Zoute haring heeft de wedstrijd van hun eeuw. Tegen het grote Ajax spelen. 2057 opa :'Ik heb echt tegen Ajax gespeeld'quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:20 schreef LuukBes het volgende:
Dit is het begin van onderschatting, en een gelijkspel. De clubnaam niet goed spellen en ridiculiseren.
Ja maar dat paste er niet meer inquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:27 schreef Messenga het volgende:
Live op RTL 7.
Hallo, jij moet allang slapen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:29 schreef Messenga het volgende:
Niet?
Ja nu ga je toch de fout in.quote:
Ah damnquote:
Ja, ze hebben dobbelstenen gegooid wie het shirtje mag ruilem met Wesley.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ah damn
Maarre, wedstrijdtopic. Heb je nog iets leuks te melden over zulte? nog extreem aparte spelers?
Spannend.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, ze hebben dobbelstenen gegooid wie het shirtje mag ruilem met Wesley.
Ach, gunstiger... zijn teams als Tottenham, Sevilla, Newcastle of Panathinaikos dan zoveel minder dan Steaua, Benfica, Bordeaux, Spartak Moskou of AEK Athene?quote:Op maandag 11 december 2006 09:40 schreef the_hunter het volgende:
Aan de ene kant heb ik liever een gelijkspel, omdat we dan gustiger (leukere reisjes) kunnen loten. Maar aan de andere kant is Ajax het natuurlijk aan zijn stand verplicht om daar te winnen. Een beetje een dubbel gevoel dus.
Maar goed, we zullen het wel zien woensdag. Ik heb er wel zin in.
Neuh dat niet echt, maar de reisjes naar Londen, Sevilla, Newcastle, Griekenland en Glasgow zijn toch een stuk aantrekkelijker dan Moskou, Oekra๏ne of Boekarestquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:17 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ach, gunstiger... zijn teams als Tottenham, Sevilla, Newcastle of Panathinaikos dan zoveel minder dan Steaua, Benfica, Bordeaux, Spartak Moskou of AEK Athene?
quote:Op woensdag 13 december 2006 08:49 schreef tong80 het volgende:
Je eigen clubkleuren niet mogen dragen
Ga jij eigenlijk wel eens kijken naar wedstrijden van ajax of ben jij zo'n Helmondse teletekstjood?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:01 schreef Camplo het volgende:
Ach het vriest niet, dus ik verwacht geen broddel veld
quote:Op woensdag 13 december 2006 10:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk wel eens kijken naar wedstrijden van ajax of ben jij zo'n Helmondse teletekstjood?
Volg genoeg topics maar is me nooit opgevallen namelijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:09 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als je wat meer topics volgde wist je dat antwoord wel
Zat jij trouwens in de ArenA bij Ajax-boertjes?
Aangezien dat uitvak voor slechts 47% gevuld was.
Tenzij je erg oud bent, ben ik prolly naar meer wedstrijden thuis en UIT geweest, dan jij in je boerenleven bij elkaar![]()
Ben 26 en ben al 13 jaar seizoenkaarthouderquote:
Jah kijk, ik woon pas 10 jaar in NL en ging van 15e tot 20equote:Op woensdag 13 december 2006 10:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben 26 en ben al 13 jaar seizoenkaarthouder
Nope is het niet. Alleen maar kut tripjes dan.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:59 schreef PyTh het volgende:
Vraag me af of het eigenlijk wel voordeliger is voor ajax om 2e te worden.
En tegenstanders die ajax waarschijnlijk minder liggen.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nope is het niet. Alleen maar kut tripjes dan.
echt niet wedstrijd van hun leven manquote:Op woensdag 13 december 2006 11:24 schreef koningdavid het volgende:
Ik verwacht een leuke wedstrijd vandaag.
Ajax speelt met het sterkste team en voor Zulte is dit de wedstrijd van hun leven ongeveer. Gaat mooi worden.
Eerder integendeel , tuurlijk is het een leuke affiche, maar voor Zulte is de match tegen Charleroi zondag v้้l belangrijker om niet met accuut degradatiegevaar de winterstop te kunnen ingaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
echt niet wedstrijd van hun leven man
Ik zie eigenlijk niet in wat dat zegt over het Belgische voetbal? Het feit dat Zulte Waregem het als amateurclub zo goed doet in Europa, zegt toch meer over hun Europese tegenstanders dan over ons voetbal?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"AMATEURS IN EUROPA? TYPISCH BELGISCH"
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
De semi-profs van Zulte Waregem hebben
de laatste tijd al heel wat wenkbrauwen
doen fronsen in Nederland. "Amateurs in
Europa? Dat dit in Belgi๋ nog kan!"
"In Nederland is dit ondenkbaar", zegt
journalist Jop van Kempen in GvA. "Niet
dat we neerkijken op Zulte Waregem.
Eigenlijk vinden we het gewoon grappig,
omdat het zo onwezenlijk is. Maar het
roept ook wel vragen op. Het is alle-
maal charmant, maar ook veelbetekend."
"In Nederland wordt dit beschouwd als
een zoveelste exponent dat het ้cht
niet goed gaat met het Belgische voet-
bal", concludeert Van Kempen.
Men doet er trouwens lacherig over ,maar als je eens goed kijkt naar die "semi-profs" bij Zulte zijn dat eigenlijk vrijwel allemaal spelers die hun opleiding bij een eerste of tweede-klasser hebben gehaald, maar door diverse redenen nooit doorbraken en ergens in lagere klasses waren geraakt en die Zulte opviste. En zo h้้l gretig zijn om zich te herbewijzen ...quote:Op woensdag 13 december 2006 13:46 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet in wat dat zegt over het Belgische voetbal? Het feit dat Zulte Waregem het als amateurclub zo goed doet in Europa, zegt toch meer over hun Europese tegenstanders dan over ons voetbal?
(Waarmee ik trouwens niet wil ontkennen dat het niet goed gaat met het Belgische voetbal he)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |