Er zijn expres extra veel jodenliedjes ingezet om bestuur beetje te sarren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:29 schreef -Wolf- het volgende:
Van het jodenimago af... bijna het hele stadion zong zondag mee met 'JODUUUUUUUH, JODUUUUUH!'..
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Op 29 november stond hij op 3 asists.
Op 6 december ook nog.
ik vind het echt onzin van het bestuur en tevens een onmogelijke opgave. hoe komen ze er echt op? hebben ze niets beters te doen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:31 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Er zijn expres extra veel jodenliedjes ingezet om bestuur beetje te sarren.
[afbeelding]
Daar is de TS vrij in, die bepaalt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:29 schreef SoA-Holic het volgende:
We gooien weer teksten in de TT?
Jaap Stam is beter als centrale verdeiger, doe mij Edgar Davids maar als type Cocu.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:36 schreef Jordi16 het volgende:
ik vind het raar dat HTC nog een 'type Cocu' zoekt. Heeft hij daarvoor niet genoeg aan Stam ?
Zou hij bedoelen dat er gemiddeld gezien wat overgewicht is in de selectie?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ten Cate zegt eerst dat de selectie rond is en nu moet er ineens weer wel een speler bij
Media beetje misleiden is nooit verkeerdquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ten Cate zegt eerst dat de selectie rond is en nu moet er ineens weer wel een speler bij
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Zou hij bedoelen dat er gemiddeld gezien wat overgewicht is in de selectie?
Maar inderdaad:
- Rood witte stoeltjes
- Grachten en hoeken dicht
Das het belangrijkste
Niets onzin, het is een kwestie van geven en nemen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:38 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Wat een onzin om een foute geuzennaam te vergelijken met de oude logo kwestie.![]()
Je moet iets als je al weer 8 punten achterstaat toch?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prachtig idd, maar op die site is hij niet meer te koop? http://www.subsidesports.com/uk/store/product_list.jsp?id=1184quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:40 schreef jna het volgende:
[..]
Doe dan meteen deze terug:
[afbeelding]
![]()
Och, of je nu tweede wordt of vijfde, maakt allemaal niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je moet iets als je al weer 8 punten achterstaat toch?
Volgens gasten op het ajaxnetwerk gaat R. Koeman met Davids praten over de eventuele opvolging van Cocu volgend jaar als die toch besluit te gaan stoppenquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jaap Stam is beter als centrale verdeiger, doe mij Edgar Davids maar als type Cocu.
Het gaat denk ik ook om wat echt belangrijk is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niets onzin, het is een kwestie van geven en nemen.
Waarom zouden de supporters wel meteen naar Ajax moeten luisteren, terwijl het andersom niet gebeurt?
jawel: http://www.subsidesports.com/uk/store/product_details.jsp?pid=72057594037945121&cid=503&brc=&red=product_list.jsp?id=503,mid=-1,quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:42 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Prachtig idd, maar op die site is hij niet meer te koop? http://www.subsidesports.com/uk/store/product_list.jsp?id=1184
Paintquote:
Dat niet maar dat je nu op amper de helft van de competitie al weer 8 punten achterstaat is natuurlijk wel tekenendquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, of je nu tweede wordt of vijfde, maakt allemaal niet zoveel uit.
Omdat het "joden" geroep nogal onzinnig en onethisch is en daarom dus nogal vreemd is om als wisselgeld te gebruiken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niets onzin, het is een kwestie van geven en nemen.
Waarom zouden de supporters wel meteen naar Ajax moeten luisteren, terwijl het andersom niet gebeurt?
Ik vind het wel boeiend dat Ajax denkt iets te eisen van haar supporters, terwijl de club zelf absoluut niet wilt luisteren, wanneer een meerderheid van de supporters het logo wilt veranderen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:44 schreef Robar het volgende:
[..]
Het gaat denk ik ook om wat echt belangrijk is.
Ik vind de discussie om het logo en de geuzennaam echt totaal niet van belang.
Lekker boeiend allemaal.
Ben benieuwd wanneer Ronald Koeman jullie tenue wijzigt, wit shirt met rode baan ofzo?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens gasten op het ajaxnetwerk gaat R. Koeman met Davids praten over de eventuele opvolging van Cocu volgend jaar als die toch besluit te gaan stoppen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het ook verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer Ronald Koeman jullie tenue wijzigt, wit shirt met rode baan ofzo?
Kan me er niet zo druk om maken, PSV is gewoon te degelijk, die geven de landstitel niet meer uit handen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat niet maar dat je nu op amper de helft van de competitie al weer 8 punten achterstaat is natuurlijk wel tekenend
z'n Afrikaanse zoonquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Het schijnt dat die ook al met zn vriend Obodai in gesprek is
Dan zullen Victor Sikora, Wesley Sonck, Tom Soetaers en Bob Peeters ook nog wel volgen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Het schijnt dat die ook al met zn vriend Obodai in gesprek is
Laten we maar winnen. Als je de UEFA Cup wil winnen, kom je die sterke tegenstanders anders toch wel tegen. Winnen is ook goed voor het zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan zullen Victor Sikora, Wesley Sonck, Tom Soetaers en Bob Peeters ook nog wel volgen.
Maar goed, dit is het Ajax-topic.
We mogen morgen zelfs met 4-0 verliezen, laat het maar 1-0 worden voor ZW.
Ajax eist niks. Jaakke heeft alleen aangegeven er tegen in te willen gaan. En verder bepalen de supporters het clubbeleid niet maar het bestuur en ledenraad.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik vind het wel boeiend dat Ajax denkt iets te eisen van haar supporters, terwijl de club zelf absoluut niet wilt luisteren, wanneer een meerderheid van de supporters het logo wilt veranderen.
Ik heb laatst een college gehad van dhr Markering, directeur van de Arena. Die wist mij te vertellen dat er nagedacht wordt over de rood/witte stoeltjes en dat het al met al toch nog 5 jaar zou duren dat het volledig vervangen zou zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Zou hij bedoelen dat er gemiddeld gezien wat overgewicht is in de selectie?
Maar inderdaad:
- Rood witte stoeltjes
- Grachten en hoeken dicht
Das het belangrijkste
Het engie wat tekenend is, is de positie op de ranglijst in combinatie met het aantal punten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat niet maar dat je nu op amper de helft van de competitie al weer 8 punten achterstaat is natuurlijk wel tekenend
Het gaat mij om de leuke tripjes, niet om moeilijke tegenstanders te ontlopen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:50 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Laten we maar winnen. Als je de UEFA Cup wil winnen, kom je die sterke tegenstanders anders toch wel tegen. Winnen is ook goed voor het zelfvertrouwen.
Zonder supporters geen club, dus er zal zeker naar ze moeten luisteren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:50 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Ajax eist niks. Jaakke heeft alleen aangegeven er tegen in te willen gaan. En verder bepalen de supporters het clubbeleid niet maar het bestuur en ledenraad.
Fijn dat je dat bevestigdquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:50 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Ajax eist niks. Jaakke heeft alleen aangegeven er tegen in te willen gaan. En verder bepalen de supporters het clubbeleid niet maar het bestuur en ledenraad.
Waar gaat die 5 jaar in zitten dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:51 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ik heb laatst een college gehad van dhr Markering, directeur van de Arena. Die wist mij te vertellen dat er nagedacht wordt over de rood/witte stoeltjes en dat het al met al toch nog 5 jaar zou duren dat het volledig vervangen zou zijn.
Daarnaast kunnen de hoeken niet dicht anders zouden de mensen, die bovenin 2e ring zitten, flauw vallen.
En bij het bouw van het stadion heeft men uitvoerig gekeken of er wel uberhaupt een gracht zou komen. Er was een idee om de de tribunes tot aan het veld te bouwen met dan op het veld vele stewards.
Maar dat was niet positief voor de logistiek van het stadion en het kostenbudget. Gracht wordt naar mijn weten dan ook niet dicht gegooid in de toekomst.
Jij denkt dat Chelsea, West Ham of Man Utd naar hun supporters luisteren? Dacht het niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:53 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Fijn dat je dat bevestigd![]()
Dus jij vindt het een goede zaak dat koude zakenlieden uit 't Gooi het beleid van een van de grootste en meest historierijke clubs van de wereld bepalen zonder rekening te houden met zijn supporters?
Een echte club - in Engeland bijna allemaal - bestaan op hun supporters. Daar draait alles om. De supporter zíjn de club, het bestuur is louter een uitvoerende macht.
Werder Bremenquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het gaat mij om de leuke tripjes, niet om moeilijke tegenstanders te ontlopen.
Ik vind je een beetje klinken als die halve gare Den Haag "supporters".quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zonder supporters geen club, dus en zal zeker naar ze moeten luisteren.
Ik heb werkelijk waar geen idee. Die 5 jaar kon hij niet verklaren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Waar gaat die 5 jaar in zitten dan?
Clubeigenaren zijn weer een nieuw verschijnsel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:54 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Jij denkt dat Chelsea, West Ham of Man Utd naar hun supporters luisteren? Dacht het niet.
De suikeroom trekt zich geen reet aan van die 'leden'.
Uiteraard, maar dat wil niet zeggen dat hun wil ook de wet is. Het bestuur en redenlaad beslissen uiteindelijk over de clubzaken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zonder supporters geen club, dus en zal zeker naar ze moeten luisteren.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:53 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Een echte club - in Engeland bijna allemaal - bestaan op hun supporters. Daar draait alles om. De supporter zíjn de club, het bestuur is louter een uitvoerende macht.
Ja luisteren tot een bepaald niveau. Totdat er ergens flink geinvesteerd moeten worden dan kijkt Malcom Glazer toch eerder naar zijn bankrekening dan dat hij naar de mening van de supporter kijkt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:56 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Clubeigenaren zijn weer een nieuw verschijnsel.
En ik ben laatst naar Old Trafford geweest, EN OF er in Manchester naar de supporters wordt geluisterd!
Met 't Gooi wilde ik aangeven dat er te veel mensen in het bestuur zijn die geen band hebben met de club. Ben zelf Amsterdammer, maar er zijn ook Amsterdammers in het Ajax-bestuur die te weinig om de club geven. Het gaat om het hart voor Ajax. En dan mag je best uit pakweg Groningen (Nunninga) komen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:56 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat wil niet zeggen dat hun wil ook de wet is. Het bestuur en redenlaad beslissen uiteindelijk over de clubzaken.
@DPG, volgens mij is het meerendeel van het bestuur en ledenraad gewoon Amsterdammer.
Dat weet jij na 1 bezoekje?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:56 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
En ik ben laatst naar Old Trafford geweest, EN OF er in Manchester naar de supporters wordt geluisterd!
Ga ik liever naar Groot-Brittannië (Newcastle United, Blackburn Rovers, Spurs of Rangers).quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:55 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Werder Bremen
Spartak Moskou
Bordeaux
Shakthar Donetsk
Steaua Boekarest
Benfica
CSKA Moskou
AEK Athene
Athene, Lissabon, Boekarest of Bremen lijken me toch leuke uitjes met fanatieke supporters van de tegenstander.
Qua geld is het allemaal megaduur daar, dat klopt. De supporters wilde Glazer ook niet hebben. Maar in belangrijke zaken als sentiment, historie, sfeerverhoging in het stadion, waar de meeste supporters belang aan hechten, wordt daar wel aandacht aan besteed. En bij Ajax heel weinig.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:58 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ja luisteren tot een bepaald niveau. Totdat er ergens flink geinvesteerd moeten worden dan kijkt Malcom Glazer toch eerder naar zijn bankrekening dan dat hij naar de mening van de supporter kijkt.
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:51 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
.
Daarnaast kunnen de hoeken niet dicht anders zouden de mensen, die bovenin 2e ring zitten, flauw vallen.
Wie dan? Van Saan weet ik niet zoveel maar Heinrichs is al sinds 1964 lid van Ajax.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:59 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Met 't Gooi wilde ik aangeven dat er te veel mensen in het bestuur zijn die geen band hebben met de club. Ben zelf Amsterdammer, maar er zijn ook Amsterdammers in het Ajax-bestuur die te weinig om de club geven. Het gaat om het hart voor Ajax. En dan mag je best uit pakweg Groningen (Nunninga) komen.
honderden fans hebben hun seizoenkaart ingeleverd en zijn een nieuwe club begonnen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:56 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Heb het niet over voetbaltechnische zaken. Vooral om het de supporters naar hun zin te maken in het stadion, meewerken aan sfeerverhogende aspecten en door dat daar een grote waarde wordt gehecht aan historie en sentiment. Groot, dat is nog een magere beschrijving.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat weet jij na 1 bezoekje?
Zongen ze "WE WANT VAN PERSIE" en zei sir Alex toen volmondig "YES, WE DO WANT YOU WANT!"
Dat was het enige.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Het WK was statistisch gezien ook niet goed hoor.
Ik had het over het logo, er werd netjes actiegevoerd, maar Ajax negeerde het. Voor velen is het logo erg belangrijk, maar Ajax werkt niet mee. Moet er dan wel meteen wat aan die geuzennaam gedaan worden? Ik vind het juist een mooi onderhandelpunt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:55 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje klinken als die halve gare Den Haag "supporters".
Er zijn belangrijkere zaken dan een geuzennaam die niet door iedereen gewaardeerd wordt.
Grappig. Die ga ik in de gaten houden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
honderden fans hebben hun seizoenkaart ingeleverd en zijn een nieuwe club begonnen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/FC_United_of_Manchester
Geen enkel respect voor die gasten, je je club nooit in de steek.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
honderden fans hebben hun seizoenkaart ingeleverd en zijn een nieuwe club begonnen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/FC_United_of_Manchester
Geen lucht.quote:
Maar noem is een paar voorbeelden dan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:06 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Geen enkel respect voor die gasten, je je club nooit in de steek.
Maar goed, supporters zullen altijd wel een mate van onvrede hebben, dat is overal het geval. Echter wordt het de supporters in Engeland alsnog veel meer naar hun zin gemaakt dan in bijvoorbeeld de Arena, en daar doel ik op.
Er zal altijd overal wel een uitleg/excuus voor te verzinnen zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:09 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Geen lucht.
De hoeken verzorgen de luchttoevoer naar de mensen op de 2e ring. Als het dak dicht is moeten deze sluizen openstaan. Is het dak open, dan kunnen deze hoeken dicht is mij verteld.
Ben ik dan de enige die de oplossing ziet?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:09 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Geen lucht.
De hoeken verzorgen de luchttoevoer naar de mensen op de 2e ring. Als het dak dicht is moeten deze sluizen openstaan. Is het dak open, dan kunnen deze hoeken dicht is mij verteld.
Dak erafquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die de oplossing ziet?
Zolang Ajax geen eigenaar is en er nog veel andere evenementen worden gehouden is dat geen oplossing.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het dak gaat erafquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zoals ik in mijn vorige post al zeg. Om een voorbeeld te noemen: de mensen (bij de catering, maar ook de begeleiders, iedereen) doen er alles aan om je het naar de zin te maken. De mensen die je helpen, bij de club werkzaam zijn, zijn ook supporter. Tuurlijk, dat kan bij sommige Engelse clubs anders zijn, maar ik heb het ook bij Arsenal en Tottenham gemerkt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:09 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Maar noem is een paar voorbeelden dan.
Wat ik gezien heb van Gravensen in de Champions League was niet best... Wat jij zegt klopt, hij kan de beuk erin gooien en mensen op scherp zetten, maar hij mist veel te veel voetbalkwaliteiten. Grossierde in de CL, van wat ik gezien hebm in foute passes.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:17 schreef BobbyHill het volgende:
Als je een type Cocu mist in je selectie, dan had je aan het begin van het seizoen Thomas Gravesen moeten halen, die zich nota bene aanbood bij de club. Iemand die als geen ander de poppetjes kan neerzetten, de beuk erin kan gooien en prima overizicht heeft. Het is echt geen dagelijks tafereel dat zulke fantastische voetballers bereid zijn om naar een Nederlandse club te komen. Ik wens Ten Cate veel geluk met zijn zoektocht, maar ik vind het nog altijd een blunder van jewelste.
Idd. Dat gevoel heb ik ook. Erg jammer.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:13 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
In de Arena heb ik altijd het gevoel dat ik met een stel Rotterdammers te maken heb die er alles aan doen om jou teleur te stellen. En of het dan gaat om de catering, de stewards, het verlengen van een ssc of wat dan ook, telkens merk je weer een botte houding. En daar ben ik niet de enige in, bijna alle Ajax-supporters hebben dat ervaren. Om over zaken als Menting nog maar niet te spreken.
Jij hebt liever een reisje naar Boekarest dan naar Londen/Glasgow?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:50 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Laten we maar winnen. Als je de UEFA Cup wil winnen, kom je die sterke tegenstanders anders toch wel tegen. Winnen is ook goed voor het zelfvertrouwen.
In zijn Everton-tijd was hij de man achter het succes, een geweldenaar.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:19 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Wat ik gezien heb van Gravensen in de Champions League was niet best... Wat jij zegt klopt, hij kan de beuk erin gooien en mensen op scherp zetten, maar hij mist veel te veel voetbalkwaliteiten. Grossierde in de CL, van wat ik gezien hebm in foute passes.
Tijdens Ajax - psv stonden de stewards zelfs gezellig met elkaar te keuvelen en te lachen in de slotfase van de wedstrijd. Sukkels.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:19 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Idd. Dat gevoel heb ik ook. Erg jammer.
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Je moet ook kijken naar prijs/kwaliteit, hoe lang kan die nog mee etc. Bovendien vind ik hem niet echt type cocu.
In de kuip stond er een meisje achter de catering met een Ajaxshirt aanquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:13 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
In de Arena heb ik altijd het gevoel dat ik met een stel Rotterdammers te maken heb die er alles aan doen om jou teleur te stellen.
Sorry maar hij faalde opzichtig in de CL .quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:17 schreef BobbyHill het volgende:
Als je een type Cocu mist in je selectie, dan had je aan het begin van het seizoen Thomas Gravesen moeten halen, die zich nota bene aanbood bij de club. Iemand die als geen ander de poppetjes kan neerzetten, de beuk erin kan gooien en prima overizicht heeft. Het is echt geen dagelijks tafereel dat zulke fantastische voetballers bereid zijn om naar een Nederlandse club te komen. Ik wens Ten Cate veel geluk met zijn zoektocht, maar ik vind het nog altijd een blunder van jewelste.
Omdat het niet altijd vol zit.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:26 schreef cohen het volgende:
Waarom willen jullie roodwitte stoeltjes? Als het stadion vol zit, zie je de stoeltjes niet.
Daar gaat het niet om. Wij willen ons thuis voelen in het stadion. Een echt Ajaxhuis. En het gaat mij niet alleen om de stoeltjes. Er moet nog véél meer veranderen aan dat stadion. Maar de stoeltjes zouden een mooie eerste stap zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:26 schreef cohen het volgende:
Waarom willen jullie roodwitte stoeltjes? Als het stadion vol zit, zie je de stoeltjes niet.
Roltrappen ben ik wel blij mee, ook al horen ze niet bij een voetbalstadion.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben het daar wel mee eens. Een stadion moet voetbal ademen. De geur van gras, bier en pis. Het gras bijna kunnen aanraken. Het gevoel van echt voetbal. Het gevoel van stadions als De Meer en de Kuip.
De Arena geeft mij dit gevoel met de regenboogstoeltjes, het dichte dak, de vercommercialisatie, roltrappen etc. in ieder geval niet.
Blij dat ik er maar eens in de zoveel jaar heen moet.
Eigenlijk hoop je elk jaar tegen Ajax te moeten voetballen, al is het alleen maar om in de Eredivisie te zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Blij dat ik er maar eens in de zoveel jaar heen moet.
Het liefst zou ie bij elke wedstrijd in amsterdam willen zitten maar de FC is goedkoper voor hem.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop je elk jaar tegen Ajax te moeten voetballen, al is het alleen maar om in de Eredivisie te zijn.
TerroRobbie is voor Ajax, altijd al geweest.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het liefst zou ie elke wedstrijd in amsterdam zitten maar de FC is goedkoper voor hem.
Nee de stewards daar zijn net Rotterdammersquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het liefst zou ie bij elke wedstrijd in amsterdam willen zitten maar de FC is goedkoper voor hem.
Publiek geheim idd.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
TerroRobbie is voor Ajax, altijd al geweest.
Moet jou wel aanspreken dan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee de stewards daar zijn net Rotterdammers![]()
Had ik dat maar nooit gepostquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
TerroRobbie is voor Ajax, altijd al geweest.
ligt bedoel je?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach, het lag er toch vrij dik boven op...
Je bent gewoon een luie hond, FCDB is makkelijk dan naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad al die wedstrijden die ik van ajax bezocht heb.![]()
Ik zou ook huilen met de gedachte dat ik dan nu geen Ajax-fan meer benquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad al die wedstrijden die ik van ajax bezocht heb.![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Tjsah was ik in adam geboren dan zat ik nu bij ajax inderdaad. Was ik in Best geboren dan zat ik bij PSV. Was ik in oude Pekela geboren dan zat ik bij BV Veendam. Maar gelukkige ben ik in Den Bosch geboren en zit ik bij Den Bosch.
En ja ik ben vroeg "fan" geweest van ajax. 1 keer naar een wedstrijd geweest. En ik sta wel mooi op de foto met jari litmanen in het spelershome
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:57 schreef -Wolf- het volgende:
Ik ben in Den Haag geboren, maar zie je mij tussen de matten in groen-geel?.
Btw, ik begin nu wel een aardige mat te krijgen.. Tijd voor de kapper...
Heb je wel zo'n mooie "The Hague" jas en een wit lonsdale petje?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:57 schreef -Wolf- het volgende:
Ik ben in Den Haag geboren, maar zie je mij tussen de matten in groen-geel?.
Btw, ik begin nu wel een aardige mat te krijgen.. Tijd voor de kapper...
Ik zei het tochquote:Geen straf Huntelaar na trap richting Cziommer
12/12/2006 13:25
Klaas-Jan Huntelaar hoeft niet te vrezen voor een schorsing. De KNVB maakte bekend dat de tuchtcommissie niet van plan is de Ajacied te bestraffen voor zijn trap in de richting van Simon Cziommer.
Huntelaar leek afgelopen zondag in het thuisduel met AZ Cziommer te schoppen vlak voordat de spits een vrije trap wilde nemen. Scheidsrechter Erik Braamhaar stond er vlakbij en besloot de Oranje-international daarvoor niet te bestraffen.
Daardoor ontsnapt Huntelaar aan een eventuele sanctie van de tuchtcommissie, zo blijkt uit de verklaring die de KNVB dinsdag verspreidde. 'Het incident is waargenomen en beoordeeld door scheidsrechter Braamhaar. Dit betekent dat de tuchtrechtelijke organen van de voetbalbond achteraf niet meer tot strafvervolging kunnen overgaan.'
Was zondagavond al bekend, maar zoveel was er toch niet aande hand? Ging toch voor de bal?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik zei het toch
sorry als ie al gepost is, heb niet alles door kunnen lezen.
Ik word hier echt moe vanquote:Sprengers ergert zich aan scheld-incidenten
12/12/2006 10:47
Zonder namen te noemen laat KNVB-voorzitter Jeu Sprengers blijken dat hij niet tevreden is met de manier waarop Ajax is omgegaan met het recente wangedrag van Kenneth Perez en Wesley Sneijder.
Beide Ajacieden lieten zich onlangs verbaal gelden. Perez schold assistent-scheidsrechter Nicky Siebert uit, Sneijder deed hetzelfde met arbiter Ruud Bossen. De leiding van Ajax bagatelliseerde aanvankelijk beide incidenten. Voorzitter John Jaakke meldde dat de Amsterdamse club geen 'koorknapenvereniging is'. De tuchtcommissie van de KNVB schorste beide spelers.
Sprengers ging maandagavond tijdens een bondsvergadering in op beide kwesties. 'Ik heb me enkele dagen achtereen verbaasd en geërgerd over de zin, maar vooral de onzin, die werd verkondigd. De KNVB heeft afgelopen jaren behoorlijke resultaten geboekt wanneer het ging om de maatschappelijke rol die voetbal speelt in onze samenleving. Voetbal heeft een maatschappelijke rol, voetbal staat breed in de belangstelling en voetbal heeft een voorbeeldfunctie.'
'Als je die drie constateringen meeweegt, dien je je als voetbalorganisatie voortdurend bewust te zijn van je verantwoordelijkheden. (…) Het ledenbestand van de KNVB telt bijna 300 duizend kinderen tot twaalf jaar. Als deze kinderen te horen krijgen dat vloeken en schelden op het voetbalveld de normaalste zaak van de wereld is, hebben wij als KNVB veel uit te leggen. Wat zeggen we tegen de vrijwilligers bij voetbalverenigingen die wél corrigerend optreden als hun pupillen verbaal over de schreef gaan? Hoe moeten we het uitleggen aan de ouders, de meesters en juffen op school?'
'We kunnen het absoluut niet maken een overschrijding van de fatsoensnormen te accepteren of goed te praten. Dat besef moet bij allen die in de top van het vaderlandse voetbal actief zijn als een paal boven water staan. Geen enkele ouder moet zich generen om zijn kind naar een voetbalclub te sturen. (…) Het gaat mij niet om het veroordelen van wat is gebeurd. Ik zie het als mijn taak als voorzitter van een voetbalbond met 1,1 miljoen leden, te waarschuwen voor de gevaren die de voetballerij bedreigen.'
Nou een heleboel mensen verwachtten hier een hoge straf. En ja, ik vond het ook wel meevallen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Was zondagavond al bekend, maar zoveel was er toch niet aande hand? Ging toch voor de bal?
Wat een gezeik zeg, ze hebben hun straf gehad en geincasseerd. Al hoop ik wel dat iedere scheldpartij op het veld vanaf nu zo bestraft wordt, als ze Wesley en Kenneth zo nodig als voorbeeld wilden stellen dan moeten ze die regels in de toekomst ook maar consequent toepassen.quote:
Bij de volgende smerige aktie krijgt hij gewoon meteen een dikke straf, en terecht.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Was zondagavond al bekend, maar zoveel was er toch niet aande hand? Ging toch voor de bal?
Waarom dat dan? Iedere overtreding zal toch op zich moeten worden beoordeeld?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bij de volgende smerige aktie krijgt hij gewoon meteen een dikke straf, en terecht.
HIj heeft zijn handjes sinds Roda uit flink los zitten en is al een paar keer heel goed weggekomen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Iedere overtreding zal toch op zich moeten worden beoordeeld?
Ja, en? We mogen toch af en toe ook een beetje geluk hebben? Niet al het geluk is voor PSV.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
HIj heeft zijn handjes sinds Roda uit flink los zitten en is al een paar keer heel goed weggekomen.
OMGquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:18 schreef M0NTANA het volgende:
We mogen toch af en toe ook een beetje geluk hebben? Niet al het geluk is voor PSV.![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bij de volgende smerige aktie krijgt hij gewoon meteen een dikke straf, en terecht.
Het sarcasme in mijn post kwam toch hopenlijk wel over? Wil niet als een gefrustreerde calimero overkomen.quote:
gezien mijn reaktie niet denk ik he.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het sarcasme in mijn post kwam toch hopenlijk wel over? Wil niet als een gefrustreerde calimero overkomen.
Ja, sorry. Wist niet welk woord ik cursief moest maken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
gezien mijn reaktie niet denk ik he.
Komt misschien ook wel omdat je niet met je kenmerk poste
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is al een hoax sinds Van Praag het voor het eerst voorsteldequote:Op dinsdag 12 december 2006 14:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaat dat jodenimago er afkrijgen echt door ?
of was dat een hoax ?
Serieus?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:31 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Er zijn expres extra veel jodenliedjes ingezet om bestuur beetje te sarren.![]()
Belachelijk plan natuurlijk, om op te roepen om te stoppen met jodenvlagen en -geroep. Boeren zijn trots op boeren, wij zijn trots op Joden. Klaar. Als ze nou eens een keer begonnen om tegemoet komen aan onze (bovengenoemde) wensen, dan valt er natuurlijk altijd te praten. Maar op deze manier niet. Ik zie het probleem er van ook niet. Dat andere supporters met Palestinavlaggen lopen en Hamas, Hamas Joden aan het gas roepen, dát zou aangepakt moeten worden.
[afbeelding]
Om nog even op terug te komen ( deze topics gaan ook zo onnozel snel ): het rendement van Leo is inderdaad nog niet om over naar huis te schrijven, maar het is duidelijk dat hij veel kwaliteit heeft, bovendien was hij een paar keer beslissend op essentiele momenten, óók dat is een klasse.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Is gewoon een proefballonetje van Jaakke toch? Er komt geen razzia ofzo...
Lijkt me niet dat Seedorf in de winterstop al gaat komen.. Zou overigens wel geweldig zijn !quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:58 schreef StarGazer het volgende:
Ten Cate doelt hopelijk op Seedorf. Er moet echt een middenvelder bijkomen. Sneijder is volgend jaar vertrokken, ben benieuwd wie hem gaat vervangen ( Defour) .
Dat bericht over een eventueel gespek tussen R. Koeman en Davids ? Ach, ik had niks anders verwacht.
Dat denk ik ook niet, dan maar na de zomer. Er moet in ieder geval wat gebeuren, wil je volgend jaar tot het einde van het seizoen met het kampioenschap mee doen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat Seedorf in de winterstop al gaat komen.. Zou overigens wel geweldig zijn !![]()
Ik zie hem wel trug komen, anders had hij bij VI de deur wel dicht gegooit.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:04 schreef M0NTANA het volgende:
Clarence Seedorf komt niet terug naar Ajax, als dat wel zo is dan maak ik hoogstpersoonlijk een bandieri.
Hoax natuurlijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaat dat jodenimago er afkrijgen echt door ?
of was dat een hoax ?
Zoals ik gisteren al zei is Clarence Seedorf een gentleman pur sang en die gooien geen deuren dicht.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:15 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik zie hem wel trug komen, anders had hij bij VI de deur wel dicht gegooit.
Ja en Shevchenko gaat ook niet zo lekker in Engeland..quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:31 schreef Pritt het volgende:
Ik begreep dat Nedved het niet zo naar zijn zin had in Italie.
Zou hij het een eer vinden om als type Cocu binnengehaald te worden?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:31 schreef Pritt het volgende:
Sjevsjenko heeft het ook niet zo naar zijn zin in Engelandquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:31 schreef Pritt het volgende:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en Shevchenko gaat ook niet zo lekker in Engeland..![]()
Dat meldt dezelfde bron die de transfer van Edgar Davids naar Ajax ook al driemaal exclusief meldde?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:34 schreef denthemen het volgende:
Het gerucht Davids->Psv is vooralsnog geheel NIET waar![]()
Nee, ik ken edgar zelf, en ik heb nóóit gezegt dat hij zou komen, dat waren de weblogs en dergelijke, ik was degene die juist wist te melden dat er nog helemaal niks rond was, dus in het geval van Davids kan je mij beter vertrouwen dan die tyfus weblogsquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat meldt dezelfde bron die de transfer van Edgar Davids naar Ajax ook al driemaal exclusief meldde?
ik heb zaterdag nog gesproken met davids en ben op de foto met hem geweestquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, ik ken edgar zelf, en ik heb nóóit gezegt dat hij zou komen, dat waren de weblogs en dergelijke, ik was degene die juist wist te melden dat er nog helemaal niks rond was, dus in het geval van Davids kan je mij beter vertrouwen dan die tyfus weblogs
Elke familie heeft zijn rotte plekken héquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik heb zaterdag nog gesproken met davids en ben op de foto met hem geweestLorenzo dan
hahah ja, ik zie het nu, ik ga ff een andere upload site zoekenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Leo is inderdaad een kutkikker
Hij is niet lelijk, maar er gaat niets boven het oudequote:Op dinsdag 12 december 2006 17:10 schreef koemleit het volgende:
owjah het nieuwe logo is much mooier dan het oude
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:10 schreef koemleit het volgende:
owjah het nieuwe logo is much mooier dan het oude
Heb laatst gelezen dat dat volgens mij toen overal werd gezongenquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:16 schreef koemleit het volgende:
kzag trouwens vanmiddag bij andere tijden een docu over de mistwedstrijd tegen liverpool. En na afloop zingen de spelers hand in hand kameraden. Altijd gedacht dat, dat lied enkel en alleen aan Feyenoord toegeschreven was
De mistwedstrijd Ajax-Liverpool. Donderdag Ned-2.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:20 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Heb laatst gelezen dat dat volgens mij toen overal werd gezongen
Maar ik meen me ook te herinerren dat ik ooit heb gelezen dat Hand in hand kameraden heel vroeger het Ajax clublied was
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:06 schreef StarGazer het volgende:
Jij kent Edgar persoonlijk? Mooi, mocht hij toch in de verleiding komen om met psv te gaan praten hou hem dan tegen
Die tijd was je nog voor Ajax? Of heb je gewoon nog altijd een zwak voor alles wat met Ajax te maken heeft?quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De mistwedstrijd Ajax-Liverpool. Donderdag Ned-2.
Gewoon onzin.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:05 schreef denthemen het volgende:
Olaf Lindenbergh komt bij Ajax niet veel aan spelen toe en onlangs liet de middenvelder dan ook weten dat hij graag weg wil uit Amsterdam. Eén van de geïnteresseerde clubs voor Lindenbergh zou Feyenoord zijn. De Rotterdammers zouden de verdedigende middenvelder graag aan de selectie toe willen voegen.
Erwin Koeman wil graag nog een middenvelder aan zijn selectie toe voegen. Feyenoord zou al iemand op het oog hebben. Het zou daarbij gaan om de Ajacied, die bij Ajax mag vertrekken.
Eerder dit jaar trok Feyenoord de Griekse spits Angelos Charisteas al aan. Na de spits zou Lindenbergh dus de tweede speler binnen een seizoen zijn die de overstap van Ajax naar Feyenoord maakt.
Mocht Feyenoord de transfer van Lindenbergh, die nog tot medio 2008 onder contract staat bij Ajax, niet kunnen bekostigen, dan lijkt een tijdelijke huur van de speler ook nog een optie.
Bron: Voetbalmax
Had ik toch gelijk
zo heb je Kuyt ook in dat shirtquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:39 schreef the_hunter het volgende:
Toffe foto van Leonardo in dat Ajax-shirt!
Ik vind het mooi om zo'n jong Braziliaans jochie in een Ajaxshirt te zien. En dat hij dan later ook nog bij die club komt te voetballen, maakt voor mij die foto extra mooi.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
zo heb je Kuyt ook in dat shirtmet de hele selectie van toen zelfs
quote:‘Ik weet niet of Leonardo het gaat redden’
Door Ad Pertijs
Dinsdag 12 december 2006 - BREDA – NAC-trainer Ernie Brandts zegt niet te weten of Leonardo om kan gaan met wat er van hem verwacht wordt bij Ajax.
„Er wordt daar veel meer van hem verwacht dan bij NAC. De lat ligt er veel hoger. Iedere wedstrijd en iedere training zal hij zich moeten bewijzen. De druk die je daar voelt is veel groter. Ik weet niet of hij daar mee om kan gaan“, zegt Brandts.
De trainer van NAC neemt met gemengde gevoelens afscheid van zijn grillige spitsspelers. „Het heeft heel veel energie gekost om hem naar mijn hand te zetten. Het is een jongen die je bij voorkeur niet in de groep moet aanspreken op zijn fouten. Maar soms moet je hem juist wel binnen die groep aanspreken om de andere te laten weten dat hij niet alles kan maken.“
Brandts zegt het ‘op zich jammer te vinden’ dat Leonardo vertrekt. „Soms heb ook ik genoten van zijn acties. Die zie je dingen doen die je niet voor mogelijk houdt. Maar vaak ook ben ik razend op hem geweest.“
Een half jaar is Brandts met Leonardo in de weer geweest. „Misschien heeft hij nu het licht gezien.“
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:19 schreef VoreG het volgende:
Op Kanu
quote:**Ajax-trainer Henk ten Cate kan in het
UEFA Cup-duel van woensdag bij Zulte-
Waregem beschikken over Ryan Babel.De
aanvaller is hersteld van buikgriep.
Ten Cate doet ook een beroep op Wesley
Sneijder en Kenneth Perez.De coach wil
dat beide middenvelders,die de laatste
weken ontbraken omdat ze zich schuldig
maakten aan belediging van de arbitrale
leiding,wedstrijdritme behouden.Ajax is
vrijwel zeker van de derde ronde.Zelfs
bij een nederlaag met vier doelpunten
verschil gaan de Amsterdammers verder.
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg,Ogararu,Stam,Grygera,
Emanuelson,Gabri,Heitinga,Perez,
Sneijder,Huntelaar,Babel
4-4-2 denk ik:quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:31 schreef Black-Death het volgende:
Aparte opstelling
4-4-2?quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 | Ogararu Stam Grygera Emanuelson Heitinga Gabri Perez Sneijder Babel Huntelaar |
Hamas, Hamas, dan zeg ik: OK. Maar Palestijnse vlaggen verbieden, dat wordt lastig.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:31 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Er zijn expres extra veel jodenliedjes ingezet om bestuur beetje te sarren.![]()
Belachelijk plan natuurlijk, om op te roepen om te stoppen met jodenvlagen en -geroep. Boeren zijn trots op boeren, wij zijn trots op Joden. Klaar. Als ze nou eens een keer begonnen om tegemoet komen aan onze (bovengenoemde) wensen, dan valt er natuurlijk altijd te praten. Maar op deze manier niet. Ik zie het probleem er van ook niet. Dat andere supporters met Palestinavlaggen lopen en Hamas, Hamas Joden aan het gas roepen, dát zou aangepakt moeten worden.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:48 schreef TimmyAsd het volgende:
Is er weer eens sprake van Seedorf danwel Davids
Maak daar 10+ miljoen van. Seedorf is 30, Sneijder is wat? 22? 23?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:14 schreef Jajong het volgende:
In de zomer is t Sneijder <-> Seedorf + 5 miljoen.
Zoiets.
22.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Maak daar 10+ miljoen van. Seedorf is 30, Sneijder is wat? 22? 23?
Jeps, hier nog 1. Hopelijk wel een mega spannende potquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:58 schreef the_hunter het volgende:
Zijn er hier nog meer Ajacieden die net als ik op een gelijkspel hopen morgen? Aangezien de tegenstanders dan een stuk interessanter worden? Zowel qua teams, als qua bereikbaarheid
Maar het is ook wel leuk die Belgen even van de mat te vegen natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:58 schreef the_hunter het volgende:
Zijn er hier nog meer Ajacieden die net als ik op een gelijkspel hopen morgen? Aangezien de tegenstanders dan een stuk interessanter worden? Zowel qua teams, als qua bereikbaarheid
Dat is waar. Dan maar hopen op AEK Athene in de volgende rondequote:Op dinsdag 12 december 2006 22:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar het is ook wel leuk die Belgen even van de mat te vegen natuurlijk.![]()
Aan de ene kant denk ik: Laat ze maar lekker winnen en de volgende ronde eruit vliegen tegen een Werder Bremen ofzo. Kunnen we het onszelf niet al te veel aanrekenen (mits redelijke uitslagenquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:58 schreef the_hunter het volgende:
Wat een onzin. Net alsof we die ronde er op dan wel ineens van Werder kunnen winnen. Volgens jou dan he. Ik ach ons tegen niemand kansloos.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:04 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Aan de ene kant denk ik: Laat ze maar lekker winnen en de volgende ronde eruit vliegen tegen een Werder Bremen ofzo. Kunnen we het onszelf niet al te veel aanrekenen (mits redelijke uitslagen) en zijn we van die belachelijke uefa cup ook weer af. En aan de andere kant denk ik weer van: Als we nog voor een prijs kunnen gaan dit seizoen is het de uefa cup wel. Feyenoord lukte het een aantal jaren geleden ook, dus waarom ons niet
![]()
Eensch.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Winnen. Krijgt deze schandalige poulefase nog een beetje glans.
De tegenstanders zijn toch allemaal lastig.
Шевченко:quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Sjevsjenko heeft het ook niet zo naar zijn zin in Engeland
ik heb echt geen idee hoe je zijn naam spelt![]()
Grappig dat jij er dan nog zo detailistisch op doorgaat.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:14 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Шевченко:
Shevchenko op z'n Engels en zoals ik het zou doen.
Sjevtsjenko op z'n Nederlands. ¦evčenko in het Tsjechisch en wetenschappelijk Nederlands. En zo kun je nog wel een tijdje doorgaan.. Who gives a fuck hoe je het spelt, het is allemaal goed.
.
Uhm, aangezien ik Russisch studeer.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:16 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Grappig dat jij er dan nog zo detailistisch op doorgaat.
Lekkere conclusie Michelquote:Edgar David naar Ajax
Door Michel van velzen
13 December, 2006
Als alles goed lijkt te gaan zal Edgar Davids aan het einde van het seizoen naar Ajax vertrekken.
Henk ten Cate melde tegenover RTV Noord-Holland dat Edgar Davids niet in de winterstop zal komen.
Edgar Davids heeft het niet naar zijn zin bij Tottenham Hotspurs en heeft zelf aangeven graag naar Nederland te willen terugkeren.
Hoe laat vertrekt de combi? En hoe ga je alcohol verpakken?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:46 schreef the_hunter het volgende:
Wat is dat nou weer voor een dwaas haha
Gewoon bier in de bus volgens de DS. Combi gaat geloof ik om 3 uur.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe laat vertrekt de combi? En hoe ga je alcohol verpakken?
Serieus? Dacht dat het een alcoholvrije combi was?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:50 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Gewoon bier in de bus volgens de DS. Combi gaat geloof ik om 3 uur.
Dat dacht ik ook ja. Ik heb DS ook niet gelezen, maar een aantal jongens zeiden dat het er dus echt stond.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat het een alcoholvrije combi was?
Dat scheelt aanzienlijk, combi met alcolhol is al vele malen beter dan een alcoholvrije.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:53 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja. Ik heb DS ook niet gelezen, maar een aantal jongens zeiden dat het er dus echt stond.
Ja, maar ik weet nog niet 100% zeker of het waar is. Even afwachten nog hehequote:Op woensdag 13 december 2006 10:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat scheelt aanzienlijk, combi met alcolhol is al vele malen beter dan een alcoholvrije.
Er staat niet dat Davids komt.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:41 schreef Panick het volgende:
Leuk, nu gaan sites zelf geruchten verzinnen..
[..]
Lekkere conclusie Michel.
EPPIE HET IS VANAVONDquote:Op woensdag 13 december 2006 03:05 schreef -Wolf- het volgende:
Waar kan je morgen in A'dam leuk die wedstrijd live kijken? Thuis kijken is zo saai. Trouwens de eerste wedstrijd sinds IK Start uit die ik op TV zal zien van AJAX.
Voetbalzone?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:41 schreef Panick het volgende:
[..]
Overal op het Leidseplein en Rembrandtplein opzich.quote:Op woensdag 13 december 2006 03:05 schreef -Wolf- het volgende:
Waar kan je morgen in A'dam leuk die wedstrijd live kijken? Thuis kijken is zo saai. Trouwens de eerste wedstrijd sinds IK Start uit die ik op TV zal zien van AJAX.
ken je beter verliezenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:33 schreef S-Two het volgende:
Winnen 2, anders 3 dacht ik.
Maar dat laatste vinden de meeste hier niet zo belangrijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:52 schreef PyTh het volgende:
Gelijk spelletje vanavond zou het meest gunstige voor ajax zelf en haar supporters zijn denk ik.
Wat een mogolen lopen er ook rond.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:41 schreef Panick het volgende:
[..]
Die zie ik even niet?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:52 schreef PyTh het volgende:
Gelijk spelletje vanavond zou het meest gunstige voor ajax zelf en haar supporters zijn denk ik.
quote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:20 schreef PyTh het volgende:
En tegenstanders die ajax waarschijnlijk minder liggen.
Ik dicht ajax meer kansen toe tegen ploegen als Newcastle, Glasgow Rangers, Spurs of Blackburn dan tegen Werder Bremen, CSKA/Spartak Moskou, Benfica of Steaua Boekarest....
Sta je vanavond in de 85e minuut met 1-0 voor, hoop je gewoon op de gelijkmaker van ZW.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:52 schreef PyTh het volgende:
Ik wel!quote:Op woensdag 13 december 2006 11:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar dat laatste vinden de meeste hier niet zo belangrijk.
Daar gaat het niet om, natuurlijk moet je van iedereen winnen om de UEFA Cup binnen te halen, maar qua leuke uitwedstrijden wordt ik véél liever derde dan tweede.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Liever 3de in de poule dan 2de om eerlijk te zijn, maar aan de andere kant; je moet natuurlijk van iedereen kunnen winnen.
Kans van 4 uit 7 dat je een Britse ploeg treft danquote:Op woensdag 13 december 2006 12:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, natuurlijk moet je van iedereen winnen om de UEFA Cup binnen te halen, maar qua leuke uitwedstrijden wordt ik véél liever derde dan tweede.
Speel liever pas verder in het toernooi tegen de Spurs, maar de Rangers, Blackburn Rovers en Newcastle United zijn natuurlijk wel leuk, lekker derde worden dus!quote:Op woensdag 13 december 2006 12:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kans van 4 uit 7 dat je een Britse ploeg treft dan
Dus verliezen vanavondquote:Op woensdag 13 december 2006 12:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Speel liever pas verder in het toernooi tegen de Spurs, maar de Rangers, Blackburn Rovers en Newcastle United zijn natuurlijk wel leuk, lekker derde worden dus!
RESPECT!quote:Op woensdag 13 december 2006 13:13 schreef koningdavid het volgende:
Ajax speelt vanavond met rouwbanden om i.v.m. het overlijden van Cor van der Hart
Neen, gisteravond stond het ook op VI.nl.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Papieren versie neem ik aan
Voor de zoveelste keer, ik word liever derde met het oog op een leuke uitwedstrijd (Groot-Brittannië) in de volgende ronde, echt niet om sterke tegenstanders te ontlopen.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:32 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Wat een onzin, verliezen of gelijkspelen om 3de te worden.
We moeten de UEFA Cup winnen dus van iedereen winnen. Ook van moeilijke tegenstanders.
Verlies of gelijkspel is slecht voor vertrouwen.
Hoop op 0-5.
Hoop doet levenquote:Op woensdag 13 december 2006 14:32 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Hoop op 0-5.
nog niet weg ?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:32 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Wat een onzin, verliezen of gelijkspelen om 3de te worden.
We moeten de UEFA Cup winnen dus van iedereen winnen. Ook van moeilijke tegenstanders.
Verlies of gelijkspel is slecht voor vertrouwen.
Hoop op 0-5.
Jaquote:Op woensdag 13 december 2006 14:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Papieren versie neem ik aan
Zijn er veel die combi boycotten, ik ook en heb er (nog) geen spijt van. Je wordt met bus bij stadion afgezet en mag meteen na wedstrijd bus weer in, niet helemaal mijn idee van een leuke EU-trip.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoop doet leven![]()
Wie van de fokkers reizen trouwens af?
Montana en Passiebloem niet in ieder geval of wel?
Klopt, je kan er ook los heen, maar zijn er ook genoeg die helemaal niet gaan en normaal wel. Zelf ga ik ook niet, kijk hem in besloten kring.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:01 schreef TerroRobbie het volgende:
De combi boycotten betekent toch niet hetzelfde als hememaal niet gaan?
Niet altijd hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 15:01 schreef TerroRobbie het volgende:
De combi boycotten betekent toch niet hetzelfde als hememaal niet gaan?
Ik ga naar Feyenoord - Polen kijken. Staat nog iets op het spel. Misschien een keertje schakelen.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, je kan er ook los heen, maar zijn er ook genoeg die helemaal niet gaan en normaal wel. Zelf ga ik ook niet, kijk hem in besloten kring.
En jij?
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:26 schreef stefmans het volgende:
Ik zeg 0-5 en die mensen die zeiken dat we 3de moeten worden moeten eens verder na denken, hoe verder je in het toernooi komt hoe beter de teams worden dus die kom je toch wel tegen. En winnen is goed voor het zelfvertrouwen.
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer, ik word liever derde met het oog op een leuke uitwedstrijd (Groot-Brittannië) in de volgende ronde, echt niet om sterke tegenstanders te ontlopen.
We zijn het voor de eerste keer met elkaar eensquote:Op woensdag 13 december 2006 15:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat klopt.
Hij is het helemaal niet met jou eens, maar met de post vóór jou, van jorienvdherik.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
We zijn het voor de eerste keer met elkaar eens.
Alleen was mijn reactie op de post dat canvas beter wasquote:Op woensdag 13 december 2006 15:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
We zijn het voor de eerste keer met elkaar eens.
Dochter van John Jaakke heeft wel leuke vriendinnen, zelf niet echt neukbaar.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:36 schreef keijz het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/044930.html
quote:Blind mag negen maanden niet rijden
Danny Blind is zijn rijbewijs negen maanden kwijt. Dat liet een woordvoerster van het OM woensdag weten. Hij kan nog bezwaar indienen.
Of de oud-Ajacied zich ook nog voor de rechter moet verantwoorden voor het ongeluk dat hij bij de ArenA veroorzaakte, is nog onbekend. Onder invloed van alcohol reed Blind een 48-jarige vrouw aan die met autopech langs de weg stond. Zij werd met borst- en rugklachten opgenomen in het ziekenhuis.
Meteen na het ongeluk kreeg Blind een rijverbod van negen uur. Een dag later betuigde de oud-Ajacied spijt van het verkeersongeval.
Bron: http://www.at5.nl/index.asp?newsid=23118
Klopt toen elke dinsdag/woensdag een belgische ploeg live thuis was tofquote:Op woensdag 13 december 2006 15:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Canvas is zeker beter. Jammer dat ze geen CL rechten meer hebben.
Die andern hebben waarschijnlijk minder rijke ouders.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dochter van John Jaakke heeft wel leuke vriendinnen, zelf niet echt neukbaar.
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Canvas is zeker beter. Jammer dat ze geen CL rechten meer hebben.
Dat is alleen absoluut geen type Cocu, kan alleen Edgar Davids bedenken voor die rol.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:54 schreef Eb het volgende:
Type Cocu....
Kunnen we Conceicao niet kopen van Standard Luik? Die is daar toch maar aan het verpieteren...
[afbeelding]
Ik zie het Belgisch voetbal nooit, maar daarvoor was hij al aardig op z'n retour!quote:Op woensdag 13 december 2006 15:54 schreef Eb het volgende:
Type Cocu....
Kunnen we Conceicao niet kopen van Standard Luik? Die is daar toch maar aan het verpieteren...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |