quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:48 schreef TimmyAsd het volgende:
Is er weer eens sprake van Seedorf danwel Davids
Maak daar 10+ miljoen van. Seedorf is 30, Sneijder is wat? 22? 23?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:14 schreef Jajong het volgende:
In de zomer is t Sneijder <-> Seedorf + 5 miljoen.
Zoiets.
22.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Maak daar 10+ miljoen van. Seedorf is 30, Sneijder is wat? 22? 23?
Jeps, hier nog 1. Hopelijk wel een mega spannende potquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:58 schreef the_hunter het volgende:
Zijn er hier nog meer Ajacieden die net als ik op een gelijkspel hopen morgen? Aangezien de tegenstanders dan een stuk interessanter worden? Zowel qua teams, als qua bereikbaarheid
Maar het is ook wel leuk die Belgen even van de mat te vegen natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:58 schreef the_hunter het volgende:
Zijn er hier nog meer Ajacieden die net als ik op een gelijkspel hopen morgen? Aangezien de tegenstanders dan een stuk interessanter worden? Zowel qua teams, als qua bereikbaarheid
Dat is waar. Dan maar hopen op AEK Athene in de volgende rondequote:Op dinsdag 12 december 2006 22:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar het is ook wel leuk die Belgen even van de mat te vegen natuurlijk.![]()
Aan de ene kant denk ik: Laat ze maar lekker winnen en de volgende ronde eruit vliegen tegen een Werder Bremen ofzo. Kunnen we het onszelf niet al te veel aanrekenen (mits redelijke uitslagenquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:58 schreef the_hunter het volgende:
Wat een onzin. Net alsof we die ronde er op dan wel ineens van Werder kunnen winnen. Volgens jou dan he. Ik ach ons tegen niemand kansloos.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:04 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Aan de ene kant denk ik: Laat ze maar lekker winnen en de volgende ronde eruit vliegen tegen een Werder Bremen ofzo. Kunnen we het onszelf niet al te veel aanrekenen (mits redelijke uitslagen) en zijn we van die belachelijke uefa cup ook weer af. En aan de andere kant denk ik weer van: Als we nog voor een prijs kunnen gaan dit seizoen is het de uefa cup wel. Feyenoord lukte het een aantal jaren geleden ook, dus waarom ons niet
![]()
Eensch.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Winnen. Krijgt deze schandalige poulefase nog een beetje glans.
De tegenstanders zijn toch allemaal lastig.
Шевченко:quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Sjevsjenko heeft het ook niet zo naar zijn zin in Engeland
ik heb echt geen idee hoe je zijn naam spelt![]()
Grappig dat jij er dan nog zo detailistisch op doorgaat.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:14 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Шевченко:
Shevchenko op z'n Engels en zoals ik het zou doen.
Sjevtsjenko op z'n Nederlands. ¦evčenko in het Tsjechisch en wetenschappelijk Nederlands. En zo kun je nog wel een tijdje doorgaan.. Who gives a fuck hoe je het spelt, het is allemaal goed.
.
Uhm, aangezien ik Russisch studeer.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:16 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Grappig dat jij er dan nog zo detailistisch op doorgaat.
Lekkere conclusie Michelquote:Edgar David naar Ajax
Door Michel van velzen
13 December, 2006
Als alles goed lijkt te gaan zal Edgar Davids aan het einde van het seizoen naar Ajax vertrekken.
Henk ten Cate melde tegenover RTV Noord-Holland dat Edgar Davids niet in de winterstop zal komen.
Edgar Davids heeft het niet naar zijn zin bij Tottenham Hotspurs en heeft zelf aangeven graag naar Nederland te willen terugkeren.
Hoe laat vertrekt de combi? En hoe ga je alcohol verpakken?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:46 schreef the_hunter het volgende:
Wat is dat nou weer voor een dwaas haha
Gewoon bier in de bus volgens de DS. Combi gaat geloof ik om 3 uur.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe laat vertrekt de combi? En hoe ga je alcohol verpakken?
Serieus? Dacht dat het een alcoholvrije combi was?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:50 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Gewoon bier in de bus volgens de DS. Combi gaat geloof ik om 3 uur.
Dat dacht ik ook ja. Ik heb DS ook niet gelezen, maar een aantal jongens zeiden dat het er dus echt stond.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat het een alcoholvrije combi was?
Dat scheelt aanzienlijk, combi met alcolhol is al vele malen beter dan een alcoholvrije.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:53 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja. Ik heb DS ook niet gelezen, maar een aantal jongens zeiden dat het er dus echt stond.
Ja, maar ik weet nog niet 100% zeker of het waar is. Even afwachten nog hehequote:Op woensdag 13 december 2006 10:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat scheelt aanzienlijk, combi met alcolhol is al vele malen beter dan een alcoholvrije.
Er staat niet dat Davids komt.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:41 schreef Panick het volgende:
Leuk, nu gaan sites zelf geruchten verzinnen..
[..]
Lekkere conclusie Michel.
EPPIE HET IS VANAVONDquote:Op woensdag 13 december 2006 03:05 schreef -Wolf- het volgende:
Waar kan je morgen in A'dam leuk die wedstrijd live kijken? Thuis kijken is zo saai. Trouwens de eerste wedstrijd sinds IK Start uit die ik op TV zal zien van AJAX.
Voetbalzone?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:41 schreef Panick het volgende:
[..]
Overal op het Leidseplein en Rembrandtplein opzich.quote:Op woensdag 13 december 2006 03:05 schreef -Wolf- het volgende:
Waar kan je morgen in A'dam leuk die wedstrijd live kijken? Thuis kijken is zo saai. Trouwens de eerste wedstrijd sinds IK Start uit die ik op TV zal zien van AJAX.
ken je beter verliezenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:33 schreef S-Two het volgende:
Winnen 2, anders 3 dacht ik.
Maar dat laatste vinden de meeste hier niet zo belangrijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:52 schreef PyTh het volgende:
Gelijk spelletje vanavond zou het meest gunstige voor ajax zelf en haar supporters zijn denk ik.
Wat een mogolen lopen er ook rond.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:41 schreef Panick het volgende:
[..]
Die zie ik even niet?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:52 schreef PyTh het volgende:
Gelijk spelletje vanavond zou het meest gunstige voor ajax zelf en haar supporters zijn denk ik.
quote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:20 schreef PyTh het volgende:
En tegenstanders die ajax waarschijnlijk minder liggen.
Ik dicht ajax meer kansen toe tegen ploegen als Newcastle, Glasgow Rangers, Spurs of Blackburn dan tegen Werder Bremen, CSKA/Spartak Moskou, Benfica of Steaua Boekarest....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |