Mee eens. Leuke gasten, goed tempo.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:53 schreef venomsnake het volgende:
Leuke uitzending, alle gasten waren![]()
Ik vond het daar nog beschaafd aan toegaan eigenlijk. Als ik hier in België de uitzendingen van de parlementszittingen zie zit daar toch wel wat méér leven in hoor. (dertig kamerleden door elkaar aan het roepen met de stem van de voorzitter die erboven "allez allez allez" roept)quote:Op donderdag 14 december 2006 23:40 schreef Thelonious het volgende:
[..]
De kamervoorzitter had wel ff dimmen mogen zeggen.
Ik doelde meer op een moment een aantal jaar geleden dat Jan Marijnissen "ff dimmen" zei tegen kamervoorzitter Weissglas, die daar toen aanstoot aan nam.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vond het daar nog beschaafd aan toegaan eigenlijk. Als ik hier in België de uitzendingen van de parlementszittingen zie zit daar toch wel wat méér leven in hoor. (dertig kamerleden door elkaar aan het roepen met de stem van de voorzitter die erboven "allez allez allez" roept)
Ja was erg leukquote:Op donderdag 14 december 2006 23:53 schreef venomsnake het volgende:
Leuke uitzending, alle gasten waren![]()
Yes, heb daar een staart van meegekregen, mijn vader heeft alle afleveringen van het begeleidend materiaal Openbaar Kunstbezit. Jammer dat van Os weggaat, zijn programma werd ook op een onmogelijk tijdstip uitgezonden, schande. Op de vraag wie er voor in de plaats komt bleef door tussenkomst van Witteman in de lucht hangen, schaamt u. Van Os had meer tijd moeten krijgen ipv die Krol, maar het was inderdaad een onderhoudende uitzending, dat dan weer wel.quote:
Vertel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:31 schreef tong80 het volgende:
leunt bijna tegen extreem rechts aan..
Dat geeft niet, dat heeft op Fok nog nooit iemand ervan weerhouden om een ongenuanceerde mening te ventileren.quote:
Dedecker is helemaal niet extreem rechts. Je kan hem misschien nog het beste vergelijken met Verdonk. Hij is uit de VLD gezet omdat hij de gevestigde partijtop daar in de weg stond.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:39 schreef tong80 het volgende:
Ken de details niet precies. Maar hij is onlangs uit de VLD gezet wegens zijn uitspraken.
Ik bedoel qua politieke richting. Dedecker is een rechtse liberaal van de harde lijn, en een Vlaams-Nationalist. Ook wel een populist natuurlijk die graag in de aandacht komt. Maar zeker geen extreem-rechts figuur.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:49 schreef dwerg het volgende:
Ik zie Verdonk nog niet meedoen aan leuke spelprogramma's.
Tuurlijk , hij is de man achter zowat alle gouden judo-medailles van België , van Ingrid Berghmans over Gella Vandecaveye tot Ulla Werbrouck ...quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:51 schreef tong80 het volgende:
Dedecker was toch ook een succesvolle judo-coach ?
ik ben dol op haar, op voorwaarde dat ze hysterisch doet en volkomen niet te volgen isquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:09 schreef Suko het volgende:
Ohw, hysterica Adelheid Roosen in da house, de lastigste tante van Nederland, die een talkshow kan maken en breken. Ligt maar net aan de vraag en hoe je deze stelt, de andere gasten en nog een bende redenen waarom ze uit d'r boze dak gaat, houdt u de valium cq een neut gereed...Ook een megaknuffelaarster voor de zieligen/onderdrukten in welke samenleving dan ook, pffff. (o ja, ik mot dat mens niet, ik hou niet van uitdrukkelijk aanwezige tiepjes met een mening die niet voor discussie vatbaar is, zie je ook wel eens op feestjes, zoooooo irri)
Ja wel, kan leuk zijn, kijken hoe met name Wittebol daarop reageert.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:14 schreef Wup het volgende:
[..]
ik ben dol op haar, op voorwaarde dat ze hysterisch doet en volkomen niet te volgen is
hopelijk gaan ze de zieligen en onderdrukten negeren in de vragen
Definieer "dat soort wijven".quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:05 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet tegen Roossen. Ik haat dat soort wijven.
Wijven waarvan je je afvraagt waar je ze ook alweer van kent. Je ziet ze jaren niet, maar plots zijn ze weer in beeld met hun 'Oh ik ben zo'n gek wijf met mij is het lachen' optreden. Histerische meiden met een over de top optreden, want alles moet kunnen en ze zijn nu eenmaal zo leuk, als gek wijf zijnde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |