Ja dat vind ik ookquote:Op dinsdag 12 december 2006 03:25 schreef SnowBite het volgende:
wat is dat wijf van de pvda toch lelijk
Oja Sharon Dijksma, ik kon niet eens op haar naam komenquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:39 schreef borisz het volgende:
Dijksma, tja
tja dit mens ken ik toevallig wel van naam danquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oja Sharon Dijksma, ik kon niet eens op haar naam komen![]()
Tenzij Jeroen Pauw de oh-zo beleefde heer van Dis nog bijdehand gaat ondervragenquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:27 schreef Lassekjus het volgende:
Saaie aflevering dus.
Nou zekers, die pleegmoeder is erg links, Van Dis staat ook bekend als rooie hond en Siemerink is al jaren een voornaam SP-lid.quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou zekers, die pleegmoeder is erg links, Van Dis staat ook bekend als rooie hond en Siemerink is al jaren een voornaam SP-lid.![]()
quote:Woensdag aan tafel bij Jeroen Pauw en Paul Witteman onder anderen zanger Jan Smit en documentairemaker Sander Francken
Wel een interessant verhaal over de internationale wapenhandel van die knakker.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:50 schreef golfer het volgende:
Vanavond, vanwege de aanwezigheid van JS, maar eens overgeslagen.
Onbegrijpelijk dat hij er is op zo'n moment.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:38 schreef Arcee het volgende:
Ja, politieke crisis aan de gang en Witteman moet Jan Smit interviewen.
hij is nogal sloomquote:Op donderdag 14 december 2006 23:08 schreef Suko het volgende:
Ik kan niet zo tegen H. Krol, waarom weet ik niet zo.
Die grappen van het duo gaan mij tegen staan.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:07 schreef Arcee het volgende:
Mij komt ondertussen die Witteman me steeds meer tegen te staan. Eikel.
Hij dringt zich altijd zo op als nationale homo, als het geweten van homosexueel Nederland.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:08 schreef Suko het volgende:
Ik kan niet zo tegen H. Krol, waarom weet ik niet zo.
Hij heette dan ook Beb Leverman.quote:
Ja, dat is 't, dank u.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij dringt zich altijd zo op als nationale homo, als het geweten van homosexueel Nederland.
Beb? Weet je dat wel zeker?quote:
Ja.quote:Bizar dat liedje over z'n begrafenis dat ie pas nog geschreven had.
quote:
Zo zou je 't ook nog kunnen zeggen.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:16 schreef tong80 het volgende:
Gadvedamme er kan geen homo dood gaan of Henkie Krol zit er . 2 miljoen homo's in Nederland en Henkie kent ze allemaal.
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:07 schreef Arcee het volgende:
Marijnissen komt en golfer en venomsmake lijkt 't wel een leuke en interessante uitzending te worden. Goh?
En 'm dan met geen mogelijkheid uitkrijgen.quote:
Lekkere redactie ook.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
En 'm dan met geen mogelijkheid uitkrijgen.
Is dat jasje voor om Arcee z'n lul nou nog niet klaar dan?quote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:20 schreef Wup het volgende:
nou klaar met die Henk Krol nu
Jasje?, is onderhand een sprei geworden! Overigens, dat geprijs van 'onze' Jan vind ik wel vermoeiend onderhand.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Is dat jasje voor om Arcee z'n lul nou nog niet klaar dan?
hij is er zelf ook niet vies vanquote:Op donderdag 14 december 2006 23:25 schreef Suko het volgende:
Overigens, dat geprijs van 'onze' Jan vind ik wel vermoeiend onderhand.
Ligt met de Kerst onder de boom. Heb zin in van Os, waarom gaatie weg?quote:Op donderdag 14 december 2006 23:34 schreef Arcee het volgende:
Over wat voor jasje hebben we 't? Kan ik 't al passen?
De kamervoorzitter had wel ff dimmen mogen zeggen.quote:
Het 1e wat ze je vragen als je uberhaupt de studio in loopt!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:19 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Lekkere redactie ook.
Het eerste wat je aan de gasten vraagt als ze gaan zitten is om hun telefoon uit te zetten.
Zou ik denken.
Ja, ik snapte sowieso niet waarom de schuld bij de SP werd neergelegd.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:39 schreef golfer het volgende:
Ook wel sterk van Jan hoe hij de zwarte Piet van het mislukken van de combi CDA-PvdA-SP richting Balkenende en Bos schuift.![]()
Gaat denk ik gauw vervelen als ie 141 kamerleden slappe knieen heeft verweten.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:41 schreef Suko het volgende:
Wilders is leuk, dan valt er nog wat te lachen op het pluche.
Briljante causeur. Na 2 zinnen hang ik weer aan z'n lippen.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:44 schreef Suko het volgende:
Voor van Os ga ik op de bank zitten en goed luisteren, een beste man, zwaai.
DVDquote:Op donderdag 14 december 2006 23:47 schreef golfer het volgende:
Dat heet geloof ik een DVD tegenwoordig.
Witteman is echt 30 jaar geleden opgehouden met leven.
Ja, dat is zo'n modern ding zoals een PC met van die werkbalken die het nooit bij jou doen.quote:
Zeker!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:53 schreef venomsnake het volgende:
Leuke uitzending, alle gasten waren![]()
Mee eens. Leuke gasten, goed tempo.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:53 schreef venomsnake het volgende:
Ik vond het daar nog beschaafd aan toegaan eigenlijk. Als ik hier in België de uitzendingen van de parlementszittingen zie zit daar toch wel wat méér leven in hoor. (dertig kamerleden door elkaar aan het roepen met de stem van de voorzitter die erboven "allez allez allez" roept)quote:Op donderdag 14 december 2006 23:40 schreef Thelonious het volgende:
[..]
De kamervoorzitter had wel ff dimmen mogen zeggen.
Ik doelde meer op een moment een aantal jaar geleden dat Jan Marijnissen "ff dimmen" zei tegen kamervoorzitter Weissglas, die daar toen aanstoot aan nam.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vond het daar nog beschaafd aan toegaan eigenlijk. Als ik hier in België de uitzendingen van de parlementszittingen zie zit daar toch wel wat méér leven in hoor. (dertig kamerleden door elkaar aan het roepen met de stem van de voorzitter die erboven "allez allez allez" roept)
Ja was erg leukquote:Op donderdag 14 december 2006 23:53 schreef venomsnake het volgende:
Yes, heb daar een staart van meegekregen, mijn vader heeft alle afleveringen van het begeleidend materiaal Openbaar Kunstbezit. Jammer dat van Os weggaat, zijn programma werd ook op een onmogelijk tijdstip uitgezonden, schande. Op de vraag wie er voor in de plaats komt bleef door tussenkomst van Witteman in de lucht hangen, schaamt u. Van Os had meer tijd moeten krijgen ipv die Krol, maar het was inderdaad een onderhoudende uitzending, dat dan weer wel.quote:
Vertel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:31 schreef tong80 het volgende:
leunt bijna tegen extreem rechts aan..
Dat geeft niet, dat heeft op Fok nog nooit iemand ervan weerhouden om een ongenuanceerde mening te ventileren.quote:
Dedecker is helemaal niet extreem rechts. Je kan hem misschien nog het beste vergelijken met Verdonk. Hij is uit de VLD gezet omdat hij de gevestigde partijtop daar in de weg stond.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:39 schreef tong80 het volgende:
Ken de details niet precies. Maar hij is onlangs uit de VLD gezet wegens zijn uitspraken.
Ik bedoel qua politieke richting. Dedecker is een rechtse liberaal van de harde lijn, en een Vlaams-Nationalist. Ook wel een populist natuurlijk die graag in de aandacht komt. Maar zeker geen extreem-rechts figuur.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:49 schreef dwerg het volgende:
Ik zie Verdonk nog niet meedoen aan leuke spelprogramma's.
Tuurlijk , hij is de man achter zowat alle gouden judo-medailles van België , van Ingrid Berghmans over Gella Vandecaveye tot Ulla Werbrouck ...quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:51 schreef tong80 het volgende:
Dedecker was toch ook een succesvolle judo-coach ?
ik ben dol op haar, op voorwaarde dat ze hysterisch doet en volkomen niet te volgen isquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:09 schreef Suko het volgende:
Ohw, hysterica Adelheid Roosen in da house, de lastigste tante van Nederland, die een talkshow kan maken en breken. Ligt maar net aan de vraag en hoe je deze stelt, de andere gasten en nog een bende redenen waarom ze uit d'r boze dak gaat, houdt u de valium cq een neut gereed...Ook een megaknuffelaarster voor de zieligen/onderdrukten in welke samenleving dan ook, pffff. (o ja, ik mot dat mens niet, ik hou niet van uitdrukkelijk aanwezige tiepjes met een mening die niet voor discussie vatbaar is, zie je ook wel eens op feestjes, zoooooo irri)
Ja wel, kan leuk zijn, kijken hoe met name Wittebol daarop reageert.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:14 schreef Wup het volgende:
[..]
ik ben dol op haar, op voorwaarde dat ze hysterisch doet en volkomen niet te volgen is
hopelijk gaan ze de zieligen en onderdrukten negeren in de vragen
Definieer "dat soort wijven".quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:05 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet tegen Roossen. Ik haat dat soort wijven.
Wijven waarvan je je afvraagt waar je ze ook alweer van kent. Je ziet ze jaren niet, maar plots zijn ze weer in beeld met hun 'Oh ik ben zo'n gek wijf met mij is het lachen' optreden. Histerische meiden met een over de top optreden, want alles moet kunnen en ze zijn nu eenmaal zo leuk, als gek wijf zijnde.quote:
En wat vind hij van een onafhankelijk Vlaanderen of eventueel een hereniging met Nederland?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tuurlijk , hij is de man achter zowat alle gouden judo-medailles van België , van Ingrid Berghmans over Gella Vandecaveye tot Ulla Werbrouck ...
Daar is hij ook door bekend geworden natuurlijk. Dedecker is een vrij flamboyante figuur, die niet om een sterke uitspraak verlegen zit. En een eerste-klas populist natuurlijk. En vooral iemand die niemand uit de weg gaat graag tegen "heilige huisjes" schopt. Qua stijl kun je hem misschien nog het beste vergelijken met een fortuyn ofzo.
Dedecker is een volbloed Vlaamse nationalist, maar wel eentje van de "republikeinse" soort. Een voorstander van de Vlaamse Republiek dus. Hij is trouwens ook een fel tegenstander van het Belgische koningshuis.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:38 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
En wat vind hij van een onafhankelijk Vlaanderen of eventueel een hereniging met Nederland?
Ik heb haar al jaren niet gezien op TV. Ben benieuwd hoe lekker apart ze nu is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:05 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet tegen Roossen. Ik haat dat soort wijven.
ik vind hem wel leuk tot nu toequote:Op vrijdag 15 december 2006 23:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zo, ben wel eens benieuwd naar Dedecker, met hem kan het ook altijd alle kanten uit in een tv-programma
Ze snappen niet dat België feitenlijk niet echt bestaat.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ze snappen echt niks van België. Alsof Witteman het "lekker sociaal" zou vinden om zoveel miljarden in een bodemloze put te storten ...
"Wat, heeft België twee regeringen" , "nee we hebben er vier"quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze snappen niet dat België feitenlijk niet echt bestaat.
Hans Spekman, kersvers Tweede-Kamerlid voor de PvdA. Hij was van 2001 tot april 2006 wethouder in Utrecht. Amper een paar weken in de Kamer kondigde Spekman samen met VVD-collega Zijlstra een initiatief aan voor een voetbalwet om hooligangeweld tegen te gaan. Spekman is door de parlementaire pers genomineerd voor het politieke talent van het jaar. Morgenmiddag wordt de winnaar op Radio 1 bekendgemaakt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:15 schreef Wup het volgende:
wie is die jongen in de rode trui?
ow Hans Spekman,quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:15 schreef Wup het volgende:
Een "politiek talent" , maar voor een talent heeft hij wel héél weinig inzicht in zijn buurland ...quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:15 schreef Wup het volgende:
ow dank je wel, da's beter dan 'politiek talent'quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:17 schreef golfer het volgende:
Hans Spekman, kersvers Tweede-Kamerlid voor de PvdA. Hij was van 2001 tot april 2006 wethouder in Utrecht. Amper een paar weken in de Kamer kondigde Spekman samen met VVD-collega Zijlstra een initiatief aan voor een voetbalwet om hooligangeweld tegen te gaan. Spekman is door de parlementaire pers genomineerd voor het politieke talent van het jaar. Morgenmiddag wordt de winnaar op Radio 1 bekendgemaakt.
leuk tochquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:23 schreef golfer het volgende:
Adelheid is niks veranderd. Er valt nog steeds geen normaal gesprek met haar te voeren.
Ach ja, van Witteman moet iedereen sociaal zijn en PvdA stemmen. Anders gaat-ie verongelijkt met z'n armen over elkaar zitten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ze snappen echt niks van België. Alsof Witteman het "lekker sociaal" zou vinden om zoveel miljarden in een bodemloze put te storten ...
Leuke man om naar te luisteren inderdaad. Maar hij realiseert zich niet echt dat er sommige mensen in Nederland (zoals Nelly Frijda, Jeroen Pauw en Paul Witteman) helemaal niets van de situatie snappen. Zij nemen de situatie België aan alsof het iets natuurlijk is. "Jullie zijn toch een land, dan moet je toch sociaal zijn. Wij hebben toch ook arme regio's"quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zo, ben wel eens benieuwd naar Dedecker, met hem kan het ook altijd alle kanten uit in een tv-programma
LOLquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:42 schreef golfer het volgende:
Had ie al een keer gezegd dat ie wethouder was geweest?![]()
Ik zat al de hele tijd te denken, van waar ken ik dat mensquote:
En daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:31 schreef kassenbouwer het volgende:
Leuke man om naar te luisteren inderdaad. Maar hij realiseert zich niet echt dat er sommige mensen in Nederland (zoals Nelly Frijda, Jeroen Pauw en Paul Witteman) helemaal niets van de situatie snappen.
[..]
Ik denk dat hij nog duidelijker had moeten maken dat het gewoon onmogelijk is om een land te hebben waarin ongeveer de ene helft de ene taal spreekt en de andere de andere. het verdomt om de taal van de ander te spreken, en andersom.
Dat werkt gewoon niet.
Ik vind 't wel jammer dat je Witteman 'n verwijt maakt, en dan zelf zo'n domme opmerking maakt. Iedereen die 'n beetje bekend is met de vlamingen weten dat ze nog liever met de walen in belgie blijven zitten dan met de nederlanders in een nieuwe staat gaan zittenquote:Wel jammer trouwens dat hij niet echt enthousiast is om bij Nederland aan te sluiten. Oke, er zijn verschillen. Maar onze gezamenlijke taal zal dat op den duur wel oplossen.
Mwah goed excuus heeft ie wel. Maar wat vond jij als Vlaming van de manier waarop Dedecker de Belgische situatie duidelijk maakte? Of heb je het niet gezien. (waar zit eigenlijk NL1 op jou tv? Bij mij zijn één en Canvas 8 en 9quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Trouwens ook wel grappig. Terwijl Dedecker hier in P&W zit , is zijn ex-partijvoorzitter hem op Canvas werkelijk compleet aan het afbranden en zit hij hem te verwijten dat hij "zogezegd andere verplichtingen had dan in de uitzending daar aanwezig te zijn"
De belgische politiek is echt stukken leuker dan de nederlandsequote:Op vrijdag 15 december 2006 23:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Trouwens ook wel grappig. Terwijl Dedecker hier in P&W zit , is zijn ex-partijvoorzitter hem op Canvas werkelijk compleet aan het afbranden en zit hij hem te verwijten dat hij "zogezegd andere verplichtingen had dan in de uitzending daar aanwezig te zijn"
Dat laastste dat weet ik nog niet zo net niet. Met een paar Belgen en een paar biertjes hebben ik het aan het begin van het jaar ergens een keer een hele avond over gehad. En ik vroeg op een gegeven moment wat ze liever wilde hebben. Toen zeiden ze ook dat ze liever bij Nederland zaten of dat het eigenlijk in 1830 al fout was gegaan. En dat waren helemaal geen Vlaams Belangers ofzo. Maar goed, dat zegt niks over alle Vlamingen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:44 schreef gronk het volgende:
[..]
En daar heb je dan wel weer gelijk in.
[..]
Ik vind 't wel jammer dat je Witteman 'n verwijt maakt, en dan zelf zo'n domme opmerking maakt. Iedereen die 'n beetje bekend is met de vlamingen weten dat ze nog liever met de walen in belgie blijven zitten dan met de nederlanders in een nieuwe staat gaan zitten
Het verdomt van de taal te spreken is ook absolute onzin. Als een Vlaming naar de Ardennen op vakantie gaat staat hij daar niet zoals de Nederlanders hysterisch in de bakkerij richting een brood te wijzen, maar bestelt hij een "pain blanc". Als een Vlaming en een Waal in gesprek raken gebeurt dat vrijwel altijd in het Frans. Als een Vlaming naar Brussel gaat schakelt hij zelfs al meteen over op het Frans.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:44 schreef gronk het volgende:
[..]
En daar heb je dan wel weer gelijk in.
[..]
Ik vind 't wel jammer dat je Witteman 'n verwijt maakt, en dan zelf zo'n domme opmerking maakt. Iedereen die 'n beetje bekend is met de vlamingen weten dat ze nog liever met de walen in belgie blijven zitten dan met de nederlanders in een nieuwe staat gaan zitten
Inderdaad, even niet die rooie drammer op de buis.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:31 schreef golfer het volgende:
Laatste uitzending van het jaar.
Arcee, je kunt de komende tijd even bijkomen en nieuwe haat tegen Witteman gaan verzamelen.![]()
Nee hoor, laatst was een collega van me op 'n belgisch congres, waar 'n vlaming en 'n waal 'n praatje gaven, en dat ging in 't vlaams respectievelijk in 't frans. Dito bij beantwoording van vragen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het verdomt van de taal te spreken is ook absolute onzin.
Klopt, de vlamingen waren altijd de underdogs die wel frans gingen praten. Maar ik geloof dat Filip dewinter ook weigert om frans te spreken. Als statement.quote:Als een Vlaming naar de Ardennen op vakantie gaat staat hij daar niet zoals de Nederlanders hysterisch in de bakkerij richting een brood te wijzen, maar bestelt hij een "pain blanc". Als een Vlaming en een Waal in gesprek raken gebeurt dat vrijwel altijd in het Frans.
Brussel is sowieso een moeilijk geval. Hoe dat nou precies zit...quote:Als een Vlaming naar Brussel gaat schakelt hij zelfs al meteen over op het Frans.
De voerstreek is 'n berucht gebied in dat opzicht...quote:Maar omgekeerd? Jamais.
Op een congres is dat natuurlijk vrij logisch hé.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:58 schreef gronk het volgende:
[..]
Nee hoor, laatst was een collega van me op 'n belgisch congres, waar 'n vlaming en 'n waal 'n praatje gaven, en dat ging in 't vlaams respectievelijk in 't frans. Dito bij beantwoording van vragen.
[..]
Klopt, de vlamingen waren altijd de underdogs die wel frans gingen praten. Maar ik geloof dat Filip dewinter ook weigert om frans te spreken. Als statement.
[..]
Brussel is sowieso een moeilijk geval. Hoe dat nou precies zit...
[..]
De voerstreek is 'n berucht gebied in dat opzicht...
Inderdaad, kon ff niet op 't woord komen.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:48 schreef Arcee het volgende:
Dat boeit me nooit, van die gasten die ergens lang op zee hebben liggen dobberen.
Boeiend. Moslims en abortus.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:58 schreef Suko het volgende:
Vanavond (Onder voorbehoud):
Voor moslims die zich bekneld voelen tussen hun familie en gemeenschap enerzijds en de Nederlandse maatschappij anderzijds schreef Esma Choho het eerste zelfhulpboek voor moslims. Choho is journalist en schrijver van Marokkaanse afkomst. Ze schreef het boek 'Moslim unlimited' op basis van haar eigen ervaringen. Choho wil haar lezers meer kracht en vrijheid in het leven geven. (op tvgids.nl las ik: "Choho werd recent door De Volkskrant omschreven als 'de Oprah voor moslims'.
Bert Dorenbos, oud-EO-directeur en tegenwoordig preses van Stichting 'Schreeuwom Leven'. Deze stichting is 'pro life' en zet zich in tegen abortus en euthanasie. Dorenbos en de zijnen bidden voor de ChristenUnie tijdens de formatiebesprekingen. Ze hopen dat André Rouvoet het voor elkaar krijgt dat abortus wordt afgeschaft.
Ik twijfel of ik dit wil zien.![]()
Intussen bekeken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:29 schreef golfer het volgende:
Ben ik verdomme gisteren helemaal vergeten te kijken.
Later maar even bekijken via uitzending gemist ofzo.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:07 schreef Arcee het volgende:
Jeanette Morang: "Voorop zit een fantastisch kanon"
Je ziet Pauw aan z'n eigen kanon denken die hij volgens mij wel in de commandante kwijt wil.
Als God bestaat dan is hij in elk geval een grote humorist. Die gast zit al 26 jaar te bidden om abortus te verbieden. Stel dat God al bestaat dan kun je toch onderhand al concluderen dat hij dan toch geen probleem met abortus zal hebben ...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:32 schreef Arcee het volgende:
"Abortus is nooit een oplossing voor een probleem"
Vindt u.
Scherp! Wat een woordkeus indeed...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:32 schreef Arcee het volgende:
"Abortus is nooit een oplossing voor een probleem"
Vindt u.
Ja, zie mijn post er boven.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Als God bestaat dan is hij in elk geval een grote humorist. Die gast zit al 26 jaar te bidden om abortus te verbieden. Stel dat God al bestaat dan kun je toch onderhand al concluderen dat hij dan toch geen probleem met abortus zal hebben ...![]()
Hij zegt 't net weer.quote:
Ongelooflijk toch dat die man daar in gelooft.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:34 schreef Arcee het volgende:
Ze bidden al 26 jaar en zien het als een wonder dat er nu mensen over praten.
Ach, die gaan ook wel, maar prettig mens idd.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:57 schreef golfer het volgende:
Verder wel een oké mens, die Esma Choho.
Kan haar beter pruimen dan die meiden van Halal.
het begin met dat marine-wijf is wel aardig. Een stukje daarna ben ik gewoon weggezapt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:00 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Weer van die sprookjesgelovers? Mooi, kan ik de uitzending van vandaag overslaan.
Dat dan weer wel maar dat kan al gauw, die Halalgirls zijn echt erg!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:57 schreef golfer het volgende:
Verder wel een oké mens, die Esma Choho.
Kan haar beter pruimen dan die meiden van Halal.
Pittige tante, ze stond op het punt het commando over te nemen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
het begin met dat marine-wijf is wel aardig.
En ook: Gisteren maakte het Openbaar Ministerie details bekend rond de dood van de 12-jarige Suzanne uit het Drentse Exloërmont. Een 45-jarige man uit Nieuw-Buinen heeft bekend dat hij het meisje eerste verkrachtte en vervolgens met zijn camper overreed. De man wordt verdedigd door advocaat Hans Klopstra, hij is vanavond te gast.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:15 schreef golfer het volgende:
Morgen dus iig Wim Kok en Bernlef.
Strikt genomen hoeft dat geen leugen te zijn. Als-ie altijd al een rol heeft gespeeld, dan is dit alleen maar een ander soort rol.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:39 schreef Aoristus het volgende:
Hij liegt nog steeds alsof het een lieve lust is. De mensen vergissen zich, hij heeft zijn ideologische veren niet afgeschud
Inderdaad, het is veiliger om eerst te vragen naar de hoedanigheid van zijn hoogheid's bezoekquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:56 schreef gronk het volgende:
[..]
Strikt genomen hoeft dat geen leugen te zijn. Als-ie altijd al een rol heeft gespeeld, dan is dit alleen maar een ander soort rol.
Inderdaad, weinig enthousiastelingen aan tafel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:27 schreef Wup het volgende:
LOL, dat weermens wordt steeds chagrijniger
My thoughts exactly. Sowieso vind ik dat Jeroen Pauw en Paul Witteman ervoor moeten opassen dat ze zichzelf niet gaan zien als opiniebepalers.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:52 schreef golfer het volgende:
Teun is oké en Witteman weet weer eens niet waarover ie praat.
Dat helpt ook niet echt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:58 schreef Wup het volgende:
dat weermens
ze is wel leuk enthousiastquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:02 schreef golfer het volgende:
Mariko is wel een lekker ding om te zien, vind ik.![]()
En wordt ook weer vanwege tijdgebrek keihard onderbroken omdat Wende een liedje moet zingen.quote:
een aanwinst voor de kamer; weer eens iemand die echt met de poten in de modder heeft gestaanquote:
Ik word er niet koud of warm van, dat meisje.quote:
bekijk haar dvd eens waar ze Brel doetquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik word er niet koud of warm van, dat meisje.
Ben ik met je eens. Ik vind het zon geit.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik word er niet koud of warm van, dat meisje.
Ze zong in het Nederlands.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:19 schreef Suko het volgende:
Wende niet gezien, het origineel is toch altijd beter en mijn Frans is niet al te best.
quote:
Verdomd ja, nu je 't zegt, wie het ook vergeten is, verhaaltje.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:55 schreef Arcee het volgende:
Als ik Roel Pieper lees denk ik direct aan Jan Sloot.
http://www.debroncode.nl/nl/home.aspxquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:04 schreef Suko het volgende:
Verdomd ja, nu je 't zegt, wie het ook vergeten is, verhaaltje.![]()
Wicky.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
Wat doet die afgrijselijke Pieper daar![]()
Wat heb jij met Van Dis?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
RC![]()
Ik kijk alleen even omdat Van Dis er zit.
Vroeger aantrekkelijk en nog steeds charmant. Hij is wel oud geworden, maar met een beetje mazzel worden we allemaal oud. En hij praat zo keurigquote:
Wat wil je, een einzelgänger op een zolderkamertje in Parijs.quote:
nauwelijksquote:
Ik altijd aan Aad van Toor (beter bekend als Adriaan)quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:55 schreef Arcee het volgende:
Als ik Roel Pieper lees denk ik direct aan Jan Sloot.
Niet over wat-ie te melden heeft, dus.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Vroeger aantrekkelijk en nog steeds charmant. Hij is wel oud geworden, maar met een beetje mazzel worden we allemaal oud. En hij praat zo keurig![]()
Hé, Paul en Jeroen hebben allebei het boek gelezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |