Inderdaad, weinig enthousiastelingen aan tafel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:27 schreef Wup het volgende:
LOL, dat weermens wordt steeds chagrijniger
My thoughts exactly. Sowieso vind ik dat Jeroen Pauw en Paul Witteman ervoor moeten opassen dat ze zichzelf niet gaan zien als opiniebepalers.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:52 schreef golfer het volgende:
Teun is oké en Witteman weet weer eens niet waarover ie praat.
Dat helpt ook niet echt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:58 schreef Wup het volgende:
dat weermens
ze is wel leuk enthousiastquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:02 schreef golfer het volgende:
Mariko is wel een lekker ding om te zien, vind ik.![]()
En wordt ook weer vanwege tijdgebrek keihard onderbroken omdat Wende een liedje moet zingen.quote:
een aanwinst voor de kamer; weer eens iemand die echt met de poten in de modder heeft gestaanquote:
Ik word er niet koud of warm van, dat meisje.quote:
bekijk haar dvd eens waar ze Brel doetquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik word er niet koud of warm van, dat meisje.
Ben ik met je eens. Ik vind het zon geit.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik word er niet koud of warm van, dat meisje.
Ze zong in het Nederlands.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:19 schreef Suko het volgende:
Wende niet gezien, het origineel is toch altijd beter en mijn Frans is niet al te best.
quote:
Verdomd ja, nu je 't zegt, wie het ook vergeten is, verhaaltje.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:55 schreef Arcee het volgende:
Als ik Roel Pieper lees denk ik direct aan Jan Sloot.
http://www.debroncode.nl/nl/home.aspxquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:04 schreef Suko het volgende:
Verdomd ja, nu je 't zegt, wie het ook vergeten is, verhaaltje.![]()
Wicky.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
Wat doet die afgrijselijke Pieper daar![]()
Wat heb jij met Van Dis?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
RC![]()
Ik kijk alleen even omdat Van Dis er zit.
Vroeger aantrekkelijk en nog steeds charmant. Hij is wel oud geworden, maar met een beetje mazzel worden we allemaal oud. En hij praat zo keurigquote:
Wat wil je, een einzelgänger op een zolderkamertje in Parijs.quote:
nauwelijksquote:
Ik altijd aan Aad van Toor (beter bekend als Adriaan)quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:55 schreef Arcee het volgende:
Als ik Roel Pieper lees denk ik direct aan Jan Sloot.
Niet over wat-ie te melden heeft, dus.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Vroeger aantrekkelijk en nog steeds charmant. Hij is wel oud geworden, maar met een beetje mazzel worden we allemaal oud. En hij praat zo keurig![]()
Hé, Paul en Jeroen hebben allebei het boek gelezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |