isopanisad wijsheid
De illusie van de gedachte "had ik zus of zo, of was het zus of zo, dan was àlles goed"
Voor ik al te diepzinnig dreig te worden; Vandaag zijn m'n neefjes jarig. Ze worden 3 en ik ga om half drie die kant op
Je verveelde je toch?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:01 schreef Reya het volgende:
Ik ga maar eens een nieuw paspoort aanvragen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |