Sta je vanavond in de 85e minuut met 1-0 voor, hoop je gewoon op de gelijkmaker van ZW.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:52 schreef PyTh het volgende:
Gelijk spelletje vanavond zou het meest gunstige voor ajax zelf en haar supporters zijn denk ik.
Ik wel!quote:Op woensdag 13 december 2006 11:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar dat laatste vinden de meeste hier niet zo belangrijk.
Daar gaat het niet om, natuurlijk moet je van iedereen winnen om de UEFA Cup binnen te halen, maar qua leuke uitwedstrijden wordt ik véél liever derde dan tweede.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Liever 3de in de poule dan 2de om eerlijk te zijn, maar aan de andere kant; je moet natuurlijk van iedereen kunnen winnen.
Kans van 4 uit 7 dat je een Britse ploeg treft danquote:Op woensdag 13 december 2006 12:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, natuurlijk moet je van iedereen winnen om de UEFA Cup binnen te halen, maar qua leuke uitwedstrijden wordt ik véél liever derde dan tweede.
Speel liever pas verder in het toernooi tegen de Spurs, maar de Rangers, Blackburn Rovers en Newcastle United zijn natuurlijk wel leuk, lekker derde worden dus!quote:Op woensdag 13 december 2006 12:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kans van 4 uit 7 dat je een Britse ploeg treft dan
Dus verliezen vanavondquote:Op woensdag 13 december 2006 12:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Speel liever pas verder in het toernooi tegen de Spurs, maar de Rangers, Blackburn Rovers en Newcastle United zijn natuurlijk wel leuk, lekker derde worden dus!
RESPECT!quote:Op woensdag 13 december 2006 13:13 schreef koningdavid het volgende:
Ajax speelt vanavond met rouwbanden om i.v.m. het overlijden van Cor van der Hart
Neen, gisteravond stond het ook op VI.nl.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Papieren versie neem ik aan
Voor de zoveelste keer, ik word liever derde met het oog op een leuke uitwedstrijd (Groot-Brittannië) in de volgende ronde, echt niet om sterke tegenstanders te ontlopen.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:32 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Wat een onzin, verliezen of gelijkspelen om 3de te worden.
We moeten de UEFA Cup winnen dus van iedereen winnen. Ook van moeilijke tegenstanders.
Verlies of gelijkspel is slecht voor vertrouwen.
Hoop op 0-5.
Hoop doet levenquote:Op woensdag 13 december 2006 14:32 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Hoop op 0-5.
nog niet weg ?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:32 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Wat een onzin, verliezen of gelijkspelen om 3de te worden.
We moeten de UEFA Cup winnen dus van iedereen winnen. Ook van moeilijke tegenstanders.
Verlies of gelijkspel is slecht voor vertrouwen.
Hoop op 0-5.
Jaquote:Op woensdag 13 december 2006 14:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Papieren versie neem ik aan
Zijn er veel die combi boycotten, ik ook en heb er (nog) geen spijt van. Je wordt met bus bij stadion afgezet en mag meteen na wedstrijd bus weer in, niet helemaal mijn idee van een leuke EU-trip.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoop doet leven![]()
Wie van de fokkers reizen trouwens af?
Montana en Passiebloem niet in ieder geval of wel?
Klopt, je kan er ook los heen, maar zijn er ook genoeg die helemaal niet gaan en normaal wel. Zelf ga ik ook niet, kijk hem in besloten kring.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:01 schreef TerroRobbie het volgende:
De combi boycotten betekent toch niet hetzelfde als hememaal niet gaan?
Niet altijd hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 15:01 schreef TerroRobbie het volgende:
De combi boycotten betekent toch niet hetzelfde als hememaal niet gaan?
Ik ga naar Feyenoord - Polen kijken. Staat nog iets op het spel. Misschien een keertje schakelen.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, je kan er ook los heen, maar zijn er ook genoeg die helemaal niet gaan en normaal wel. Zelf ga ik ook niet, kijk hem in besloten kring.
En jij?
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:26 schreef stefmans het volgende:
Ik zeg 0-5 en die mensen die zeiken dat we 3de moeten worden moeten eens verder na denken, hoe verder je in het toernooi komt hoe beter de teams worden dus die kom je toch wel tegen. En winnen is goed voor het zelfvertrouwen.
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer, ik word liever derde met het oog op een leuke uitwedstrijd (Groot-Brittannië) in de volgende ronde, echt niet om sterke tegenstanders te ontlopen.
We zijn het voor de eerste keer met elkaar eensquote:Op woensdag 13 december 2006 15:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat klopt.
Hij is het helemaal niet met jou eens, maar met de post vóór jou, van jorienvdherik.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
We zijn het voor de eerste keer met elkaar eens.
Alleen was mijn reactie op de post dat canvas beter wasquote:Op woensdag 13 december 2006 15:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
We zijn het voor de eerste keer met elkaar eens.
Dochter van John Jaakke heeft wel leuke vriendinnen, zelf niet echt neukbaar.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:36 schreef keijz het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/044930.html
quote:Blind mag negen maanden niet rijden
Danny Blind is zijn rijbewijs negen maanden kwijt. Dat liet een woordvoerster van het OM woensdag weten. Hij kan nog bezwaar indienen.
Of de oud-Ajacied zich ook nog voor de rechter moet verantwoorden voor het ongeluk dat hij bij de ArenA veroorzaakte, is nog onbekend. Onder invloed van alcohol reed Blind een 48-jarige vrouw aan die met autopech langs de weg stond. Zij werd met borst- en rugklachten opgenomen in het ziekenhuis.
Meteen na het ongeluk kreeg Blind een rijverbod van negen uur. Een dag later betuigde de oud-Ajacied spijt van het verkeersongeval.
Bron: http://www.at5.nl/index.asp?newsid=23118
Klopt toen elke dinsdag/woensdag een belgische ploeg live thuis was tofquote:Op woensdag 13 december 2006 15:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Canvas is zeker beter. Jammer dat ze geen CL rechten meer hebben.
Die andern hebben waarschijnlijk minder rijke ouders.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dochter van John Jaakke heeft wel leuke vriendinnen, zelf niet echt neukbaar.
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Canvas is zeker beter. Jammer dat ze geen CL rechten meer hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |