Er zijn expres extra veel jodenliedjes ingezet om bestuur beetje te sarren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:29 schreef -Wolf- het volgende:
Van het jodenimago af... bijna het hele stadion zong zondag mee met 'JODUUUUUUUH, JODUUUUUH!'..
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Op 29 november stond hij op 3 asists.
Op 6 december ook nog.
ik vind het echt onzin van het bestuur en tevens een onmogelijke opgave. hoe komen ze er echt op? hebben ze niets beters te doen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:31 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Er zijn expres extra veel jodenliedjes ingezet om bestuur beetje te sarren.
[afbeelding]
Daar is de TS vrij in, die bepaalt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:29 schreef SoA-Holic het volgende:
We gooien weer teksten in de TT?
Jaap Stam is beter als centrale verdeiger, doe mij Edgar Davids maar als type Cocu.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:36 schreef Jordi16 het volgende:
ik vind het raar dat HTC nog een 'type Cocu' zoekt. Heeft hij daarvoor niet genoeg aan Stam ?
Zou hij bedoelen dat er gemiddeld gezien wat overgewicht is in de selectie?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ten Cate zegt eerst dat de selectie rond is en nu moet er ineens weer wel een speler bij
Media beetje misleiden is nooit verkeerdquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ten Cate zegt eerst dat de selectie rond is en nu moet er ineens weer wel een speler bij
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Zou hij bedoelen dat er gemiddeld gezien wat overgewicht is in de selectie?
Maar inderdaad:
- Rood witte stoeltjes
- Grachten en hoeken dicht
Das het belangrijkste
Niets onzin, het is een kwestie van geven en nemen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:38 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Wat een onzin om een foute geuzennaam te vergelijken met de oude logo kwestie.![]()
Je moet iets als je al weer 8 punten achterstaat toch?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prachtig idd, maar op die site is hij niet meer te koop? http://www.subsidesports.com/uk/store/product_list.jsp?id=1184quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:40 schreef jna het volgende:
[..]
Doe dan meteen deze terug:
[afbeelding]
![]()
Och, of je nu tweede wordt of vijfde, maakt allemaal niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je moet iets als je al weer 8 punten achterstaat toch?
Volgens gasten op het ajaxnetwerk gaat R. Koeman met Davids praten over de eventuele opvolging van Cocu volgend jaar als die toch besluit te gaan stoppenquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jaap Stam is beter als centrale verdeiger, doe mij Edgar Davids maar als type Cocu.
Het gaat denk ik ook om wat echt belangrijk is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niets onzin, het is een kwestie van geven en nemen.
Waarom zouden de supporters wel meteen naar Ajax moeten luisteren, terwijl het andersom niet gebeurt?
jawel: http://www.subsidesports.com/uk/store/product_details.jsp?pid=72057594037945121&cid=503&brc=&red=product_list.jsp?id=503,mid=-1,quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:42 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Prachtig idd, maar op die site is hij niet meer te koop? http://www.subsidesports.com/uk/store/product_list.jsp?id=1184
Paintquote:
Dat niet maar dat je nu op amper de helft van de competitie al weer 8 punten achterstaat is natuurlijk wel tekenendquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, of je nu tweede wordt of vijfde, maakt allemaal niet zoveel uit.
Omdat het "joden" geroep nogal onzinnig en onethisch is en daarom dus nogal vreemd is om als wisselgeld te gebruiken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niets onzin, het is een kwestie van geven en nemen.
Waarom zouden de supporters wel meteen naar Ajax moeten luisteren, terwijl het andersom niet gebeurt?
Ik vind het wel boeiend dat Ajax denkt iets te eisen van haar supporters, terwijl de club zelf absoluut niet wilt luisteren, wanneer een meerderheid van de supporters het logo wilt veranderen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:44 schreef Robar het volgende:
[..]
Het gaat denk ik ook om wat echt belangrijk is.
Ik vind de discussie om het logo en de geuzennaam echt totaal niet van belang.
Lekker boeiend allemaal.
Ben benieuwd wanneer Ronald Koeman jullie tenue wijzigt, wit shirt met rode baan ofzo?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens gasten op het ajaxnetwerk gaat R. Koeman met Davids praten over de eventuele opvolging van Cocu volgend jaar als die toch besluit te gaan stoppen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het ook verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer Ronald Koeman jullie tenue wijzigt, wit shirt met rode baan ofzo?
Kan me er niet zo druk om maken, PSV is gewoon te degelijk, die geven de landstitel niet meer uit handen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat niet maar dat je nu op amper de helft van de competitie al weer 8 punten achterstaat is natuurlijk wel tekenend
z'n Afrikaanse zoonquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Het schijnt dat die ook al met zn vriend Obodai in gesprek is
Dan zullen Victor Sikora, Wesley Sonck, Tom Soetaers en Bob Peeters ook nog wel volgen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Het schijnt dat die ook al met zn vriend Obodai in gesprek is
Laten we maar winnen. Als je de UEFA Cup wil winnen, kom je die sterke tegenstanders anders toch wel tegen. Winnen is ook goed voor het zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan zullen Victor Sikora, Wesley Sonck, Tom Soetaers en Bob Peeters ook nog wel volgen.
Maar goed, dit is het Ajax-topic.
We mogen morgen zelfs met 4-0 verliezen, laat het maar 1-0 worden voor ZW.
Ajax eist niks. Jaakke heeft alleen aangegeven er tegen in te willen gaan. En verder bepalen de supporters het clubbeleid niet maar het bestuur en ledenraad.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik vind het wel boeiend dat Ajax denkt iets te eisen van haar supporters, terwijl de club zelf absoluut niet wilt luisteren, wanneer een meerderheid van de supporters het logo wilt veranderen.
Ik heb laatst een college gehad van dhr Markering, directeur van de Arena. Die wist mij te vertellen dat er nagedacht wordt over de rood/witte stoeltjes en dat het al met al toch nog 5 jaar zou duren dat het volledig vervangen zou zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Zou hij bedoelen dat er gemiddeld gezien wat overgewicht is in de selectie?
Maar inderdaad:
- Rood witte stoeltjes
- Grachten en hoeken dicht
Das het belangrijkste
Het engie wat tekenend is, is de positie op de ranglijst in combinatie met het aantal punten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat niet maar dat je nu op amper de helft van de competitie al weer 8 punten achterstaat is natuurlijk wel tekenend
Het gaat mij om de leuke tripjes, niet om moeilijke tegenstanders te ontlopen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:50 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Laten we maar winnen. Als je de UEFA Cup wil winnen, kom je die sterke tegenstanders anders toch wel tegen. Winnen is ook goed voor het zelfvertrouwen.
Zonder supporters geen club, dus er zal zeker naar ze moeten luisteren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:50 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Ajax eist niks. Jaakke heeft alleen aangegeven er tegen in te willen gaan. En verder bepalen de supporters het clubbeleid niet maar het bestuur en ledenraad.
Fijn dat je dat bevestigdquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:50 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Ajax eist niks. Jaakke heeft alleen aangegeven er tegen in te willen gaan. En verder bepalen de supporters het clubbeleid niet maar het bestuur en ledenraad.
Waar gaat die 5 jaar in zitten dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:51 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ik heb laatst een college gehad van dhr Markering, directeur van de Arena. Die wist mij te vertellen dat er nagedacht wordt over de rood/witte stoeltjes en dat het al met al toch nog 5 jaar zou duren dat het volledig vervangen zou zijn.
Daarnaast kunnen de hoeken niet dicht anders zouden de mensen, die bovenin 2e ring zitten, flauw vallen.
En bij het bouw van het stadion heeft men uitvoerig gekeken of er wel uberhaupt een gracht zou komen. Er was een idee om de de tribunes tot aan het veld te bouwen met dan op het veld vele stewards.
Maar dat was niet positief voor de logistiek van het stadion en het kostenbudget. Gracht wordt naar mijn weten dan ook niet dicht gegooid in de toekomst.
Jij denkt dat Chelsea, West Ham of Man Utd naar hun supporters luisteren? Dacht het niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:53 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Fijn dat je dat bevestigd![]()
Dus jij vindt het een goede zaak dat koude zakenlieden uit 't Gooi het beleid van een van de grootste en meest historierijke clubs van de wereld bepalen zonder rekening te houden met zijn supporters?
Een echte club - in Engeland bijna allemaal - bestaan op hun supporters. Daar draait alles om. De supporter zíjn de club, het bestuur is louter een uitvoerende macht.
Werder Bremenquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het gaat mij om de leuke tripjes, niet om moeilijke tegenstanders te ontlopen.
Ik vind je een beetje klinken als die halve gare Den Haag "supporters".quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zonder supporters geen club, dus en zal zeker naar ze moeten luisteren.
Ik heb werkelijk waar geen idee. Die 5 jaar kon hij niet verklaren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Waar gaat die 5 jaar in zitten dan?
Clubeigenaren zijn weer een nieuw verschijnsel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:54 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Jij denkt dat Chelsea, West Ham of Man Utd naar hun supporters luisteren? Dacht het niet.
De suikeroom trekt zich geen reet aan van die 'leden'.
Uiteraard, maar dat wil niet zeggen dat hun wil ook de wet is. Het bestuur en redenlaad beslissen uiteindelijk over de clubzaken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zonder supporters geen club, dus en zal zeker naar ze moeten luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |