Ja, sorry. Wist niet welk woord ik cursief moest maken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
gezien mijn reaktie niet denk ik he.
Komt misschien ook wel omdat je niet met je kenmerk poste
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bij de volgende smerige aktie krijgt hij gewoon meteen een dikke straf, en terecht.
Dat is al een hoax sinds Van Praag het voor het eerst voorsteldequote:Op dinsdag 12 december 2006 14:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaat dat jodenimago er afkrijgen echt door ?
of was dat een hoax ?
Serieus?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:31 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Er zijn expres extra veel jodenliedjes ingezet om bestuur beetje te sarren.![]()
Belachelijk plan natuurlijk, om op te roepen om te stoppen met jodenvlagen en -geroep. Boeren zijn trots op boeren, wij zijn trots op Joden. Klaar. Als ze nou eens een keer begonnen om tegemoet komen aan onze (bovengenoemde) wensen, dan valt er natuurlijk altijd te praten. Maar op deze manier niet. Ik zie het probleem er van ook niet. Dat andere supporters met Palestinavlaggen lopen en Hamas, Hamas Joden aan het gas roepen, dát zou aangepakt moeten worden.
[afbeelding]
Om nog even op terug te komen ( deze topics gaan ook zo onnozel snel ): het rendement van Leo is inderdaad nog niet om over naar huis te schrijven, maar het is duidelijk dat hij veel kwaliteit heeft, bovendien was hij een paar keer beslissend op essentiele momenten, óók dat is een klasse.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Is gewoon een proefballonetje van Jaakke toch? Er komt geen razzia ofzo...
Lijkt me niet dat Seedorf in de winterstop al gaat komen.. Zou overigens wel geweldig zijn !quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:58 schreef StarGazer het volgende:
Ten Cate doelt hopelijk op Seedorf. Er moet echt een middenvelder bijkomen. Sneijder is volgend jaar vertrokken, ben benieuwd wie hem gaat vervangen ( Defour) .
Dat bericht over een eventueel gespek tussen R. Koeman en Davids ? Ach, ik had niks anders verwacht.
Dat denk ik ook niet, dan maar na de zomer. Er moet in ieder geval wat gebeuren, wil je volgend jaar tot het einde van het seizoen met het kampioenschap mee doen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat Seedorf in de winterstop al gaat komen.. Zou overigens wel geweldig zijn !![]()
Ik zie hem wel trug komen, anders had hij bij VI de deur wel dicht gegooit.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:04 schreef M0NTANA het volgende:
Clarence Seedorf komt niet terug naar Ajax, als dat wel zo is dan maak ik hoogstpersoonlijk een bandieri.
Hoax natuurlijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaat dat jodenimago er afkrijgen echt door ?
of was dat een hoax ?
Zoals ik gisteren al zei is Clarence Seedorf een gentleman pur sang en die gooien geen deuren dicht.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:15 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik zie hem wel trug komen, anders had hij bij VI de deur wel dicht gegooit.
Ja en Shevchenko gaat ook niet zo lekker in Engeland..quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:31 schreef Pritt het volgende:
Ik begreep dat Nedved het niet zo naar zijn zin had in Italie.
Zou hij het een eer vinden om als type Cocu binnengehaald te worden?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:31 schreef Pritt het volgende:
Sjevsjenko heeft het ook niet zo naar zijn zin in Engelandquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:31 schreef Pritt het volgende:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en Shevchenko gaat ook niet zo lekker in Engeland..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |